Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Twijfel om mijn boeken collectie te verkopen..

+13
Caro
blondje1313
Sweety
Zonnetje
Susan
Blair
Oasis
Rovine
Fearie
Raindrop
Effie_O
Mint
Zora
17 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Twijfel om mijn boeken collectie te verkopen.. Empty Twijfel om mijn boeken collectie te verkopen..

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 6:43

Omdat ze nu maar in mijn boekenkast staan en doe er nooit meer wat mee.

Waarom ik ze niet weg wil doen is omdat ze heel leuk staan en ben er wel aan gehecht.

Aan de andere kant ik lees ze toch nooit meer en doe er niks mee.

Heb alle boeken van karin slaughter, twilight saga, shopaholic, jill manson en bijna alles van saskia noord, simone van der vlucht en esther verhoef + heel veel losse titels.

Zal dit nog wat op brengen als ik dit allemaal ga verkopen? of is het dan leuker om te bewaren voor gewoon om te hebben? twijfel twijfel twijfel.

Wat zouden jullie doen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Twijfel om mijn boeken collectie te verkopen.. Empty Re: Twijfel om mijn boeken collectie te verkopen..

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 6:45

Als je ze verkoopt wil ik de boeken van Simone van der Vlucht overnemen Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Twijfel om mijn boeken collectie te verkopen.. Empty Re: Twijfel om mijn boeken collectie te verkopen..

Bericht  Zora wo 20 jul 2011 - 6:45

Poeh, ik zou echt nooooooit welk boek dan ook weg doen.
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Twijfel om mijn boeken collectie te verkopen.. Empty Re: Twijfel om mijn boeken collectie te verkopen..

Bericht  Mint wo 20 jul 2011 - 6:46

Ik heb niks met het kopen en houden van boeken, ik lees ze van de bieb en dan breng ik ze weer terug. Ik zou ze verkopen.
Mint
Mint
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 489
Punten : 515
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Twijfel om mijn boeken collectie te verkopen.. Empty Re: Twijfel om mijn boeken collectie te verkopen..

Bericht  Effie_O wo 20 jul 2011 - 6:47

Ik zou het nooit verkopen, maar ik ben dan ook een boekengek en ik herlees boeken regelmatig smile
Ze staan wel leuk, heb je al een plan wat je in plaats van de boeken neer wilt zetten?
Hoeveel het op gaat brengen zou ik niet weten, het zijn wel populaire boeken maar worden daardoor ook heel veel aangeboden. Het eerste kan makkelijk zijn qua verkoop, het laatste lastig. Misschien heeft iemand anders wel ervaring met de verkoop van zulke boeken.
Effie_O
Effie_O
Prater
Prater

Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Twijfel om mijn boeken collectie te verkopen.. Empty Re: Twijfel om mijn boeken collectie te verkopen..

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 6:47

Of ik bewaar alleen de echte series en doe de rest weg, heel die losse zooi.

(ps ook simone van der vlugt weg :P )

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Twijfel om mijn boeken collectie te verkopen.. Empty Re: Twijfel om mijn boeken collectie te verkopen..

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 6:47

Ik zou mijn boeken (bijna) nooit wegdoen. Ze zijn mijn schat. Nu heb ik ook wel veel non-fictie staan, dat ik regelmatig gebruik als naslagwerk. Maar ook fictie zou ik niet verkopen, dat kun je altijd herlezen en weer nieuwe dingen ontdekken. En ook al heb je alles, dan nog. Ze zeggen iets over mij, zijn mijn verzamelde schat. Nee, ik zou ze nooit wegdoen. Misschien in een oorlog, maar dan zeker met tegenzin!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Twijfel om mijn boeken collectie te verkopen.. Empty Re: Twijfel om mijn boeken collectie te verkopen..

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 6:49

Mwoah heb een zooitje boeken staan, die oud zijn en waar k niks meer mee heb zegmaar.. Die boeien me écht niet! M'n boeken over de Tweede Wereldoorlog daarentegen blijven áltijd, die doe ik van m'n leven niet weg smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Twijfel om mijn boeken collectie te verkopen.. Empty Re: Twijfel om mijn boeken collectie te verkopen..

Bericht  Effie_O wo 20 jul 2011 - 6:55

Ik bedenk me wel dat ik ook wel wat boeken verkocht heb, dat waren boeken waar ik echt niks mee had. Bleek toch niet te zijn wat ik er van verwacht had bijvoorbeeld. Misschien kun je zo eerst een verdeling maken, een paar verkopen waar je echt niks meer mee hebt, wat je niks meer doet? Als je dan spijt zou krijgen is de ramp nog te overzien Wink
Effie_O
Effie_O
Prater
Prater

Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Twijfel om mijn boeken collectie te verkopen.. Empty Re: Twijfel om mijn boeken collectie te verkopen..

Bericht  Raindrop wo 20 jul 2011 - 7:04

Ik zou ze meteen verkopen. Maar ik leen mijn boeken ook altijd van de bieb en ik vind het zonde om zoveel geld aan boeken uit te geven.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Twijfel om mijn boeken collectie te verkopen.. Empty Re: Twijfel om mijn boeken collectie te verkopen..

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 7:06

Ik zeg altijd, bij twijfel niet doen. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Twijfel om mijn boeken collectie te verkopen.. Empty Re: Twijfel om mijn boeken collectie te verkopen..

Bericht  Fearie wo 20 jul 2011 - 7:08

Ik heb al mijn schoolboeken weggedaan, maar mijn gewone leesboeken worden niet verkocht. Ik vind het wat hebben als je bij iemand thuis komt en de kast staat vol boeken, ik zeg dus niet wegdoen (zeker niet als je twijfelt)

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Twijfel om mijn boeken collectie te verkopen.. Empty Re: Twijfel om mijn boeken collectie te verkopen..

Bericht  Rovine wo 20 jul 2011 - 7:12

Ik leen altijd bij de bieb omdat ik anders al een gigantische collectie zou hebben, terwijl ik boeken zelden een 2e keer lees. Ik denk dat ik niet zou verkopen, maar wel nadenken of ik nog uit zou willen breiden. Ik koop alleen boeken die ik erg leuk vind, nadat ik ze via de bieb al een keer gelezen heb.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Twijfel om mijn boeken collectie te verkopen.. Empty Re: Twijfel om mijn boeken collectie te verkopen..

Bericht  Oasis wo 20 jul 2011 - 7:13

Gloria schreef:Ik zou mijn boeken (bijna) nooit wegdoen. Ze zijn mijn schat. Nu heb ik ook wel veel non-fictie staan, dat ik regelmatig gebruik als naslagwerk. Maar ook fictie zou ik niet verkopen, dat kun je altijd herlezen en weer nieuwe dingen ontdekken. En ook al heb je alles, dan nog. Ze zeggen iets over mij, zijn mijn verzamelde schat. Nee, ik zou ze nooit wegdoen. Misschien in een oorlog, maar dan zeker met tegenzin!

+1. Ik vind het iets over je zeggen, de boeken in de je boekenkast.
Maar je kan bijvoorbeeld de 'losse' boeken zoals jij ze noemt, of de boeken die je echt niet meer aanspreken verkopen.
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Twijfel om mijn boeken collectie te verkopen.. Empty Re: Twijfel om mijn boeken collectie te verkopen..

Bericht  Blair wo 20 jul 2011 - 7:13

Toen ik mijn ereader eenmaal had, heb ik ook getwijfeld om al mijn boeken weg te doen, maar ben stiekem toch wel trots op mijn collectie.
Ik denk dat je er spijt van gaat krijgen. Ik zou ze gewoon houden ,tenzij je het geld echt nodig hebt.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Twijfel om mijn boeken collectie te verkopen.. Empty Re: Twijfel om mijn boeken collectie te verkopen..

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 7:38

Twilight! Hebben hebben hebben Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Twijfel om mijn boeken collectie te verkopen.. Empty Re: Twijfel om mijn boeken collectie te verkopen..

Bericht  Susan wo 20 jul 2011 - 7:43

Toen ik zwanger was van Ezra en dus een kamer leeg moest halen, ben ik wel kritisch door mijn boekenverzameling heengegaan en toen heb ik wel een deel verkocht waar ik echt niks meer mee deed, boeken die ik ooit in een opwelling heb gekocht en waar ik niks aan vond. Nu in het nieuwe huis staat een deel in dozen op zolder, dat zijn boeken die ik niet heel vaak lees maar waar ik toch wel aan gehecht ben, en mijn lievelingsboeken staan beneden in de huiskamer. Ik zou echt nooit alles wegdoen, maar ik ben ook wel erg gek op boeken.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Twijfel om mijn boeken collectie te verkopen.. Empty Re: Twijfel om mijn boeken collectie te verkopen..

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 8:15


Ik heb niet echt een grote collectie, maar boeken waar ik echt van heb genoten doe ik niet weg.


Vreemd genoeg staan er ook een paar in mn kast waar ik gewoon niet doorheen ben gekomen, maar ja... mn kast is ook niet zo vol

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Twijfel om mijn boeken collectie te verkopen.. Empty Re: Twijfel om mijn boeken collectie te verkopen..

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 9:12

Gloria schreef:Ik zou mijn boeken (bijna) nooit wegdoen. Ze zijn mijn schat. Nu heb ik ook wel veel non-fictie staan, dat ik regelmatig gebruik als naslagwerk. Maar ook fictie zou ik niet verkopen, dat kun je altijd herlezen en weer nieuwe dingen ontdekken. En ook al heb je alles, dan nog. Ze zeggen iets over mij, zijn mijn verzamelde schat. Nee, ik zou ze nooit wegdoen. Misschien in een oorlog, maar dan zeker met tegenzin!

Ja zo denk ik er ook wel over. Vooral de titels die de TO noemt zou ik niet verkopen. Maar ik ben nogal een boekenkoper, sommigen vond ik niet zo. En die heb ik laatst wel verkocht via de yes, en wat ik overhad (zo'n 13 boeken) heb ik beneden in de gezamelijke hal gezet met een briefje erbij, om mee te nemen. Andere mensen schreven dan weer op dat briefje, en dat vond ik zo leuk Very Happy Ze waren ook in no time weg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Twijfel om mijn boeken collectie te verkopen.. Empty Re: Twijfel om mijn boeken collectie te verkopen..

Bericht  Zonnetje wo 20 jul 2011 - 9:34

Ik maak ook een onderscheid in boeken die ik koop. Sommige boeken vind ik erg mooi en wil ik graag bewaren. Andere boeken koop ik, maar zijn toch niet wat ik ervan had verwacht en die verkoop ik weer via marktplaats of bol.com. In ons appartement past namelijk maar een boekenkast en ik wil daar mijn mooiste boeken in hebben staan. Een aantal andere boeken bewaar ik bij mijn ouders, maar dat moeten er niet teveel worden.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Twijfel om mijn boeken collectie te verkopen.. Empty Re: Twijfel om mijn boeken collectie te verkopen..

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 9:47

Ik zou mn boeken NOOIT weg doen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Twijfel om mijn boeken collectie te verkopen.. Empty Re: Twijfel om mijn boeken collectie te verkopen..

Bericht  Sweety wo 20 jul 2011 - 11:14

Ik ben een boekengek dus ik verkoop alleen boeken die ik gewoon niet meer in de kast wil hebben staan.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Twijfel om mijn boeken collectie te verkopen.. Empty Re: Twijfel om mijn boeken collectie te verkopen..

Bericht  blondje1313 wo 20 jul 2011 - 19:02

Toen mijn kast vorig jaar te vol was ben ik toch maar wat boeken gaan verkopen. Maar series verkoop ik liever niet, losse boeken wel (en wel alle chicklits, die lees ik toch maar één keer)

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Twijfel om mijn boeken collectie te verkopen.. Empty Re: Twijfel om mijn boeken collectie te verkopen..

Bericht  Caro wo 20 jul 2011 - 19:36

Ik ben niet zo van het boeken verkopen. Ik wil het liefst al mijn boeken nieuw hebben (dat dan ook weer) en ik wil ze houden. Ik heb nog nooit op het punt gestaan ze weg te doen... Ook al mijn kinderboeken heb ik nog en die mogen nóóit weg..
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Twijfel om mijn boeken collectie te verkopen.. Empty Re: Twijfel om mijn boeken collectie te verkopen..

Bericht  silly-one wo 20 jul 2011 - 19:40

De enige boeken die ik verkocht heb zijn studieboeken en boeken die ik echt niet meer las en waar ik niks aan vond. Verder heb ik een hoop boeken in de kast staan die ik nog steeds lees. Ik koop alleen niet zomaar een boek. Vaak weet ik van vrienden/familie wel of het leuke boeken zijn en dan bepaal ik of ik het de moeite vind om ze in mijn kast te hebben. Nu heb ik gewoon geen plek voor veel boeken dus er komen weinig boeken ( maar heb nog wel voor 25 euro aan boekenbonnen liggen) bij.
Vaak leen ik ze in de bieb of van mijn moeder, die heeft er ook een hoop Very Happy.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Twijfel om mijn boeken collectie te verkopen.. Empty Re: Twijfel om mijn boeken collectie te verkopen..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum