Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goedkoop weekendje Londen

+7
rapa nui
Arwyn
Atelier Madame
Niekske
Marin
Tiana
Paper Crown
11 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Goedkoop weekendje Londen Empty Goedkoop weekendje Londen

Bericht  Gast ma 18 jul 2011 - 20:55

Wie heeft er tips en hoe veel gaat het ongeveer kosten? De goedkoopste optie die ik heb gevonden is ongeveer 142 euro voor 2 personen (retour met het vliegtuig) excl. hotel en zo. Dat moet goedkoper kunnen toch? angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkoop weekendje Londen Empty Re: Goedkoop weekendje Londen

Bericht  Paper Crown ma 18 jul 2011 - 20:59

Storm schreef:Wie heeft er tips en hoe veel gaat het ongeveer kosten? De goedkoopste optie die ik heb gevonden is ongeveer 142 euro voor 2 personen (retour met het vliegtuig) excl. hotel en zo. Dat moet goedkoper kunnen toch? angel

Haha, nee sorry. Dat is echt heel weinig om naar Londen te gaan..
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkoop weekendje Londen Empty Re: Goedkoop weekendje Londen

Bericht  Tiana ma 18 jul 2011 - 21:05

Ryanair misschien? Al kom je dan wel op een kleiner vliegveld aan en zul je nog een stukje met de bus moeten.
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkoop weekendje Londen Empty Re: Goedkoop weekendje Londen

Bericht  Gast ma 18 jul 2011 - 21:10

2CKC2 schreef:
Storm schreef:Wie heeft er tips en hoe veel gaat het ongeveer kosten? De goedkoopste optie die ik heb gevonden is ongeveer 142 euro voor 2 personen (retour met het vliegtuig) excl. hotel en zo. Dat moet goedkoper kunnen toch? angel

Haha, nee sorry. Dat is echt heel weinig om naar Londen te gaan..
Ha jammer! Dacht dat het nog goedkoper kon maar helaas! Nou ja, dit is inderdaad al vrij weinig, ik klaag verder ook niet hoor Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkoop weekendje Londen Empty Re: Goedkoop weekendje Londen

Bericht  Gast ma 18 jul 2011 - 21:11

Stylegirl schreef:Ryanair misschien? Al kom je dan wel op een kleiner vliegveld aan en zul je nog een stukje met de bus moeten.
Die optie die ik heb gezocht was inderdaad al met Ryanair, ik zou dan in Eindhoven op kunnen stappen wat me ook weer reistijd + geld voor de trein scheelt. We zouden dan wel weer landen in Amsterdam.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkoop weekendje Londen Empty Re: Goedkoop weekendje Londen

Bericht  Marin ma 18 jul 2011 - 21:15

Ryanair vliegt waarschijnlijk niet (goedkoop) in het weekend.
Londen is één van de duurste steden van Europa, dus goedkoop zal t sowieso niet worden, al valt er wel een mouw aan je budget te passen uiteraard.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkoop weekendje Londen Empty Re: Goedkoop weekendje Londen

Bericht  Paper Crown ma 18 jul 2011 - 21:20

Storm, je reis zelf is heel goedkoop, goedkoper gaat dan weer niet lukken denk ik, maar wat ik je wel wil meegeven, Londen zelf is een dure stad. Houdt daar rekening mee.. Maar, I LOVE Londen.. het is er leuk!! Winkelen kan je als de beste, sla de topshop niet over, misschien hebben ze die oorbellen daar..
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkoop weekendje Londen Empty Re: Goedkoop weekendje Londen

Bericht  Gast ma 18 jul 2011 - 21:24

Ja ik weet dat Londen vrij duur is, maar ik moet er gewoon een keer geweest zijn, lijkt me zo leuk! En daarom gaan we ook maar 1 dag en 1 nacht..we willen de volgende dag weer terug vliegen zeg maar.
Zijn we voor 300 euro voor 2 personen klaar denken jullie, inclusief eten en hotel? Ik hoef niet per se te shoppen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkoop weekendje Londen Empty Re: Goedkoop weekendje Londen

Bericht  Gast ma 18 jul 2011 - 21:25

Ik weet niet waar je precies landt en of er speciale transfer tickets zijn, maar ik weet dat treinen in Engeland echt verschrikkelijk duur zijn. Dat zou ik nog even uitzoeken voordat je boekt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkoop weekendje Londen Empty Re: Goedkoop weekendje Londen

Bericht  Paper Crown ma 18 jul 2011 - 21:26

Storm schreef:Ja ik weet dat Londen vrij duur is, maar ik moet er gewoon een keer geweest zijn, lijkt me zo leuk! En daarom gaan we ook maar 1 dag en 1 nacht..we willen de volgende dag weer terug vliegen zeg maar.
Zijn we voor 300 euro voor 2 personen klaar denken jullie, inclusief eten en hotel? Ik hoef niet per se te shoppen.

1 nachtje hotel? Ja, kijk eens bij easyhotels.. is een klein hokje, maar het is echt te doen voor 1 nachtje. Eten ga je ook wel redden!

Maar je trein enzo binnenin londen, daar hangt ook een prijs aan.. Waar landt je?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkoop weekendje Londen Empty Re: Goedkoop weekendje Londen

Bericht  Marin ma 18 jul 2011 - 21:29

Dat vind ik dan zonde, dat je maar 1 nachtje in hotel zit. Ook al is het maar een uurtje vliegen, je bent toch even bezig met reizen en stress, dus echt lang genieten kan je dan niet. Bovendien is het de eerste keer dat je gaat dus voordat je zo'n stad eenmaal door hebt. Ik zou minimaal twee of drie nachten gaan. Je hebt ook goedkope hotels.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkoop weekendje Londen Empty Re: Goedkoop weekendje Londen

Bericht  Gast ma 18 jul 2011 - 21:31

Stansted zouden we dan landen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkoop weekendje Londen Empty Re: Goedkoop weekendje Londen

Bericht  Gast ma 18 jul 2011 - 21:35

Met de trein, vanaf dichtsbijzijnde station in jouw woonplaats tot Londen: 100 euro

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkoop weekendje Londen Empty Re: Goedkoop weekendje Londen

Bericht  Paper Crown ma 18 jul 2011 - 21:37

Yasmin schreef:Met de trein, vanaf dichtsbijzijnde station in jouw woonplaats tot Londen: 100 euro

Ze is maar 1 dag daar he, dus dan doet de trein er misschien ook een eeuwigheid over?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkoop weekendje Londen Empty Re: Goedkoop weekendje Londen

Bericht  Gast ma 18 jul 2011 - 21:43

Het kan allemaal..(was dan wel op een dinsdag) Maar ik ben naar londen gevlogen voor €15 euro inclusief alles (retour, belasting, credit card kosten) :P

Moest toen alleen nog met de trein van stansted naar londen dat was nog 20 euro voor een retour o.i.d.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkoop weekendje Londen Empty Re: Goedkoop weekendje Londen

Bericht  Niekske ma 18 jul 2011 - 22:12

De trein van stansted naar het centrum kost ongeveer 30 euro voor een retourtje (25 pond geloof ik). Retourtje houdt in dat je binnen 30 dagen de terugreis moet maken. Je kan ook met de bus, dan ben je iets langer onderweg. Via terravision kun je volgens mij voor 9 euro van stansted naar het centrum. Ik heb dat één keer gedaan, trein duurt ong 45 min, deze bus deed er toen ruim een uur over, dus is wel te doen. Denk er ook aan dat je nog een metrokaart moet hebben voor 1 of 2 dagen (ong 7 pond voor een dagkaart geloof ik) om veel te kunnen zien.

Er zijn enorm veel hotels, wij hebben de laatste keer geboekt bij de jong intra vakanties. Daar hebben ze vaak veel aanbiedingen. Wij zaten in het Royal national Hotel, lag midden in het centrum en was een prima hotel, alleen het ontbijt was niet te vreten Wink let er een beetje op waar het hotel ligt, sommige buurten zijn niet zo lekker en het is het handigste als het hotel binnen metrozone 1 en 2 ligt. Daar liggen ook alle bezienswaardigheden enzo en een metrokaart die ik noemde is ook alleen voor zone 1 en 2, als je verder moet, is ie meteen een stuk duurder en tis zonde als dat enkel is vanwege je hotel.
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkoop weekendje Londen Empty Re: Goedkoop weekendje Londen

Bericht  Atelier Madame ma 18 jul 2011 - 22:16

easyjet of ryanair! check de laatste vanaf maastricht ook!
en hotel kan je in alle prijsklasses vinden
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkoop weekendje Londen Empty Re: Goedkoop weekendje Londen

Bericht  Gast ma 18 jul 2011 - 22:32

2CKC2 schreef:
Yasmin schreef:Met de trein, vanaf dichtsbijzijnde station in jouw woonplaats tot Londen: 100 euro

Ze is maar 1 dag daar he, dus dan doet de trein er misschien ook een eeuwigheid over?
Oh daar heb ik dan overheen gelezen smile Dat is idd niet zo'n goede optie wellicht, of nouja.. het ligt er een beetje aan waar je woont in NL, want van waar ik woon is het in totaal dacht ik 5 uur met de trein. Als je uitrekent als je met vliegtuig gaat hoelang je dan bezig bent, eerst naar vliegveld, daar moet je ook weer 1.5/2 uur van tevoren zijn, dan uurtje vliegen, wachten op bagage, naar centrum met metro..Die met de trein gaat ook al vanaf sochtends heel vroeg, en met vliegtijden ben je nogal afhankelijk

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkoop weekendje Londen Empty Re: Goedkoop weekendje Londen

Bericht  Arwyn ma 18 jul 2011 - 23:32

's Nachts met de boot kan ook nog.
Zal laatst een aanbieding dat dat per persoon 99,- kost. Dan heb je een nacht op de boot heen, dag in Londen (daar ben je rond 9uur en rond 8uur moet je weer in de trein stappen) en dan weer een nachtje op de boot terug. Volgens mij kun je daar vaak ook wel nog een nacht hotel bij boeken, zodat je twee dagen Londen hebt.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkoop weekendje Londen Empty Re: Goedkoop weekendje Londen

Bericht  rapa nui ma 18 jul 2011 - 23:51

Als je echt heel goedkoop wil doen kijk dan ook eens naar busreizen, bv www.effeweg.nl of www.vannood.nl Daar heb je soms aanbiedingen van 3 dagen Londen voor 99 euro, dan ben je met de bus wel lang onderweg maar je hebt nog wel minimaal een volledige dag Londen. En aan de excursies hoef je niet mee te doen, je kunt ook je eigen gang gaan. Ik heb zelf ook wel een paar keer een dagtocht (zie bv http://www.boosten.nl/dagtochten/londen.htm ) naar Londen gedaan. Was ik voor 45 euro een complete dag in Londen, de dag erna ben je wel af maar je hebt wel een leuke tijd in Londen gehad voor een laag bedrag.

Bij die goedkope vlucht zat ik vaak met tijden die niet kwamen, dus een extra overnachting nodig, treinkaartjes in Nederland + in Engeland vanaf het vliegveld dus dan was ik al weer veel duurder uit. De bus heeft zijn nadelen maar kan als groot voordeel ook wel erg goedkoop zijn.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkoop weekendje Londen Empty Re: Goedkoop weekendje Londen

Bericht  Gast ma 18 jul 2011 - 23:58

Ik had toen ook nog echt geluk bij die 10 euro vlucht.

Vloog heen om 06.50 uur ochtends en dezelfde dag terug om 21:40 uur Very Happy

Heb dat nog een aantal keren gedaan en het meeste wat ik ervoor heb betaalt is 35 euro. Wel elke keer op een dinsdag of woensdag.

(met Ryanair via Dusseldorf/weeze)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkoop weekendje Londen Empty Re: Goedkoop weekendje Londen

Bericht  Aziraphale vr 22 jul 2011 - 8:37

Wij zijn twee jaar terug voor €30 retour gevlogen samen, dus ook €15 p.p. Met Ryanair via Eindhoven - Stansted. Hotel was ook goedkoop maar perfecte ligging en mooie, schone kamer. Http://www.easyhotel.com Wij zaten in Easyhotel Victoria, want daar stopt de Easyterra bus vanaf Stansted vlakbij (5 min lopen). Ideaal smile Neem wel een kamer met raam, anders lijkt het erg claustrofobisch Wink
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkoop weekendje Londen Empty Re: Goedkoop weekendje Londen

Bericht  TNMN za 23 jul 2011 - 3:56

Het kan zeker wel hoor. Ik heb eens voor 300euro naar London geweest (dat was incl. boot, trein, metro en hotel voor 3 nachten).
Soms heeft Ryanair of Easyjet goedkope acties, maar bedenk je wel dat als je met 1 van deze 2 vliegt je nog buiten Londen bent en je dus ook nog een treinrit moet betalen. Daarover kan je trouwens info vinden op de website van het vliegveld waar je naar toe vliegt.
Hostels zijn het goedkoopste om in te verblijven, maar op hostelbookers.com/ of hostelworld.com kan je ook goedkope hotels vinden (dus niet alleen hostels, wat je wel zou denken bij de namen). Ik heb in verschillende hotels geslapen via deze websites en nooit klachten gehad smile Lees goed de comments zou ik zeggen en dan kan er niets mis gaan.
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkoop weekendje Londen Empty Re: Goedkoop weekendje Londen

Bericht  TNMN za 23 jul 2011 - 4:01

Ooh ik herinner me net iets: je hebt kaartjes in London van 6pond en daarmee kan je in een aantal zones met de metro , trein en bus rondrijden!
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkoop weekendje Londen Empty Re: Goedkoop weekendje Londen

Bericht  mzcharlotte za 23 jul 2011 - 4:27

Ik zou als advies meegeven om juist iets langer dan 1 dag en 1 nacht te gaan. Het is zo'n immense stad! Wat wil je per se zien of doen?
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkoop weekendje Londen Empty Re: Goedkoop weekendje Londen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum