Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

N.a.v. Hoevaak gebruiken jullie de wasmachine?

+38
Mida4you
Paper Crown
Sterre
Penny Blossom
Winegum
tweeling
patjuhhh
Bruintje Beer
mzcharlotte
VanillaRose
Lady4
Eris
Flip Fluitketel
Caroow
piene1983
Zonnetje
M-G
Lynn_
Fearie
Rush
Pussycat
girli
Silver
Kaboutertje
Mamasapje
Zininzon
Beachgirl
Mamsie
PapillonRose
Roxi3
Honey*Bee
Sushi
Liadan
PluDan
Zwerver
Mon Amour
Atelier Madame
Raindrop
42 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

N.a.v. Hoevaak gebruiken jullie de wasmachine? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Hoevaak gebruiken jullie de wasmachine?

Bericht  Kaboutertje do 21 jul 2011 - 12:12

Ik woon alleen en doe per week 1 of 2 wasjes smile prima te doen!
Als ik dat hier lees van sommige, 6,7 of 8 keer wassen :shock: omg! Nog ff niet :P
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Woonplaats : V-town

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Hoevaak gebruiken jullie de wasmachine? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Hoevaak gebruiken jullie de wasmachine?

Bericht  Silver do 21 jul 2011 - 12:29

4x per week en we zijn met z'n 2en. Door iedere week schone lakens is in ieder geval 1 wasmachine al vol...
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Hoevaak gebruiken jullie de wasmachine? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Hoevaak gebruiken jullie de wasmachine?

Bericht  girli do 21 jul 2011 - 19:14

Snowflake schreef:Het ligt er natuurlijk ook aan uit hoeveel personen je gezin bestaat maar wij (2 personen) wassen 2 a 3 keer per week.
+ 1. Ik denk dat het ongeveer wel klopt. Gekleurde en donkere was wel elke week, beddengoed/handdoeken om de week en wit als het genoeg is.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Hoevaak gebruiken jullie de wasmachine? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Hoevaak gebruiken jullie de wasmachine?

Bericht  Gast do 21 jul 2011 - 19:16

Birgit schreef:2 personen - 2 a 3 wassen per week
+1

Nu hebben wij een wasmachine van 6 kilo. Volgende week komt onze nieuwe van 8 kilo. Ben zeer benieuwd hoe die wast.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Hoevaak gebruiken jullie de wasmachine? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Hoevaak gebruiken jullie de wasmachine?

Bericht  girli do 21 jul 2011 - 19:17

Voor de mensen die elke dag wassen: waar laten jullie de was dan? Als ik een was draai is het wasrek vol (of buiten) en heb ik geen plek om nieuwe was te draaien.

Ik heb zo'n beeld dat jullie dan bijna niets anders doen dan wasmachine vullen, drogen en strijken/vouwen.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Hoevaak gebruiken jullie de wasmachine? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Hoevaak gebruiken jullie de wasmachine?

Bericht  Liadan do 21 jul 2011 - 19:37

girli schreef:Voor de mensen die elke dag wassen: waar laten jullie de was dan? Als ik een was draai is het wasrek vol (of buiten) en heb ik geen plek om nieuwe was te draaien.

Ik heb zo'n beeld dat jullie dan bijna niets anders doen dan wasmachine vullen, drogen en strijken/vouwen.
Ik doe ook niks anders, haha :P Nee, die wassen gaan allemaal tussendoor, in de ochtend een was aanzetten, als de kinderen slapen ophangen en de volgende ochtend opvouwen en in de kast.
Wij hebben gelukkig een grote zolder, daar passen 2 wassen. En als het mooi weer is, dan is de was snel droog dus kan ik wel een paar wassen achter elkaar draaien (ik hang het dan buiten).

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Hoevaak gebruiken jullie de wasmachine? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Hoevaak gebruiken jullie de wasmachine?

Bericht  Pussycat do 21 jul 2011 - 20:04

girli schreef:Voor de mensen die elke dag wassen: waar laten jullie de was dan? Als ik een was draai is het wasrek vol (of buiten) en heb ik geen plek om nieuwe was te draaien.

Ik heb zo'n beeld dat jullie dan bijna niets anders doen dan wasmachine vullen, drogen en strijken/vouwen.

Ik was niet elke dag 1 was. Maar soms dan doe ik wel meerdere wasjes op 1 dag. En dan zit er 1 was in de wasmachine 1 op het rek te drogen en soms 1 in de droger. Maar de was op het rek is zo droog hoor. Vooral met dit weer. Dus gewoon gelijk opvouwen.

Soms doe ik ook dingen kort in de droger dat het meeste water er al uit is en dan is het helemaal vlot droog.

O'ja nog ontopic:
Ik denk dat ik ook rond de 5 wasjes per week zit. Zal de ene keer 4 zijn en de andere keer 6.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Hoevaak gebruiken jullie de wasmachine? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Hoevaak gebruiken jullie de wasmachine?

Bericht  Rush do 21 jul 2011 - 20:07

M`n vriend wast 4x per week en daar zitten mijn kleren niet eens bij. laughcry
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Hoevaak gebruiken jullie de wasmachine? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Hoevaak gebruiken jullie de wasmachine?

Bericht  Gast do 21 jul 2011 - 20:17

girli schreef:Voor de mensen die elke dag wassen: waar laten jullie de was dan? Als ik een was draai is het wasrek vol (of buiten) en heb ik geen plek om nieuwe was te draaien.

Ik heb zo'n beeld dat jullie dan bijna niets anders doen dan wasmachine vullen, drogen en strijken/vouwen.

Ik heb binnen in het washok 2 lijnen, daar gaat de kleding en anderen dingen die niet in de droger kunnen aan, of buiten, daar heb ik ook lijnen.
En de rest gaat in de droger. Als die klaar is, vouw ik het meteen op, en is dat allemaal weer weggewerkt.
De kleding enz die ik opgehangen heb, ruim ik direct weer op zodra het droog is, soms dus dezelfde dag, maar meestal de volgende dag.

Strijken ben ik nu iets makkelijker in, eerder streek ik echt bijna alles, maar nu is daar bijna geen beginnen meer aan, dan sta ik idd alleen maar de was te strijken. En ik wil ook nog tijd overhouden! Dus ik strijk alleen blousjes, bepaalde kleding, lakens. En de rest wat er redelijk uitkomt, laat ik lekker zo!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Hoevaak gebruiken jullie de wasmachine? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Hoevaak gebruiken jullie de wasmachine?

Bericht  PapillonRose do 21 jul 2011 - 20:42

girli schreef:Voor de mensen die elke dag wassen: waar laten jullie de was dan? Als ik een was draai is het wasrek vol (of buiten) en heb ik geen plek om nieuwe was te draaien.

Ik heb zo'n beeld dat jullie dan bijna niets anders doen dan wasmachine vullen, drogen en strijken/vouwen.
Bij mij zijn het vaak halve wasjes, 1x per dag. Maar soms meer en dan heb ik wel een overvolle trommel. Ik heb 2 wasrekken en buiten eventueel ook nog een waslijn die ik uit kan trekken. Als ik de was 's morgens ophang, is hij vaak 's avonds wel weer droog. Dus dan kan ik het eraf halen en de volgende morgen weer een nieuwe was erin. Ik heb trouwens geen droger, dus hang ook echt alle was op en hoef niet te drogen. Strijken doe ik zo min mogelijk, als ik het netjes ophang hoeft lang niet alles gestreken te worden. Ik denk dat ik 1x per week strijk.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Hoevaak gebruiken jullie de wasmachine? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Hoevaak gebruiken jullie de wasmachine?

Bericht  Fearie do 21 jul 2011 - 21:16

Wij zijn met z'n 2-en en ik was 3/4 wasjes per week (1x handdoeken, 1x zwart, 1x kleur en af en toe nog een extra wasje). Beddengoed 1x in de 2 weken en zelfde geldt voor de spijkerbroeken.

Ik droog het op 2 wasrekken die ik in mijn logeerkamer heb staan, worden binnenkort verplaatst naar de zolder.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Hoevaak gebruiken jullie de wasmachine? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Hoevaak gebruiken jullie de wasmachine?

Bericht  Lynn_ do 21 jul 2011 - 21:46

Wij hebben, met tweeën, zeker wel vier wassen per week. Als je twee wasjes hebt, was je dan je handdoeken gewoon bij je kleding ofzo? Wij hebben per week sowieso al één was vol met handdoeken, één was met beddengoed en één was met werkkleding van mijn vriend. Als ik het zo bekijk red ik het niet eens met vier wassen per week.
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Hoevaak gebruiken jullie de wasmachine? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Hoevaak gebruiken jullie de wasmachine?

Bericht  Gast do 21 jul 2011 - 22:20

Wij zijn met z'n 3-en en hier staat de wasmachine ongeveer 5x per week aan

(handdoeken, witte was, zwarte was, kleding en kleding enz van onze zoon)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Hoevaak gebruiken jullie de wasmachine? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Hoevaak gebruiken jullie de wasmachine?

Bericht  Gast do 21 jul 2011 - 22:27

Ik was zo'n 2 keer per dag.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Hoevaak gebruiken jullie de wasmachine? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Hoevaak gebruiken jullie de wasmachine?

Bericht  M-G do 21 jul 2011 - 23:29

Wij zijn met 2 personen en gemiddeld draai ik 5-6 wassen per week.
Na het wassen gaat het de droger in en dan weer de kast in.
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Hoevaak gebruiken jullie de wasmachine? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Hoevaak gebruiken jullie de wasmachine?

Bericht  Gast do 21 jul 2011 - 23:46

Wij wassen toch ook zeker een machine of 10 per week... De bedden worden elke week verschoond dat zijn al 3 bedden dus 2 wasjes... verder heeft ros elke dag schone werkkleding... ik draag elke dag een schoon shirt.. de meiden hebben ook bijna elke dag schone kleding aan.. dus dan tikt het aan.
ik ben niet anders gewend als dat dat ding draait :-)

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Hoevaak gebruiken jullie de wasmachine? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Hoevaak gebruiken jullie de wasmachine?

Bericht  Gast vr 22 jul 2011 - 0:31

girli schreef:Voor de mensen die elke dag wassen: waar laten jullie de was dan? Als ik een was draai is het wasrek vol (of buiten) en heb ik geen plek om nieuwe was te draaien.

Ik heb zo'n beeld dat jullie dan bijna niets anders doen dan wasmachine vullen, drogen en strijken/vouwen.

Ik heb buiten wasrekken staan. Als het even kan gaat het daarop. Als het regent gaat de kleding etc ook daarop (staat op het balkon, regent niet nat) en wat in de droger kan gaat dan in de droger. Maar die gebruik ik eigenlijk bijna nooit meer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Hoevaak gebruiken jullie de wasmachine? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Hoevaak gebruiken jullie de wasmachine?

Bericht  Zonnetje vr 22 jul 2011 - 0:31

Wij zijn met z'n tweeen en wassen zo'n drie keer per week:
- iedere week donker
- de ene week wit, de andere week allerlei kleuren
- de ene week handdoeken, de andere week beddengoed
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Hoevaak gebruiken jullie de wasmachine? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Hoevaak gebruiken jullie de wasmachine?

Bericht  piene1983 vr 22 jul 2011 - 3:39

Wij zijn met zijn tweeen en wassen best wel vaak als ik het zo zie.
2 beddengoed wassen omdat het niet allemaal in een keer in de machine past
2 handdoekenwassen
2 bonte wassen
1 witte was
En dit is nog in een gunstige week.... Als het heel warm is hebben we vaak meer was omdat we dan vaker van kleding wisselen. Veel wassen dus!
piene1983
piene1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Hoevaak gebruiken jullie de wasmachine? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Hoevaak gebruiken jullie de wasmachine?

Bericht  Gast vr 22 jul 2011 - 3:46

Ik was ongeveer 3 wassen in de week die doe ik achter elkaar dus ik was maar 1 dag. Wij zijn met z'n 3tjes.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Hoevaak gebruiken jullie de wasmachine? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Hoevaak gebruiken jullie de wasmachine?

Bericht  Caroow vr 22 jul 2011 - 9:38

Ongeveer 6 tot 8 wassen met zijn tweetjes. We hebben allebei werkkleding, en dan dragen we maar 1 dag, dus dan gaat het snel. Ook andere kleding draag ik bijna altijd maar 1 dag.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Hoevaak gebruiken jullie de wasmachine? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Hoevaak gebruiken jullie de wasmachine?

Bericht  Flip Fluitketel vr 22 jul 2011 - 14:42

Wij draaien meestal z'on 4 á 5 wassen in de week. We zijn met z'n 3en.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Hoevaak gebruiken jullie de wasmachine? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Hoevaak gebruiken jullie de wasmachine?

Bericht  Gast vr 22 jul 2011 - 20:41

Om de dag ongeveer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Hoevaak gebruiken jullie de wasmachine? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Hoevaak gebruiken jullie de wasmachine?

Bericht  Gast za 23 jul 2011 - 0:34

Ongeveer 3 of 4 keer per week.

Ik heb verschillende wasjes:
- donkere was (spijkerbroeken, truien, ondergoed, sokken)
- witte was
- handdoeken was
- schoonmaakmaterialen was (theedoeken, handdoekjes, vaatdoekjes)
- paardrijspullen was (rijbroeken, jassen, zadeldekentjes)

en het is maar net wanneer ik een machine vol heb.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Hoevaak gebruiken jullie de wasmachine? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Hoevaak gebruiken jullie de wasmachine?

Bericht  Eris za 23 jul 2011 - 3:51

Ongeveer 3 wassen per week draai ik. Ik woon alleen.

Eris
Prater
Prater

Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Hoevaak gebruiken jullie de wasmachine? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Hoevaak gebruiken jullie de wasmachine?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum