Waar is..
+94
ExpressoB
Bimbam
Erin
CCC
Curious
Blond
Zininzon
Alex
rapa nui
PluDan
banjer49
Angela_1986
Atelier Madame
FireButterfly
minoessepoes
Sarah1985
SuperGrover
Jade
Linnie1985
RYW
Liadan
Dora
PiP
Printje
Guus
Paper Crown
janeL
pantuf
aniet
vliegeraar
Darius
Antibes
Pompoen
Coco
Flower_L
mickey
Minniemeisje
M@niek
Tania
Snoes
Tsjip
Sterre
Bay
Jasmina
mzcharlotte
Lynn_
Shisha
girli
Zora
ham
TGR
Inge
Barbabella
luenca
SarahKey
Bet Weter
Océane
Sweety
xxDila
luisa
Admin
Supertalentje
Caro
Bliss
Flippin' Bitch
Monte
Ugly Betty
Pien
SoGood
Qiara
Tiana
May
Filoria
Carra
Spring
Lavendel
Poisongirl
Sorella
Koffieleut
Error
Jeanette
Tullow
Blair
Raindrop
Kabouter
Rush
TNMN
Suus
Lejow
Marin
Susan
Nana
Sushi
Toet
98 plaatsers
Pagina 12 van 37
Pagina 12 van 37 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 24 ... 37
Re: Waar is..
Maar jij bepaald niet of er genoeg over gezegd is, 'vinden dat het gezeur maar eens afgelopen moet zijn' is dan toch nogal belerend.
Daarnaast kom je om notabene half 6 nog eens aan met een relaas en dan tegelijkertijd roepen dat je het gezeur vindt en het maar eens afgelopen moet zijn? Had je reactie dan lekker niet geplaatst...
Daarnaast kom je om notabene half 6 nog eens aan met een relaas en dan tegelijkertijd roepen dat je het gezeur vindt en het maar eens afgelopen moet zijn? Had je reactie dan lekker niet geplaatst...
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Supertalentje schreef:Maar jij bepaald niet of er genoeg over gezegd is, 'vinden dat het gezeur maar eens afgelopen moet zijn' is dan toch nogal belerend.
Inderdaad, maar dat is wel vaker bij een rel, dat het allang uitgedoofd is en dat dan iemand nog even wil komen laten zien ver boven dat onvolwassen gedoe te staan.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Susan schreef:Ik vind het NIET logisch dat de berichten over dat nieuwe forum worden verwijderd. Ik zit daar verder niet en ik snap best dat het voor mods niet leuk is dat dat forum is opgericht, maar het is niet tegen de regels, je kunt niet alles verwijderen wat niet in je straatje ligt. Ik zeg dit niet zozeer omdat ik denk dat het hinderlijk is voor de mensen die informatie over dat forum willen, want die komen er toch wel aan, desnoods via PM/mail/Facebook, maar gewoon omdat het heel overspannen overkomt om als een gek alles te verwijderen wat je niet aanstaat. Alsof je het echt totaal niet meer onder controle hebt.
Helemaal mee eens!!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lejow schreef:Susan schreef:Ik vind het NIET logisch dat de berichten over dat nieuwe forum worden verwijderd. Ik zit daar verder niet en ik snap best dat het voor mods niet leuk is dat dat forum is opgericht, maar het is niet tegen de regels, je kunt niet alles verwijderen wat niet in je straatje ligt. Ik zeg dit niet zozeer omdat ik denk dat het hinderlijk is voor de mensen die informatie over dat forum willen, want die komen er toch wel aan, desnoods via PM/mail/Facebook, maar gewoon omdat het heel overspannen overkomt om als een gek alles te verwijderen wat je niet aanstaat. Alsof je het echt totaal niet meer onder controle hebt.
Helemaal mee eens!!!
Ik ook..
als is het alleen maar dat ik nu zo nieuwsgierig ben naar dat forum..
xxDila- Prater
- Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10
Waar zijn jullie hier in godsnaam mee bezig? In 24 uur tijd is het hier veranderd in een soort strafkamp waarbij mods bepalen wat je wel of niet mag schrijven? Iets met grondwetten, vrijheid van meningsuiting, openbaar internet?
Gast- Gast
Ik ben wel nieuwsgierig naar het andere forum maar blijf lekker hier
Even een vraagje... een echt waar is vraagje.. zijn er nu ook mensen verdwenen sinds vanmiddag? Want ik zie Zusje niet meer staan.
Even een vraagje... een echt waar is vraagje.. zijn er nu ook mensen verdwenen sinds vanmiddag? Want ik zie Zusje niet meer staan.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Eh? Ik vroeg het alleen maar.Supertalentje schreef:Nou, spuit 24, heb jij ook mooi je zegje gedaan!
Laatst aangepast door Suuske op vr 12 aug 2011 - 5:10; in totaal 1 keer bewerkt
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Die zit nu op het fb forum? Maar het dagcafe is toch weer terug?Megara schreef:Jade is ook weg, maar die zit gezellig aan de andere kant.
Sweety- Ratel
Sweety schreef:Die zit nu op het fb forum? Maar het dagcafe is toch weer terug?Megara schreef:Jade is ook weg, maar die zit gezellig aan de andere kant.
Ik weet niets van een forum op facebook. Het alternatieve forum is elders te vinden.
Gast- Gast
Was niet voor jou bedoeld, jij was net iets eerder dan ikSuuske schreef:Eh? Ik vroeg het alleen maar.Supertalentje schreef:Nou, spuit 24, heb jij ook mooi je zegje gedaan!
Supertalentje- Kletskop
Maar het alternatieve forum zit toch op fb? Ik snap er niks meer vanMegara schreef:Sweety schreef:Die zit nu op het fb forum? Maar het dagcafe is toch weer terug?Megara schreef:Jade is ook weg, maar die zit gezellig aan de andere kant.
Ik weet niets van een forum op facebook. Het alternatieve forum is elders te vinden.
Sweety- Ratel
Volgens mij kreeg ik een link per facebook naar het andere forum.Sweety schreef:Maar het alternatieve forum zit toch op fb? Ik snap er niks meer vanMegara schreef:Sweety schreef:Die zit nu op het fb forum? Maar het dagcafe is toch weer terug?Megara schreef:Jade is ook weg, maar die zit gezellig aan de andere kant.
Supertalentje- Kletskop
Oh haha, ik schrok al, ik wil niemand boos makenSupertalentje schreef:Was niet voor jou bedoeld, jij was net iets eerder dan ikSuuske schreef:Eh? Ik vroeg het alleen maar.Supertalentje schreef:Nou, spuit 24, heb jij ook mooi je zegje gedaan!
Sushi- Kletskop
Op Facebook is een pagina voor forumleden. That's it. Maar via die pagina wordt de link voor 't NoCafe forum wel verspreid.
Gast- Gast
Niet schrikken, haha! En al maak je iemand boos, de wereld draait wel door hoor...Suuske schreef:Oh haha, ik schrok al, ik wil niemand boos makenSupertalentje schreef:Was niet voor jou bedoeld, jij was net iets eerder dan ikSuuske schreef:Eh? Ik vroeg het alleen maar.Supertalentje schreef:Nou, spuit 24, heb jij ook mooi je zegje gedaan!
Supertalentje- Kletskop
Haha da's waar :-) Alleen ik wil best genieten van een goeie rel, maar 'm liever niet zelf veroorzakenSupertalentje schreef:Niet schrikken, haha! En al maak je iemand boos, de wereld draait wel door hoor...Suuske schreef:Oh haha, ik schrok al, ik wil niemand boos makenSupertalentje schreef:Was niet voor jou bedoeld, jij was net iets eerder dan ikSuuske schreef:Eh? Ik vroeg het alleen maar.Supertalentje schreef:Nou, spuit 24, heb jij ook mooi je zegje gedaan!
Sushi- Kletskop
Ik ben al langer op zoek, maar ik kan de FB pagina van dit forum niet vinden... (of ligt daar ook censuur op)
Océane- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 891
Ik wil die link ook. Ik haat domme mods die Mozz eraf gooien terwijl ze het gewoon verwijderd had. En dan nog was het gewoon de waarheid.
Gast- Gast
Ik had je nog gepmmt, ik whatsapp je alles, maar hier niet...Francaise_ schreef:Ik wil die link ook. Ik haat domme mods die Mozz eraf gooien terwijl ze het gewoon verwijderd had. En dan nog was het gewoon de waarheid.
Supertalentje- Kletskop
ik ga je mn nmr pmenSupertalentje schreef:Ik had je nog gepmmt, ik whatsapp je alles, maar hier niet...Francaise_ schreef:Ik wil die link ook. Ik haat domme mods die Mozz eraf gooien terwijl ze het gewoon verwijderd had. En dan nog was het gewoon de waarheid.
Gast- Gast
ik heb je gewhatsapped!
Supertalentje- Kletskop
Ja hallo dames, whatsapp mij dan ook ff.
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Pagina 12 van 37 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 24 ... 37
Pagina 12 van 37
Permissies van dit forum: