Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Cyclus na ivf/icsi

Ga naar beneden

Cyclus na ivf/icsi Empty Cyclus na ivf/icsi

Bericht  Le Chat Noir za 19 nov 2011 - 6:53

Ik weet dat er hier niet heel veel zijn die ivf of icsi gedaan hebben, misschien paste de vraag beter in het moeilijk zwanger worden topic, maar ach...hoop zo nog wat sneller antwoord te krijgen.
Ik vraag me af hoe jullie cyclus was na een mislukte ivf of icsi...?
Heb gelezen dat het meestal langer duurt voor je weer ongesteld wordt. Daar ging ik dus ook van uit, sowieso is mijn cyclus nooit korter geweest dan 28 en ook wel eens 35 dagen.
Vandaag zit ik op dag 19. Ben een week behoorlijk ongesteld geweest, dus tot en met dag 7. Op dag 12 (als ik even terugreken) tijdens het sporten ineens erge baarmoederkrampen gehad met een beetje bruinverlies. Ook eergister was mijn buik iets gevoelig met sporten en ook heel klein beetje bruinverlies.
Nu vandaag lijk ik wel ongesteld te worden??!! Question Snap er niks van. Mijn eisprong kan nooit al geweest zijn (is altijd laat en merk ik altijd wel, dacht dat het er dit weekend aan zat te komen).
Is dit gewoon nog baarmoederslijmvlies wat afgestoten wordt en is alles in de war?
Hoe was het bij jullie?
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cyclus na ivf/icsi Empty Re: Cyclus na ivf/icsi

Bericht  Gast za 19 nov 2011 - 7:11

Toen bij mij de eerste ICSI poging was mislukt (zo'n 2 jaar geleden), toen werd ik ook later dan verwacht ongesteld. Ik werd dus wel ongesteld na de ICSI, maar de keer daarna niet. Omdat wij direct voor een 2e poging wilden gaan moest ik aan de pil (om de cyclus te regelen) maar ik had geen 1e cyclusdag omdat ik nog niet ongesteld was geworden. Ik moest toen 'blind' met de pil beginnen. Wat ik mij kan herinneren is dat ik pas na een paar weken ongesteld ben geworden, doordat ik met de pil stopte en over ging op hormonen die ik moest spuiten. Beetje vaag, maar het is ook al een tijd geleden. Wat ik weet is dat het behoorlijk verwarrend en frustrerend kan zijn, zeker na een IVF/ICSI poging! Ik hoop dat je gauw duidelijkheid hebt!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum