Waar is..
+94
ExpressoB
Bimbam
Erin
CCC
Curious
Blond
Zininzon
Alex
rapa nui
PluDan
banjer49
Angela_1986
Atelier Madame
FireButterfly
minoessepoes
Sarah1985
SuperGrover
Jade
Linnie1985
RYW
Liadan
Dora
PiP
Printje
Guus
Paper Crown
janeL
pantuf
aniet
vliegeraar
Darius
Antibes
Pompoen
Coco
Flower_L
mickey
Minniemeisje
M@niek
Tania
Snoes
Tsjip
Sterre
Bay
Jasmina
mzcharlotte
Lynn_
Shisha
girli
Zora
ham
TGR
Inge
Barbabella
luenca
SarahKey
Bet Weter
Océane
Sweety
xxDila
luisa
Admin
Supertalentje
Caro
Bliss
Flippin' Bitch
Monte
Ugly Betty
Pien
SoGood
Qiara
Tiana
May
Filoria
Carra
Spring
Lavendel
Poisongirl
Sorella
Koffieleut
Error
Jeanette
Tullow
Blair
Raindrop
Kabouter
Rush
TNMN
Suus
Lejow
Marin
Susan
Nana
Sushi
Toet
98 plaatsers
Pagina 14 van 37
Pagina 14 van 37 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 25 ... 37
Re: Waar is..
Smikkell schreef:Wil dat wel nog een keer uitleggen.Lize schreef:Purple schreef:Joy, ook al ontken je het Mod zijn, je valt nu wel door de mand hoor.
Dat vind ik ook een kinderachtig iets hier.. Dat niemand, behalve de mensen die een beetje meer zijn dan, mag weten wie de mods zijn.
Als de modds bekend zijn, dan wordt er snel geroepen dat een ban, waarschuwing of niet ingrijpen vriendjespolitiek is, of van persoonlijke aard. Als de modd iemand is waar je op het forum niet mee kan opschieten, dan neem je daar minder snel iets van aan. Ik ben van mening dat de modds van nu neutraal zijn en goed met hun taak omgaan.
So what?
Gast- Gast
Eerlijk gezegt vind ik het jammer dat er nu in dat nieuwe forum over het oude forum wordt gepraat/geroddeld.. Het was toch een nieuw forum/nieuwe start?
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10
Sassa schreef:Het geroddel komt van twee kanten.
Over emnsen van beide forums.
Big deal.
Ik doel dus eigenlijk op 'fresh start' and all that jazz
TNMN- Kletskop
Er is hier niet gemeen over Bazinga gesproken.Megara schreef:En zoals er hier over Bazinga is gesproken valt daar niet een beetje mee samen?
Als je het zo bekijkt doen we allemaal hetzelfde.
Overigens kan iedereen die daar lid is hier nog mee lezen dus het wel of niet kopiëren of doorgeven is geen spel.
Gast- Gast
Nee, het is alleen een nieuw forum.TNMN schreef:Eerlijk gezegt vind ik het jammer dat er nu in dat nieuwe forum over het oude forum wordt gepraat/geroddeld.. Het was toch een nieuw forum/nieuwe start?
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
TNMN schreef:Sassa schreef:Het geroddel komt van twee kanten.
Big deal.
Oh maar ik doelde niet direct op jouw post.
Maar dat mensen zich het geroddel op het andere forum zich zo aantrekken terwijl er hier ook over mensen van dat forum geroddeld wordt...
Gast- Gast
Sassa schreef:TNMN schreef:Sassa schreef:Het geroddel komt van twee kanten.
Big deal.
Oh maar ik doelde niet direct op jouw post.
Maar dat mensen zich het geroddel op het andere forum zich zo aantrekken terwijl er hier ook over mensen van dat forum geroddeld wordt...
Ohh sorry verkeerd begrepen
TNMN- Kletskop
Supertalentje schreef:Nee, het is alleen een nieuw forum.TNMN schreef:Eerlijk gezegt vind ik het jammer dat er nu in dat nieuwe forum over het oude forum wordt gepraat/geroddeld.. Het was toch een nieuw forum/nieuwe start?
Yes kan dus niet zonder no bestaan..
TNMN- Kletskop
Weet ik veel hoeveel pagina's over het andere forum en alleen mijn reactie wordt verwijderd?
Gast- Gast
Nee, de mijne eerder ook al en toen zei ik alleen maar wie daar zaten.Nyah schreef:Weet ik veel hoeveel pagina's over het andere forum en alleen mijn reactie wordt verwijderd?
Edit: dus geen adres of "komt allen daarheen" ofzo
Supertalentje- Kletskop
Supertalentje schreef:Nee, de mijne eerder ook al en toen zei ik alleen maar wie daar zaten.Nyah schreef:Weet ik veel hoeveel pagina's over het andere forum en alleen mijn reactie wordt verwijderd?
Vreeeemd.. Maar goed, ik weet al wat ik wilde weten.. Effect heeft het dus niet echt
Gast- Gast
Supertalentje schreef:Nee, de mijne eerder ook al en toen zei ik alleen maar wie daar zaten.Nyah schreef:Weet ik veel hoeveel pagina's over het andere forum en alleen mijn reactie wordt verwijderd?
Nu zeg je het dus alsnog... :p
Gast- Gast
Yoyo schreef:Supertalentje schreef:Nee, de mijne eerder ook al en toen zei ik alleen maar wie daar zaten.Nyah schreef:Weet ik veel hoeveel pagina's over het andere forum en alleen mijn reactie wordt verwijderd?
Nee, want toen zei ik wie daar daadwerkelijk zat en dat doe ik nu toch niet?
Supertalentje- Kletskop
Supertalentje schreef:Yoyo schreef:Supertalentje schreef:Nee, de mijne eerder ook al en toen zei ik alleen maar wie daar zaten.Nyah schreef:Weet ik veel hoeveel pagina's over het andere forum en alleen mijn reactie wordt verwijderd?
Nee, want toen zei ik wie daar daadwerkelijk zat en dat doe ik nu toch niet?
Hoow sorry, lees het even verkeerd. Al die vliegensvlugge topics, ik volg het niet meer joh..
Gast- Gast
Haha damn.. Menen jullie nou serieus dat er een ander forum is opgezet om mensen af te zeiken? Wat zielig
Gast- Gast
Whaha het andere forum is vet tof/!
Bet Weter- Fluisteraar
- Aantal berichten : 351
Punten : 372
Registratiedatum : 21-07-11
Niet per se om mensen af te zeiken, maar op dat forum bestaan er geen 'betuttelende' regels zoals hier. Je mag daar zeggen wat je wilt, zonder gelijk een ban te krijgen en relletjes worden niet de kop ingedrukt. Soort Luilekkerland, zoals in Pinokkio, zeg maar.James schreef:Haha damn.. Menen jullie nou serieus dat er een ander forum is opgezet om mensen af te zeiken? Wat zielig
Gast- Gast
SarahKey schreef:Ik zal wel de enige wezen die het andere forum niet via google kan vinden
Nee hoor
Gast- Gast
Waarom brandt het verlangen toch zo om hier maar gewoon de link van dat andere forum te dumpen..
Gast- Gast
Dan doe je dat toch?
Het is geen geheim... Het wordt alleen wel weer verwijderd.
Het is geen geheim... Het wordt alleen wel weer verwijderd.
Gast- Gast
Ik denk dat ik nog een komkommer ga halen bij de AH want
de tweede komme komme komme kommer gratis! Je krijgt hem cadeau!!!! JE KRIJGT HEM CADEAUUUU
de tweede komme komme komme kommer gratis! Je krijgt hem cadeau!!!! JE KRIJGT HEM CADEAUUUU
Gast- Gast
Pagina 14 van 37 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 25 ... 37
Pagina 14 van 37
Permissies van dit forum: