Twijfel, twijfel, twijfel....(Telefoonabbonement)
+2
Blond
Pannetoet
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Twijfel, twijfel, twijfel....(Telefoonabbonement)
Hai!
Ik had altijd een abbo van HI, 20,- in de maand maar omdat ik toendertijd niks gaf om een nieuwe telefoon heb ik vorig jaar augustus ervoor gekozen om over te stappen naar BEN (Vaak; 15,99 per maand) maar ik sms heel veel en het bellen wil ook wel lukken met als gevolg dat ik nou elke maand een rekening heb rond de 45,-. Nu kan ik wel tegen mijzelf zeggen 'Oke je gaat gewoon minder smsen/bellen' maar dat lukt mij toch niet..
Dus nu ben ik op zoek naar een abbonement alleen heb ik geen idee welke! Wel heb ik een paar punten:
- Voorkeur voor een bepaalde provider heb ik niet echt alleen ben ik wel heel tevreden over HI..
- Het liefste een abbonement voor 1 jaar met eindeloos online (Is internet op je telefoon fijn? Anders hoeft het namelijk niet )
- Met nummerbehoud maar een andere telefoon is niet erg alleen heb ik geen idee welke telefoon! Ik heb nu een aardig oudje (Nokia 6230i) die mij altijd supergoed beviel.
- Naast smsen, bellen, foto's/filmpjes maken en muziek luisteren doe ik er verder niets mee dus een hele uitgebreide telefoon hoeft niet.
Dussss wie kan mij helpen?
En welke abbonement heb jij en waar? Welke telefoon heb je en bevalt die?
Ik had altijd een abbo van HI, 20,- in de maand maar omdat ik toendertijd niks gaf om een nieuwe telefoon heb ik vorig jaar augustus ervoor gekozen om over te stappen naar BEN (Vaak; 15,99 per maand) maar ik sms heel veel en het bellen wil ook wel lukken met als gevolg dat ik nou elke maand een rekening heb rond de 45,-. Nu kan ik wel tegen mijzelf zeggen 'Oke je gaat gewoon minder smsen/bellen' maar dat lukt mij toch niet..
Dus nu ben ik op zoek naar een abbonement alleen heb ik geen idee welke! Wel heb ik een paar punten:
- Voorkeur voor een bepaalde provider heb ik niet echt alleen ben ik wel heel tevreden over HI..
- Het liefste een abbonement voor 1 jaar met eindeloos online (Is internet op je telefoon fijn? Anders hoeft het namelijk niet )
- Met nummerbehoud maar een andere telefoon is niet erg alleen heb ik geen idee welke telefoon! Ik heb nu een aardig oudje (Nokia 6230i) die mij altijd supergoed beviel.
- Naast smsen, bellen, foto's/filmpjes maken en muziek luisteren doe ik er verder niets mee dus een hele uitgebreide telefoon hoeft niet.
Dussss wie kan mij helpen?
En welke abbonement heb jij en waar? Welke telefoon heb je en bevalt die?
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Twijfel, twijfel, twijfel....(Telefoonabbonement)
Ik heb mijn gsm via:
https://directsales.vodafone.nl/akn
Twee jaar lang voor de helft van de prijs. Als het toestel je niet heel veel uitmaakt, zou ik via deze site een gsm uitzoeken. Ik ben erg tevreden over Vodafone. Ik heb ook mijn eigen nummer behouden. Je kan zelf kiezen voor een internet abbo, maar ik ben er niet echt weg van. Leuk met een Iphone, maar met mijn Nokia 5800 niet super handig..
https://directsales.vodafone.nl/akn
Twee jaar lang voor de helft van de prijs. Als het toestel je niet heel veel uitmaakt, zou ik via deze site een gsm uitzoeken. Ik ben erg tevreden over Vodafone. Ik heb ook mijn eigen nummer behouden. Je kan zelf kiezen voor een internet abbo, maar ik ben er niet echt weg van. Leuk met een Iphone, maar met mijn Nokia 5800 niet super handig..
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zou voornamelijk kijken hoeveel minuten je per maand belt en hoeveel smsjes je stuurt. Dan zou ik aan de hand daarvan een abo kiezen die het goedkoopst is.
Wil je overigs een simonly een abo met telefoon?
Overigs zou ik alleen internet op je telefoon nemen als je een telefoon neemt die daar ook echt voor geschikt is.
Wil je overigs een simonly een abo met telefoon?
Overigs zou ik alleen internet op je telefoon nemen als je een telefoon neemt die daar ook echt voor geschikt is.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Ik bel ongeveer 400minuten per maand en ik denk ongeveer 500smsjes..
Liever geen sim-only maar een abbonement met telefoon (zonder al teveel fratsen ) en eindeloos online.. maar ik weet dus niet of dat handig is op een telefoon!
Liever geen sim-only maar een abbonement met telefoon (zonder al teveel fratsen ) en eindeloos online.. maar ik weet dus niet of dat handig is op een telefoon!
Pannetoet- Kletskop
Ik_zelf_87 schreef:Ik bel ongeveer 400minuten per maand en ik denk ongeveer 500smsjes..
Dat hangt dus echt heel er van je telefoon af
Ik zou dus wel een telefoon nemen met een groter schermpje etc, dus geen simpele telefoon
TukTuk- Ratel
Ja ik bedoel eigenlijk dat ik geen telefoon wil waar superveel op zit.. snap je? Omdat ik qua functies niet heel veel nodig ben Maar een blackberry dan? Die moet heel goed zijn of zou die té ingewikkeld zijn?
Pannetoet- Kletskop
Ik_zelf_87 schreef:Ja ik bedoel eigenlijk dat ik geen telefoon wil waar superveel op zit.. snap je? Omdat ik qua functies niet heel veel nodig ben Maar een blackberry dan? Die moet heel goed zijn of zou die té ingewikkeld zijn?
Volgens mij heb je dat automatisch wel als je een telefoon neemt waar je internet op wilt.. Je kan ook voor een Iphone kijken?? En samsung hebben volgens mij ook wel goede telefoon. Je hebt ook HTC ofzo? Blackberry kan ook idd. Heb er zelf geen ervaring mee.
TukTuk- Ratel
AngelNyn schreef:Je hebt ook HTC ofzo? .Ik_zelf_87 schreef:Ja ik bedoel eigenlijk dat ik geen telefoon wil waar superveel op zit.. snap je? Omdat ik qua functies niet heel veel nodig ben Maar een blackberry dan? Die moet heel goed zijn of zou die té ingewikkeld zijn?
Die zijn heel leuk inderdaad maar ik ben er niet zo'n grote fan van want mijn zusje heeft de HTC Smart en die loopt heel traag, loopt ook heel vaak vast en is al een paar keer terug naar de fabriek geweest..
Pannetoet- Kletskop
5 mensen in mijn klas hebben een blackberry. Ik vind ze niet ingewikkeld. Geweldige telefoon vind ik het zelfs.
Het is helemaal leuk als je veel mensen met een blackberry kent. Kun je pingen!
Het is helemaal leuk als je veel mensen met een blackberry kent. Kun je pingen!
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Oké mijn vriend is ook heel erg te spreken over een blackberry! Maar welke abbo zou ik dan moeten nemen omdat ik ong. 400min bel en ong. 500smsjes verstuur.. sms-bundel erbij nemen?
Pannetoet- Kletskop
Let even op dat je waarschijnlijk pas per augustus van Ben af bent, aangezien je abonnement nog loopt!
Verder zou ik eerst eens kijken hoeveel minuten/sms je per maand nodig hebt en welk abonnement van Hi (of andere provider) hierbij zou passen. Er zijn hier van die tabellen voor om te zien welke telefoon je gratis krijgt.
Hi heeft inmiddels geen eindeloos online meer, wel heb je MTV Mobile (ook Hi) wat dat nog wel heeft.
Verder zou ik eerst eens kijken hoeveel minuten/sms je per maand nodig hebt en welk abonnement van Hi (of andere provider) hierbij zou passen. Er zijn hier van die tabellen voor om te zien welke telefoon je gratis krijgt.
Hi heeft inmiddels geen eindeloos online meer, wel heb je MTV Mobile (ook Hi) wat dat nog wel heeft.
Gast- Gast
Eindeloos online is nu in principe Internet Extreem toch?..SunnyScience schreef:
Ben je een 'gewone' internetgebruiker dan is Internet Extra voldoende, geloof ik..
Ik heb nog wel Eindeloos Online.. Waarom bestaat dat niet meer eigenlijk?
Gast- Gast
Ik heb geen idee Donnaa... maar ik zie het inderdaad wel overal staan...
@ SunnyScience: Ik kan BEN elk moment wijzigen of opzeggen (Is ook een reclame van op tv..)
@ SunnyScience: Ik kan BEN elk moment wijzigen of opzeggen (Is ook een reclame van op tv..)
Pannetoet- Kletskop
_Donnaa schreef:Eindeloos online is nu in principe Internet Extreem toch?..SunnyScience schreef:
Ben je een 'gewone' internetgebruiker dan is Internet Extra voldoende, geloof ik..
Eindeloos online is 'oud' en heeft een fair use policy onbeperkt.
Internet Extra is geloof ik 1 GB, en als je een beetje gebruik maakt ervan kan je hier wel aan komen per maand!
Gast- Gast
Ja klopt.. Nou duur geintje wordt het dan als je Internet Extreem wilt.. Dan zoek ik wel een andere provider als ik €17,50 voor m`n internet moet betalen bij m`n volgende verlenging..SunnyScience schreef:_Donnaa schreef:Eindeloos online is nu in principe Internet Extreem toch?..SunnyScience schreef:
Eindeloos online is 'oud' en heeft een fair use policy onbeperkt.
Internet Extra is geloof ik 1 GB, en als je een beetje gebruik maakt ervan kan je hier wel aan komen per maand!
Gast- Gast
Ik_zelf_87 schreef:
Heb niet heel dit topic gelezen dus kan zijn dat ik iets dubbel post...
Hi heeft een eindeloos-smsbundel, dat zijn 1000 smsjes voor €10,00
Die kun je nemen bij bijv een abbonement van €15,- of €20,00
Welke telefoon je daarbij wilt zou ik even in de winkel kijken, kunnen ze precies zeggen wat jij uit kan kiezen bij jou abbo.
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
@Donna: Ik zit straks ook met dilemma. Na een jaar wordt internet van 2,50 euro 9,95. Dat betekent dat na een jaar mijn abo van 21 naar 28 gaat zeg maar, kortom ik kan dan beter gaan verlengen. Als mijn toestel nog goed is, zou Sim-Only kunnen... maar dan betaal je ook zo 20 euro inclusief internet. Kortom nieuw toestel zou goedkoper zijn uiteindelijk...
Gast- Gast
Ik ga zelf bij mijn verlenging geen internet meer nemen omdat het me gewoon te duur wordt. Betaal nu 9,95 bij voor het oude online geval. Nu hebben ze internet dat weer duurder is en een limiet heeft. Nu moet je wel erg veel doen wil je over die limiet gaan. Het staat er trouwens bij Hi op de site wat je kan per dag. Zoveel minuten internet, aantal youtubefimpjes per dag etc.. Vodafone heeft ook een limiet tegenwoordig, KPN ook. Tmobile schijnt nog geen limieten te kennen wat internet betreft maar of je overal goed bereik hebt met Tmobile weet ik dan weer niet.
Ga je toch voor internet kun je kiezen voor bijv. een Blackberry, Iphone, HTC (Desire; de goedkopere modellen zijn traag let op het besturingssysteem of dat android 2.0 is bijv.), Samsung ben ik zelf niet zo kapot van maar dat komt meer omdat ik een toestel gehad heb wat na 9 maanden gewoon op was.
Suc6 met kiezen..owja je kan ook nog bij telefoonkopen kijken. Die hebben weer andere keuze in soorten toestellen viel mij pas op.
Ga je toch voor internet kun je kiezen voor bijv. een Blackberry, Iphone, HTC (Desire; de goedkopere modellen zijn traag let op het besturingssysteem of dat android 2.0 is bijv.), Samsung ben ik zelf niet zo kapot van maar dat komt meer omdat ik een toestel gehad heb wat na 9 maanden gewoon op was.
Suc6 met kiezen..owja je kan ook nog bij telefoonkopen kijken. Die hebben weer andere keuze in soorten toestellen viel mij pas op.
Kqip- Prater
- Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11
Ja dan moet je weer alles vergelijken en uitzoeken, bah.. Gelukkig kan ik in augustus pas, haha..SunnyScience schreef:@Donna: Ik zit straks ook met dilemma. Na een jaar wordt internet van 2,50 euro 9,95. Dat betekent dat na een jaar mijn abo van 21 naar 28 gaat zeg maar, kortom ik kan dan beter gaan verlengen. Als mijn toestel nog goed is, zou Sim-Only kunnen... maar dan betaal je ook zo 20 euro inclusief internet. Kortom nieuw toestel zou goedkoper zijn uiteindelijk...
Gast- Gast
x-justme-x schreef:
Hi heeft een eindeloos-smsbundel, dat zijn 1000 smsjes voor €10,00
Ja daar zat ik inderdaad ook aan te denken!
Ik ben er al wel uit dat ik de blackberry curve 9300 wil en nu nog een fijn abbo erbij zoeken wat niet duurder is dan 40,- (incl. de smsbundel) en waarbij deze telefoon zo goed als gratis is... hmm dat zoeken is niks voor mij
EDIT: Ik ben nu bij HI aan het kijken en daar staat bij dat mijn bundeltegoed 500MB is (voor internet) hoelang kun je daarmee op internet, iemand enig idee? Want het staat er namelijk niet bij..
Pannetoet- Kletskop
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: