nav...krijgen jullie weleens complimenten over ...
+3
PapillonRose
Star007
Flower_L
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
nav...krijgen jullie weleens complimenten over ...
...jullie manier van opvoeden & verzorgen?
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Re: nav...krijgen jullie weleens complimenten over ...
ik krijg vooral complimenten over de combinatie met een studie. Over de opvoeding niet echt, maar ik denk dat ze daar ook nog wat jong voor is.
Gast- Gast
Ik kreeg van de kraamhulp het 'compliment' dat ik lekker makkelijk met mijn meisje om ga, en het lijkt alsof ik bij wijze van al 5 kinders heb rondlopen.
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
+1, ik krijg ook vaak complimenten over het combineren met mijn studie. En dat ik het alleen doe en dat ook prima red, daar krijg ik ook veel complimenten over. Het echte opvoeden moet hier nog beginnen, dus daar hoor ik nog niet zoveel over. Wel heb ik het er weleens over hoe ik sommige dingen voor me zie, hoe ik over het algemeen in de opvoeding sta. Daar wordt ook wel positief op gereageerd.Rejoy. schreef:ik krijg vooral complimenten over de combinatie met een studie. Over de opvoeding niet echt, maar ik denk dat ze daar ook nog wat jong voor is.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Ja, gelukkig wel, dat doet me goed!
We zitten momenteel in een moeilijke periode, maar toch sla ik me er doorheen en ben altijd vrolijk en ben er altijd voor m'n mannetje!
Ook krijg ik complimenten over mijn geduld, haha!
We zitten momenteel in een moeilijke periode, maar toch sla ik me er doorheen en ben altijd vrolijk en ben er altijd voor m'n mannetje!
Ook krijg ik complimenten over mijn geduld, haha!
Gast- Gast
Mn moeder zei vandaag toen ik hem ophaalde "wat is het toch een vrolijk ventje, je kunt wel zien dat hij het goed heeft. Is een goed teken".
Vond ik toch wel fijn om te horen. Dat is ook wel iets wat mijn vriend en ik heel belangrijk vinden, dat hij gelukkig is en dit uitstraalt.
Vond ik toch wel fijn om te horen. Dat is ook wel iets wat mijn vriend en ik heel belangrijk vinden, dat hij gelukkig is en dit uitstraalt.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Ja, dat we zo goed omgaan met het feit dat Ezra autisme heeft en dat we ons zo inzetten en zelf zoveel informatie verzamelen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
ja, laatst zei iemand dat ze vond dat Joris zich zo netjes gedroeg bij haar. Alles netjes vragen enzo. Verder hoor ik van de opvang dat Joris goed kan delen. En m'n schoonzusje zegt altijd dat we een mooie balans hebben gevonden tussen de manier waarop ik (en haar vriend) zijn opgevoed (superstreng) en het vrije van Dave en haar thuis. Dat ze dat ook zo willen aanpakken. Ik vind het ook altijd leuk om te horen en bedank dan ook voor het compliment.
En dan zeggen mijn klanten nog wel eens naar aanleiding van een gesprek ofzo dat de kinderen beide zo gemakkelijk en flexibel zijn doordat we dat zelf ook zijn. Maar ik ben daarin altijd wat terughoudender. Ik denk dat het meespeelt, maar dat het ook karakter is van de kids zelf. We maken bijv. geen strijd van het eten, maar ik denk niet andere kinderen die niet goed eten ouders hebben die er wel een strijd van maken. Dus dat zeg ik dan ook wel meestal als iemand zoiets zegt.
En dan zeggen mijn klanten nog wel eens naar aanleiding van een gesprek ofzo dat de kinderen beide zo gemakkelijk en flexibel zijn doordat we dat zelf ook zijn. Maar ik ben daarin altijd wat terughoudender. Ik denk dat het meespeelt, maar dat het ook karakter is van de kids zelf. We maken bijv. geen strijd van het eten, maar ik denk niet andere kinderen die niet goed eten ouders hebben die er wel een strijd van maken. Dus dat zeg ik dan ook wel meestal als iemand zoiets zegt.
LMCurious- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Ja, ik krijg wel regelmatig complimenten over onze opvoeding. Meeste indruk maakte wel dat de huisarts zei dat hij me een heel goede moeder vindt
Gast- Gast
krijg nu nog alleen complimenten dat ik haar leuk kleed
voor het echt opvoeden is ze nog wat te jong, ik krijg juist vragen waarom ik het zo doe en niet zo. Bijv waarom D. alleen uit een rietjesbeker en gewone beker drinkt en geen tuit beker, waarom ze met haar handen eet ect.
voor het echt opvoeden is ze nog wat te jong, ik krijg juist vragen waarom ik het zo doe en niet zo. Bijv waarom D. alleen uit een rietjesbeker en gewone beker drinkt en geen tuit beker, waarom ze met haar handen eet ect.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Gister nog van de huisarts, dat Lise zo sociaal opgevoed is.
En van een vriendin dat ze vindt dat ik het goed doe met 3 en veel geduld met ze heb.
En van een vriendin dat ze vindt dat ik het goed doe met 3 en veel geduld met ze heb.
Gast- Gast
Eigenlijk best veel, het belangrijkste vond ik dat iemand zei dat hij er zo gelukkig en blij uitziet. Ook hoor ik vaak dat ze hem zo sociaal vinden en dat hij erg goed luistert als er iets gezegd wordt.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Toen ons ventje nog in het ziekenhuis lag, kreeg ik wel wat opmerkingen/complimenten van de kinderarts dat hij vond dat ik zo sterk was ondanks dat er best wat kleine dingetjes gebeurd waren.
Verder van hem onlangs bij de controle in het ziekenhuis nog dat hij vond dat ik het zo goed deed en overal goed over nadacht. Hij vond het trouwens ook knap dat ik zo lang heb doorgezet met het proberen van borstvoeding. Wat helaas niet helemaal gelukt is. Maar dat deed me toch wel goed.
Verder van hem onlangs bij de controle in het ziekenhuis nog dat hij vond dat ik het zo goed deed en overal goed over nadacht. Hij vond het trouwens ook knap dat ik zo lang heb doorgezet met het proberen van borstvoeding. Wat helaas niet helemaal gelukt is. Maar dat deed me toch wel goed.
Gast- Gast
En niet te vergeten, van mijn vriend. Die zei vorige week nog dat hij me een goede mama vindt
Gast- Gast
Gisteren had ik een ouderavond op het KDV van de kinderen. Daar zei een van de leidsters dat we twee ontzettend gelukkige kinderen hebben. Dat vind ik het fijnste dat ik kan horen!
Verder zeiden ze dat ze konden merken dat we ze erg stimuleren in zelfstandigheid en zelfredzaamheid, dat vond ik ook leuk. Juist omdat ik dat vroeger helemaal niet was, vind ik het belangrijk ze dit wel mee te geven.
Verder zeiden ze dat ze konden merken dat we ze erg stimuleren in zelfstandigheid en zelfredzaamheid, dat vond ik ook leuk. Juist omdat ik dat vroeger helemaal niet was, vind ik het belangrijk ze dit wel mee te geven.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Komen jullie weleens in de kerk?
» Hebben jullie dat ook weleens?
» Staren jullie kinderen weleens ?
» Vallen jullie kindjes weleens om ?
» Bizar...hebben jullie dit ook weleens?
» Hebben jullie dat ook weleens?
» Staren jullie kinderen weleens ?
» Vallen jullie kindjes weleens om ?
» Bizar...hebben jullie dit ook weleens?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: