Hoe vaak ontkalken jullie...?
+2
VeryCherry
Filoria
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hoe vaak ontkalken jullie...?
De huishoudelijke apparaten zoals: de waterkoker, koffiezetapparaat, wasmachine en vaatwasser?
En waarmee? Met schoonmaakazijn of met van die speciale tabletten ervoor of iets anders?
En waarmee? Met schoonmaakazijn of met van die speciale tabletten ervoor of iets anders?
Gast- Gast
Re: Hoe vaak ontkalken jullie...?
Nooit. Oeps
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
De waterkoker doe ik met soda, net als de wasmachine enzo. Maar ik doe het te weinig...
Even off topic, staat dit niet in de verkeerde pijler?
Even off topic, staat dit niet in de verkeerde pijler?
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Waterkoker iedere maand op m`n werk met azijn.. De Senseo met speciale ontkalker voor de Senseo en dat doen we wanneer het apparaat zegt dat het moet :p
Gast- Gast
Darcy schreef:Filoria schreef:Nooit. Oeps
Hahaha same here
+1
Mn moeder zegt zo vaak dat ik het moet doen maar denk er vervolgens niet meer aan.
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10
Heb je op een gegeven moment dan geen kalkdeeltjes in je thee?Maple schreef:Eens in het jaar met schoonmaakazijn.
Gast- Gast
- waterkoker nooit.
- koffiezetapparaat met een tablet dat we erbij hebben gekregen (1x in de 6 maanden)
- wasmachine nooit
- vaatwasser hebben we niet
- koffiezetapparaat met een tablet dat we erbij hebben gekregen (1x in de 6 maanden)
- wasmachine nooit
- vaatwasser hebben we niet
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Sinds ik samenwoon (en dus niet meer de smerige waterkoker van mijn studentenhuis gebruik) heb ik dat nooit meer, je moet er vooral geen water in laten staan.
Gast- Gast
Vaatwasser maandelijks, daar ben ik erg zuinig op.
Wasmachine nog nooit gedaan, hoe doe je dit? Ik heb nl. wel het idee dat er hier heel veel kalk in het water zit.
Waterkoker hebben we pas 2 maanden en het is erg hard nodig, maar weet niet goed het ik dit het beste aan kan pakken, het is er zo eentje met een platvorm, niet met zo'n verwarmingselement (erg krom uitgelegd)
Wasmachine nog nooit gedaan, hoe doe je dit? Ik heb nl. wel het idee dat er hier heel veel kalk in het water zit.
Waterkoker hebben we pas 2 maanden en het is erg hard nodig, maar weet niet goed het ik dit het beste aan kan pakken, het is er zo eentje met een platvorm, niet met zo'n verwarmingselement (erg krom uitgelegd)
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Eigenlijk niet echt vaak, de wasmachine 1 keer in de 6 maanden ongeveer.
De vaatwasser ook zoiets.
Senseo nog nooooit gedaan eigenlijk
En de waterkoker wanneer ik zie dat het nodig is (ongeveer 1x in de 2/3 maanden)
De vaatwasser ook zoiets.
Senseo nog nooooit gedaan eigenlijk
En de waterkoker wanneer ik zie dat het nodig is (ongeveer 1x in de 2/3 maanden)
Gast- Gast
Darcy schreef:Sinds ik samenwoon (en dus niet meer de smerige waterkoker van mijn studentenhuis gebruik) heb ik dat nooit meer, je moet er vooral geen water in laten staan.
Same here!
Gast- Gast
Darcy schreef:Filoria schreef:Nooit. Oeps
Hahaha same here
+1.
Wennebellah- Fluisteraar
- Aantal berichten : 225
Punten : 258
Registratiedatum : 16-01-11
Purple schreef:De huishoudelijke apparaten zoals: de waterkoker, koffiezetapparaat, wasmachine en vaatwasser?
De laatste 2 maanden, sinds dat Y. er is eigenlijk nog niet gedaan.
Eerder deed ik het standaart elk 1e weekend van de maand!
*waterkoker: schoonmaakazijn
*vaatwasser&wasmachine: schoonmaakazijn (voor de kalk) + soda (=tegen nare geurtjes)
(allebei wel op heetste programma laten draaien)..
*senseo: daar wanneer het nodig is, dus dit zal tussen 3-6maanden zijn..(word alleen dus gebruikt als ik koffiedrinkers krijg, wij drinken dat beiden NIET dus).
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Gaan jullie nog vaak weg?
» Hoe vaak hebben jullie....
» Hoe vaak hebben jullie...
» Bezoeken jullie vaak opa's en oma's???
» Denken jullie nog vaak aan je ex?
» Hoe vaak hebben jullie....
» Hoe vaak hebben jullie...
» Bezoeken jullie vaak opa's en oma's???
» Denken jullie nog vaak aan je ex?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: