Hoe vaak bezoeken jullie het forum?
+22
SleepingBeauty
Paper Crown
Jeanette
Sorella
SnowWhite
Tullow
Bruintje Beer
Bay
patjuhhh
Kabouter
Lady4
Lemon
Zwoesj
Joli86
Oasis
Fearie
studiebol
Chelle
Flinder
Suus
Lejow
VanillaRose
26 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Hoe vaak bezoeken jullie het forum?
Op dagen zoals vandaag (slecht weer) kijk ik meerdere keren per dag, maar ik kan ook gerust een paar dagen niet kijken. Verschilt heel erg bij mij.
Gast- Gast
Ik lees elke dag wel, zeker nu ik een iPad heb. Tegenwoordig ook weer een regelmatige poster, maar dat hangt van mijn bui af.
Nu ik vakantie heb, ook meerdere keren per dag. De ene keer vijf minuutjes, de andere keer klein uurtje, lekker lezen
Nu ik vakantie heb, ook meerdere keren per dag. De ene keer vijf minuutjes, de andere keer klein uurtje, lekker lezen
Gast- Gast
Auxo schreef:Op dagen zoals vandaag (slecht weer) kijk ik meerdere keren per dag, maar ik kan ook gerust een paar dagen niet kijken. Verschilt heel erg bij mij.
+1
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Dagelijks. Ik post niet altijd, maar kijk wel even of er nieuwe topic's zijn die mij interesseren.
Maar als ik niet thuis ben kom ik er niet op (weekendje weg, vakantie, o.i.d).
Maar als ik niet thuis ben kom ik er niet op (weekendje weg, vakantie, o.i.d).
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Meestal iedere dag 2x en blijf ik een half uurtje per keer hangen
Maargoed ooit zit ik 2 uur per dag te forummen en ooit sla ik een dag over. Verschillend dus
Maargoed ooit zit ik 2 uur per dag te forummen en ooit sla ik een dag over. Verschillend dus
Gast- Gast
Als ik vrij ben, zoals vandaag wel meerdere keren per dag ook al post ik lang niet altijd wat. Op werkdagen kijk ik 's avonds een paar keer (als ik thuis ben), het staat dan gewoon aan en ik check af en toe op nieuwe dingen.
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Dagelijks, als ik thuis ben. Op het werk forum ik niet.
Gast- Gast
Ik heb niets te doen op m'n werk, dus praktisch de hele dag. Als ik 's avonds thuis kom dan heb ik er niet zo'n zin meer in. In het weekend kijk ik ook heel weinig eigenlijk.
Gast- Gast
Te vaak, vooral als ik op mijn werk zit. Thuis zit ik er niet zo vaak op.
Gast- Gast
Eerst wat vaker dan nu, maar toch wel meestal paar keer per week.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Angel Blue Eyes schreef:Meerdere malen per dag. Als ik me 'verveel' op het werk, dan lees ik even of er wat nieuws op het forum staat. En als ik 's avonds thuiskom, dan staat hij standaard op het forum.
Hoe kan dat? Jullie computers zijn toch 'gelockt'? Wel chill als het kan Mijn man heeft een opdracht bij jullie vestiging in Heerhugowaard. Dus ik weet de ins-en outs:) maar zal niets tegen hem zeggen!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ik check dit forum ook gewoon op mijn werk, merken ze niets van. Heb er nog nooit iets over gehoord iig
Gast- Gast
soms een paar dagen achter eelkaar, soms een paar dagen niet...
Ligt er aan meestal als ik ga werken, dan die dagen niet..'t is meer als ik thuis ben en dan de laptop aan heb staan zoals vandaag!
Ligt er aan meestal als ik ga werken, dan die dagen niet..'t is meer als ik thuis ben en dan de laptop aan heb staan zoals vandaag!
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Storm schreef:Ik check dit forum ook gewoon op mijn werk, merken ze niets van. Heb er nog nooit iets over gehoord iig
Werk jij bij een callcenter? Ik weet via mijn man dat ze bij waar ABE werkt,zelfs hun telefoon etc moeten inleveren bij binnenkomst.. maar misschien is dat bij de vestiging waar ABE werkt anders, kan!
Nee, ik werk bij verschillende locaties. Hier zijn ze niet zo streng en het wordt ook niet gecontroleerd!2CKC2 schreef:Storm schreef:Ik check dit forum ook gewoon op mijn werk, merken ze niets van. Heb er nog nooit iets over gehoord iig
Werk jij bij een callcenter? Ik weet via mijn man dat ze bij waar ABE werkt,zelfs hun telefoon etc moeten inleveren bij binnenkomst.. maar misschien is dat bij de vestiging waar ABE werkt anders, kan!
Gast- Gast
Storm schreef:Nee, ik werk bij verschillende locaties. Hier zijn ze niet zo streng en het wordt ook niet gecontroleerd!2CKC2 schreef:Storm schreef:Ik check dit forum ook gewoon op mijn werk, merken ze niets van. Heb er nog nooit iets over gehoord iig
Ik kan ook gewoon op het forum op mijn werk.. maar bij ons wordt het wel eens gecontroleerd. Kan me niet schelen hoor, ik doe mijn werk en daarom maakt het ze ook niets uit.
Haha dat is wel relaxt. Ik zou me echt doodschamen als ik op het matje zou worden geroepen omdat ik te veel internet en op het forum zit
Gast- Gast
het meeste op mn stage, denk elk half uur wel een keertje ofzo.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Storm schreef:Haha dat is wel relaxt. Ik zou me echt doodschamen als ik op het matje zou worden geroepen omdat ik te veel internet en op het forum zit
Waarom? Als jij gewoon keurig je werk doet.. en dat ook weet aan te tonen, dan maakt het niet uit. Wat moet je dan doen, naar je scherm staren?
Door de week ben ik overdag online. `s avonds en in het weekend vrijwel niet.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ja dat is ook wel zo. Maar gewoon het idee, die hele roze achtergrond en dat ze misschien dingen kunnen lezen van mij, dat staat me niet aan.2CKC2 schreef:Storm schreef:Haha dat is wel relaxt. Ik zou me echt doodschamen als ik op het matje zou worden geroepen omdat ik te veel internet en op het forum zit
Waarom? Als jij gewoon keurig je werk doet.. en dat ook weet aan te tonen, dan maakt het niet uit. Wat moet je dan doen, naar je scherm staren?
Gast- Gast
2 of 3 keer per dag? Ligt eraan of ik vrij heb en wat ik te doen heb. iig 'savonds voordat ik naar bed ga check ik me mail, fb en het forum nog even,dat is wel vaste prik. Op het werk nooit trouwens, heb ik ook geen tijd voor
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
ik zit elke werkdag wel op het forum, als er niks te doen is op het werk/als het rustig is. Weekends ben ik er zelden te vinden
Gast- Gast
Als ik moet werken "ben" ik hier 's ochtends even, als ik vrij ben een paar keer per dag. In het weekend kom ik hier zelden. Ik spiek nog wel eens mee via mijn telefoon trouwens, meerdere keren per dag (pauze op het werk, in de bus/trein) maar dan reageer bijna nooit.
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Idd, ze kunnen het hier ook zien, maar zolang ik m`n werk goed doe ik het geen probleem. Sommige anderen hebben youtube de hele dag aan, ook niet alleen voor muziek.2CKC2 schreef:Storm schreef:Haha dat is wel relaxt. Ik zou me echt doodschamen als ik op het matje zou worden geroepen omdat ik te veel internet en op het forum zit
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Bezoeken jullie vaak opa's en oma's???
» Hoe vaak bezoeken jullie je ouders/opa&oma
» Welke sites bezoeken jullie..
» Hoe vaak bellen jullie?
» Hoe vaak ontkalken jullie...?
» Hoe vaak bezoeken jullie je ouders/opa&oma
» Welke sites bezoeken jullie..
» Hoe vaak bellen jullie?
» Hoe vaak ontkalken jullie...?
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: