Hoe is het met Pien?
+99
Mel
pitbullgup
Minx
Winegum
Happy
LotteK
Wennes
Julia
Bloem86
pindaatje
flower
JD
ProudMom
Zwoesj
Koetjeboe
kletskousje
juffie001
Poisongirl
Rumble
vlinder19
Amber-
Creabea_28
SoGood
PiP
Petteflet
Coccinelle
moepie
Tiana
Rush
duckie
Lady4
Limburg85
Monnie
VanillaRose
Muppetje
Qiara
TGR
Ezzer
Paper Crown
Laced
mauwmauw
Tiara
Kabouter
Atelier Madame
Ellusss
Tania
blauwwitrood
Fearie
Clapperdie
Sjonno
SparklingEyes
Steep
kwak
Mamasapje
Parisienne
Meeko
LMCurious
Phileine
Spring
nisavi
Printje
patjuhhh
Mamsie
Diese
_Jet
Niene
Chelle
Liadan
Sjaantje
Jelin
joyce0606
L!ND@
Inge
Flip Fluitketel
Bruintje Beer
Pussycat
Koffieleut
Smaragdje
blondje1313
studiebol
sheila123
LindaK
banjer49
Nana
Fiebje
Happydobby
Snoes
Novalee
CCC
meisjesmama
Lejow
Coco
Tazz
PapillonRose
Pien
Zininzon
Susan
Famke
Blue flower
103 plaatsers
Pagina 2 van 24
Pagina 2 van 24 • 1, 2, 3 ... 13 ... 24
Re: Hoe is het met Pien?
Ah Pien, wat een tegenvallers allemaal...
Ik hoop dat je lijf zelf vanacht ook aan de slag gaat...
Je hebt al zo lang moeten wachten met 2 weken overtijd en dan dit nog
Ik wil je een knuf geven en heeel veel succes wensen!!
En hou vooral in gedachte waarvoor je het doet, dat gaf mij tot het laatste moment moed.
Ik hoop dat je lijf zelf vanacht ook aan de slag gaat...
Je hebt al zo lang moeten wachten met 2 weken overtijd en dan dit nog
Ik wil je een knuf geven en heeel veel succes wensen!!
En hou vooral in gedachte waarvoor je het doet, dat gaf mij tot het laatste moment moed.
Blue flower- Prater
- Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Registratiedatum : 18-11-10
Maar Pien, waarom zou de bevalling dan veel zwaarder zijn ? Ik ben bij S. uiteindelijk ook met 43 weken ingeleid, had toen net een krappe 2 cm. ontsluiting. Bij mij hebben ze toen nooit gesproken over een zwaardere bevalling o.d. Ze waren meer van mening dat S. er uit moest vanwege het verminderde vruchtwater. Hoe dan ook, ik vind het zeer rot voor je en ik duim echt dat ze je morgen gaan inleiden, het is goed geweest zo, en je bent dan al 42 weken en 2 dagen zwanger.
Gast- Gast
Meis, het is toch logische dat je boos/teleurgesteld en verdrietig bent, je krijgt steeds wat anders te horen. Nu hadden jullie je helemaal ingesteld om de inleidingen voor morgenvroeg, nu is dat niet eens zeker of het doorgaat. Niet gek dat je daar flink de balen van in hebt
Gast- Gast
Omdat de ontsluiting dan nog een veel langere weg moet gaan ofzo... Ik weet het ook niet precies, ik weet wel dat het zo *** is, het gaat gewoon om ons kleine meisje, ik wil haar nu zo graag zien en vasthouden. Ik wil gewoon dat ze veilig en gezond in onze armen ligt maar niet tenkoste van mijzelf, dmv een mega zware bevalling of misschien wel een keizersnede...
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Ik heb ooit gehoord dat een inleiding zwaarder is als je nog maar weinig / te weinig cm's hebt. Hoe verder het dicht zit, hoe zwaarder de inleiding schijnt te zijn. Je lichaam krijgt flinke weeën, maar omdat die niet natuurlijk zijn wil het niet zeggen dat de ontsluiting dan meteen goed wordt opgepakt door je lichaam en doorzet. Wanneer je al een aardig stukje hebt, gaat dat makkelijker. Dat is mij verteld iig, overigens niet in het ZH want daar was ik rustig ingeleid met een krappe centimeter als het niet vanzelf begonnen was.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Pien schreef:meisjesmama schreef:
Ik bedoel hiermee aan te geven dat het ziekenhuis wel van alles wil maar jij hebt ook nog wel wat in te brengen kom op nou!!
Maar moet ik dan tegen hun advies in wel een inleiding gaan eisen? Terwijl dat betekend dat de bevalling veel zwaarder zal zijn? Ze heel moeilijk de vliezen kunnen breken en de weëen middels het infuus erg heftig zullen zijn? De kans heel groot is dat het alsnog een keizersnede word? Lig ik nog 4 dagen extra in het ziekenhuis....
maar waarom zou die bevalling zwaarder zijn? Ja het kan zijn dat de weeën heftiger zijn met inleiden daar weet ik alles vanaf. Maar waarom is de kans op een keizersnede groter??
meisjesmama- Kletskop
- Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Pien schreef:Omdat de ontsluiting dan nog een veel langere weg moet gaan ofzo... Ik weet het ook niet precies, ik weet wel dat het zo *** is, het gaat gewoon om ons kleine meisje, ik wil haar nu zo graag zien en vasthouden. Ik wil gewoon dat ze veilig en gezond in onze armen ligt maar niet tenkoste van mijzelf, dmv een mega zware bevalling of misschien wel een keizersnede...
Ik snap je, en ik begrijp dat je jullie meisje veilig en gezond in je armen wilt houden. Ook wil ik je zeggen dat een keizersnede niet ze 'eng' is als het lijkt. Ik ben nog steeds ontzettend blij dat S. uiteindelijk met een keizersnede gehaald is.
Gast- Gast
Ik zit nu even te googlen en zie idd veel verhalen van vrouwen die al met minder dan 2 cm ingeleid zijn.... Morgen toch maar eens serieus met mijn man bespreken, gelukkig is hij hier al wel vroeg. Probeerd hier voor 8-en te zijn.
Pien- Ratel
Ik durf even niet te zeggen waarom de kans groter is op een keizersnede...
@Mamavan2, ik wil echt geen ruggenprik, daar heb ik een hele grote angst voor. Verder bevalt het ziekenhuis me prima maar heb ik erg heimwee naar huis en wil ik zsm naar huis. Keizersnede betekend toch langer blijven....
@Mamavan2, ik wil echt geen ruggenprik, daar heb ik een hele grote angst voor. Verder bevalt het ziekenhuis me prima maar heb ik erg heimwee naar huis en wil ik zsm naar huis. Keizersnede betekend toch langer blijven....
Pien- Ratel
Jeetje Pien, vind het echt heel erg naar voor je...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Het is gewoon heel vervelend dat je in deze situatie beland! Natuurlijk wil je je meisjes gezond en veilig op de wereld zetten!!
En wat je zegt we denken allemaal met je mee en misschien is niet alles goed maar overtijd lopen is gewoon niet fijn!
Dikke knuffel en probeer wat te slapen misschien heb je morgen die kracht hard nodig!
En wat je zegt we denken allemaal met je mee en misschien is niet alles goed maar overtijd lopen is gewoon niet fijn!
Dikke knuffel en probeer wat te slapen misschien heb je morgen die kracht hard nodig!
meisjesmama- Kletskop
- Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Ik ga zo idd proberen te slapen, ben gelukkig wel geod moe dus dat moet goedkomen. Anders mocht ik een slaappil vragen dus dat kan ik altijd nog doen!!
Pien- Ratel
Ik heb er niet zo veel verstand van natuurlijk, maar wat ik me ineens afvraag.. Het is dus beter om meer centimeters te hebben voor een inleiding. Maar aangezien het wel gedaan wordt bij minder dan 2cm, kunnen ze het dan niet toch proberen en dan voorzichtiger te werk gaan met het infuus? Dus minder snel ophogen enzo? Dan kan je lichaam er aan wennen en reageert het hopelijk goed. Misschien kan dat wel helemaal niet, maar ik vroeg het me ineens af. Je zou het altijd kunnen vragen iig.
En ik dacht dat de kans op een keizersnede iets groter is bij een inleiding omdat de weeën niet natuurlijk zijn. Het kan dan zijn dat je ze dus wel krijgt, maar dat je lichaam niet goed snapt hoe het moet reageren en de ontsluiting niet mee gaat. Als het niet open gaat, kan er ook geen kindje uit..Maar dat gebeurt vast niet heel vaak, anders zouden ze niet zo vaak voor inleiden kiezen.
Pien, ik vind het echt rot voor je! Ik hoop zo dat het op gaat schieten, die onzekerheid is ook niks Slaap lekker en hopelijk morgen babynieuws
En ik dacht dat de kans op een keizersnede iets groter is bij een inleiding omdat de weeën niet natuurlijk zijn. Het kan dan zijn dat je ze dus wel krijgt, maar dat je lichaam niet goed snapt hoe het moet reageren en de ontsluiting niet mee gaat. Als het niet open gaat, kan er ook geen kindje uit..Maar dat gebeurt vast niet heel vaak, anders zouden ze niet zo vaak voor inleiden kiezen.
Pien, ik vind het echt rot voor je! Ik hoop zo dat het op gaat schieten, die onzekerheid is ook niks Slaap lekker en hopelijk morgen babynieuws
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Pien schreef:Ik durf even niet te zeggen waarom de kans groter is op een keizersnede...
Dat begrijp ik, een ruggenprik is ook een héle rare gewaarwording, je onderlijf voel je niet meer. Misschien moet je het een beetje over je heen laten komen meis, als je een zware bevalling hebt of uiteindelijk toch een keizersnede, het zal het beste zijn voor jullie meisje. Het is makkelijk gezegd, maar probeer je niet te druk te maken, laat de bevalling straks over je heen komen, geef jezelf eraan over. Als laatste wil ik nog tegen je zeggen dat ik bij de bevalling van M, ook een keizersnede na 1,5 dag naar huis mocht. Dat is vaak nog sneller dan bij een natuurlijke bevalling. Je hoeft tegenwoordig niet meer de standaard 5 dagen in het ziekenhuis te blijven na een keizersnede. Mijn vriendin is 10 maanden geleden bevallen d.m.v een ks en ook zij mocht na 1,5 dag naar huis.
Laatst aangepast door Mama_van2 op di 19 jul 2011 - 10:54; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
ik wil je ook nog even veel succes wensen en een geven! het is niet niks zo, maar lang kan het niet meer duren nu!
Gast- Gast
Bedankt voor de lieve woorden dames!! Ik hoop dat ik nu snel eens een keer wat leuks kan komen vertellen ipv altijd maar van die dramaqueen verhalen...
Pien- Ratel
Ook ik ga zo naar bed, ik wil je nogmaals veel sterkte en succes wensen voor morgen.
Slaap lekker
Slaap lekker
Gast- Gast
Pien, ik wil je nog even heel erg veel succes wensen meid!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Ik ben ingeleid toen ik 1 cm had. Het was misschien een heftige bevalling, door de haast en flinke weeen , maar voor mij echt prima te doen. Wel met ruggenprik. En dat is dan echt een verademing!! Heel veel succes. Ik zou je gevoel goed uitspreken en het verder 'gewoon' laten gebeuren.
Gast- Gast
Sterkte Pien, hopelijk heb je voldoende ontsluiting om in te leiden.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
heel veel succes vandaag pien, hopelijk zit die extra cm erbij! En kunnen jullie je meisje vandaag vast houden.
Fiebje- Prater
- Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Zal hier de update maar even geven. Net wakker, Heb een slaappil gekregen omdat ik maar bleef woelen.
Met een half uurtje is de verloskundihe hier al om te toucheren. Spannend dus!!
Met een half uurtje is de verloskundihe hier al om te toucheren. Spannend dus!!
Pien- Ratel
Spannend Pien!
Nana- Prater
- Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10
Pien: Ruggeprik is totaal niet eng! Heb er door de weeenstorm amper iets van meegekregen, en ging er lachend weg!
Bleef omdanks de zeer pittige weeen die achter elkaar kwamen tegen de verwachting in hangen op 5 cm, met ruggeprik aan ging het ineens heel snel en had ik er zo weinig last van.
Ik teken er de volgende keer voor!!
Bleef omdanks de zeer pittige weeen die achter elkaar kwamen tegen de verwachting in hangen op 5 cm, met ruggeprik aan ging het ineens heel snel en had ik er zo weinig last van.
Ik teken er de volgende keer voor!!
Gast- Gast
Pagina 2 van 24 • 1, 2, 3 ... 13 ... 24
Soortgelijke onderwerpen
» Pien is bevallen!
» Schoentjes (Pien?)
» Hoera!! E. van Pien wordt vandaag 2 jaar!
» hoeraaaaa!! E. van Pien is 1 jaar!!
» Hieperdepiep ook Pien is jarig!
» Schoentjes (Pien?)
» Hoera!! E. van Pien wordt vandaag 2 jaar!
» hoeraaaaa!! E. van Pien is 1 jaar!!
» Hieperdepiep ook Pien is jarig!
Pagina 2 van 24
Permissies van dit forum: