Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

N.a.v. Hoevaak gebruiken jullie de wasmachine?

+38
Mida4you
Paper Crown
Sterre
Penny Blossom
Winegum
tweeling
patjuhhh
Bruintje Beer
mzcharlotte
VanillaRose
Lady4
Eris
Flip Fluitketel
Caroow
piene1983
Zonnetje
M-G
Lynn_
Fearie
Rush
Pussycat
girli
Silver
Kaboutertje
Mamasapje
Zininzon
Beachgirl
Mamsie
PapillonRose
Roxi3
Honey*Bee
Sushi
Liadan
PluDan
Zwerver
Mon Amour
Atelier Madame
Raindrop
42 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

N.a.v. Hoevaak gebruiken jullie de wasmachine? - Pagina 3 Empty Re: N.a.v. Hoevaak gebruiken jullie de wasmachine?

Bericht  Lady4 za 23 jul 2011 - 4:10

Ik ben alleen en heb gemiddeld 1 keer per week een donkere was en 1 keer per week een lichte was.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Hoevaak gebruiken jullie de wasmachine? - Pagina 3 Empty Re: N.a.v. Hoevaak gebruiken jullie de wasmachine?

Bericht  VanillaRose za 23 jul 2011 - 4:12

Ik heb gemiddeld 2 à 3 wassen per week en ik woon alleen, in het weekend is mijn vriend hier wel en gaan er wel wat meer handdoeken door heen enzo.

VanillaRose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 487
Punten : 622

Bericht  mzcharlotte za 23 jul 2011 - 4:37

Een handdoeken was
Een beddegoed met sokken en ondergoed was
Een licht gekleurde was
Een donker gekleurde was

Vier dus. Soms nog een extra was. We hebben een 5kg trommel, maar die zit niet altijd vol (voor de donker/gekleurde wassen). We hebben alleen niet voldoende kleding om langer dan een week niet te wassen, anders zou ik een trommel per anderhalve week kunnen vullen.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Bruintje Beer za 23 jul 2011 - 6:26

Ik was voor 4 personen. En doe 4 t/m 6 wassen per week.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925

Bericht  patjuhhh zo 24 jul 2011 - 21:18

Ik denk zo'n 4 a 5 keer in de week.
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103

Bericht  tweeling ma 25 jul 2011 - 3:21

Wij zijn met zn 2en en ik elke dag 1 was ongeveer, soms een paar dagen niet en andere dagen wat meer. We sporten veel waardoor er gemiddeld elke week 12 handdoeken gewassen moeten worden, het beddengoed elke week, we gaan regelmatig naar de sauna daar krijg je veel was van, vrienden die blijven slapen etc. Ook gooi ik niet alles bij elkaar in, ik doe bijv. zwarte was weer apart, bonte was apart, witte was apart en dan sommige kwetsbare dingen apart op fijn was. Jaja het is wat nerd
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Bericht  tweeling ma 25 jul 2011 - 3:23

Lady4 schreef:Ik ben alleen en heb gemiddeld 1 keer per week een donkere was en 1 keer per week een lichte was.

Gooi je dan je handdoeken, ondergoed en kleding allemaal bij elkaar in??
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 4:09

Ik doe die ook gewoon samen hoor als er nog een aantal handdoeken liggen en verder ondergoed of kleding.

Gast
Gast

Bericht  Winegum ma 25 jul 2011 - 4:36

Handdoeken, sokken en ondergoed gaat bij mij altijd in 1 wasmachine. Ik heb donkerbruine handdoeken, donkere sokken en ondergoed. Daar gooi ik ook weleens beddengoed bij als het een donkere betreft.

Eens in de 2 weken een witte was, elke week een gekleurde was, donkere was. Dus 2/3 per week. Wij zijn met z'n 2e overigens.

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Penny Blossom ma 25 jul 2011 - 22:50

Twee keer per week handdoeken (inclusief ondergoed, theedoeken en vaatdoekjes) op 60 graden.
Een keer per week beddengoed op 60 graden
Een keer per week witte was op 30/40 graden
Een keer per week de gekleurde was op 30/40 graden
Een/twee keer per week de donkere was op 40 graden.

6/7 machines was. Daarvan gaat alles op de waslijn behalve de handdoeken. Die gaan lekker de droger in!

Wij zijn met z'n tweeën. Beide trekken we graag iedere dag een 'fris' shirt aan. Broeken doen we twee á drie dagen mee.
Penny Blossom
Penny Blossom
Prater
Prater

Aantal berichten : 864
Punten : 1034

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 23:49

Sinds ik weer een kleine 50 uur per week werk en dus ook 50 uur per week m'n werkkleding aan heb.... Doen we op zondag 3 wassen (Bont, Wit, Fijn) en that's it! Gelukkig want ik heb een hekel aan de was doen...

Gast
Gast

Bericht  Sterre di 26 jul 2011 - 0:00

We zijn met z'n 2'en en doen zo'n 3 wassen per week.

