Goedkoop weekendje weg..
+2
LaBird
Feline
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goedkoop weekendje weg..
Een vriendinnetje van mij zit niet zo lekker in d'r vel en ik maak me een beetje zorgen om haar. Wil haar daarom meenemen om even weg te zijn van al haar problemen.
Ik wil alles betalen (vervoer, accomodatie en eten) maar ben niet rijk. Heeft er iemand tips voor een goedkoop weekendje weg? Liefst richting waddeneilanden o.i.d. of ander strand zodat we even uit kunnen waaien. Ergens in oktober..
Ik wil alles betalen (vervoer, accomodatie en eten) maar ben niet rijk. Heeft er iemand tips voor een goedkoop weekendje weg? Liefst richting waddeneilanden o.i.d. of ander strand zodat we even uit kunnen waaien. Ergens in oktober..
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Re: Goedkoop weekendje weg..
Op hotelspecials.nl heb je een zogenaamd "Secret Hotel" in Den Haag, verschillende budgetten mogelijk. Je krijgt dan dag ervoor het hotel te horen, altijd in centrum van Den Haag.
Weet niet waar je vandaan komt, dus weet niet of het wat is, maar goed. Zoek op Den Haag en dan kom je meerdere secret hotels tegen voor verschillende prijzen.
Zelf 2x gedaan en altijd goed hotel naar verhouding van prijs.
Hoop dat je je vriendin beetje kan opbeuren!
Edit: Den Haag is uiteraard heeeeel dicht bij Scheveningen, vandaar dat ik daaraan dacht na het uitwaaien dat je noemde
Weet niet waar je vandaan komt, dus weet niet of het wat is, maar goed. Zoek op Den Haag en dan kom je meerdere secret hotels tegen voor verschillende prijzen.
Zelf 2x gedaan en altijd goed hotel naar verhouding van prijs.
Hoop dat je je vriendin beetje kan opbeuren!
Edit: Den Haag is uiteraard heeeeel dicht bij Scheveningen, vandaar dat ik daaraan dacht na het uitwaaien dat je noemde
LaBird- Fluisteraar
- Aantal berichten : 258
Punten : 301
Registratiedatum : 04-09-12
Ik heb via hotelspecials gelogeerd in het secret hotel kust Den Haag: http://www.hotelspecials.nl/hotels/secret_hotel_kust.html
Uit de beschrijving kun je al min of meer opmaken welk hotel het is, dus ik had uitgevogeld dat het NH Atlantic bij Kijkduin moest zijn en dat was het ook! Dat was heerlijk want je kon dus ook in de sauna en het zwembad. Daar hebben wij vanwege het strandweer alleen geen gebruik van gemaakt. Het zit ook echt direct aan de kust, je bent zo op het strand. Ik vind het een aanrader...maar er zijn goedkopere hotels te vinden denk ik, alleen dan wel wat minder luxe.
Overigens is bijvoorbeeld stayokay Egmond met een privekamer niet heel veel goedkoper zag ik!
Uit de beschrijving kun je al min of meer opmaken welk hotel het is, dus ik had uitgevogeld dat het NH Atlantic bij Kijkduin moest zijn en dat was het ook! Dat was heerlijk want je kon dus ook in de sauna en het zwembad. Daar hebben wij vanwege het strandweer alleen geen gebruik van gemaakt. Het zit ook echt direct aan de kust, je bent zo op het strand. Ik vind het een aanrader...maar er zijn goedkopere hotels te vinden denk ik, alleen dan wel wat minder luxe.
Overigens is bijvoorbeeld stayokay Egmond met een privekamer niet heel veel goedkoper zag ik!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Roompot, daar heb je echt goedkope lastminutes. Je hebt al vanaf 30 euro een weekend in een huisje.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Ja, ik heb laatst ook goedkoop via roompot een weekendje weg gedaan, was erg leuk!
Anmy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 34
Punten : 36
Registratiedatum : 01-08-12
Ik heb via Groupon heel goedkoop een hotel geboekt aan het strand.
Verder zou je vakantieveilingen in de gaten kunnen houden, daar staan soms ook wel leuke dingen op.
Verder zou je vakantieveilingen in de gaten kunnen houden, daar staan soms ook wel leuke dingen op.
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Ik zou via hotelkamerveiling of vakantieveiling kijken, daar staan geregeld hotels op de wadden. Laat alleen je auto bij de boot op het vasteland achter een huur een fiets, is veel goedkoper.
Gast- Gast
Ik zal eens op die sites kijken! Dankjulliewel!
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Goedkoop weekendje Londen
» Weekendje weg
» Weekendje weg 8 personen
» Weekendje Noordwijk
» Weekendje Brussel/ carnaval
» Weekendje weg
» Weekendje weg 8 personen