Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kan ik hier iets mee?

+9
Possom
Antibes
Susan
Lavendel
Gizmo
Phileine
Melis_je
Minx
Eris
13 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Kan ik hier iets mee? - Pagina 2 Empty Re: Kan ik hier iets mee?

Bericht  Gast wo 3 aug 2011 - 0:23

Aaaaaarghh schijt schijt schijt Zalando!!
Ze komen met argumenten waarom ik geen recht meer heb op vergoeding, die bij nazoeken gewoon niet kloppen.
En als ik dat terugmail krijg ik gewoon het antwoord 'het spijt ons dat u geen recht meer heeft op reclamatie.'
Kakbedrijf.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast wo 3 aug 2011 - 0:44

Ik heb advies nodig:
Ik heb net weer met de consumentenbond gesproken, die heeft mij aangeraden naar de geschillencommissie te gaan, omdat Zalando het volgens hen ook niet goed aanpakken.
Maar het indienen van een geschil kost tussen de 25 en 125 euro. Dit krijg ik wel terug als ik in het gelijk wordt gesteld.
Ondanks dat ik het idee heb dat ik in mijn recht sta, en de consumentenbond ook, ben ik bang dat ik én dat geld kwijt ben, en dus de tas want die kan ik niet meer gebruiken.
Wat zouden jullie doen?

Gast
Gast

Bericht  Joontjuh wo 3 aug 2011 - 0:47

Tsjah, als je echt zo stellig ervan bent dat je in je recht staat en de consumentenbond ook, dan zou ik de gok gewoon nemen.
Joontjuh
Joontjuh
Prater
Prater

Aantal berichten : 649
Punten : 755
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.jonisbadeendjes.nl

Bericht  Gast wo 3 aug 2011 - 0:48

Joontjuh schreef:Tsjah, als je echt zo stellig ervan bent dat je in je recht staat en de consumentenbond ook, dan zou ik de gok gewoon nemen.

+1

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 3 aug 2011 - 0:54

Wat idioot dat ze daar geld voor vragen. Voor het minimale bedrag zou ik de gok nog wel nemen maar ik zou het zonde geld vinden als de kans op teruggave maar klein is.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 3 sep 2011 - 23:53

Voor de geinteresseerden een update:

Ik heb de geschillencommissie ingeschakeld, dit bleek maar 25 euro te kosten dus wilde ik de gok wel wagen.
Zij hebben het dossier in behandeling genomen en gisterochtend kreeg ik een mailtje van Zalando dat ik bij hoge uitzondering de tas retour mocht zenden, hun 'expertiseteam' ging kijken of het daadwerkelijk om een productiefout ging en als dat het geval was zou ik mijn geld uiteraard terugkrijgen.
Dus ik stuur de tas op en wacht op het mailtje of ik mijn geld terugkrijg, als dat is toegezegd trek ik m'n klacht in!

Gast
Gast

Bericht  Floor zo 4 sep 2011 - 0:00

Ik ben benieuwd wat hun expertiseteam er van zegt.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Melis_je zo 4 sep 2011 - 0:05

Zouden ze echt een expertiseteam hebben? Zoveel van dit soort zaken hebben ze hopelijk niet. De Geschillencommissie kijkt niet zelf naar de tas?
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Bericht  RYW zo 4 sep 2011 - 0:08

Melis_je schreef:Zouden ze echt een expertiseteam hebben? Zoveel van dit soort zaken hebben ze hopelijk niet. De Geschillencommissie kijkt niet zelf naar de tas?

Ik zie ze al achter hun bureau zitten: 'Ha, daar is er ééntje!!! Ik kijk naar de naden, jij naar de stof!' 'Nee, IK mag deze keer de naden, jij had vorige week al de naden!'

Very Happy
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076

Bericht  Gast zo 4 sep 2011 - 0:27

RYW schreef:
Melis_je schreef:Zouden ze echt een expertiseteam hebben? Zoveel van dit soort zaken hebben ze hopelijk niet. De Geschillencommissie kijkt niet zelf naar de tas?

Ik zie ze al achter hun bureau zitten: 'Ha, daar is er ééntje!!! Ik kijk naar de naden, jij naar de stof!' 'Nee, IK mag deze keer de naden, jij had vorige week al de naden!'

Very Happy

Whaha!
Ik geloof ook niet dat ze zo'n team hebben.
De geschillencommissie heeft een brief naar Zalando gestuurd, wat daarin staat weet ik niet, maar Zalando kan dan kiezen om het te schikken of er een hoorzitting oid van te maken. Bij zo'n zitting zou de geschillencommissie er idd naar kijken, maar nu wilt Zalando het dus zelf afhandelen.

Gast
Gast

Bericht  Raindrop zo 4 sep 2011 - 0:30

RYW schreef:

Very Happy

Hahaha!

Princess, ik hoop dat je je geld terug krijgt! Ben benieuwd!
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284

Bericht  Melis_je zo 4 sep 2011 - 0:45

Zou je een hoorzitting apart moeten betalen? Ik hoop dat je je geld terugkrijgt.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Bericht  RYW zo 4 sep 2011 - 2:28

Princess schreef:
RYW schreef:

Very Happy

Whaha!
Ik geloof ook niet dat ze zo'n team hebben.
De geschillencommissie heeft een brief naar Zalando gestuurd, wat daarin staat weet ik niet, maar Zalando kan dan kiezen om het te schikken of er een hoorzitting oid van te maken. Bij zo'n zitting zou de geschillencommissie er idd naar kijken, maar nu wilt Zalando het dus zelf afhandelen.

Nee joh. Ze gaan gewoon hun keutel intrekken en je gelijk geven, maar dat moet dan even langs zo'n zogenaamd expertiseteam om nog een beetje gezichtsverlies te voorkomen Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: