Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe is het met Pien?

+99
Mel
pitbullgup
Minx
Winegum
Happy
LotteK
Wennes
Julia
Bloem86
pindaatje
flower
JD
ProudMom
Zwoesj
Koetjeboe
kletskousje
juffie001
Poisongirl
Rumble
vlinder19
Amber-
Creabea_28
SoGood
PiP
Petteflet
Coccinelle
moepie
Tiana
Rush
duckie
Lady4
Limburg85
Monnie
VanillaRose
Muppetje
Qiara
TGR
Ezzer
Paper Crown
Laced
mauwmauw
Tiara
Kabouter
Atelier Madame
Ellusss
Tania
blauwwitrood
Fearie
Clapperdie
Sjonno
SparklingEyes
Steep
kwak
Mamasapje
Parisienne
Meeko
LMCurious
Phileine
Spring
nisavi
Printje
patjuhhh
Mamsie
Diese
_Jet
Niene
Chelle
Liadan
Sjaantje
Jelin
joyce0606
L!ND@
Inge
Flip Fluitketel
Bruintje Beer
Pussycat
Koffieleut
Smaragdje
blondje1313
studiebol
sheila123
LindaK
banjer49
Nana
Fiebje
Happydobby
Snoes
Novalee
CCC
meisjesmama
Lejow
Coco
Tazz
PapillonRose
Pien
Zininzon
Susan
Famke
Blue flower
103 plaatsers

Pagina 3 van 24 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 13 ... 24  Volgende

Ga naar beneden

Hoe is het met Pien? - Pagina 3 Empty Re: Hoe is het met Pien?

Bericht  Gast di 19 jul 2011 - 17:47

Het ergste waar ik tegenop zag was een knip. Had ook gevraagd daar zo lang mogelijk mee te wachten, maar de kleine moest er gewoon uit, ze kregen allebei teveel last van de weeen, en heb van de knip zelf niks gevoeld. Alleen even mijn ogen dicht gedaan, wilde het niet zien aankomen.
Toen was het ook met 1x persen gedaan voor de eerste, dus was er achteraf blij mee. En voor nummer 2 scheelde het natuurlijk ook heel veel, de extra ruimte.
Alleen het hechten vond ik echt niet leuk, en heb een paar keer het dreigement geuit dat als ze niet opschoot ik zou schoppen, vond dat ik het verdiende om bij te komen met mijn kinderen ipv dat gedoe tussen mijn benen wat vrij pijnlijk was. angel

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Pien di 19 jul 2011 - 18:01

Helaas.... Ook vandaag geen inleiding!!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast di 19 jul 2011 - 18:05

Jeetje wat een gekloot zeg Sad
Heel veel sterkte!

Gast
Gast

Bericht  Happydobby di 19 jul 2011 - 18:05

Pien schreef:Helaas.... Ook vandaag geen inleiding!!

Jammer Pien, heb je nog een telefoonnr van iemand van hier, ik krijg goede hoop dat ik je voorkruip.
Sorry angel

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Novalee di 19 jul 2011 - 18:08

Ah nee toch Sad Wat verschrikkelijk jammer! Krijg je wel weer een echo om de hoeveelheid vruchtwater te controleren?
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 19 jul 2011 - 18:15

Potverdorie meid !! Ik kan wel zeggen nu morgen beter maar daar heb je niks aan ! Je wilt gewoon bevallen nu graag !!
Succes en sterkte

Gast
Gast

Bericht  banjer49 di 19 jul 2011 - 18:18

dat is balen zeg, wil je heel veel sterkte wensen vandaag, en hopelijk gaat het allemaal nog vanzelf vandaag hug
banjer49
banjer49
Prater
Prater

Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10

Bericht  Gast di 19 jul 2011 - 18:29

Mama_van2 schreef:
Pien schreef:Ik durf even niet te zeggen waarom de kans groter is op een keizersnede...

@Mamavan2, ik wil echt geen ruggenprik, daar heb ik een hele grote angst voor. Verder bevalt het ziekenhuis me prima maar heb ik erg heimwee naar huis en wil ik zsm naar huis. Keizersnede betekend toch langer blijven....

Dat begrijp ik, een ruggenprik is ook een héle rare gewaarwording, je onderlijf voel je niet meer. Misschien moet je het een beetje over je heen laten komen meis, als je een zware bevalling hebt of uiteindelijk toch een keizersnede, het zal het beste zijn voor jullie meisje. Het is makkelijk gezegd, maar probeer je niet te druk te maken, laat de bevalling straks over je heen komen, geef jezelf eraan over. Als laatste wil ik nog tegen je zeggen dat ik bij de bevalling van M, ook een keizersnede na 1,5 dag naar huis mocht. Dat is vaak nog sneller dan bij een natuurlijke bevalling. Je hoeft tegenwoordig niet meer de standaard 5 dagen in het ziekenhuis te blijven na een keizersnede. Mijn vriendin is 10 maanden geleden bevallen d.m.v een ks en ook zij mocht na 1,5 dag naar huis.

Ik lees net dat het vandaag ook niks wordt, ik wil niet betweterig of vervelend overkomen, maar ik zou nu echt gaan eisen dat ze je gaan helpen. Ga desnoods zitten huilen als je dat nog niet hebt gedaan, laat ze zien dat je er echt doorheen zit nu, want dat zit je nu wel.
Wat een gedoe zo zeg allemaal! Mijn vriendin lag niet eens in het zh, maar liep ook over tijd, en had rond de 2cm ontsluiting. Verloskundigen hier hebben een nieuwe methode, ze breken dan je vliezen en laten zo de boel op gang komen, ze is dus daardoor ook bevallen, door het breken van de vliezen. En ook nog eens thuis.
Ik zou toch eens vragen waarom ze je de vliezen niet willen breken. Meestal komt het dan alsnog vanzelf opgang. En dat kan nu toch wel met 2cm ontsluiting?

Over die ruggeprik, die angst herken ik heel goed, dat was ook wel het laatste wat ik wilde, zo bang als ik er voor was. Maar ik kreeg dus een spoedkeizersnee, en die ruggeprik stelde echt helemaal niks voor. Ik kan niet eens zeggen dat ik 'm voelde. Ik was bang voor een verlamming, maar het is allemaal goed gekomen.
En ik mocht ook de 2e dag al weer naar huis na de keizersnee, maandags keizersnee, woensdagmorgen al weer naar huis. Dus dat is ook niet altijd zo dat je 4 dagen moet blijven.

Heel veel sterkte met alles, vind het echt zo sneu voor je!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 19 jul 2011 - 18:31

Happydobby schreef:

Jammer Pien, heb je nog een telefoonnr van iemand van hier, ik krijg goede hoop dat ik je voorkruip.
Sorry angel

Ik hoop natuurlijk voor je dat jij snel bevalt, maar ik kan me voorstellen dat deze opmerking niet echt leuk overkomt bij haar, al bedoel je het vast niet vervelend.

Hmmmm, lees nu dat je ws bezig bent, succes!

Gast
Gast

Bericht  LindaK di 19 jul 2011 - 18:41

Ow, wat ontzettend balen Pien!

Jeetje, echt heel vervelend!!

Sterkte!
LindaK
LindaK
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 937
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Zininzon di 19 jul 2011 - 18:43

Wat balen zeg Hoe is het met Pien? - Pagina 3 699888

Ben het wel een beetje met MamaRosa eens. Heb je al stampij geschopt?
Anders komen we met het hele forum wel even naar het ziekenhuis toe (A)
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138

Bericht  sheila123 di 19 jul 2011 - 18:48

Omg Pien!! Nog niet inleiden.....echt balen!! Heel veel sterkte!!
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Bericht  Gast di 19 jul 2011 - 18:49

_MamaRosa_ schreef:
Mama_van2 schreef:
Pien schreef:Ik durf even niet te zeggen waarom de kans groter is op een keizersnede...

@Mamavan2, ik wil echt geen ruggenprik, daar heb ik een hele grote angst voor. Verder bevalt het ziekenhuis me prima maar heb ik erg heimwee naar huis en wil ik zsm naar huis. Keizersnede betekend toch langer blijven....

Dat begrijp ik, een ruggenprik is ook een héle rare gewaarwording, je onderlijf voel je niet meer. Misschien moet je het een beetje over je heen laten komen meis, als je een zware bevalling hebt of uiteindelijk toch een keizersnede, het zal het beste zijn voor jullie meisje. Het is makkelijk gezegd, maar probeer je niet te druk te maken, laat de bevalling straks over je heen komen, geef jezelf eraan over. Als laatste wil ik nog tegen je zeggen dat ik bij de bevalling van M, ook een keizersnede na 1,5 dag naar huis mocht. Dat is vaak nog sneller dan bij een natuurlijke bevalling. Je hoeft tegenwoordig niet meer de standaard 5 dagen in het ziekenhuis te blijven na een keizersnede. Mijn vriendin is 10 maanden geleden bevallen d.m.v een ks en ook zij mocht na 1,5 dag naar huis.

Ik lees net dat het vandaag ook niks wordt, ik wil niet betweterig of vervelend overkomen, maar ik zou nu echt gaan eisen dat ze je gaan helpen. Ga desnoods zitten huilen als je dat nog niet hebt gedaan, laat ze zien dat je er echt doorheen zit nu, want dat zit je nu wel.
Wat een gedoe zo zeg allemaal! Mijn vriendin lag niet eens in het zh, maar liep ook over tijd, en had rond de 2cm ontsluiting. Verloskundigen hier hebben een nieuwe methode, ze breken dan je vliezen en laten zo de boel op gang komen, ze is dus daardoor ook bevallen, door het breken van de vliezen. En ook nog eens thuis.
Ik zou toch eens vragen waarom ze je de vliezen niet willen breken. Meestal komt het dan alsnog vanzelf opgang. En dat kan nu toch wel met 2cm ontsluiting?

Over die ruggeprik, die angst herken ik heel goed, dat was ook wel het laatste wat ik wilde, zo bang als ik er voor was. Maar ik kreeg dus een spoedkeizersnee, en die ruggeprik stelde echt helemaal niks voor. Ik kan niet eens zeggen dat ik 'm voelde. Ik was bang voor een verlamming, maar het is allemaal goed gekomen.
En ik mocht ook de 2e dag al weer naar huis na de keizersnee, maandags keizersnee, woensdagmorgen al weer naar huis. Dus dat is ook niet altijd zo dat je 4 dagen moet blijven.

Heel veel sterkte met alles, vind het echt zo sneu voor je!

Ik ben inderdaad ook ingeleid met 2 cm, ook heeft de verloskundige van het ziekenhuis mijn vliezen gebroken met die 2 cm, maar dat was ook omdat ze de hartslagmeter op Amé dr hoofd gingen plaatsen. En ben daarna meteen aan het infuus gegaan.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 19 jul 2011 - 18:53

Wat balen zeg! Ik ben in een paar uur tijd van 1 cm naar 3 cm gegaan en direct gebroken vliezen. Hopelijk gaat het bij jou ook zo en kun je naar de verloskamers.

Kunnen ze geen tablet inbrengen? Daarmee is Flynn binnen 1 dag geboren.

Succes meid, jullie meisje laat nu echt niet meer lang op zich wachten.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 19 jul 2011 - 18:57

Pien, wat balen zeg! Ik zou toch proberen niet zo bang te zijn voor die ruggenprik. Waarom ben je daar precies bang voor? Je moet er gewoon even doorheen Pien en als ik de verhalen zo lees is een ruggenprik echt niet zo erg. Laat het over je heen komen.. Sterkte!

Gast
Gast

Bericht  studiebol di 19 jul 2011 - 18:58

Ach pien wat onzettend balen voor je! Jullie moet zo wel erg lang wachten op jullie meisje! Heel veel succes hoor!!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  blondje1313 di 19 jul 2011 - 19:00

Wat ontzettend vervelend Pien, ik duim voor jullie dat het nu toch gaat gebeuren.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast di 19 jul 2011 - 19:13

Pien: hug

Zou inderdaad op mijn strepen gaan staan, je nog een dag laten tobben... kom op zeg!! Snappen ze dan niet dat jij ook een keer op bent?
En met 2 cm vliezen breken kan toch gewoon?

Gast
Gast

Bericht  Smaragdje di 19 jul 2011 - 19:17

Wat balen Pien! hug

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast di 19 jul 2011 - 19:20

Ooo wat balen Pien, nog steeds niet bevallen. Dat ze je zo lang laten lopen..
Uit ervaring weet ik dat een ruggenprik enorm mee valt, je voelt er niks van!

Nog even volhouden meis en dan mag je je kleine meisje vasthouden.. hug

Gast
Gast

Bericht  Koffieleut di 19 jul 2011 - 19:47

hug
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Bericht  Blue flower di 19 jul 2011 - 19:52

Wat ik niet begrijp van jou ziekenhuis, dat ze je nu geestelijk en lichamelijk helemaal moe laten worden...

Een bevalling is zwaar, je loopt 2 weken overtijd en ze laten je maar lopen.. Hoe raar is dat. Je moet straks een topprestatie gaan leveren maar hoe kan dat als je moe ben. Ik zou toch wel echt op mijn strepen gaan staan. Maar goed makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk.
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354

Bericht  Pussycat di 19 jul 2011 - 19:58

Jeetje Pien wat een verhaal!
Wat een gedoe om een baby er uit te krijgen....
Mijn moeder heeft bij mij ook bijna 3 weken overtijd gelopen. Maar wat lijkt me dat vreselijk. Je moet sowieso al lang wachten voordat je baby geboren mag worden en dan loop je ook nog zo flink overtijd! En in het ziekenhuis duren de dagen alleen maar langer lijkt mij.

Ik ga ontzettend hard voor je duimen dat de baby echt heel snel komt. Dan kan je eindelijk je meisje in je armen nemen smile
Ben ook wel benieuwd of je nog een echo gaat krijgen?

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Bruintje Beer di 19 jul 2011 - 19:58

Hoe is het nu?

Ik zou op een zaterdag ingeleidt worden ook dmv een vetertje maar ik had denacht daarvoor weeen gehad die voor wat ontsluiting hadden gezorgd en ik werd gelijk ingeleid en die ontsluiting was maar 1cm.
Ik heb geen lange bevalling gehad dmv de inleiding. Hij was er binnen 4,5 uur.

Dus vind het raar dat ze je zo doorlaten lopen terwijl ontsluiting hebt.
(ik moest trouwens wel ingeleidt worden metspoed omdat ik langdurig gebroken vliezen had)

Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925

Bericht  Bruintje Beer di 19 jul 2011 - 20:01

oh lees het nu dat ze niks gaan doen..Balen!!

Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 24 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 13 ... 24  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: