Waar is..
+94
ExpressoB
Bimbam
Erin
CCC
Curious
Blond
Zininzon
Alex
rapa nui
PluDan
banjer49
Angela_1986
Atelier Madame
FireButterfly
minoessepoes
Sarah1985
SuperGrover
Jade
Linnie1985
RYW
Liadan
Dora
PiP
Printje
Guus
Paper Crown
janeL
pantuf
aniet
vliegeraar
Darius
Antibes
Pompoen
Coco
Flower_L
mickey
Minniemeisje
M@niek
Tania
Snoes
Tsjip
Sterre
Bay
Jasmina
mzcharlotte
Lynn_
Shisha
girli
Zora
ham
TGR
Inge
Barbabella
luenca
SarahKey
Bet Weter
Océane
Sweety
xxDila
luisa
Admin
Supertalentje
Caro
Bliss
Flippin' Bitch
Monte
Ugly Betty
Pien
SoGood
Qiara
Tiana
May
Filoria
Carra
Spring
Lavendel
Poisongirl
Sorella
Koffieleut
Error
Jeanette
Tullow
Blair
Raindrop
Kabouter
Rush
TNMN
Suus
Lejow
Marin
Susan
Nana
Sushi
Toet
98 plaatsers
Pagina 11 van 37
Pagina 11 van 37 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 24 ... 37
Re: Waar is..
Dit doet me echt denken aan die reclame met die overspannen juf die de hele klas eruit stuurt.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Susan schreef:Dit doet me echt denken aan die reclame met die overspannen juf die de hele klas eruit stuurt.
Gast- Gast
Krijg je eerst een waarschuwing voor je gebanned wordt?!
Krijg je eerst een waarschuwing voor je gebanned wordt?!
Laatst aangepast door Supertalentje op vr 12 aug 2011 - 4:18; in totaal 1 keer bewerkt
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Susan schreef:Dit doet me echt denken aan die reclame met die overspannen juf die de hele klas eruit stuurt.
Nou ik zou net inderdaad een reactie plaatsen dat ik het gevoel had weer op school te zitten en de juf gelijk alle lolletjes de doek om deed.. Ongelofelijk..
Gast- Gast
Ik vind het wel een beetje flauw worden nu....
Ik heb het gevoel alsof het hele forum op 1 middag compleet veranderd is.. en dan niet bepaald positief. Erg jammer.
Ik heb het gevoel alsof het hele forum op 1 middag compleet veranderd is.. en dan niet bepaald positief. Erg jammer.
Gast- Gast
Wat een leuke foto heb jij als avatar!!Supertalentje schreef:blablablablabla
Laatst aangepast door Storm op vr 12 aug 2011 - 4:21; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
+1Stuiterbal schreef:Ik vind het wel een beetje flauw worden nu....
Gast- Gast
Storm schreef:[quote=***quote]
Wat een leuke foto heb jij als avatar!!
Haal mijn quote weg joh, ik heb nog nooit een ban of waarschuwing gehad en ik zit er ook niet naar te vissen...
Supertalentje- Kletskop
Supertalentje schreef:Storm schreef:[quote=***quote]
Haal mijn quote weg joh, ik heb nog nooit een ban of waarschuwing gehad en ik zit er ook niet naar te vissen...
Waarom zeg je het dan??
Laatst aangepast door Storm op vr 12 aug 2011 - 4:21; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Storm schreef:+1Stuiterbal schreef:Ik vind het wel een beetje flauw worden nu....
Ook mee eens. Volgens mij zijn ze een beetje doorgeslagen in het "orde willen houden"
Gast- Gast
Storm schreef:+1Stuiterbal schreef:Ik vind het wel een beetje flauw worden nu....
Ik had niet moeten gaan poetsen, naar de action, supermarkt en schoonheidsspec moeten gaan. Dan snapte ik ook waarom er zon negatieve sfeer hangt..
Want ja, ik 'voel' hem ook.
Gast- Gast
Storm schreef:Supertalentje schreef:Storm schreef:[quote=***quote]
Je hebt 'm nog niet weggehaald, straks is het jouw schuld dat je Babby niet meer hier kan forummen... Wil je Babby verdrietig maken...?
Supertalentje- Kletskop
Lize schreef:Storm schreef:+1Stuiterbal schreef:Ik vind het wel een beetje flauw worden nu....
Ik had niet moeten gaan poetsen, naar de action, supermarkt en schoonheidsspec moeten gaan. Dan snapte ik ook waarom er zon negatieve sfeer hangt..
Ik heb gewoon echt op het beste moment vakantie gekregen.... Maar de sfeer is er niet gezelliger op geworden nee.
Gast- Gast
Pfieh, ternauwernood ontsnapt aan de afwas die ik eigenlijk ook nog moet doenStorm schreef:Ik heb 'm wel weggehaald! :o
Supertalentje- Kletskop
Stuiterbal schreef:Lize schreef:Storm schreef:+1Stuiterbal schreef:Ik vind het wel een beetje flauw worden nu....
Ik heb gewoon echt op het beste moment vakantie gekregen.... Maar de sfeer is er niet gezelliger op geworden nee.
Hahaha! Nou je hebt iig wel genoeg te lezen zo!
Gast- Gast
Wellicht spuit 11, maar wil ook ff reageren. Ben hier welliswaar niet zo bekend, maar had vandaag weinig te doen en heb denk ik het meeste wel meegekregen.
Ik vind dat het 'gezeur' maar eens afgelopen moet zijn, er wordt net gedaan alsof de mods hier de boemannnen zijn die het hele forum verpesten.
Er zijn op dit forum net als op elk ander forum bepaalde regels waar we ons allemaal aan dienen te houden. Er zijn mods die controleren of regels geschonden worden en evt. bannen uitdelen.
Of de ban van Mozzarella terecht is of niet kan ik niet beoordelen, maar ik ga ervanuit dat het allemaal op een eerlijke manier gegaan is. Weten wij met z'n allen veel of zij al gewaarschuwd was of niet en hoe de ban vervolgens tot stand gekomen is.
Dat Bazinga geband is lijkt me meer dan terecht. Kom op zeg, zij was het quasi-grappig duidelijk aan het uitlokken. En die pm naar CBL (geen idee wie dat gedaan heeft) lijkt me ook een ban waard.
Vooralsnog zie ik dus niet in wat er nou zo raar is aan het optreden van de mods. Dat alle posts/topics met betrekking tot bovenstaande zijn weggehaald is toch ook niet zo raar? OK, dagcafe kan over gediscusseerd worden maar wordt ook door de mods al bekeken.
Dat er zoals ik nu hier begrijp een ander forum via facebook ofzo aangemaakt wordt bedoeld voor 'intimi' ofzo vind ik dieptriest en komt op mij over als tegenforum van dit forum met als bedoeling mensen van hier naar daar te lokken. (ok dit is mijn invulling van wat ik hier lees, ik weet niks van dat andere forum). Het is dan toch logisch dat deze posts door de mods verwijderd worden.
Ik zou zeggen laten we met z'n allen gewoon weer normaal gaan doen en leuk gaan forummen.
Ik vind dat het 'gezeur' maar eens afgelopen moet zijn, er wordt net gedaan alsof de mods hier de boemannnen zijn die het hele forum verpesten.
Er zijn op dit forum net als op elk ander forum bepaalde regels waar we ons allemaal aan dienen te houden. Er zijn mods die controleren of regels geschonden worden en evt. bannen uitdelen.
Of de ban van Mozzarella terecht is of niet kan ik niet beoordelen, maar ik ga ervanuit dat het allemaal op een eerlijke manier gegaan is. Weten wij met z'n allen veel of zij al gewaarschuwd was of niet en hoe de ban vervolgens tot stand gekomen is.
Dat Bazinga geband is lijkt me meer dan terecht. Kom op zeg, zij was het quasi-grappig duidelijk aan het uitlokken. En die pm naar CBL (geen idee wie dat gedaan heeft) lijkt me ook een ban waard.
Vooralsnog zie ik dus niet in wat er nou zo raar is aan het optreden van de mods. Dat alle posts/topics met betrekking tot bovenstaande zijn weggehaald is toch ook niet zo raar? OK, dagcafe kan over gediscusseerd worden maar wordt ook door de mods al bekeken.
Dat er zoals ik nu hier begrijp een ander forum via facebook ofzo aangemaakt wordt bedoeld voor 'intimi' ofzo vind ik dieptriest en komt op mij over als tegenforum van dit forum met als bedoeling mensen van hier naar daar te lokken. (ok dit is mijn invulling van wat ik hier lees, ik weet niks van dat andere forum). Het is dan toch logisch dat deze posts door de mods verwijderd worden.
Ik zou zeggen laten we met z'n allen gewoon weer normaal gaan doen en leuk gaan forummen.
luisa- Prater
- Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11
Ik ben niet zo actief meer hier en lees zo nu en dan even mee en nu ben ik toch wel ontzettend benieuwd wat er gebeurd is... Mozz een ban? Bazinga een ban? Nieuw forum? Jammer dat men hier niet op de hoogte gebracht mag worden, want zoals ik begrijp worden die berichten meteen verwijderd?
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Nou, spuit 24, heb jij ook mooi je zegje gedaan!
Supertalentje- Kletskop
Supertalentje schreef:Nou, spuit 24, heb jij ook mooi je zegje gedaan!
Inderdaad.
Komt over als een zeer vriendelijke reactie overigens, gek dan toch die negatieve sfeer op het forum.
luisa- Prater
Je doet net alsof een reactie van de mods niet bekritiseerd mág worden en dat kan natuurlijk niet. Maar prettig dat je van gister niks hebt meegekregen en vandaag net doet of iedereen een opstandige kleuter is, want het is allemaal heel terecht wat de mods gedaan hebben en de rest zeurt. Hmm, als ik het samenvat zoals het overkomt klinkt het wel heel erg positief...luisa schreef:Supertalentje schreef:Nou, spuit 24, heb jij ook mooi je zegje gedaan!
Inderdaad.
Komt over als een zeer vriendelijke reactie overigens, gek dan toch die negatieve sfeer op het forum.
Supertalentje- Kletskop
Supertalentje schreef:Je doet net alsof een reactie van de mods niet bekritiseerd mág worden en dat kan natuurlijk niet. Maar prettig dat je van gister niks hebt meegekregen en vandaag net doet of iedereen een opstandige kleuter is, want het is allemaal heel terecht wat de mods gedaan hebben en de rest zeurt. Hmm, als ik het samenvat zoals het overkomt klinkt het wel heel erg positief...luisa schreef:Supertalentje schreef:Nou, spuit 24, heb jij ook mooi je zegje gedaan!
Inderdaad.
Van mij mag er best kritiek geleverd worden, maar het wordt zo'n gezeur m.i. Lijkt mij dat er nu wel genoeg over gezegd is. Als we zo doorgaan wordt het er hier nou eenmaal niet leuker op, voor niemand denk ik.
En dat ik een andere mening dat jou heb betekent niet dat ik niks meegekregen heb van wat er is gebeurt.
luisa- Prater
Ik vind het NIET logisch dat de berichten over dat nieuwe forum worden verwijderd. Ik zit daar verder niet en ik snap best dat het voor mods niet leuk is dat dat forum is opgericht, maar het is niet tegen de regels, je kunt niet alles verwijderen wat niet in je straatje ligt. Ik zeg dit niet zozeer omdat ik denk dat het hinderlijk is voor de mensen die informatie over dat forum willen, want die komen er toch wel aan, desnoods via PM/mail/Facebook, maar gewoon omdat het heel overspannen overkomt om als een gek alles te verwijderen wat je niet aanstaat. Alsof je het echt totaal niet meer onder controle hebt.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 11 van 37 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 24 ... 37
Pagina 11 van 37
Permissies van dit forum: