Hoe is het met Pien?
+99
Mel
pitbullgup
Minx
Winegum
Happy
LotteK
Wennes
Julia
Bloem86
pindaatje
flower
JD
ProudMom
Zwoesj
Koetjeboe
kletskousje
juffie001
Poisongirl
Rumble
vlinder19
Amber-
Creabea_28
SoGood
PiP
Petteflet
Coccinelle
moepie
Tiana
Rush
duckie
Lady4
Limburg85
Monnie
VanillaRose
Muppetje
Qiara
TGR
Ezzer
Paper Crown
Laced
mauwmauw
Tiara
Kabouter
Atelier Madame
Ellusss
Tania
blauwwitrood
Fearie
Clapperdie
Sjonno
SparklingEyes
Steep
kwak
Mamasapje
Parisienne
Meeko
LMCurious
Phileine
Spring
nisavi
Printje
patjuhhh
Mamsie
Diese
_Jet
Niene
Chelle
Liadan
Sjaantje
Jelin
joyce0606
L!ND@
Inge
Flip Fluitketel
Bruintje Beer
Pussycat
Koffieleut
Smaragdje
blondje1313
studiebol
sheila123
LindaK
banjer49
Nana
Fiebje
Happydobby
Snoes
Novalee
CCC
meisjesmama
Lejow
Coco
Tazz
PapillonRose
Pien
Zininzon
Susan
Famke
Blue flower
103 plaatsers
Pagina 1 van 24
Pagina 1 van 24 • 1, 2, 3 ... 12 ... 24
Hoe is het met Pien?
Ik begreep uit haar berichtjes dat zij gister ingeleid zou worden en ben benieuwd of iemand al wat gehoord heeft van haar?
Blue flower- Prater
- Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Hoe is het met Pien?
Volgens mij zouden ze vandaag beginnen met een hormoonveter en dan morgen verder inleiden.
Ze heeft vandaag nog even kort in het topic van Novalee over een ziekenhuisbevalling gereageerd.
Ze heeft vandaag nog even kort in het topic van Novalee over een ziekenhuisbevalling gereageerd.
Famke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 255
Punten : 268
Ze moet tot het slapengaan vanavond de veter inhouden, en dan gaan ze morgen geloof ik inleiden, zoals ik begreep.
Edit: heb het even opgezocht, dit is wat ze vanmiddag zei
Edit: heb het even opgezocht, dit is wat ze vanmiddag zei
Pien schreef:Update: ontsluiting is pas 2cm.... Teleurstelling.
Tot voor ik ga slapen de veter inhouden en morgenochtend inleiden!!
Laatst aangepast door Bazyle op di 19 jul 2011 - 10:01; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Succes Pien! Probeer nog even goed te rusten vannacht, morgen is je grote dag.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Zet hem op Pien!!
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Hier weer een beste domper te verwerken.... Ik wilde het eigenlijk niet noemen omdat Novalee het dan misschien leest en ze al zo tegen een ziekenhuisbevalling opziet maar dit is gewoon de pech die ik helaas heb (again )
Vandaag dus een veter gekregen, vanmorgen om kwart over 9 op precies te zijn. De gyn die hem inbracht was erg positief en benoemde dat het wel eens snel kon werken. Al vrij snel volgde er ook weëen en behoorlijk wat pijntjes. In de loop van de middag kwam er een verloskundige even toucheren om te kijken hoe het er voor stond, ik had volgens haar 2 cm en dat moest en zou morgenochtend echt voldoende zijn om morgen in te leiden.
Vanavond was er een neiuwe verpleegster en toen vroegen wij haar hoe laat mijn man er morgen moet zijn vanwege de inleiding, ze wist nergens van! Dus wij keken gek op, ze zou het wel navragen. Uiteindelijk kwam er een verloskundige op te toucheren en bleek ik volgens haar een 1,5 tot krappe 2 te hebben maar hierop durfde zij zeker weten morgen geen inleiding aan! Dikke teleurstelling dus....
Helemaal omdat de één dit zegt en de ander dat, ik heb vanmiddag echt zóveel weëen gehad, heftige ook, waarbij ik niet meer wist waar ik het moest zoeken maar het heeft dus allemaal niks uitgehaald!!
Vooralsnog lig ik dus nog hier, gaan we morgenochtend vroeg opnieuw beoordeeld worden qua ontsluiting, als het dan 3 is, gaan ze gelijk inleiden, is het 2, wordt het een dag uitgesteld en krijg ik morgen opnieuw een veter.
Vandaag dus een veter gekregen, vanmorgen om kwart over 9 op precies te zijn. De gyn die hem inbracht was erg positief en benoemde dat het wel eens snel kon werken. Al vrij snel volgde er ook weëen en behoorlijk wat pijntjes. In de loop van de middag kwam er een verloskundige even toucheren om te kijken hoe het er voor stond, ik had volgens haar 2 cm en dat moest en zou morgenochtend echt voldoende zijn om morgen in te leiden.
Vanavond was er een neiuwe verpleegster en toen vroegen wij haar hoe laat mijn man er morgen moet zijn vanwege de inleiding, ze wist nergens van! Dus wij keken gek op, ze zou het wel navragen. Uiteindelijk kwam er een verloskundige op te toucheren en bleek ik volgens haar een 1,5 tot krappe 2 te hebben maar hierop durfde zij zeker weten morgen geen inleiding aan! Dikke teleurstelling dus....
Helemaal omdat de één dit zegt en de ander dat, ik heb vanmiddag echt zóveel weëen gehad, heftige ook, waarbij ik niet meer wist waar ik het moest zoeken maar het heeft dus allemaal niks uitgehaald!!
Vooralsnog lig ik dus nog hier, gaan we morgenochtend vroeg opnieuw beoordeeld worden qua ontsluiting, als het dan 3 is, gaan ze gelijk inleiden, is het 2, wordt het een dag uitgesteld en krijg ik morgen opnieuw een veter.
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
He verdorie zeg!!
Je bent ruim 2 weken overtijd, hoe lang laten ze je nog lopen?
Je bent ruim 2 weken overtijd, hoe lang laten ze je nog lopen?
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Pff, kan me wel voorstellen dat je behoorlijk baalt Pien! Hoop dat je morgen zo ver bent dat ze je gaan inleiden. Sterkte in ieder geval!
Gast- Gast
desnoods tot en met vrijdag als het nodig is... maar, ik heb aangegeven dat echt niet te willen, al vermoeden hun dat ik morgen de dag met een veter doorkom ik donderdag wel ingeleid kan worden...
(veel langer wachten willen we niet, helemaal omdat ze gister ook geconstateerd hebben dat mijn vruchtwater aan het opraken is)
(veel langer wachten willen we niet, helemaal omdat ze gister ook geconstateerd hebben dat mijn vruchtwater aan het opraken is)
Pien- Ratel
Jeetje, het zit je ook niet mee! Hopelijk morgen meer ontsluiting en dan inleiden.
Wel vreemd trouwens, ik zou ingeleid worden met een krappe cm ontsluiting. Uiteindelijk was het niet nodig omdat het vanzelf begon de avond ervoor (uiteindelijk halverwege wel bijstimulering gehad met infuus). Maar ze hadden het wel gedaan hier. Zo zie je maar weer dat het per ZH kan verschillen. Maargoed, met te weinig ontsluiting is het wel extra zwaar zo'n inleiding, dus misschien maar goed dat ze in jouw ZH een hogere grens hanteren.
Hopelijk kan je vannacht nog wat slaap pakken en gaat het daarna morgen toch gebeuren.
Wel vreemd trouwens, ik zou ingeleid worden met een krappe cm ontsluiting. Uiteindelijk was het niet nodig omdat het vanzelf begon de avond ervoor (uiteindelijk halverwege wel bijstimulering gehad met infuus). Maar ze hadden het wel gedaan hier. Zo zie je maar weer dat het per ZH kan verschillen. Maargoed, met te weinig ontsluiting is het wel extra zwaar zo'n inleiding, dus misschien maar goed dat ze in jouw ZH een hogere grens hanteren.
Hopelijk kan je vannacht nog wat slaap pakken en gaat het daarna morgen toch gebeuren.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Och meisje, het zit echt niet mee hè.
Ik hoop echt dat je vannacht minstens die benodigde centimeter erbij krijgt.
Ik hoop echt dat je vannacht minstens die benodigde centimeter erbij krijgt.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Hé wat klote Pien, al dat wachten en al die tegenstrijdige berichten zijn ontzettend vervelend. Bij S.enna hebben we dit ook meegemaakt en uiteindelijk wilde ze me met 43 weken inleiden, in die ervoor nacht ben ik zelf begonnen (42 weken en 6 dagen), dat wachten maakt je echt gek, en natuurlijk wil je nu eindelijk jullie meisje zijn. Ik hoop echt voor je dat je morgen 3 cm. ontsluiting hebt en dat ze je gaan inleiden voor nu !
Gast- Gast
Heel veel succes! Echt jammer dat ze je zo lang laten lopen.
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10
Pien schreef:desnoods tot en met vrijdag als het nodig is... maar, ik heb aangegeven dat echt niet te willen, al vermoeden hun dat ik morgen de dag met een veter doorkom ik donderdag wel ingeleid kan worden...
Ik dacht dat ze dit soort dingen niet meer deden ? Iemand door laten lopen met weinig vruchtwater ? Bij s.enna had ik dus ook te weinig vruchtwater, heb daar 6 dagen mee doorgelopen. Ze was helemaal uitgedroogd en 2 keer helemaal verveld na de bevalling, in de kraamweek. Ik zou morgen echt op je strepen staan, dat je echt ingeleid wilt worden. Het is nu goed geweest toch ? Je bent al 42 weken geweest. Ik bedenk me nu trouwens dat ik bij S. ook 2 cm. ontsluiting had en dat ze wel gingen inleiden. Succes meid !!
Gast- Gast
Jeetje wat vervelend zeg. En vermoeiend ook, lijkt mij.
Ik hoop dat je geen veter meer nodig hebt en morgenochtend jullie kleine meid al lekker mag vertroetelen.
Ik hoop dat je geen veter meer nodig hebt en morgenochtend jullie kleine meid al lekker mag vertroetelen.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Ach jeetje Pien
Het zit jullie niet mee zeg!
Al vind ik het echt belachelijk dat ze je zo door laten lopen
Heb geen idee wat ik me bij een veter moet voorstellen en wat ze er uberhaupt aan kunnen doen, maar dit kan toch gewoon niet zo!!!
Dikke knuffel en ik hoop dat je de nacht een beetje doorkomt!
Het zit jullie niet mee zeg!
Al vind ik het echt belachelijk dat ze je zo door laten lopen
Heb geen idee wat ik me bij een veter moet voorstellen en wat ze er uberhaupt aan kunnen doen, maar dit kan toch gewoon niet zo!!!
Dikke knuffel en ik hoop dat je de nacht een beetje doorkomt!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
He jeetje wat een teleurstelling weer Pien! Zolang door laten lopen is toch ook niet goed voor je kleintje? Heb ik in ieder geval begrepen van een cliënt van me, en die dochter is toch ook al in de 40 of 50, kan je nagaan hoelang het geleden is dat zij dat meemaakte! (die is ook 3 weken overtijd gelopen, huisarts was doodongerust omdat ze steeds niet thuis was haha)
Gast- Gast
Dat bedoelde ik dus Mama_van2 maar durfde het niet te zeggen omdat ik haar dan ongerust maak misschien...
Gast- Gast
Gets het zit jou ook niet mee hè!
Ik zou morgen wel op mijn strepen gaan staan hoor zo kan het toch niet doorgaan...
Ik ging met 5 cm met 41 weken en 6 dagen naar het ziekenhuis omdat de verloskundige van het ziekenhuis me wilde zien. Maar kreeg van mijn eigen verloskundige de mededeling dat ik die dag niet ingeleid zou worden omdat het personeel een uitje had en er dus onderbezetting was. Gelukkig zagen ze bij de ctg dat mijn weeen heftig waren anders had ik stennis gaan schoppen. Ze hadden me dan pas maandag weer laten teug komen terwijl ik op vrijdag nu bevallen ben.
Ik bedoel hiermee aan te geven dat het ziekenhuis wel van alles wil maar jij hebt ook nog wel wat in te brengen kom op nou!!
Dikke knuffel voor jou!!
Ik zou morgen wel op mijn strepen gaan staan hoor zo kan het toch niet doorgaan...
Ik ging met 5 cm met 41 weken en 6 dagen naar het ziekenhuis omdat de verloskundige van het ziekenhuis me wilde zien. Maar kreeg van mijn eigen verloskundige de mededeling dat ik die dag niet ingeleid zou worden omdat het personeel een uitje had en er dus onderbezetting was. Gelukkig zagen ze bij de ctg dat mijn weeen heftig waren anders had ik stennis gaan schoppen. Ze hadden me dan pas maandag weer laten teug komen terwijl ik op vrijdag nu bevallen ben.
Ik bedoel hiermee aan te geven dat het ziekenhuis wel van alles wil maar jij hebt ook nog wel wat in te brengen kom op nou!!
Dikke knuffel voor jou!!
meisjesmama- Kletskop
- Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Nou ja, ik ga ervanuit dat ze in het ziekenhuis echt wel weten wat ze doen.... Er was nog wel vruchtwater maar gewoon niet heel veel meer. Heb de hele dag aan de ctg gelegen (althans, 1uur op, 1 uur af, half uur op, half uur af,) ze houden me echt heel goed in de gaten en zijn verder erg lief en zorgzaam.
Ze willen alleen geen extra moeilijk bevalling die dan mogelijk ook nog eens op een keizersnede uitloopt en daarom willen ze zo lang mogelijk wachten. Mochten ze morgen nog neit inleiden, EIS ik een echo! Mocht op die echo nou te zien zijn dat er echt nog minder vruchtwater is als van de week dan is het gewoon einde verhaal, dan maar zware bevalling!!
Ze willen alleen geen extra moeilijk bevalling die dan mogelijk ook nog eens op een keizersnede uitloopt en daarom willen ze zo lang mogelijk wachten. Mochten ze morgen nog neit inleiden, EIS ik een echo! Mocht op die echo nou te zien zijn dat er echt nog minder vruchtwater is als van de week dan is het gewoon einde verhaal, dan maar zware bevalling!!
Pien- Ratel
Is het niet mogelijk dat je een second opinion krijgt hierover? Ik vind het slordig van ze, en zou me hier helemaal niet lekker bijvoelen. Word tijd dat je kindje gaat komen en dat jullie kunnen genieten. Lijkt mij alleen maar, hoe langer ze wachten hoe meer gevaar er zou kunnen komen... Heel veel sterkte nog!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
meisjesmama schreef:
Maar moet ik dan tegen hun advies in wel een inleiding gaan eisen? Terwijl dat betekend dat de bevalling veel zwaarder zal zijn? Ze heel moeilijk de vliezen kunnen breken en de weëen middels het infuus erg heftig zullen zijn? De kans heel groot is dat het alsnog een keizersnede word? Lig ik nog 4 dagen extra in het ziekenhuis....
Pien- Ratel
Oow maar ik wil Pien ook helemaal niet ongerust maken o.d., helemaal niet. Ze zullen inderdaad wel weten wat ze doen, ik bedoelde het meer als meisjesmama het ook al aangaf. Ze willen wel van alles van Pien, maar je hebt zelf ook wat in te brengen, het is jou lijf, jullie kindje.
Gast- Gast
Wat verschrikkelijk vervelend Pien. Hoop echt dat morgen de dag voor je wordt
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind het overigens heel lief dat jullie allemaal meedenken hoor, niet dat jullie denken dat ik alles van de baan veeg... Ben zelf gewoon heel erg verdrietig nu en weet gewoon niet meer wat ik moet/ wil/ kan/ denk
Pien- Ratel
Pagina 1 van 24 • 1, 2, 3 ... 12 ... 24
Soortgelijke onderwerpen
» Pien is bevallen!
» Schoentjes (Pien?)
» Hoera!! E. van Pien wordt vandaag 2 jaar!
» hoeraaaaa!! E. van Pien is 1 jaar!!
» Hieperdepiep ook Pien is jarig!
» Schoentjes (Pien?)
» Hoera!! E. van Pien wordt vandaag 2 jaar!
» hoeraaaaa!! E. van Pien is 1 jaar!!
» Hieperdepiep ook Pien is jarig!
Pagina 1 van 24
Permissies van dit forum: