Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe is het met Pien?

+99
Mel
pitbullgup
Minx
Winegum
Happy
LotteK
Wennes
Julia
Bloem86
pindaatje
flower
JD
ProudMom
Zwoesj
Koetjeboe
kletskousje
juffie001
Poisongirl
Rumble
vlinder19
Amber-
Creabea_28
SoGood
PiP
Petteflet
Coccinelle
moepie
Tiana
Rush
duckie
Lady4
Limburg85
Monnie
VanillaRose
Muppetje
Qiara
TGR
Ezzer
Paper Crown
Laced
mauwmauw
Tiara
Kabouter
Atelier Madame
Ellusss
Tania
blauwwitrood
Fearie
Clapperdie
Sjonno
SparklingEyes
Steep
kwak
Mamasapje
Parisienne
Meeko
LMCurious
Phileine
Spring
nisavi
Printje
patjuhhh
Mamsie
Diese
_Jet
Niene
Chelle
Liadan
Sjaantje
Jelin
joyce0606
L!ND@
Inge
Flip Fluitketel
Bruintje Beer
Pussycat
Koffieleut
Smaragdje
blondje1313
studiebol
sheila123
LindaK
banjer49
Nana
Fiebje
Happydobby
Snoes
Novalee
CCC
meisjesmama
Lejow
Coco
Tazz
PapillonRose
Pien
Zininzon
Susan
Famke
Blue flower
103 plaatsers

Pagina 5 van 24 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 14 ... 24  Volgende

Ga naar beneden

Hoe is het met Pien? - Pagina 5 Empty Re: Hoe is het met Pien?

Bericht  Pien di 19 jul 2011 - 23:53

Mamsie schreef:Dat onderste vind ik een goed idee.
ja, we hebben gewoon heel veel vertrouwen in haar. (ze zijn met zn drieen en alle 3 de vk's zijn stuk voor stuk geweldig!!)

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast di 19 jul 2011 - 23:54

@ Pien: In het ZH zeggen ze inderdaad dat gel minder effectief is.
Terwijl van diegene van wei ik het gehoord en gelezen heb de eerste keer gel meteen aansloeg!

Zelfs zonder of weinig ontsluiting...

Dis die vlieger gaat niet altijd op.
En zo te merken werkt een veter dus ook niet echt geweldig.

Maar goed, jullie moeten doen waar jullie je goed bij voelen.
Wel slim om jullie eigen VK even te bellen.

Gast
Gast

Bericht  Chelle wo 20 jul 2011 - 0:04

Pien schreef:Natuurlijk heb ik de artsen gesproken, ze hebben zelfs de gyn voor me opgeroepen omdat ik er niet mee eens ben weer te moeten wachten... Hun zeggen keer op keer dat ze weten wat ze doen, ze houden me goed en veel/ vaak in de gaten, ontsluitingsperiode is gewoon een langdurig traject en daar willen ze de tijd voor nemen....

Het plan is nu om vanavond rond half 10 als mijn man weg is een slaappil te nemen, een goede nachtrust te pakken en dan morgen te kijken naar hoe en wat. Vooralsog vinden hun het geen noodzaak dat er ingegrepen moet worden dmv nu al vliezen breken/ inleiden of zelfs een keizersnede. Daarnaast mag je maar 2 keer achter elkaar een veter krijgen voor 12 uur dus de kans is nog aanwezig ook dat ik morgen een rustdag krijg... We laten het nu even over ons heen komen, hebben duidelijk verteld dat wij niet langer willen wachten en gaan afhankelijk van de uitslag van het toucheren van vanavond beslissen wat we nu verder willen (of misschien gaan eisen)

Mijn man belt vandaag nog onze eigen vk op om haar het verhaal voor te leggen en te horen wat zij ervan vind, we hebben veel vertrouwen in haar en zijn daar benieuwd naar.

:shock: Nu al? Hebben ze dat zo gezegd?? nerd
Rustig aan meis! En goed dat je met je vk gaat overleggen.
hug
Chelle
Chelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 783
Punten : 868
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Pien wo 20 jul 2011 - 0:06

nou ja, ze zullen dat vast niet zo gezegd hebben maar de conditie van ons dametje is nog goed genoeg om nu over te gaan op een actie!!

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 0:08

Pffffff ik zou het echt zat zijn hoor...Ik snap dit echt niet. Een vriendin van mij was het met 38 weken helemaal zat, kindje was nog aan de kleine kant ook, maar ze werd wel ingeleid omdat zij het zelf niet meer trok...

Gast
Gast

Bericht  Chelle wo 20 jul 2011 - 0:10

Pien schreef:nou ja, ze zullen dat vast niet zo gezegd hebben maar de conditie van ons dametje is nog goed genoeg om nu over te gaan op een actie!!

Oh, ik dacht al... (was niet lullig bedoeld naar jou hoor Wink )
Ik hou het hier in de gaten vandaag! Very Happy
Nogmaals sterkte en succes meis!
Chelle
Chelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 783
Punten : 868

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 0:11

Pff ik zou allang bij een ander ziekenhuis hebben aangeklopt... Mad

Iig succes meid!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 0:12

HeartBeat schreef:Pff ik zou allang bij een ander ziekenhuis hebben aangeklopt... Mad

Iig succes meid!

Haha idd, ik was allang een Momzilla geworden denk ik Mad

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 0:13

_Leaf_ schreef:
HeartBeat schreef:Pff ik zou allang bij een ander ziekenhuis hebben aangeklopt... Mad

Iig succes meid!

Nou inderdaad, ik had me spullen gepakt en een ander ziekenhuis gezocht, en ook duidelijk laten weten wat een ***ziekenhuis het is Wink

Gast
Gast

Bericht  Susan wo 20 jul 2011 - 0:13

_Leaf_ schreef:Pffffff ik zou het echt zat zijn hoor...Ik snap dit echt niet. Een vriendin van mij was het met 38 weken helemaal zat, kindje was nog aan de kleine kant ook, maar ze werd wel ingeleid omdat zij het zelf niet meer trok...

Volgens mij worden kindjes ook wel eens eerder gehaald omdat de placenta dan niet meer goed functioneert en ze in de buik dus niet veel meer zullen groeien. Als een kind aan de kleine kant is, het is nog ruim voor de uitgerkenede datum en ze verwachten dat het nog kan groeien in de resterende weken zullen ze echt niet snel gaan inleiden.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 0:16

Susan schreef:
_Leaf_ schreef:Pffffff ik zou het echt zat zijn hoor...Ik snap dit echt niet. Een vriendin van mij was het met 38 weken helemaal zat, kindje was nog aan de kleine kant ook, maar ze werd wel ingeleid omdat zij het zelf niet meer trok...

Volgens mij worden kindjes ook wel eens eerder gehaald omdat de placenta dan niet meer goed functioneert en ze in de buik dus niet veel meer zullen groeien. Als een kind aan de kleine kant is, het is nog ruim voor de uitgerkenede datum en ze verwachten dat het nog kan groeien in de resterende weken zullen ze echt niet snel gaan inleiden.

Kindje zat nog prima, sterker nog, die zou waarschijnlijk zelf pas met 42 weken komen, zo klein was ze. Andere vriendin van ons is arts, zij is de beste vriendin van dit meisje, en zij heeft zelf alles goed in de gaten gehouden. Alleen trok het meisje het gewoon echt zelf niet meer, daarom hebben ze toch ingeleid. Vriendin was het hier ook absoluut niet mee eens.

Gast
Gast

Bericht  Susan wo 20 jul 2011 - 0:19

De vriendin die arts is, was het er niet mee eens?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 0:21

Klopt, zij was het er niet mee eens. Maar zij was niet haar arts, ze werkt in een andere regio.

Gast
Gast

Bericht  Susan wo 20 jul 2011 - 0:23

Misschien was er toch meer aan de hand, maar was het zwangere meisje niet voldoende medisch onderlegd om goed uit te leggen aan haar vriendin wat precies de situatie was. Ik neem tenminste aan dat de arts-vriendin niet met de dienstdoende artsen zelf heeft gesproken, of was dat wel zo?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 0:24

Susan schreef:Misschien was er toch meer aan de hand, maar was het zwangere meisje niet voldoende medisch onderlegd om goed uit te leggen aan haar vriendin wat precies de situatie was. Ik neem tenminste aan dat de arts-vriendin niet met de dienstdoende artsen zelf heeft gesproken, of was dat wel zo?

Jawel, ze heeft wel met de dienstdoende artsen gesproken en ze was ook bij de inleiding en bevalling aanwezig.

Gast
Gast

Bericht  patjuhhh wo 20 jul 2011 - 0:25

Jeetje meid, nog steeds niks Cry
Wat balen zeg. Ik wil je heel veel sterkte wensen en hopelijk laat de kleine meid niet lang meer op zich wachten.
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103

Bericht  Susan wo 20 jul 2011 - 0:26

Oh oké, nou dat was dan wel een uitzondering, denk ik. Ik heb hier zo vaak voorbeelden gelezen van vrouwen die er compleet doorheen zaten, soms omdat ze al zeer ruim overtijd waren en soms door andere soms zo schrijnende omstandigheden, en die dan toch niet ingeleid werden.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 0:28

Pien schreef:Hazeltje, het punt is dat ik op de hormonen die ik via de veter krijg, niet of nauwelijks reageer. Gel heeft een mindere werking als de veter en daarom valt de keuze op een veter...

Ik ben daarnaast overigens niet uitgeput ofzo meer hoor, heb vannacht wel een korte nacht gehad maar ben niet extreem moe ofzo!

Misschien heb ik het totaal mis hoor, maar zo'n hormoonveter is toch alleen om een beetje verweking te krijgen, wat cm's ontsluiting, om vervolgens te kunnen inleiden dmv een infuus en het breken van de vliezen? Dit is mij tenminste wel zo uitgelegd. Ik had dan zelf al ontsluiting, dus die veter was niet meer nodig, en ze konden dus zo de vliezen breken en vervolgens het infuus aansluiten.

Ik snap hun gedachten wel, maar toch vind ik het vreemd dat ieder ziekenhuis weer heel anders blijkt te werken.

Gast
Gast

Bericht  Pien wo 20 jul 2011 - 0:29

HeartBeat schreef:
_Leaf_ schreef:

Iig succes meid!

Nou inderdaad, ik had me spullen gepakt en een ander ziekenhuis gezocht, en ook duidelijk laten weten wat een ***ziekenhuis het is Wink

en dan? ze doen hier alles om te zorgen dat het voor mij en voor de kleine goed gaat!! een ander ziekenhuis is hier een half uur verderop, minstens. wie geeft mij de garantie dat ze daar wel actie kunnen ondernemen?

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 0:29

Nee precies, daarom vond ik het ook zo bizar! En arts-vriendin dus ook...

Gast
Gast

Bericht  Printje wo 20 jul 2011 - 0:29

Susan schreef:Oh oké, nou dat was dan wel een uitzondering, denk ik. Ik heb hier zo vaak voorbeelden gelezen van vrouwen die er compleet doorheen zaten, soms omdat ze al zeer ruim overtijd waren en soms door andere soms zo schrijnende omstandigheden, en die dan toch niet ingeleid werden.

Ik wilde idd net zeggen, zoals ik toendertijd van mijn eigen vk begreep is 'erdoorheen' zitten vaak niet genoeg reden om een kindje eerder te laten (als je dus niet overtijd bent ofzo). Ik zat er zelf ook al weken doorheen door andere redenen als de zwangerschap truwens maar toen ik vroeg of ze konden inleiden omdat ik er dus zo doorheen zat zeiden ze dat ze dat niet zomaar doen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 0:33

Jeetje Pien, wat een gedoe allemaal zeg, het zit je ook niet mee hè.

Ik zou wel vragen naar andere opties en als die er is eisen dat ze die uit gaan voeren. En andere opties zijn er wel, je kunt nu echt wel ingeleid worden. Je kunt eisen dat ze je gaan helpen. Ik vind het niet normaal dat ze jou nu nog laten lopen, 42 weken, je zit er al een tijdje doorheen en dan nog door laten lopen, daar kan ik met m'n hoofd niet bij Evil or Very Mad

En inleiden omdat je erdoor heen zit doen ze inderdaad vaak niet, dan zouden ze 90% in kunnen gaan leiden, volgens mij zit praktisch iedereen er wel door heen op het eind.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 0:37

Susan schreef:Oh oké, nou dat was dan wel een uitzondering, denk ik. Ik heb hier zo vaak voorbeelden gelezen van vrouwen die er compleet doorheen zaten, soms omdat ze al zeer ruim overtijd waren en soms door andere soms zo schrijnende omstandigheden, en die dan toch niet ingeleid werden.

Soms snap ik het ook niet hoor. Ik was ruim 39 weken toen ik gesmeekt heb om ingeleid te worden ivm de terminale fase van mijn moeder, en ik had al een veel te hoge bloeddruk, maar nee, geen reden. Uiteindelijk een ruime week later zelf bevallen, en mijn moeder overleed een week daarna.
Heb het daar soms nog wel moeilijk mee, juist die week daarvoor was ze nog helder. En de week dat ik bevallen ben, was ze al te ver heen om alles nog bewust mee te maken.

En ik snap ook wel dat het geen medische reden was, mijn bloeduitslagen waren gelukkig goed toen, maar soms lees ik ook wel eens verhalen waarbij ze juist heel makkelijk inleiden. En dat doet best pijn soms.
Ik blijf het vreemd vinden dat er zo verschillend gewerkt wordt overal.

Gast
Gast

Bericht  Printje wo 20 jul 2011 - 0:38

Nee Dromertje idd ik vind het verhaal van Pien idd heel anders met inleiden dat mensen die erdoorheen zitten op het einde vd zwangerschap.

Maar Pien vragen ze daar dan verder niet naar jullie mening? Want zij kunnen wel vinden dat het allemaal nog gaat maar kijken ze ook naar jou? Hoe jij je dus al weken voelt? Hopelijk kan jullie vk hierin iets betekenen voor jullie.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  nisavi wo 20 jul 2011 - 0:40

Pien schreef:
HeartBeat schreef:
_Leaf_ schreef:

Iig succes meid!

en dan? ze doen hier alles om te zorgen dat het voor mij en voor de kleine goed gaat!! een ander ziekenhuis is hier een half uur verderop, minstens. wie geeft mij de garantie dat ze daar wel actie kunnen ondernemen?

Ben het met je eens. Ik zou niet opeens naar een ander ziekenhuis gaan.

Het ziekenhuis houdt jou en de kleine goed in de gaten heb ik het idee. Ze zullen jou echt niet zo laten zitten als ze je wel al hadden kunnen inleiden. Natuurlijk erg vervelend, maar ze houden gewoon rekening met jouw lichaam en de kleine die erin zit.

Hopelijk verandert de situatie wel en is jullie kleine meid er alsnog snel.

Sterkte!

nisavi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 236
Punten : 243

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 24 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 14 ... 24  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: