Kan ik hier iets mee?
+9
Possom
Antibes
Susan
Lavendel
Gizmo
Phileine
Melis_je
Minx
Eris
13 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Kan ik hier iets mee?
Aaaaaarghh schijt schijt schijt Zalando!!
Ze komen met argumenten waarom ik geen recht meer heb op vergoeding, die bij nazoeken gewoon niet kloppen.
En als ik dat terugmail krijg ik gewoon het antwoord 'het spijt ons dat u geen recht meer heeft op reclamatie.'
Kakbedrijf.
Ze komen met argumenten waarom ik geen recht meer heb op vergoeding, die bij nazoeken gewoon niet kloppen.
En als ik dat terugmail krijg ik gewoon het antwoord 'het spijt ons dat u geen recht meer heeft op reclamatie.'
Kakbedrijf.
Gast- Gast
Ik heb advies nodig:
Ik heb net weer met de consumentenbond gesproken, die heeft mij aangeraden naar de geschillencommissie te gaan, omdat Zalando het volgens hen ook niet goed aanpakken.
Maar het indienen van een geschil kost tussen de 25 en 125 euro. Dit krijg ik wel terug als ik in het gelijk wordt gesteld.
Ondanks dat ik het idee heb dat ik in mijn recht sta, en de consumentenbond ook, ben ik bang dat ik én dat geld kwijt ben, en dus de tas want die kan ik niet meer gebruiken.
Wat zouden jullie doen?
Ik heb net weer met de consumentenbond gesproken, die heeft mij aangeraden naar de geschillencommissie te gaan, omdat Zalando het volgens hen ook niet goed aanpakken.
Maar het indienen van een geschil kost tussen de 25 en 125 euro. Dit krijg ik wel terug als ik in het gelijk wordt gesteld.
Ondanks dat ik het idee heb dat ik in mijn recht sta, en de consumentenbond ook, ben ik bang dat ik én dat geld kwijt ben, en dus de tas want die kan ik niet meer gebruiken.
Wat zouden jullie doen?
Gast- Gast
Tsjah, als je echt zo stellig ervan bent dat je in je recht staat en de consumentenbond ook, dan zou ik de gok gewoon nemen.
Joontjuh schreef:Tsjah, als je echt zo stellig ervan bent dat je in je recht staat en de consumentenbond ook, dan zou ik de gok gewoon nemen.
+1
Gast- Gast
Wat idioot dat ze daar geld voor vragen. Voor het minimale bedrag zou ik de gok nog wel nemen maar ik zou het zonde geld vinden als de kans op teruggave maar klein is.
Gast- Gast
Voor de geinteresseerden een update:
Ik heb de geschillencommissie ingeschakeld, dit bleek maar 25 euro te kosten dus wilde ik de gok wel wagen.
Zij hebben het dossier in behandeling genomen en gisterochtend kreeg ik een mailtje van Zalando dat ik bij hoge uitzondering de tas retour mocht zenden, hun 'expertiseteam' ging kijken of het daadwerkelijk om een productiefout ging en als dat het geval was zou ik mijn geld uiteraard terugkrijgen.
Dus ik stuur de tas op en wacht op het mailtje of ik mijn geld terugkrijg, als dat is toegezegd trek ik m'n klacht in!
Ik heb de geschillencommissie ingeschakeld, dit bleek maar 25 euro te kosten dus wilde ik de gok wel wagen.
Zij hebben het dossier in behandeling genomen en gisterochtend kreeg ik een mailtje van Zalando dat ik bij hoge uitzondering de tas retour mocht zenden, hun 'expertiseteam' ging kijken of het daadwerkelijk om een productiefout ging en als dat het geval was zou ik mijn geld uiteraard terugkrijgen.
Dus ik stuur de tas op en wacht op het mailtje of ik mijn geld terugkrijg, als dat is toegezegd trek ik m'n klacht in!
Gast- Gast
Ik ben benieuwd wat hun expertiseteam er van zegt.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Zouden ze echt een expertiseteam hebben? Zoveel van dit soort zaken hebben ze hopelijk niet. De Geschillencommissie kijkt niet zelf naar de tas?
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Melis_je schreef:Zouden ze echt een expertiseteam hebben? Zoveel van dit soort zaken hebben ze hopelijk niet. De Geschillencommissie kijkt niet zelf naar de tas?
Ik zie ze al achter hun bureau zitten: 'Ha, daar is er ééntje!!! Ik kijk naar de naden, jij naar de stof!' 'Nee, IK mag deze keer de naden, jij had vorige week al de naden!'
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
RYW schreef:Melis_je schreef:Zouden ze echt een expertiseteam hebben? Zoveel van dit soort zaken hebben ze hopelijk niet. De Geschillencommissie kijkt niet zelf naar de tas?
Ik zie ze al achter hun bureau zitten: 'Ha, daar is er ééntje!!! Ik kijk naar de naden, jij naar de stof!' 'Nee, IK mag deze keer de naden, jij had vorige week al de naden!'
Whaha!
Ik geloof ook niet dat ze zo'n team hebben.
De geschillencommissie heeft een brief naar Zalando gestuurd, wat daarin staat weet ik niet, maar Zalando kan dan kiezen om het te schikken of er een hoorzitting oid van te maken. Bij zo'n zitting zou de geschillencommissie er idd naar kijken, maar nu wilt Zalando het dus zelf afhandelen.
Gast- Gast
RYW schreef:Melis_je schreef:Zouden ze echt een expertiseteam hebben? Zoveel van dit soort zaken hebben ze hopelijk niet. De Geschillencommissie kijkt niet zelf naar de tas?
Hahaha!
Princess, ik hoop dat je je geld terug krijgt! Ben benieuwd!
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Zou je een hoorzitting apart moeten betalen? Ik hoop dat je je geld terugkrijgt.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Princess schreef:RYW schreef:Melis_je schreef:Zouden ze echt een expertiseteam hebben? Zoveel van dit soort zaken hebben ze hopelijk niet. De Geschillencommissie kijkt niet zelf naar de tas?
Whaha!
Ik geloof ook niet dat ze zo'n team hebben.
De geschillencommissie heeft een brief naar Zalando gestuurd, wat daarin staat weet ik niet, maar Zalando kan dan kiezen om het te schikken of er een hoorzitting oid van te maken. Bij zo'n zitting zou de geschillencommissie er idd naar kijken, maar nu wilt Zalando het dus zelf afhandelen.
Nee joh. Ze gaan gewoon hun keutel intrekken en je gelijk geven, maar dat moet dan even langs zo'n zogenaamd expertiseteam om nog een beetje gezichtsverlies te voorkomen
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» hoe je hier wel iets van over?
» Zouden jullie hier iets mee doen?
» Moet ik hier iets mee?
» Kan ik hier iets aan doen?
» wat moet ik hier nou mee. Iets besteld in een webshop
» Zouden jullie hier iets mee doen?