1x handdoeken en/of beddengoed (1x per 2 weken)
1x een wasje van mij
1x een wasje van mijn vriend

Haha echt stom, we doen dat vaak nog apart. Wel vragen we als er ruimte over is van joh, kan er nog iets van jou bij?

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849

Bericht  Paper Crown di 26 jul 2011 - 0:37

Om de dag! Gisteren heb ik hem bijv 2x aangezet want ik had nog een witte blousjes was te doen en de handdoeken moesten ook.. Ik doe het ook een btje voor de lekkere geur die dan boven hangt! Heerlijk..
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 0:46

In het weekend voornamelijk en dan meestal 3/4 wassen.

2 zwart wassen, 2 kleur wassen en soms nog een witte was. (als er veel was ligt)

Maar sowieso elk weekend 2 zwart en 1 kleur.

Edit: Wij wassen jeans sowieso al bijna nooit, en sommige apartere stukken op de hand dat scheelt ook alweer flink in was. (voornamelijk de jeans).

Gast
Gast

Bericht  Raindrop di 26 jul 2011 - 2:17

2CKC2 schreef:Om de dag! Gisteren heb ik hem bijv 2x aangezet want ik had nog een witte blousjes was te doen en de handdoeken moesten ook.. Ik doe het ook een btje voor de lekkere geur die dan boven hangt! Heerlijk..

Dat is fijn he! De geur van pas gewassen was. En mijn wasverzachter ruikt zo lekker! Lenor I love you
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 2:48

Punk'd schreef:In het weekend voornamelijk en dan meestal 3/4 wassen.

2 zwart wassen, 2 kleur wassen en soms nog een witte was. (als er veel was ligt)

Edit: Wij wassen jeans sowieso al bijna nooit, en sommige apartere stukken op de hand dat scheelt ook alweer flink in was. (voornamelijk de jeans).

Hoe maak je ze dan schoon?

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown di 26 jul 2011 - 3:57

James schreef:
Punk'd schreef:In het weekend voornamelijk en dan meestal 3/4 wassen.

Hoe maak je ze dan schoon?

Wist je dat ze zeggen dat je jeans het beste niet kunt wassen omdat de vorm van je lichaam erin gaat zitten en jeans zo mooier blijft? Ik doe het niet hoor, mijne gaan de was in maar het kan wel..

Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Paper Crown di 26 jul 2011 - 3:58

Snowflake schreef:
2CKC2 schreef:Om de dag! Gisteren heb ik hem bijv 2x aangezet want ik had nog een witte blousjes was te doen en de handdoeken moesten ook.. Ik doe het ook een btje voor de lekkere geur die dan boven hangt! Heerlijk..

Dat is fijn he! De geur van pas gewassen was. En mijn wasverzachter ruikt zo lekker! Lenor I love you

Dat is zo fijn! Wij hebben een nieuwbouwhuis dus de geur van verf en tja nieuwigheid komt je tegemoet.. helemaal niet 'warm' dus als ik wasje doe dan ruikt echt lekker huiselijk!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 7:58

Wij draaien 2 à 3 wasjes per week ongeveer.

Gast
Gast

Bericht  Mida4you di 26 jul 2011 - 7:58

Meestal was ik om de dag, maar ik probeer zoveel mogelijk te wassen in het weekend. Dat scheelt weer wat he!
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  Flower_L di 26 jul 2011 - 8:05

Mirjam4you schreef:Meestal was ik om de dag, maar ik probeer zoveel mogelijk te wassen in het weekend. Dat scheelt weer wat he!

wel als je nachtstroom hebt Cool

Wij hebben dat bewust niet gedaan, voor ons niet rendabel.

Wij wassen overdag - 's avonds - in weekend - doordeweek...wanneer er maar was is.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  PiP di 26 jul 2011 - 8:48

Meestal op dinsdag 3 wassen en op zaterdag weer 3
Soms wel 4 op een dag...

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 8:57

Maar hoe maak je je jeans dan schoon?Op gegeven moment zijn ze toch gewoon vies en stinken ze?

Gast
Gast

Bericht  SleepingBeauty wo 27 jul 2011 - 3:36

Wij zijn met z'n tweeen en wassen denk ik wel zo'n 4 wassen in de week;
1x wit
1x beddengoed met gekleurde handdoeken (soms wit en bont door elkaar maar dan heb ik vaak teveel)
1x jeans en zwart/ donker spul of 1x bont
1x uniformen van mij en mijn man.
En zoals nu in de zomer heb ik ook nog wel vaak een wasje met witten en lichte kleding.
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Raindrop wo 27 jul 2011 - 5:25

James schreef:Maar hoe maak je je jeans dan schoon?Op gegeven moment zijn ze toch gewoon vies en stinken ze?

Ik doe ze altijd in de wasmachine. En mijn jeansbroeken zijn nog steeds heel mooi.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: