Welke meubeltjes hebben jullie kids?
+6
Filoria
Bruintje Beer
sheila123
Darius
Floor
PapillonRose
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Welke meubeltjes hebben jullie kids?
Ik ben op zoek naar leuke meubeltjes voor een meisje. In elk geval een tafeltje en twee stoeltjes, eventueel ook nog een opbergbank die er bij past. Voor haar verjaardag Ik had laatst een heel leuk setje bij Ikea gezien, maar dat is ondertussen uit het assortiment gegaan.
Wat voor meubeltjes hebben jullie voor de kids?
Wat voor meubeltjes hebben jullie voor de kids?
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Re: Welke meubeltjes hebben jullie kids?
Wat leuk dat je al kunt gaan denken over een cadeautje voor haar eerste verjaardag . Wij hebben gewoon tweedehands meubeltjes gehaald, die staan regelmatig bij de Kringloop, en die hebben we wit gespoten. Is heel leuk geworden.
Gast- Gast
Ja, het schiet al op, haar verjaardag! Nog maar 7 weken en ze wordt gewoon al weer 1... Waar blijft de tijd?!
Tweedehands is ook geen slecht idee, ik heb ook een tweedehands commode omdat ik graag iets unieks wilde. Hebben we helemaal leuk gemaakt! Als ik leuke meubeltjes kan vinden tweedehands is dat zeker een optie. Alleen wel mams even lief aankijken dan, want die kan mooi schilderen.
Tweedehands is ook geen slecht idee, ik heb ook een tweedehands commode omdat ik graag iets unieks wilde. Hebben we helemaal leuk gemaakt! Als ik leuke meubeltjes kan vinden tweedehands is dat zeker een optie. Alleen wel mams even lief aankijken dan, want die kan mooi schilderen.
PapillonRose- Ratel
Ons kindje is nog niet eens geboren maar wij hebben een opbergbankje tweedehands via marktplaats.
Misschien kan je daar leuke meubeltjes vinden en ze naar je eigen smaak maken (zoals je dat ook met je commode hebt gedaan).
Misschien kan je daar leuke meubeltjes vinden en ze naar je eigen smaak maken (zoals je dat ook met je commode hebt gedaan).
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
I lovvvvvvve Ikea!
Gnagna, mijn schoonzus werkt daar, dus lekker 15% korting!
Zonder gekheid, het speelgoed vind ik daar erg leuk en de Stuva is erg handig en de Mammut serie vind ik heel erg leuk.
Gnagna, mijn schoonzus werkt daar, dus lekker 15% korting!
Zonder gekheid, het speelgoed vind ik daar erg leuk en de Stuva is erg handig en de Mammut serie vind ik heel erg leuk.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Wij hebben het tafeltje en de stoeltjes van de Kritter serie in wit.
sheila123- Prater
- Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10
De Kritter serie is inderdaad leuk! Denk dat ik inderdaad eerst maar eens langs IKEA ga om te kijken, er staan wel een paar dingen op de site die ik wel leuk zou kunnen vinden. Eerst had ik een leuk setje van de Minnen serie gezien, maar die is helaas verdwenen. Nu denk ik aan Kritter of Mammut. Kritter is mooier, maar Mammut is praktischer.. Eerst maar eens even de meubeltjes in het echt bekijken, dan kan ik vast wel kiezen.
PapillonRose- Ratel
In haar kamertje staat het tafeltje en 2 stoeltjes van de Mammut serie. Die hebben we in het rose. De rest van die serie hebben we niet omdat ik die verder niet leuk vindt.
Beneden staat het de tafeltje en stoeltjes van 15 euro van de Ikea.
Beneden staat het de tafeltje en stoeltjes van 15 euro van de Ikea.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10
Wij hebben ook het setje van Kritter, in het blauw. Ik vind wel dat er erg snel krasjes in het tafelblad komen. Als Tomas er stevig met een autootje overheen rijdt zit er zo weer een kras. Maar verder zijn het mooie meubeltjes.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Wij hebben beneden een lacktafeltje in het donkerbruin. Het stoeltje heeft ze in het wit, weet zo geen naam. Op haar nieuwe kamer halen we weer een lacktafel maar dan ook in het wit denk ik. Die tafels kosten geen drol. Je hebt ze nu ook in hoogglans, kosten alleen het dubbele. Zouden die ook langer mooi blijven?
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Dit is het hoekje van onze dochter;
De kast is van Ikea, je kan hem zo indelen als je zelf wil (kleine bakken, grote bakken en nog een slag groter)
Het tafeltje en stoeltjes komt ook bij Ikea vandaan (blank, de goedkoopste) en heb ik zelf beschilderd.
De kast is van Ikea, je kan hem zo indelen als je zelf wil (kleine bakken, grote bakken en nog een slag groter)
Het tafeltje en stoeltjes komt ook bij Ikea vandaan (blank, de goedkoopste) en heb ik zelf beschilderd.
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10
Wij hebben nu Sundvik van Ikea!
Maar je merkt dat het hout inderdaad 'zacht' is. Ach, kan ik hem regelmatig 'pimpen' , hehe!
Wilde eigenlijk een setje van de Wehkamp, maar tafeltje was wel errug groot!
Superhandig wel, met tafel met opbergmogelijkheden!
http://www.wehkamp.nl/Zoeken/ArtikelDetail.aspx?SC=8K1&ArtikelNummer=513009&Nty=1&Ntk=ART&Ntt=kindertafel&Nao=1&Ns=&N=186&IZ=True&Ztb=False&cm_pi=KA%3a%20K57-Speeltafels&cmid=WEHC233K5K57
Maar je merkt dat het hout inderdaad 'zacht' is. Ach, kan ik hem regelmatig 'pimpen' , hehe!
Wilde eigenlijk een setje van de Wehkamp, maar tafeltje was wel errug groot!
Superhandig wel, met tafel met opbergmogelijkheden!
http://www.wehkamp.nl/Zoeken/ArtikelDetail.aspx?SC=8K1&ArtikelNummer=513009&Nty=1&Ntk=ART&Ntt=kindertafel&Nao=1&Ns=&N=186&IZ=True&Ztb=False&cm_pi=KA%3a%20K57-Speeltafels&cmid=WEHC233K5K57
holaagirl- Prater
- Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Ikea inderdaad. Yrsa heeft de serie van Hensvik, dus kledingkast, commode (nu een open kast) en ledikantje. Ik wilde eerst ook voor het peuterbed van Hensvik gaan, maar ze hebben ook een leuk meegroeibed. Ik denk dat ik dan wel voor een peutermatras ga en later voor een eenpersoonsmatras, in plaats van zo'n meegroeimatras.
Ezra had babymeubeltjes van Marktplaats, daarvan heeft hij de kledingkast nog steeds, verder heeft hij een boekenkast van Hensvik en een eenpersoonsbed van Jorg Steigerhout (niet van Ikea dus).
Op de camping hebben ze ook een opbergbankje van Ikea, volgens mij van Hemnes.
Ezra had babymeubeltjes van Marktplaats, daarvan heeft hij de kledingkast nog steeds, verder heeft hij een boekenkast van Hensvik en een eenpersoonsbed van Jorg Steigerhout (niet van Ikea dus).
Op de camping hebben ze ook een opbergbankje van Ikea, volgens mij van Hemnes.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Zo te lezen moet ik dus inderdaad even naar de Ikea op korte termijn!
Moepie: Leuk gedaan, zelf geschilderd! Ik zal dit zeker onthouden, echt leuk omdat je het zo zelf in de kleur(en) kan maken die je wilt.
PiP: Is het lacktafeltje de goede hoogte? Die zijn er wel in veel kleurtjes namelijk, en zijn inderdaad ook nog eens goedkoop. Als hij er dan niet zo netjes meer uitziet kun je 'm makkelijk vervangen
Moepie: Leuk gedaan, zelf geschilderd! Ik zal dit zeker onthouden, echt leuk omdat je het zo zelf in de kleur(en) kan maken die je wilt.
PiP: Is het lacktafeltje de goede hoogte? Die zijn er wel in veel kleurtjes namelijk, en zijn inderdaad ook nog eens goedkoop. Als hij er dan niet zo netjes meer uitziet kun je 'm makkelijk vervangen
PapillonRose- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» Wat voor zomerschoentjes/sandaaltjes hebben jullie kids?
» Welke box hebben jullie?
» Welke tv hebben jullie?
» Welke loopfiets hebben jullie?
» Welke fohn hebben jullie?
» Welke box hebben jullie?
» Welke tv hebben jullie?
» Welke loopfiets hebben jullie?
» Welke fohn hebben jullie?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: