Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe is het met Pien?

+99
Mel
pitbullgup
Minx
Winegum
Happy
LotteK
Wennes
Julia
Bloem86
pindaatje
flower
JD
ProudMom
Zwoesj
Koetjeboe
kletskousje
juffie001
Poisongirl
Rumble
vlinder19
Amber-
Creabea_28
SoGood
PiP
Petteflet
Coccinelle
moepie
Tiana
Rush
duckie
Lady4
Limburg85
Monnie
VanillaRose
Muppetje
Qiara
TGR
Ezzer
Paper Crown
Laced
mauwmauw
Tiara
Kabouter
Atelier Madame
Ellusss
Tania
blauwwitrood
Fearie
Clapperdie
Sjonno
SparklingEyes
Steep
kwak
Mamasapje
Parisienne
Meeko
LMCurious
Phileine
Spring
nisavi
Printje
patjuhhh
Mamsie
Diese
_Jet
Niene
Chelle
Liadan
Sjaantje
Jelin
joyce0606
L!ND@
Inge
Flip Fluitketel
Bruintje Beer
Pussycat
Koffieleut
Smaragdje
blondje1313
studiebol
sheila123
LindaK
banjer49
Nana
Fiebje
Happydobby
Snoes
Novalee
CCC
meisjesmama
Lejow
Coco
Tazz
PapillonRose
Pien
Zininzon
Susan
Famke
Blue flower
103 plaatsers

Pagina 6 van 24 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 15 ... 24  Volgende

Ga naar beneden

Hoe is het met Pien? - Pagina 6 Empty Re: Hoe is het met Pien?

Bericht  Pien wo 20 jul 2011 - 0:44

Jawel Printje, daar vragen ze zeker naar. Gisteravond ben ik ook de hele avond heel emotioneel geweest. Heb diverse verloskundige aan het bed gehad die ik eens goed de waarheid heb gezegd, vanmorgen wilde die vrouw heel lief en positief praten en dat heb ik vrijwel gelijk afgekapt. Beloof nou maar niks, we wachten wel weer af!!

We hebben heel duidelijk aangegeven dat ik het wachten heel erg zat ben, vooral mijn man zit er helemaal door heen maar wat kan hun dat schelen? Daarnaast heb ik verteld over alle bekkenklachten die ik gehad heb en dat ik gewoon een rotzwangerschap heb gehad, ze vertelde eerlijk dat ze de gezondheid van de baby belangrijker vinden dan mijn gezondheid. Zo lang het met haar goed gaat in mn buik (wat duidelijk te zien is op de ctg's en ik voel er ook regelmatig even flink schoppen/ wiebelen) ondernemen ze liever geen actie. Daarnaast word ze geschat op een kleine 7 pond en ook dat is voor nu geen reden om in te grijpen, qua gewicht zeg maar.

@All, jullie moeten echt niet denken dat wij het allemaal maar laten gebeuren hoor, we hebben nu vanaf dat we hier zijn al 5 keer een verloskundige oplaten roepen en al 2 keer een gyn. We zijn heel duidelijk met wat wij zelf willen en dat weten hun allemaal eigenlijk. Overigens vind ik jullie adviezen/ tips/ en het meedenken erg lief!!! bedankt allemaal daarvoor...

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Pien wo 20 jul 2011 - 0:47

Happydobby schreef:
Pien schreef:Helaas.... Ook vandaag geen inleiding!!

Jammer Pien, heb je nog een telefoonnr van iemand van hier, ik krijg goede hoop dat ik je voorkruip.
Sorry angel

vanmorgen wel gelezen maar kan het niet laten om er nu nog op te reageren, wat een flauwe *** opmerking zeg!!

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Spring wo 20 jul 2011 - 0:49

Bah Pien, wat vervelend zeg! Dat schiet niet op zo. Maar goed, je zult dus nog even geduld moeten hebben.

Zo krom ook, hoe verschillend ziekenhuizen handelen.. Ik ben bijv. ingeleid met 39.1 week.
Maar dat was ook omdat ik neigde naar zwangerschapsvergiftiging.

Ik kan me voorstellen dat je nu niet meer lief en aardig kunt doen daar. Jammer is dat.
Maar trek je er niet te veel van aan. Heel binnenkort ga je gewoon bevallen en dan genieten van je gezinnetje!
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 0:50

Kan me voorstellen dat je er goed doorheen zit meis!

Ik vind het ook geen leuke opmerking trouwens. Ik wil ook best het geboren-topic plaatsen hoor :P

(Ik heb serieus met een paar bekende forumsters al de afspraak dat ik dat mag doen omdat ik dat zo leuk vind hahahaha)

hug hug hug

Gast
Gast

Bericht  Susan wo 20 jul 2011 - 0:50

_MamaRosa_ schreef:

Soms snap ik het ook niet hoor. Ik was ruim 39 weken toen ik gesmeekt heb om ingeleid te worden ivm de terminale fase van mijn moeder, en ik had al een veel te hoge bloeddruk, maar nee, geen reden. Uiteindelijk een ruime week later zelf bevallen, en mijn moeder overleed een week daarna.
Heb het daar soms nog wel moeilijk mee, juist die week daarvoor was ze nog helder. En de week dat ik bevallen ben, was ze al te ver heen om alles nog bewust mee te maken.

Dat van jou is ook het voorbeeld dat het meeste indruk op mij heeft gemaakt, maar ik wilde dat toch niet zomaar neerzetten, ik wist niet of jij dat wel goed vond. Ik vind het nog steeds zo onbegrijpelijk dat ze je toen niet hebben ingeleid.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Susan wo 20 jul 2011 - 0:51

Pien schreef:
Happydobby schreef:

Jammer Pien, heb je nog een telefoonnr van iemand van hier, ik krijg goede hoop dat ik je voorkruip.
Sorry angel

vanmorgen wel gelezen maar kan het niet laten om er nu nog op te reageren, wat een flauwe *** opmerking zeg!!

Inderdaad erg ongepast. Beetje jammer.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Printje wo 20 jul 2011 - 0:51

Pien fijn m te horen dat ze toch wel naar jullie luisteren maar idd snap ik hun theorie wel dat zolang het kindje het nog goed heeft dat ze niet te snel willen ingrijpen..maar voor jou wordt het er begrijpelijk niet gezelliger op. Misschien heel stom maar is het geen idee dat je man wat uurtjes gaat werken ter afleiding? Ik kan me voorstellen dat het jou ook op je zenuwen kan werken als je man erdoorheen zit. en door nu te werken kan hij misschien na de bevalling langer thuis zijn.

Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Pien wo 20 jul 2011 - 0:51

@Biancy, ben je helemaal vergeten te pm-en!! Het jurkje was gister binnen en hij is geweldig!!! Ik hoop zometeen na het bezoekuur even geld over te kunnen maken naar je, maar I PROMISS, je krijgt het geld zsm!!!

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Diese wo 20 jul 2011 - 0:53

Susan schreef:
Pien schreef:
Happydobby schreef:

Sorry angel

Ik snapte de opmerking ook niet en vond m ook bot, maar lees nu net dat HD weeen heeft.
Diese
Diese
Prater
Prater

Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 0:53

Susan schreef:
_MamaRosa_ schreef:

Soms snap ik het ook niet hoor. Ik was ruim 39 weken toen ik gesmeekt heb om ingeleid te worden ivm de terminale fase van mijn moeder, en ik had al een veel te hoge bloeddruk, maar nee, geen reden. Uiteindelijk een ruime week later zelf bevallen, en mijn moeder overleed een week daarna.
Heb het daar soms nog wel moeilijk mee, juist die week daarvoor was ze nog helder. En de week dat ik bevallen ben, was ze al te ver heen om alles nog bewust mee te maken.

Dat van jou is ook het voorbeeld dat het meeste indruk op mij heeft gemaakt, maar ik wilde dat toch niet zomaar neerzetten, ik wist niet of jij dat wel goed vond. Ik vind het nog steeds zo onbegrijpelijk dat ze je toen niet hebben ingeleid.

Helemaal eens, echt vreselijk gewoon.

Heb arts-vriendin net nog even gebeld hoe het nou zat, maar blijkbaar zat dit meisje haar gyn en verloskundige te stalken, dus echt iedere dag op te bellen, en is ze daarom ingeleid. Ze liep bij de gyn voor de groeiachterstand van de baby.

Gast
Gast

Bericht  Pien wo 20 jul 2011 - 0:53

@Leaf, je mag je nummer wel pm-en hoor!! In principe hoop ik zelf te kunnen posten wanneer de kleine meid er eindelijk is maar mocht dat onverwacht toch weer anders gaan heb ik in ieder geval je nummer achter de hand!!! En als je het zo leuk vind, gun ik je die eer wel...

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Pien wo 20 jul 2011 - 0:54

Diese schreef:lees nu net dat HD weeen heeft.
weëen heb ik al 5 weken...

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 0:55

Pien schreef:@Leaf, je mag je nummer wel pm-en hoor!! In principe hoop ik zelf te kunnen posten wanneer de kleine meid er eindelijk is maar mocht dat onverwacht toch weer anders gaan heb ik in ieder geval je nummer achter de hand!!! En als je het zo leuk vind, gun ik je die eer wel...

bounce bounce bounce

Ik ga je een pm sturen!

Gast
Gast

Bericht  PapillonRose wo 20 jul 2011 - 0:55

Wat een onzekerheid Pien! Zo te lezen houden ze je wel goed in de gaten, hoewel ook ik het wel vreemd vind dat ze nog steeds niks doen. Maargoed, ook ik ben geen arts laughcry Mocht er vandaag uit zichzelf geen actie komen hoop ik dat je een goede nacht kunt pakken en dat dan morgen wel de grote dag zal zijn! Weet je eigenlijk al tot wanneer ze je uiterlijk willen laten lopen in het ZH? Want ze kunnen niet eindeloos afwachten neem ik aan.
Dikke hug
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Lejow wo 20 jul 2011 - 0:55

Diese schreef:
Susan schreef:
Pien schreef:
Happydobby schreef:

Sorry angel

Ik snapte de opmerking ook niet en vond m ook bot, maar lees nu net dat HD weeen heeft.

Geloof niet dat ik snap wat hier ongepast aan is..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Susan wo 20 jul 2011 - 0:56

Diese schreef:

Heel fijn voor haar, maar dat hoef je dan toch niet op zo'n manier te komen inwrijven?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Diese wo 20 jul 2011 - 0:57

Pien schreef:
Diese schreef:lees nu net dat HD weeen heeft.
weëen heb ik al 5 weken...

Ja dat snap ik (helaas heel herkenbaar), maar met die achtergrondinfo vat ik de opmerking anders op.

In ieder geval heel veel succes allebei.
Diese
Diese
Prater
Prater

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 0:58

Ik vind het oprecht vervelend voor jullie. Voor jou absoluut maar ook voor je man. Het moet slopend zijn !
Ik duim heel hard dat er morgen wel actie kan worden ondernomen en dat je je meisje in je armen kan sluiten.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 0:58

Snap dat het vervelend over kan komen maar om het nou een flauwe *** opmerking te noemen... Ze heeft weeen dus dan is het toch logisch dat ze om t nummer van iemand anders vraagt?

Gast
Gast

Bericht  Spring wo 20 jul 2011 - 0:58

Ook ik heb niets gehoord van een zwaardere bevalling door inleiding.. Ik ben zelf ingeleid en de bevalling was kort maar zeer heftig. Maar dat wil niet zegggen dat dat bij een inleiding altijd zo is. Mijn dochter lag met haar gezicht omhoog ipv naar beneden en ze kwam heel moeilijk de bocht om. Ze kwam ipv met haar kruin met haar hele hoofdje.
Maar als ze 'goed' had gelegen dan was ze er makkelijker gekomen.
Ja, de weeen zijn heftig door een inleiding, maar ook dat verschilt per persoon. Normaal gesproken wordt het infuus op een gegeven moment naar 90 gezet maar bij hebben ze hem snel weer terug gezet naar 60 omdat het met 90 echt te heftig ging.

Maarja, ieder ziekenhuis zegt anders. Maar juist daarom mag jij best je mond opentrekken en hoef je je daar niet schuldig over te voelen. Als je wordt ingeleid dan breken ze de vliezen doordat ze een zendertje op het hoofdje van je kindje zetten. Dit is dmv een heel klein pennetje, die prikt dus door je vliezen heen.

Nogmaals Pien, heel veel succes!
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959

Bericht  Phileine wo 20 jul 2011 - 0:59

Wat naar Pien, dat jullie meisje zich nog steeds niet wil laten zien. Ik hoop voor je dat de bevalling snel begint en dat al deze weken wachten beloond worden met een vlotte bevalling zonder al teveel pijn.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Diese wo 20 jul 2011 - 0:59

Susan schreef:
Diese schreef:

Heel fijn voor haar, maar dat hoef je dan toch niet op zo'n manier te komen inwrijven?

Nee, maar als is afgesproken dat Pien haar zou smsen om een bericht te plaatsen, en ze is zelf aan het bevallen, dan is het toch logisch dat ze vraagt of Pien een ander kan smsen? Het is toch ook fijn en bijzonder dat HD misschien wel aan bevallen is? Hoe rot de situatie van Pien ook is.
Diese
Diese
Prater
Prater

Bericht  Lejow wo 20 jul 2011 - 0:59

Susan schreef:
Diese schreef:

Onder inwrijven versta ik 'ik heb lekker weeën en jij lekker niet, lekker puh'
Ze vraagt nu gewoon of ze nog meer nummers van hier heeft, omdat ze de hoop heeft eerder te bevallen dan Pien. En ja misschien lullig voor Pien die nu al dagen aan het afwachten is, maar daar kan HD toch niets aan doen?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Pien wo 20 jul 2011 - 1:00

@uhm... degene die vroeg tot wanneer ze me willen laten lopen.

er van uit gaande dat deze veter niks doet, is dit het plan.

ze grijpen sowieso gelijk in als ze merken dat de baby rustiger word of de ctg te afwijkend word. verder willen ze morgen dan een rustdag doen en vrijdag opnieuw een veter. dat is wat ik tot nu toe weet. zal straks eens vragen wat daarmee het plan is...

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Susan wo 20 jul 2011 - 1:00

Ik vond het er gewoon niet zo leuk staan met die angel maar dat zal dan wel aan mij liggen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 6 van 24 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 15 ... 24  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: