Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoevaak zien jullie je vriend?

+18
RYW
Suus
smooch
Zwerver
ZoeteWitteWijn
Snoes
Raindrop
SoGood
Minx
xxDila
Arwyn
Lynn_
NerdChic
JD
Mermaid
Silver
Cherique
zoentje21
22 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Hoevaak zien jullie je vriend? Empty Hoevaak zien jullie je vriend?

Bericht  zoentje21 do 6 jan 2011 - 5:22

De titel zegt het al hoe vaak zien jullie je vriend?
En dan ben ik het meest benieuwd naar de mensen die niet samen wonen.

Ik ben hier benieuwd naar omdat ik voor mijn gevoel mijn vriend niet vaak zie.
Ik zie hem op woensdag avond, zaterdagvond en de hele zondag. Maar als ik het weekend moet werken zie ik hem dus alleen maar de woensdag avond omdat hij niet op een andere dag wil. Dat geeft me soms zoveel onzekerheid Cry
Mijn vriend studeert nog en daarnaast werkt hij in het weekend.
Zelf doe ik een bbl opleiding en werk ik onregelmatig.
We wonen overigens maar 5min van elkaar vandaan.

Mijn vriend is heel erg van alleen de woensdag en het weekend, maar ik zou hem zo graag vaker willen zien.

Soms lig ik savonds in bed te huilen omdat ik hem zoveel mis en graag wil zien.

Liefs
zoentje21
zoentje21
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 28
Punten : 38
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoevaak zien jullie je vriend? Empty Re: Hoevaak zien jullie je vriend?

Bericht  Cherique do 6 jan 2011 - 5:38

Toen ik nog niet samenwoonde zag ik mijn man alleen in het weekend. 3dgn, soms 2dgn heel soms 1 dag. Na 9 maanden zijn we daarom ook al samen gaan wonen Embarassed

Edit; de reden hiervoor was is dat we erg ver uit elkaar woonden. Hij in Den Haag en ik in Brabant 2uur reizen!
Cherique
Cherique
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 304
Punten : 330
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoevaak zien jullie je vriend? Empty Re: Hoevaak zien jullie je vriend?

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 5:43

Toen ik nog niet samenwoonde, maar in een andere stad studeerde zag ik mijn vriend elke woensdag en het hele weekend. Daarna heb ik nog een paar maandjes thuis gewoond, maar ik was vrijwel eigenlijk altijd bij hem (situatie thuis was ook slecht).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoevaak zien jullie je vriend? Empty Re: Hoevaak zien jullie je vriend?

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 5:45

Toen we nog niet in een huis woonden, zagen we elkaar doordeweeks twee keer een avond (ook vaste avonden), zaterdagavond en zondag.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoevaak zien jullie je vriend? Empty Re: Hoevaak zien jullie je vriend?

Bericht  Silver do 6 jan 2011 - 5:49

Toen we nog niet samenwoonden zagen we elkaar alleen in het weekend, soms bleef ie tot maandagochtend bij mij slapen omdat ik dichterbij zijn werk woonde, maar door de weeks zagen we elkaar nooit, of bijna nooit maar niet standaard 1 dag ofzo....
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoevaak zien jullie je vriend? Empty Re: Hoevaak zien jullie je vriend?

Bericht  Mermaid do 6 jan 2011 - 5:55

Nou de laatste keer was 4 maanden geleden.

Maar goed voordat ik naar het buitenland ging zag ik m vaak hooguit 1 keer per week een ochtend/middag vaak niet eens dat we bij elkaar bleven logeren. soms zagen we elkaar ook 3/4 weken niet.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoevaak zien jullie je vriend? Empty Re: Hoevaak zien jullie je vriend?

Bericht  JD do 6 jan 2011 - 5:56

wij zien elkaar alleen op maandagavond, en zaterdag en zondagoverdag een paar uurtjes.....en dan wonen wij nog wel samen!.... Cry
tenzij ik op zaterdagavond de kroeg inga waar hij achter de bar staat....dan zie ik m toch nog, maar das toch anders he...


toen we nog niet samenwoonden was dit hetzelfde....
sja, man in de horeca he.....niet altijd even handig....

JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoevaak zien jullie je vriend? Empty Re: Hoevaak zien jullie je vriend?

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 6:02

Uhhh soms op woensdagavond en zondagavond en altijd op vrijdagavond en zaterdagavond (tijdens het uitgaan)..

Hij werkt van `s ochtends 6 tot `s avonds 9 en ook op zaterdag, dus er blijft niet zoveel tijd over..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoevaak zien jullie je vriend? Empty Re: Hoevaak zien jullie je vriend?

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 6:03

Waarom wil hij je alleen op woensdagavond zien door de week? Heeft hij het de hele week druk, vindt hij het te snel gaan of???

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoevaak zien jullie je vriend? Empty Re: Hoevaak zien jullie je vriend?

Bericht  zoentje21 do 6 jan 2011 - 6:11

_Donnaa schreef:Waarom wil hij je alleen op woensdagavond zien door de week? Heeft hij het de hele week druk, vindt hij het te snel gaan of???

Nou dat hij het te snel vind gaan, dat lijkt me niet want we hebben al 4 jaar.
Maar we zagen elkaar altijd de woensdagavond, zaterdagavond en de zondag.

maar omdat ik nu onregelmatig werk kan dat niet altijd en dan heb ik zoiets dan toch op een dinsdag, maar van mijn vriend hoeft dat dan niet en dan zegt hij ja dan wil ik studeren. Maar in mijn ogen kan hij dat dan toch ook op de woensdagavond doen een keer als ik aan het werk ben.

Het doet me soms gewoon pijn dat hij dan zegt dat het niet hoeft van hem. Dan lijkt het net als of hij me niet wil zien.
zoentje21
zoentje21
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 28
Punten : 38
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoevaak zien jullie je vriend? Empty Re: Hoevaak zien jullie je vriend?

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 6:12

Als ik het zo lees vind ik het eerlijk gezegd ook wat vreemd.. Hij kan z`n studieavond toch wel omzetten naar de woensdag? Neutral

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoevaak zien jullie je vriend? Empty Re: Hoevaak zien jullie je vriend?

Bericht  zoentje21 do 6 jan 2011 - 6:22

_Donnaa schreef:Als ik het zo lees vind ik het eerlijk gezegd ook wat vreemd.. Hij kan z`n studieavond toch wel omzetten naar de woensdag? Neutral

nou dat heb ik dus ook al gezegd. En ik snap best dat hij heel druk is want hij doet 2 studies aan de uni, maar daar kiest hij zelf voor.
En of hij nou op dinsdag een studieavond heeft of de woensdag dat maakt dan toch niks uit.
zoentje21
zoentje21
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 28
Punten : 38
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoevaak zien jullie je vriend? Empty Re: Hoevaak zien jullie je vriend?

Bericht  NerdChic do 6 jan 2011 - 6:24

Ik zie de mijne het hele weekend, en dan van dinsdag op woensdag en heel soms donderdag avond nog. Ligt maar net aan hoe laat hij moet werken.
NerdChic
NerdChic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 393
Punten : 413
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoevaak zien jullie je vriend? Empty Re: Hoevaak zien jullie je vriend?

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 6:33

Nu elke dag I love you maar voordat we samenwoonden, te weinig. Elke donderdagavond en zaterdagavond, en soms 1 avond tussendoor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoevaak zien jullie je vriend? Empty Re: Hoevaak zien jullie je vriend?

Bericht  Lynn_ do 6 jan 2011 - 6:46

Ik zie mijn vriend elke dag want we wonen samen. Zoentje, ik krijg wel een beetje een naar gevoel bij jouw situatie. Het lijkt inderdaad wel alsof hij je op afstand wil houden. Misschien moet je er eens goed met hem over praten? Hij kan in mijn ogen best wat flexibeler zijn... Mijn ex had ook altijd alleen maar op woensdagavond ''tijd'' om af te spreken. Later bleek dat hij alleen op die dag ''zin'' had. Ik hoop natuurlijk dat dit bij jullie niet het geval is. Praat er eens met hem over want hij wordt jij niet gelukkig van.
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoevaak zien jullie je vriend? Empty Re: Hoevaak zien jullie je vriend?

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 6:46

Mijn vriend en ik wonen niet samen, maar zien elkaar wel redelijk vaak. Ik werk onregelmatig dus dan zit er soms een paar dagen tussen als ik bijvoorbeeld nachtdienst heb, maar over het algemeen zien we elkaar gemiddeld 4 keer per week denk ik. Af en toe zien we ook gewoon een aantal dagen aaneengesloten bij elkaar. Ik mag zeker niet klagen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoevaak zien jullie je vriend? Empty Re: Hoevaak zien jullie je vriend?

Bericht  zoentje21 do 6 jan 2011 - 6:52

Lynn_ schreef:Ik zie mijn vriend elke dag want we wonen samen. Zoentje, ik krijg wel een beetje een naar gevoel bij jouw situatie. Het lijkt inderdaad wel alsof hij je op afstand wil houden. Misschien moet je er eens goed met hem over praten? Hij kan in mijn ogen best wat flexibeler zijn... Mijn ex had ook altijd alleen maar op woensdagavond ''tijd'' om af te spreken. Later bleek dat hij alleen op die dag ''zin'' had. Ik hoop natuurlijk dat dit bij jullie niet het geval is. Praat er eens met hem over want hij wordt jij niet gelukkig van.

ik heb het er al eens met hem over gehad, en hij weet ook heel goed hoe ik hier over denk.
Het is ook meer iets van de laatste dat ik er zo mee zit, ik merk gewoon aan mezelf dat ik hem meer wil zien en bij hem wil zijn. Ik snap verder heel goed dat hij druk is, want dat heb ik zelf ook wel, maar ik zorg wel dat ik tijd voor hem heb en kan mijn huiswerk ook best op een andere dag maken. maar ik vind niet dat onze relatie daar ten koste van moet gaan.
zoentje21
zoentje21
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 28
Punten : 38
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoevaak zien jullie je vriend? Empty Re: Hoevaak zien jullie je vriend?

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 7:00

Ik woon nu samen I love you, maar toen dat niet zo was zagen we elkaar elke dag.
Ene dag gingen we bij hem slapen en andere dag bij mij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoevaak zien jullie je vriend? Empty Re: Hoevaak zien jullie je vriend?

Bericht  Arwyn do 6 jan 2011 - 7:01

Toen mijn vriend en ik beide nog studeerden, zag ik m'n vriend denk ik ongeveer evenveel als jij nu, alleen hadden we geen vaste avonden.
Als jullie dit altijd al zo doen, kan het zijn dat hij er gewoon helemaal gewend aan is en een bepaalde planning heeft of zo. Wij zagen elkaar soms ook een week niet als school dat niet toe liet.
Blijft wel gek dat hij nooit op een andere avond af wil spreken.. Zou ook niet weten waarom dat is en kan me voorstellen dat je je daar ongemakkelijk over voelt. Is hij wel gewoon bereikbaar andere avonden? Het hoeft niet perse iets te betekenen he!

Probeer het er nog eens over te hebben, maar dan wel neutraal zeg maar. Dat je het jammer vindt, maar hem niet aanvallen oid. Wie weet kom je er nog eens achter waarom het zo is.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoevaak zien jullie je vriend? Empty Re: Hoevaak zien jullie je vriend?

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 7:03

Toen we net wat kregen zagen we elkaar : woensdagavond, vrijdagavond en dan het weekend.
Maar al snel is dat vaker geworden.
Zoals nu is hij al 3 weken aan een stuk bij mij thuis, omdat hij vakantie heeft.
En als hij weer moet werken dan is het woensdagavond en dan blijft hij slapen, dan vrijdagavond en het weekend en dan zondagavond blijft hij ook slapen smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoevaak zien jullie je vriend? Empty Re: Hoevaak zien jullie je vriend?

Bericht  zoentje21 do 6 jan 2011 - 7:11

Arwyn schreef:Toen mijn vriend en ik beide nog studeerden, zag ik m'n vriend denk ik ongeveer evenveel als jij nu, alleen hadden we geen vaste avonden.
Als jullie dit altijd al zo doen, kan het zijn dat hij er gewoon helemaal gewend aan is en een bepaalde planning heeft of zo. Wij zagen elkaar soms ook een week niet als school dat niet toe liet.
Blijft wel gek dat hij nooit op een andere avond af wil spreken.. Zou ook niet weten waarom dat is en kan me voorstellen dat je je daar ongemakkelijk over voelt. Is hij wel gewoon bereikbaar andere avonden? Het hoeft niet perse iets te betekenen he!

Probeer het er nog eens over te hebben, maar dan wel neutraal zeg maar. Dat je het jammer vindt, maar hem niet aanvallen oid. Wie weet kom je er nog eens achter waarom het zo is.

Jawel de andere avonden is hij wel bereikbaar. Als ik bel heeft hij ook wel tijd voor me, we smsen ook heel veel op de dagen dat we elkaar niet zien. En ik heb ook niet het idee dat het echt iets te betekenen heeft. En misschien is het ook wel zo dat hij er zo aan gewend is. Maar het voelt dan niet fijn als hij zegt dat het van hem niet hoeft.
zoentje21
zoentje21
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 28
Punten : 38
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoevaak zien jullie je vriend? Empty Re: Hoevaak zien jullie je vriend?

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 7:51

Cherique schreef:Toen ik nog niet samenwoonde zag ik mijn man alleen in het weekend. 3dgn, soms 2dgn heel soms 1 dag. Na 9 maanden zijn we daarom ook al samen gaan wonen Embarassed

Edit; de reden hiervoor was is dat we erg ver uit elkaar woonden. Hij in Den Haag en ik in Brabant 2uur reizen!

Hier ook voor we samenwoonden maar alleen in het weekend. Vaak zaterdag en zondag alleen maar. Ook omdat het 2 uur reizen was van Alkmaar naar Brabant :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoevaak zien jullie je vriend? Empty Re: Hoevaak zien jullie je vriend?

Bericht  xxDila do 6 jan 2011 - 8:00

Ik woon 1,5 samen met mijn vriend en zie hem sinds 1,5 week elke dag.

Hij had hiervoor een andere baan waardoor hij altijd van maandag tot vrijdagavond weg was en soms zondagavond al vertrok. Ik werkte daarbij in het weekend ( ik studeer nog dus bijbaan) en zag hem dus een paar uurtjes in het weekend.

Toen ik nog thuis woonde zag ik hem zo ongeveer evenveel als jij nu. Alleen was er geen vaste dag. Ik was vaak bij vrienden en als ik grof gezegd daar een avond geen zin in had belde ik hem. ( klinkt wel heel gemeen nu.. Cool ). Toen werkte ik alleen de vrijdagavond en zaterdag. Hij haalde me vrijdagavond op van het werk, bracht me zaterdag weg, haalde me op en dan gingen we naar mijn ouders of naar zijn ouders en bleven daar zaterdag op zondag, zondagavond bracht hij me thuis of hij ging vanuit mijn huis naar zijn werk.

Dusja, ik vond het toen wel prima. Maar voor iedereen is het anders. Als jij het vervelend zit, dan moet je het hierover hebben met je vriend. Ik vind het opzich wel vreemd dat hij niet een andere dag wil afspreken.
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoevaak zien jullie je vriend? Empty Re: Hoevaak zien jullie je vriend?

Bericht  Arwyn do 6 jan 2011 - 8:35

zoentje21 schreef:
Arwyn schreef:Toen mijn vriend en ik beide nog studeerden, zag ik m'n vriend denk ik ongeveer evenveel als jij nu, alleen hadden we geen vaste avonden.
Als jullie dit altijd al zo doen, kan het zijn dat hij er gewoon helemaal gewend aan is en een bepaalde planning heeft of zo. Wij zagen elkaar soms ook een week niet als school dat niet toe liet.
Blijft wel gek dat hij nooit op een andere avond af wil spreken.. Zou ook niet weten waarom dat is en kan me voorstellen dat je je daar ongemakkelijk over voelt. Is hij wel gewoon bereikbaar andere avonden? Het hoeft niet perse iets te betekenen he!

Probeer het er nog eens over te hebben, maar dan wel neutraal zeg maar. Dat je het jammer vindt, maar hem niet aanvallen oid. Wie weet kom je er nog eens achter waarom het zo is.

Jawel de andere avonden is hij wel bereikbaar. Als ik bel heeft hij ook wel tijd voor me, we smsen ook heel veel op de dagen dat we elkaar niet zien. En ik heb ook niet het idee dat het echt iets te betekenen heeft. En misschien is het ook wel zo dat hij er zo aan gewend is. Maar het voelt dan niet fijn als hij zegt dat het van hem niet hoeft.

Nee, dat herken ik inderdaad ook wel. Mijn vriend had er toen ook gewoon niet altijd behoefte aan, vond het heerlijk om alleen te zijn, zijn eigen muziek te luisteren en zo. Dat jullie nog smsen is dan al heel wat hoor, haha. Ik heb aan het begin zelfs wel eens gehad dat ik gewoon 3 dagen niets hoorde! Dat betekende dan helemaal niets, hij had gewoon niets te melden dan :s Ik vond het ook maar vreemd, maar ja, kon er ook niet veel aan veranderen natuurlijk! Zo is hij gewoon en ik heb me er op een gegeven moment maar bij neergelegd. Wel heb ik toen gezegd dat ik graag elke dag iets wilde horen van hem, gewoon even een smsje of een telefoontje wat hij die dag gedaan had. Dat hoeft echt niet de hele dag door, als het maar 1 keer is. Vooral toen hij net op de kazerne was begonnen, hoorde ik soms maar 1 keer per week wat van hem en dat vond ik echt niet leuk!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoevaak zien jullie je vriend? Empty Re: Hoevaak zien jullie je vriend?

Bericht  Minx do 6 jan 2011 - 10:09

Vrij veel maar ik heb op dit moment geen studie, februari weer en hij heeft nog geen baan. Dus meestal zien we elkaar maandag dinsdag woensdag. En het weekend dan vaak meestal de zaterdag niet. Dan werkt hij en zit ik in de sporthal.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoevaak zien jullie je vriend? Empty Re: Hoevaak zien jullie je vriend?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum