Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

ICSI en man rookt

+11
moepie
Susan
Julia
Clapperdie
Chelle
_Lana_
Mamasapje
TukTuk
studiebol
sheila123
Le Chat Noir
15 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

ICSI en man rookt - Pagina 3 Empty Re: ICSI en man rookt

Bericht  girli ma 25 jul 2011 - 4:44

Heb je hem al wel eens beloond? Je noemt zelf dat hij nu geminderd is van 20 sigaretten naar 2. Dat is knap! Het is wel een verslaving waar hij mee moet stoppen.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  SarahKey ma 25 jul 2011 - 5:38

James schreef:Ik schrik er best een beetje van dat er kennelijk mensen zijn die blijven roken tijdens het zwanger worden terwijl ze zelfs al in het ziekenhuis belanden.. Je hoeft toch geen universitaire studie te hebben gedaan om te snappen dat dat op zijn zachts gezegd gewoon vrij dom is?

Het is ook een verslaving en dat is moeilijk om vanaf te komen. Ik heb een man die telkens weer stopte, maar als ik dan een paar keer ongesteld was geworden van de spanning en teleurstelling weer begon. Zo sukkelde hij aan. Nu rookt hij weer want we hebben morgen de echo. Hij is geen prater en gaat dan weer roken om de spanning kwijt te kunnen.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Le Chat Noir ma 25 jul 2011 - 7:19

Nou, hij heeft vandaag niet gerookt cheers !!! Ik moet eerlijk zeggen dat ik haast niet kon geloven, maar het lijkt er toch echt op dat het waar is. Hij is er natuurlijk nog lang niet..maar de kop is er af. Ik hoop echt dat hij het er niet al te moeilijk mee heeft en gewoon volhoudt. Hij gaat dus in eerste instantie tijdelijk stoppen. Natuurlijk hoop ik stiekem dat hij er tegen die tijd gewoon helemaal vanaf is. Maarja, eerst dit maar volhouden. Als hij zijn vrienden ziet wordt het gelijk alweer een stuk moeilijker...
Oh en ik beloon hem zeker, nu vooral met veel enthousiasme en liefde :P..of andere leuke ideeen?
En ik heb hem nogmaals een uitdraai van een onderzoek laten lezen om het belang nogmaals te onderstrepen.
Mijn man is trouwens ook een echte stressroker. Er hoefde maar 1 stressig iets te gebeuren of hij stond (staat) weer buiten. Best irritant. Ik was zelf ook meer een gezelligheidsroker, dus moeilijker voor te stellen.

Aan het verhaal van Chelle zie ik dat er meer gyneacologen zijn die er niet direct een heel groot probleem van maken. Die van ons was er in ieder geval heel stellig in dat een dergelijke grote afwijking echt niet van het roken kwam. Maarja ze had er beter duidelijk aan toe kunnen voegen dat het wel degelijk kleinere verschillen maakt (die in geval van ICSI natuurlijk erg belangrijk zijn).
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  LMCurious ma 25 jul 2011 - 7:32

James schreef:Ik schrik er best een beetje van dat er kennelijk mensen zijn die blijven roken tijdens het zwanger worden terwijl ze zelfs al in het ziekenhuis belanden.. Je hoeft toch geen universitaire studie te hebben gedaan om te snappen dat dat op zijn zachts gezegd gewoon vrij dom is?

ik snap het wel, en mijn mening is ergens ook wel dat iemand die zwanger wil worden (of met partner bezig is) moet stoppen met roken. Als ik kijk hoeveel vrouwen eerst zoveel kilo moeten afvallen voordat ze de MMM echt in mogen vind ik dat roken hetzelfde principe moet hebben. Maar de regels zijn nu eenmaal niet zo, dus in dit geval zullen ze zelf tot een oplossing moeten komen, en zo te lezen is die er gelukkig inmiddels (al dan niet tijdelijk)!

TO: super goed. Misschien om te ondersteunen, op de meest stressvolle dag een keer een massage geven of boeken ergens om samen te relaxen zonder sigaretten. Of iets anders leuk proberen te doen waarbij jullie/hij minder snel geneigd zijn te gaan roken. Maar de andere dagen inderdaad heel veel liefde geven, en hem de ruimte geven het op zijn manier op te vangen. Ik weet niet of hij van sporten houd, maar laat hem anders lekker zn stress uiten op een boksbal ofzo!
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 8:03

Harstikke fijn LCN!! cheers cheers

Gast
Gast

Bericht  girli ma 25 jul 2011 - 10:57

Le Chat Noir schreef:Nou, hij heeft vandaag niet gerookt cheers !!! Ik moet eerlijk zeggen dat ik haast niet kon geloven, maar het lijkt er toch echt op dat het waar is. Hij is er natuurlijk nog lang niet..maar de kop is er af. Ik hoop echt dat hij het er niet al te moeilijk mee heeft en gewoon volhoudt. Hij gaat dus in eerste instantie tijdelijk stoppen. Natuurlijk hoop ik stiekem dat hij er tegen die tijd gewoon helemaal vanaf is. Maarja, eerst dit maar volhouden. Als hij zijn vrienden ziet wordt het gelijk alweer een stuk moeilijker...
Oh en ik beloon hem zeker, nu vooral met veel enthousiasme en liefde :P..of andere leuke ideeen?
En ik heb hem nogmaals een uitdraai van een onderzoek laten lezen om het belang nogmaals te onderstrepen.
Mijn man is trouwens ook een echte stressroker. Er hoefde maar 1 stressig iets te gebeuren of hij stond (staat) weer buiten. Best irritant. Ik was zelf ook meer een gezelligheidsroker, dus moeilijker voor te stellen.

Aan het verhaal van Chelle zie ik dat er meer gyneacologen zijn die er niet direct een heel groot probleem van maken. Die van ons was er in ieder geval heel stellig in dat een dergelijke grote afwijking echt niet van het roken kwam. Maarja ze had er beter duidelijk aan toe kunnen voegen dat het wel degelijk kleinere verschillen maakt (die in geval van ICSI natuurlijk erg belangrijk zijn).
Dingen die hij vooral leuk vindt/waar hij van geniet. Mij zou je bijvoorbeeld blij maken met lekker uit eten gaan, voor mijn vriend hoeft dat helemaal niet. Misschien heeft hij een hobby waarin je een beloning kunt vinden?? Maar laat het niet te duidelijk merken, hij is geen klein kind.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  SarahKey ma 25 jul 2011 - 17:37

Wat goed van hem!! Ik beloonde mijn man altijd met een zak snoep. (heel kinderachtig, maar hij is een vreselijke snoepmonster, dus hij vond het erg leuk Laughing )
hopenlijk volgen er nog meer rookvrije dagen!

SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud