Hoe is het met Pien?
+99
Mel
pitbullgup
Minx
Winegum
Happy
LotteK
Wennes
Julia
Bloem86
pindaatje
flower
JD
ProudMom
Zwoesj
Koetjeboe
kletskousje
juffie001
Poisongirl
Rumble
vlinder19
Amber-
Creabea_28
SoGood
PiP
Petteflet
Coccinelle
moepie
Tiana
Rush
duckie
Lady4
Limburg85
Monnie
VanillaRose
Muppetje
Qiara
TGR
Ezzer
Paper Crown
Laced
mauwmauw
Tiara
Kabouter
Atelier Madame
Ellusss
Tania
blauwwitrood
Fearie
Clapperdie
Sjonno
SparklingEyes
Steep
kwak
Mamasapje
Parisienne
Meeko
LMCurious
Phileine
Spring
nisavi
Printje
patjuhhh
Mamsie
Diese
_Jet
Niene
Chelle
Liadan
Sjaantje
Jelin
joyce0606
L!ND@
Inge
Flip Fluitketel
Bruintje Beer
Pussycat
Koffieleut
Smaragdje
blondje1313
studiebol
sheila123
LindaK
banjer49
Nana
Fiebje
Happydobby
Snoes
Novalee
CCC
meisjesmama
Lejow
Coco
Tazz
PapillonRose
Pien
Zininzon
Susan
Famke
Blue flower
103 plaatsers
Pagina 4 van 24
Pagina 4 van 24 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 14 ... 24
Re: Hoe is het met Pien?
Ik vind het echt onbegrijpelijk van het ziekenhuis dat ze 'geen rekening' met je houden en dat je al een aantal dagen loopt te te tobben (weeen/vermoeidheid/ontsluiting die niet vordert).
Dit was voor de VK van mij een reden om mij naar het ziekenhuis te sturen. In het ziekenhuis kreeg ik een ruggeprik en vliezen werden gebroken(bij 2 á 3 cm ontsluiting). Hierna ging het allemala redelijk snel en binnen een paar uur had ik onze dochter in de armen.
Verder heb ik al van meerdere meiden gehoord dat ze met 2m ook zijn ingeleid.
En uit ervaring kan ik vertellen dat een ruggeprik reuze meevalt, achteraf was ik er ook erg blij mee!
Dit was voor de VK van mij een reden om mij naar het ziekenhuis te sturen. In het ziekenhuis kreeg ik een ruggeprik en vliezen werden gebroken(bij 2 á 3 cm ontsluiting). Hierna ging het allemala redelijk snel en binnen een paar uur had ik onze dochter in de armen.
En uit ervaring kan ik vertellen dat een ruggeprik reuze meevalt, achteraf was ik er ook erg blij mee!
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10
Pien, wat balen
Dikke knuffel voor jou.
Hopelijk kunnen jullie jullie kindje snel in de armen sluiten
Dikke knuffel voor jou.
Hopelijk kunnen jullie jullie kindje snel in de armen sluiten
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Flip Fluitketel schreef:Ik vind het echt onbegrijpelijk van het ziekenhuis dat ze 'geen rekening' met je houden en dat je al een aantal dagen loopt te te tobben (weeen/vermoeidheid/ontsluiting die niet vordert).
+1 Meid, toch. Ik kan me niet voorstellen hoe jij je moet voelen, maar het lijkt me vreselijk! Ik had zo iets anders voor je gehoopt....Kan je echt niet nog een gesprekje aanvragen (als je dat wilt tenminste, kan me ook voorstellen dat je gek wordt van al die goed bedoelde adviezen van iedereen)? Ik wil je echt succes toewensen, het is tijd dat jullie je meisje gaan zien, dit duurt toch te lang zo?
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Jeetje, balen dat er vandaag ook niks gedaan gaat worden! Krijg je nog wel een echo ivm de hoeveelheid vruchtwater? Ik hoop toch echt voor je dat ze dan uiterlijk morgen wel wat gaan doen, want dit zal zo al flink vermoeiend zijn en dan moet het echte werk nog beginnen. Snap niet dat ze je zo lang door laten sukkelen, maargoed ze zullen er goede redenen voor hebben hopen we dan maar.
Een ruggenprik vind ik trouwens ook 100% meevallen! Het idee is wel een beetje eng, maar uiteindelijk was ik er heel blij mee en heb er niks van gevoeld qua pijn. Ik moest bijna verplicht een ruggenprik omdat ik anders niet te onderzoeken was (baarmoedermond heel erg veel naar achteren en dus nogal wat gedoe om erbij te komen en dat ging niet met weeënpijn er ook nog eens bij). En toen ik hem eenmaal had was ik weer helemaal relaxt en had geen centje pijn. Dus mocht je er echt helemaal doorheen zitten straks qua pijn, misschien toch het overwegen waard om pijnstilling te nemen. In elk geval, laat het maar over je heen komen voor zover dat kan en ik wens je heeeeeeel veel succes
Een ruggenprik vind ik trouwens ook 100% meevallen! Het idee is wel een beetje eng, maar uiteindelijk was ik er heel blij mee en heb er niks van gevoeld qua pijn. Ik moest bijna verplicht een ruggenprik omdat ik anders niet te onderzoeken was (baarmoedermond heel erg veel naar achteren en dus nogal wat gedoe om erbij te komen en dat ging niet met weeënpijn er ook nog eens bij). En toen ik hem eenmaal had was ik weer helemaal relaxt en had geen centje pijn. Dus mocht je er echt helemaal doorheen zitten straks qua pijn, misschien toch het overwegen waard om pijnstilling te nemen. In elk geval, laat het maar over je heen komen voor zover dat kan en ik wens je heeeeeeel veel succes
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Tsjonge jonge wat een lang staartje krijgt jouw zwangerchap! Balen dat ze vandaag weer niets gaan doen, veel sterkte daar!
Famke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 255
Punten : 268
gedver pien, wat een gedoe zeg! die kleine heeft er duidelijk nog geen zin in!!
nou ik hoop maar voor je dat het nu een keer goed gaat doorzetten, want hier wordt ook niet goed van!
nou ik hoop maar voor je dat het nu een keer goed gaat doorzetten, want hier wordt ook niet goed van!
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Pien, wat ontzettend rot dat ze je vandaag weer niet gaan inleiden. Ik zou ook op mijn strepen gaan staan!! Je hebt het al zo zwaar, geestelijk en lichamelijk!! Ik duim voor je dat vandaag vanzelf de bevalling begint!!
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Storm schreef:Ooo wat balen Pien, nog steeds niet bevallen. Dat ze je zo lang laten lopen..
Uit ervaring weet ik dat een ruggenprik enorm mee valt, je voelt er niks van!
Nog even volhouden meis en dan mag je je kleine meisje vasthouden..
Ehm nou.. Ik heb er 3 gehad en de eerste deed toch verdomd zeer, de andere 2 vielen wel mee vooral omdat ik echt uitgeput was
Maar Pien dadelijk kom je nog in het Guinniss book of records met de langste draagtijd van een kind. Jeetje wat laten ze jou lang door sukkelen zeg pff. Ik wil je veel sterkte wensen en hopelijk gaat het zsm gebeuren meid !
Gast- Gast
Oh nee, Pien, wat zit het allemaal tegen Gisteravond kon ik niet online komen dus hoopte vanmorgen op babynieuws maar dit had ik niet verwacht! Ik weet ook even niet zo goed wat ik moet zeggen, dus ik hou het er maar op dat ik veel aan je denk, voor je duim en je veel sterkte en succes wil wensen. Dikke knuffel
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Jeetje zeg wat balen dat ze je nog niet in willen leiden vandaag.
Weet uit ervaring dat het wachten in het zkh totdat je ingeleid word erg zwaar is.
Hoop voor je dat de kleine meid het zkh nu maar eens gaat pesten en besluit om zelf te komen.
Weet uit ervaring dat het wachten in het zkh totdat je ingeleid word erg zwaar is.
Hoop voor je dat de kleine meid het zkh nu maar eens gaat pesten en besluit om zelf te komen.
Gast- Gast
Oh Pien, wat rot dat ze je ook vandaag niet gaan inleiden.
Dikke knuffel voor jou .
Dikke knuffel voor jou .
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
als ik het zo lees zet ik toch mijn vraagtekens bij het ziekenhuis waar je nu ligt.
Vind het schandalig dat ze je zo lang door laten lopen. Dit is toch niet goed voor jou en je kindje? Heb je al met de artsen gesproken? Net wat hier eerder gezegd werd, laat zien dat je er doorheen zit meis!
Succes en sterkte pien!
Vind het schandalig dat ze je zo lang door laten lopen. Dit is toch niet goed voor jou en je kindje? Heb je al met de artsen gesproken? Net wat hier eerder gezegd werd, laat zien dat je er doorheen zit meis!
Succes en sterkte pien!
Chelle- Prater
- Aantal berichten : 783
Punten : 868
En Novalee gaat naar hetzelfde ziekenhuis toch? Benieuwd hoe ze het bij haar gaan aanpakken. Ik kan me er gewoon over opwinden dat ze je zo lang laten doorlopen, terwijl je al weken rommelt. Er zal wel een goede reden voor zijn, maar ik snap 'm niet!
Gast- Gast
Aah het topic van 6 pagina's hoopte ik voor je dat je bevallen was, maar helaas.. en ik hoop dat je snel je kleine meisje in je armen mag houden.
Gast- Gast
Aah wat balen zeg dat het niet opschiet! Ik vind dat ze erg laks zijn,en geen rekening houden met hoe jij je voelt. Heleboel dingen zijn herkenbaar van toen ik moest bevallen. Zou met 43 weken ingeleid worden,maar met 42.6 braken spontaan mijn vliezen ( toen ik in het ziekenhuis was om me te melden ) en kwam het spontaan op gang,na 3 uur uiteindelijk toch aan de wee opwekkers omdat het voor geen meter opschoot. Maar ze hielden totaal geen rekening met hoe ik me voelde,alleen hoe het kindje het deed.Ik had al vanaf 37 weken weeën,een krappe 1 cm ontsluiting wat niet vorderde etc.
Ik hoop van harte dat het vandaag spontaan door gaat zetten en jullie snel jullie meisje vast mogen houden!
Ik hoop van harte dat het vandaag spontaan door gaat zetten en jullie snel jullie meisje vast mogen houden!
Niene- Prater
- Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10
Jeetje wat balen zeg!
Ik hoop dat de bevalling vandaag doorzet!
Heel veel sterkte!
Ik hoop dat de bevalling vandaag doorzet!
Heel veel sterkte!
Gast- Gast
Heel veel sterkte!
_Jet- Prater
- Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10
Ik sluit me bij iedereen aan.
Ik had een krappe 1cm ontsluiting en ik heb gel gekregen en na 2 uur kreeg ik weeën.
Niet heftiger dan een andere bevalling.
Ik vind het heel erg raar dat ze je zolang laten lopen.
Wat iemand anders ook al zei: Je verspilt nu zo vreselijk veel energie dat je straks he-le-maal op bent als de bevalling daadwerkelijk begint!
Ik had een krappe 1cm ontsluiting en ik heb gel gekregen en na 2 uur kreeg ik weeën.
Niet heftiger dan een andere bevalling.
Ik vind het heel erg raar dat ze je zolang laten lopen.
Wat iemand anders ook al zei: Je verspilt nu zo vreselijk veel energie dat je straks he-le-maal op bent als de bevalling daadwerkelijk begint!
Gast- Gast
Natuurlijk heb ik de artsen gesproken, ze hebben zelfs de gyn voor me opgeroepen omdat ik er niet mee eens ben weer te moeten wachten... Hun zeggen keer op keer dat ze weten wat ze doen, ze houden me goed en veel/ vaak in de gaten, ontsluitingsperiode is gewoon een langdurig traject en daar willen ze de tijd voor nemen....
Het plan is nu om vanavond rond half 10 als mijn man weg is een slaappil te nemen, een goede nachtrust te pakken en dan morgen te kijken naar hoe en wat. Vooralsog vinden hun het geen noodzaak dat er ingegrepen moet worden dmv nu al vliezen breken/ inleiden of zelfs een keizersnede. Daarnaast mag je maar 2 keer achter elkaar een veter krijgen voor 12 uur dus de kans is nog aanwezig ook dat ik morgen een rustdag krijg... We laten het nu even over ons heen komen, hebben duidelijk verteld dat wij niet langer willen wachten en gaan afhankelijk van de uitslag van het toucheren van vanavond beslissen wat we nu verder willen (of misschien gaan eisen)
Mijn man belt vandaag nog onze eigen vk op om haar het verhaal voor te leggen en te horen wat zij ervan vind, we hebben veel vertrouwen in haar en zijn daar benieuwd naar.
Het plan is nu om vanavond rond half 10 als mijn man weg is een slaappil te nemen, een goede nachtrust te pakken en dan morgen te kijken naar hoe en wat. Vooralsog vinden hun het geen noodzaak dat er ingegrepen moet worden dmv nu al vliezen breken/ inleiden of zelfs een keizersnede. Daarnaast mag je maar 2 keer achter elkaar een veter krijgen voor 12 uur dus de kans is nog aanwezig ook dat ik morgen een rustdag krijg... We laten het nu even over ons heen komen, hebben duidelijk verteld dat wij niet langer willen wachten en gaan afhankelijk van de uitslag van het toucheren van vanavond beslissen wat we nu verder willen (of misschien gaan eisen)
Mijn man belt vandaag nog onze eigen vk op om haar het verhaal voor te leggen en te horen wat zij ervan vind, we hebben veel vertrouwen in haar en zijn daar benieuwd naar.
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
He bah, wat een rot situatie Pien.
Je hebt al een tijdje niet gepost, dus misschien heeft het toch doorgezet?
Heel veel sterkte, hopelijk is jullie meisje er nu snel!
Je hebt al een tijdje niet gepost, dus misschien heeft het toch doorgezet?
Heel veel sterkte, hopelijk is jullie meisje er nu snel!
Diese- Prater
- Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10
Hazeltje, het punt is dat ik op de hormonen die ik via de veter krijg, niet of nauwelijks reageer. Gel heeft een mindere werking als de veter en daarom valt de keuze op een veter...
Ik ben daarnaast overigens niet uitgeput ofzo meer hoor, heb vannacht wel een korte nacht gehad maar ben niet extreem moe ofzo!
Ik ben daarnaast overigens niet uitgeput ofzo meer hoor, heb vannacht wel een korte nacht gehad maar ben niet extreem moe ofzo!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Dat onderste vind ik een goed idee.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 4 van 24 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 14 ... 24
Soortgelijke onderwerpen
» Pien is bevallen!
» Schoentjes (Pien?)
» Hoera!! E. van Pien wordt vandaag 2 jaar!
» hoeraaaaa!! E. van Pien is 1 jaar!!
» Hieperdepiep ook Pien is jarig!
» Schoentjes (Pien?)
» Hoera!! E. van Pien wordt vandaag 2 jaar!
» hoeraaaaa!! E. van Pien is 1 jaar!!
» Hieperdepiep ook Pien is jarig!
Pagina 4 van 24
Permissies van dit forum: