Boeken verkopen op Bol.com - Vraagje
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Boeken verkopen op Bol.com - Vraagje
Wie doet dit ook?
Ik heb er laatst heel veel boeken opgezet en nu zijn er een aantal verkocht. Deze heb ik nu opgestuurd en eentje zelf afgeleverd (was niet thuis maar in de brievenbus gedaan). Maar hoe weet ik nu zeker dat ze hem ontvangen hebben? Want ik zie daar nergens een registratie van, dat mis ik eigenlijk wel. Ik vind het niet erg om op mijn geld te wachten, als ik maar weet dat de spullen aangekomen zijn. Of kijk ik scheel?
Ik heb er laatst heel veel boeken opgezet en nu zijn er een aantal verkocht. Deze heb ik nu opgestuurd en eentje zelf afgeleverd (was niet thuis maar in de brievenbus gedaan). Maar hoe weet ik nu zeker dat ze hem ontvangen hebben? Want ik zie daar nergens een registratie van, dat mis ik eigenlijk wel. Ik vind het niet erg om op mijn geld te wachten, als ik maar weet dat de spullen aangekomen zijn. Of kijk ik scheel?
Gast- Gast
Re: Boeken verkopen op Bol.com - Vraagje
Ik heb een aantal schoolboeken verkocht via bol.com.
Volgensmij kan je niet zien dat die is aangekomen.
Waar ik vaak wel even naar keek was of die gene via i-deal betaald had. Dan was het dus al betaald. (staat op die bon die je moet uit printen en mee moet sturen)
Volgensmij kan je niet zien dat die is aangekomen.
Waar ik vaak wel even naar keek was of die gene via i-deal betaald had. Dan was het dus al betaald. (staat op die bon die je moet uit printen en mee moet sturen)
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Je krijgt niet te horen of ze zijn aangekomen. Ik heb tientallen boeken via bol.com verkocht maar er is gelukkig nooit iets misgegaan.
Wel duurt het altijd vrij lang voor je je geld krijgt. Ook als er via Ideal is betaald. Het duurt zeker wel 2-3 weken voor je het op je rekening ontvangt van bol.com
Wel duurt het altijd vrij lang voor je je geld krijgt. Ook als er via Ideal is betaald. Het duurt zeker wel 2-3 weken voor je het op je rekening ontvangt van bol.com
Winegum- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10
Ja dat moet natuurlijk allemaal verwerk worden, zal dat en gedoe zijn, lijkt mij... Ik weet inmiddels van 2 boeken zeker dat ze aangekomen zijn maar goed, er is er maar 1 gelijk afgerekend helaas dus volgens mij kan het dan nog langer duren. Gaat toch om zo'n 50 euro... Nou ja, wat in het vat zit... Vind het jammer dat er geen registratie is dat het boek aan is gekomen, dan weet je in ieder geval dat dat stukje goed is gegaan.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Boeken verkopen via Bol.com
» Vraag over boeken verkopen
» Twijfel om mijn boeken collectie te verkopen..
» Bed verkopen op MP?
» Verkopen op ebay
» Vraag over boeken verkopen
» Twijfel om mijn boeken collectie te verkopen..
» Bed verkopen op MP?
» Verkopen op ebay
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: