Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Twijfel om mijn boeken collectie te verkopen..

+13
Caro
blondje1313
Sweety
Zonnetje
Susan
Blair
Oasis
Rovine
Fearie
Raindrop
Effie_O
Mint
Zora
17 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Twijfel om mijn boeken collectie te verkopen.. - Pagina 2 Empty Re: Twijfel om mijn boeken collectie te verkopen..

Bericht  Rovine wo 20 jul 2011 - 20:10

Misschien een gek ideetje, maar volgens mij zijn er genoeg mensen met een soortgelijke boekenkast. Misschien zou je eens wat boeken kunnen ruilen? En als je die weer uit hebt ruilen met een ander? Want snap wel dat je niet zou verkopen, je krijgt er zo weinig voor terug, maar zo heb ik het idee dat je toch een "gelijke ruil" hebt.

Ik zou dat wel willen met die rij casual games die ik heb, speel ik toch niet meer na 1x, terwijl ik wel nieuwe blijf kopen en de gespeelde in de weg staan.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Twijfel om mijn boeken collectie te verkopen.. - Pagina 2 Empty Re: Twijfel om mijn boeken collectie te verkopen..

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 20:12

Ik zou m'n boeken niet zo snel verkopen. Mocht ik ze om 1 of andere reden niet kwijt kunnen in m'n huis dan zou ik kijken of ik ze bij iemand anders kan opslaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Twijfel om mijn boeken collectie te verkopen.. - Pagina 2 Empty Re: Twijfel om mijn boeken collectie te verkopen..

Bericht  Jeanette do 21 jul 2011 - 3:55

Ik doe alleen boeken weg die ik toch nooit meer zal lezen en het geen meerwaarde vindt hebben om te bewaren. Maar het meeste bewaar ik ook hoor. Wink
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Twijfel om mijn boeken collectie te verkopen.. - Pagina 2 Empty Re: Twijfel om mijn boeken collectie te verkopen..

Bericht  Gast do 21 jul 2011 - 3:57

Auxo schreef:Ik zeg altijd, bij twijfel niet doen. Twijfel om mijn boeken collectie te verkopen.. - Pagina 2 561177
Dat wilde ik ook zeggen Twijfel om mijn boeken collectie te verkopen.. - Pagina 2 561177

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Twijfel om mijn boeken collectie te verkopen.. - Pagina 2 Empty Re: Twijfel om mijn boeken collectie te verkopen..

Bericht  Arwyn do 21 jul 2011 - 4:07

Ik zou mijn boeken niet verkopen.
Als ik een echt niet leuk vind dan nog wel, maar de rest blijft lekker in de kast staan, of ik ze nou 1 keer gelezen heb of 100 keer smile
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Twijfel om mijn boeken collectie te verkopen.. - Pagina 2 Empty Re: Twijfel om mijn boeken collectie te verkopen..

Bericht  Gast do 21 jul 2011 - 4:20

Ik heb een hele grote boekenkast en een mooie boekenverzameling, waar echt juweeltjes tussen zitten. Mijn boekenverzameling is het samen met mijn jurkenverzameling mijn meest waardevolle bezit. Toch geef ik soms boeken weg en dat zijn de boeken die jij noemt. In het vliegtuig of op het strand lees ik simpele, snelle boeken, thrillers. Die verhalen hoef je nooit meer opnieuw te lezen (zitten niet meer lagen in) en zetten me niet aan het denken, of blijven me bij dus die geef ik weg. Thuis lees ik mooie boeken waar ik iets mee doe, of beter gezegd die iets met mij doen en die bewaar ik (90 % van wat ik lees, fictie en nonfictie).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Twijfel om mijn boeken collectie te verkopen.. - Pagina 2 Empty Re: Twijfel om mijn boeken collectie te verkopen..

Bericht  Gast do 21 jul 2011 - 4:45

Ik verkoop mijn boeken altijd meteen nadat ik ze uit heb.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Twijfel om mijn boeken collectie te verkopen.. - Pagina 2 Empty Re: Twijfel om mijn boeken collectie te verkopen..

Bericht  rapa nui do 21 jul 2011 - 5:45

Ik verkoop ze zelf niet maar koop ook niet vaak boeken. Ik laat op vakantie wel boeken achter omdat ik dan geen zin heb om ze weer mee te nemen. Als jij zelf boeken echt maar 1 keer leest dan zou ik ze wel meteen weer proberen te verkopen. Dan krijg je er nog wel een leuke prijs voor zodat je ook weer nieuwe kunt kopen. Als ze jaren in de kast hebben gestaan zijn de nu populaire titels straks veel minder waard en krijg je er op de rommelmarkt misschien nog 2 euro voor. Echt speciale boeken zou ik uiteraard bewaren.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Twijfel om mijn boeken collectie te verkopen.. - Pagina 2 Empty Re: Twijfel om mijn boeken collectie te verkopen..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum