Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Twijfel om deze dvd's te kopen met kerst voor mijn vriend.

+3
Blond
Prosecco
Caro
7 plaatsers

Ga naar beneden

Twijfel om deze dvd's te kopen met kerst voor mijn vriend. Empty Twijfel om deze dvd's te kopen met kerst voor mijn vriend.

Bericht  Gast di 13 dec 2011 - 7:58

Vroeger spaarde hij de dvd van csi las vegas. (7 jaar geleden) Echter is hij tot seizoen 5.2 gekomen omdat de boxen 40euro per stuk kostte en wij dat toen erg duur vonden.
Nu zag ik bij de blokker dat de 8 boxen die hierop volgen samen 80 euro kosten.
Helemaal leuk dus maar ik twijfel of dit een leuk kerstcadeautje is. We zouden voor elkaar voor 100 euro doen maar dan zit ik al bijna aan mijn bedrag.
Ik denk dat hij er wel blij mee is hoor maar niet zoiets heeft van wow. Je kijkt ze natuurlijk 1 keer en dan staan ze maar te staan. (Het is wel heel goedkoop!)

Ik kan het niet aan hem vragen want dan is de verrassing eraf natuurlijk.

Zouden jullie dit doen?

Groetjes aimy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Twijfel om deze dvd's te kopen met kerst voor mijn vriend. Empty Re: Twijfel om deze dvd's te kopen met kerst voor mijn vriend.

Bericht  Caro di 13 dec 2011 - 8:36

Wat zijn je alternatieven als je die box niet koopt? En heeft hij de afleveringen op tv ook al gezien of niet?
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Twijfel om deze dvd's te kopen met kerst voor mijn vriend. Empty Re: Twijfel om deze dvd's te kopen met kerst voor mijn vriend.

Bericht  Gast di 13 dec 2011 - 10:47

Mijn alternatief is een aantal dvd's van criminal minds wat we beide op dit moment erg leuk vinden.

Maar die zijn een stuk duurder dus dan worden het er maar 2 of 3 en nog wat dingetjes.

Afleveringen op tv zijn van beide boxen al gezien maar niet allemaal.

(Komt gewoon doordat csi nu zo goedkoop is)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Twijfel om deze dvd's te kopen met kerst voor mijn vriend. Empty Re: Twijfel om deze dvd's te kopen met kerst voor mijn vriend.

Bericht  Prosecco ma 19 dec 2011 - 21:11

Persoonlijk hou ik er altijd heel erg van als mijn series compleet zijn, dus ik zou onwijs blij zijn met dit cadeau. Als jij denkt dat je vriend het leuk vind zou ik het hem geven. Als je denkt dat je hem met iets anders blijer maakt, zou ik dat andere geven.
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Twijfel om deze dvd's te kopen met kerst voor mijn vriend. Empty Re: Twijfel om deze dvd's te kopen met kerst voor mijn vriend.

Bericht  Blond ma 19 dec 2011 - 21:31

Ik het alleen kopen als ik weet dat mijn vriend er blij mee is, en niet omdat het goedkoop is.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Twijfel om deze dvd's te kopen met kerst voor mijn vriend. Empty Re: Twijfel om deze dvd's te kopen met kerst voor mijn vriend.

Bericht  Rush ma 19 dec 2011 - 21:34

Ik zou het wel geven!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Twijfel om deze dvd's te kopen met kerst voor mijn vriend. Empty Re: Twijfel om deze dvd's te kopen met kerst voor mijn vriend.

Bericht  Atelier Madame ma 19 dec 2011 - 22:18

Ik zou het super leuk vinden om een dvd box compleet te krijgen van mn vriend! zou het doen!
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Twijfel om deze dvd's te kopen met kerst voor mijn vriend. Empty Re: Twijfel om deze dvd's te kopen met kerst voor mijn vriend.

Bericht  Susan ma 19 dec 2011 - 22:55

Aimy schreef:Mijn alternatief is een aantal dvd's van criminal minds wat we beide op dit moment erg leuk vinden.

Maar die zijn een stuk duurder dus dan worden het er maar 2 of 3 en nog wat dingetjes.

Afleveringen op tv zijn van beide boxen al gezien maar niet allemaal.

(Komt gewoon doordat csi nu zo goedkoop is)

Heeft hij dan wel iets van wow? Die kijkt hij toch net zo goed maar één keer?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Twijfel om deze dvd's te kopen met kerst voor mijn vriend. Empty Re: Twijfel om deze dvd's te kopen met kerst voor mijn vriend.

Bericht  Jeanette ma 19 dec 2011 - 23:07

Als je weet dat ie het leuk zou vinden, zou ik het doen, anders zou ik voor iets anders kiezen.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Twijfel om deze dvd's te kopen met kerst voor mijn vriend. Empty Re: Twijfel om deze dvd's te kopen met kerst voor mijn vriend.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum