Waar is..
+94
ExpressoB
Bimbam
Erin
CCC
Curious
Blond
Zininzon
Alex
rapa nui
PluDan
banjer49
Angela_1986
Atelier Madame
FireButterfly
minoessepoes
Sarah1985
SuperGrover
Jade
Linnie1985
RYW
Liadan
Dora
PiP
Printje
Guus
Paper Crown
janeL
pantuf
aniet
vliegeraar
Darius
Antibes
Pompoen
Coco
Flower_L
mickey
Minniemeisje
M@niek
Tania
Snoes
Tsjip
Sterre
Bay
Jasmina
mzcharlotte
Lynn_
Shisha
girli
Zora
ham
TGR
Inge
Barbabella
luenca
SarahKey
Bet Weter
Océane
Sweety
xxDila
luisa
Admin
Supertalentje
Caro
Bliss
Flippin' Bitch
Monte
Ugly Betty
Pien
SoGood
Qiara
Tiana
May
Filoria
Carra
Spring
Lavendel
Poisongirl
Sorella
Koffieleut
Error
Jeanette
Tullow
Blair
Raindrop
Kabouter
Rush
TNMN
Suus
Lejow
Marin
Susan
Nana
Sushi
Toet
98 plaatsers
Pagina 10 van 37
Pagina 10 van 37 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 23 ... 37
Re: Waar is..
Wat doe jij daar?Stuiterbal schreef:Het nieuwe forum begint al storm te lopen...
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik ben benieuwd wie zich daar gaan aanmelden, gezien dit ook om namen gaat uit de social-media-roddel-roddels. Ik vind dat iedereen die daar heen gaan hier een permanente ban mag krijgen.Storm schreef:Ik ben benieuwd of ik bij het selecte groepje hoor dat wel op dat forum mag.
Maar... Ik zit ook op de social media, maar heb nooit roddels meegekregen :o
Ik wil ook wel op dát forum, maar ook hier blijven. Dat heeft toch niks met mijn persoon te maken? Ik vind het leuk om op de hoogte te blijven Niet om gebanned te worden voor niks.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Wat doe jij daar?Stuiterbal schreef:Het nieuwe forum begint al storm te lopen...
Even spieken...
Gast- Gast
Ik kom je persoonlijk terughalen.Stuiterbal schreef:Smikkell schreef:Wat doe jij daar?Stuiterbal schreef:Het nieuwe forum begint al storm te lopen...
Even spieken...
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik kom je persoonlijk terughalen.Stuiterbal schreef:Smikkell schreef:Wat doe jij daar?Stuiterbal schreef:Het nieuwe forum begint al storm te lopen...
Even spieken...
Ahhhhh ik vind jou lief
Gast- Gast
Ik vind het eigenlijk niet zo erg dat er geen DagCafé meer is want nu gaan er tenminste weer meer topics geopend worden omdat niet alle vragen in het DagCafé gesteld worden en krijg ik ook weer eens wat meer mee.
Gast- Gast
Terugslepen!Smikkell schreef:Ik kom je persoonlijk terughalen.Stuiterbal schreef:Smikkell schreef:Wat doe jij daar?Stuiterbal schreef:Het nieuwe forum begint al storm te lopen...
Even spieken...
Gast- Gast
Ik sla haar terug naar hier, zoals een boze vader zou doen wanneer hij zijn dochter ziet op een plek waar zijn niet behoort te zijn.Storm schreef:Terugslepen!Smikkell schreef:Ik kom je persoonlijk terughalen.Stuiterbal schreef:Smikkell schreef:Wat doe jij daar?Stuiterbal schreef:Het nieuwe forum begint al storm te lopen...
Even spieken...
Er zijn ook mensen die ik graag persoonlijk naar dat andere forum breng, met liefde!
Gast- Gast
Ik vind dat niet kunnen..Youandi schreef:Smikkell schreef:Ik ben benieuwd wie zich daar gaan aanmelden, gezien dit ook om namen gaat uit de social-media-roddel-roddels. Ik vind dat iedereen die daar heen gaan hier een permanente ban mag krijgen.Storm schreef:Ik ben benieuwd of ik bij het selecte groepje hoor dat wel op dat forum mag.
Ik wil ook wel op dát forum, maar ook hier blijven. Dat heeft toch niks met mijn persoon te maken? Ik vind het leuk om op de hoogte te blijven Niet om gebanned te worden voor niks.
Jij gaat buiten je man om dus ook nog naar andere mannen, gewoon om even te kijken hoe dat is en uit nieuwsgierigheid?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik vind dat niet kunnen..Youandi schreef:Smikkell schreef:Ik ben benieuwd wie zich daar gaan aanmelden, gezien dit ook om namen gaat uit de social-media-roddel-roddels. Ik vind dat iedereen die daar heen gaan hier een permanente ban mag krijgen.Storm schreef:Ik ben benieuwd of ik bij het selecte groepje hoor dat wel op dat forum mag.
Jij gaat buiten je man om dus ook nog naar andere mannen, gewoon om even te kijken hoe dat is en uit nieuwsgierigheid?
Dat dan weer net niet. Maar ik kijk wel naar ze
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik sla haar terug naar hier, zoals een boze vader zou doen wanneer hij zijn dochter ziet op een plek waar zijn niet behoort te zijn.Storm schreef:Terugslepen!Smikkell schreef:Ik kom je persoonlijk terughalen.Stuiterbal schreef:Smikkell schreef:Wat doe jij daar?Stuiterbal schreef:Het nieuwe forum begint al storm te lopen...
Even spieken...
Er zijn ook mensen die ik graag persoonlijk naar dat andere forum breng, met liefde!
Ik voel me echt enorm vereerd !
Gast- Gast
Omdat Smikkell je een pak slaag geeft als je naar dat forum verhuist?Stuiterbal schreef:Smikkell schreef:Ik sla haar terug naar hier, zoals een boze vader zou doen wanneer hij zijn dochter ziet op een plek waar zijn niet behoort te zijn.Storm schreef:Terugslepen!Smikkell schreef:Ik kom je persoonlijk terughalen.Stuiterbal schreef:Smikkell schreef:Wat doe jij daar?Stuiterbal schreef:Het nieuwe forum begint al storm te lopen...
Even spieken...
Gast- Gast
Storm schreef:Omdat Smikkell je een pak slaag geeft als je naar dat forum verhuist?Stuiterbal schreef:Smikkell schreef:Ik sla haar terug naar hier, zoals een boze vader zou doen wanneer hij zijn dochter ziet op een plek waar zijn niet behoort te zijn.Storm schreef:Terugslepen!Smikkell schreef:Ik kom je persoonlijk terughalen.Stuiterbal schreef:Smikkell schreef:Wat doe jij daar?Stuiterbal schreef:Het nieuwe forum begint al storm te lopen...
Even spieken...
Oeff weet je hoe lang ik al geen pak slaag meer heb gehad
Gast- Gast
Het bericht van Supertalentje is ook weg, wordt alles over het nieuwe forum verwijderd?
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Dit forum is geen reclamebord voor andere fora. Dus of offtopic, of ik sluit dit topic.
Admin- Admin
- Aantal berichten : 624
Punten : 1492
Registratiedatum : 17-11-10
T woord= Trisha.. Ik had iets getypt over haar berichten die compleet worden gewist...
Gast- Gast
Kinderachtig.
Er staat nl niets waar ik uit zou kunnen afleiden welk forum het is.
Bovendien heeft er aan het begin van de week een topic gestaan over 'op welk forum kom jij nog meer.'
Er staat nl niets waar ik uit zou kunnen afleiden welk forum het is.
Bovendien heeft er aan het begin van de week een topic gestaan over 'op welk forum kom jij nog meer.'
Gast- Gast
Nyah schreef:T woord= Trisha.. Ik had iets getypt over haar berichten die compleet worden gewist...
Dit zo ook dan
Gast- Gast
Lize schreef:Nyah schreef:T woord= Trisha.. Ik had iets getypt over haar berichten die compleet worden gewist...
Dit zo ook dan
Waarschijnlijk wel
Gast- Gast
Pagina 10 van 37 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 23 ... 37
Pagina 10 van 37
Permissies van dit forum: