Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

moedigen jullie jullie kids aan, om een bepaalde sport....

+20
Mamasapje
Parisienne
Niene
TNMN
blondje1313
loesje
Petteflet
pindaatje
pitbullgup
Bolleke
Pussycat
sheila123
Coco
Smaragdje
Susan
Thunder
PapillonRose
Liadan
Printje
Annie24
24 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

moedigen jullie jullie kids aan, om een bepaalde sport.... - Pagina 3 Empty Re: moedigen jullie jullie kids aan, om een bepaalde sport....

Bericht  Bolleke vr 22 jul 2011 - 20:00

Mamasapje, wat cool, dat lijkt mij inderdaad echt een hele gave baan! En super vor je kinderen dat ze daar zo mee betrokken worden. En de foto's zijn echt heeel mooi!
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

moedigen jullie jullie kids aan, om een bepaalde sport.... - Pagina 3 Empty Re: moedigen jullie jullie kids aan, om een bepaalde sport....

Bericht  Sjonno vr 22 jul 2011 - 20:03

Zwemdiploma moeten ze hier halen. Rick is ook opgegeven voor voetballen ( ivm wachtlijst ) want hij wil dat erg graag. En vind hij het niets dan zoekt hij maar iets anders. Ondanks dat ik zelf geen sporter ben vind ik het wel belangrijk en ze mogen dus ook doen wat ze willen. Ik kom uit een klein dorp waar ze eigenlijk alleen maar voetbal, volley en tennis hebben en ik wilde altijd op voetballen maar dat vonden mijn ouders geen meisjessport, tennis en volley vond ik niets, paardrijden vonden mijn ouders te duur en basketbal wat ik ook graag wilde gaven ze 2 dorpen verder en omdat mijn vader 's avonds veel werkte kon dat ook niet. Ik baalde daar als kind allemaal gigantisch van dus daarom heb ik ( en Chris natuurlijk ook ) zoiets van we laten ze doen wat ze leuk vinden.
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast vr 22 jul 2011 - 20:20

Zwemdiploma's moeten hier gehaald worden.

Voor de rest mogen ze zelf kiezen.
Op school krijgen ze ook gym en ik zorg er zelf wel voor dat ze niet de hele dag binnen hangen voor de TV of PC.

Ik vind het jammer dat ikn ooit een instrument heb leren bespelen.
Maar het is niet iets wat ik ze "verplicht" mee wil geven. Evenals een sport.

Hoewel mijn man wel graag heeft dat beide iets aan zelfverdediging zouden doen.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: