Communiceren op afstand
+2
sanne-84
Luthien
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Communiceren op afstand
Laatst aangepast door Luthien op di 13 sep 2011 - 21:09; in totaal 1 keer bewerkt
Luthien- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10
Re: Communiceren op afstand
Ik zou m lekker even in zn sop laten gaar koken
Maar snap wel dat het lastig voor je is. Wanneer komt hij terug?
Maar snap wel dat het lastig voor je is. Wanneer komt hij terug?
Gast- Gast
Laatst aangepast door Luthien op di 13 sep 2011 - 21:10; in totaal 1 keer bewerkt
Luthien- Prater
ik zou zelf het probleem ook niet zien.
maar nu vooral lastig dat je dit misverstand/'ruzie' niet uit kan praten. tenminste ik kan dat dan nooit langs me neer leggen en kan me dan helemaal gek maken haha (maja bij mij moet dan dan ook meteen die dag gebeuren, en zou ik helemaal niet tot de 23e kunnen wachten) dan zou ik ook denken; achja..
maar nu vooral lastig dat je dit misverstand/'ruzie' niet uit kan praten. tenminste ik kan dat dan nooit langs me neer leggen en kan me dan helemaal gek maken haha (maja bij mij moet dan dan ook meteen die dag gebeuren, en zou ik helemaal niet tot de 23e kunnen wachten) dan zou ik ook denken; achja..
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10
Lize schreef:Ach, tegen die tijd is hij het allang vergeten
En tegen die tijd heb ik eventuele schade wel weer verholpen
Ja het gaat mij nu ook niet om de reden van de ruzie, maar het feit dat het nu niet uitgesproken is.
Luthien- Prater
Het is wel lomp dat hij de hoorn er dan op kwakt aangezien ik begrijp dat dit soort contact dus alleen van zijn kant kan komen.
Gast- Gast
***Francaise_ schreef:Het is wel lomp dat hij de hoorn er dan op kwakt aangezien ik begrijp dat dit soort contact dus alleen van zijn kant kan komen.
Laatst aangepast door Luthien op di 13 sep 2011 - 21:10; in totaal 1 keer bewerkt
Luthien- Prater
Ooooh dit herken ik wel hoor! Ik communiceer ook vaak door de telefoon met mijn vriend ivm zijn werk en dan zien we elkaar ook wat dagen/weken niet.
Ik zou hem als je hem morgen of wanneer dan ook weer spreekt hem er op aanspreken dat je het niet leuk vind dat hij zo doet en dat het wat hem betreft einde gesprek is. In deze situaties kan je niet alles overleggen en dat zal hij ook gewoon moeten accepteren hoe niet leuk hij dat ook vind dat is dan ff heel erg jammer. Gewoon nogmaals aangeven dat jij het geen probleem vind en je broertje vertrouwt en het daarom goed vind.
Dus idd je kan nu niks doen en dat is meestal het frustrerende (vind ik) maar ik zou hem er echt wel even op aanspreken de volgende keer dat je hem spreekt.
Ik zou hem als je hem morgen of wanneer dan ook weer spreekt hem er op aanspreken dat je het niet leuk vind dat hij zo doet en dat het wat hem betreft einde gesprek is. In deze situaties kan je niet alles overleggen en dat zal hij ook gewoon moeten accepteren hoe niet leuk hij dat ook vind dat is dan ff heel erg jammer. Gewoon nogmaals aangeven dat jij het geen probleem vind en je broertje vertrouwt en het daarom goed vind.
Dus idd je kan nu niks doen en dat is meestal het frustrerende (vind ik) maar ik zou hem er echt wel even op aanspreken de volgende keer dat je hem spreekt.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Wat een rotstreek van hem om de hoorn erop te leggen. En waarom kan het niet? En waarom wilt hij het pertinent niet? En bovendien: waar maakt hij zich zo boos om om de hoorn erop te leggen?
Ach, misschien had hij een rotdag of mist tie je..
Soms zijn mannen echt onuitstaanbaar. Ik zou het even afwachten en niet gelijk erop reageren.
Ach, misschien had hij een rotdag of mist tie je..
Soms zijn mannen echt onuitstaanbaar. Ik zou het even afwachten en niet gelijk erop reageren.
Tabbert- Prater
- Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11
Ik gok zo dat hij gewoon een rotdag heeft gehad en het even verkeerd uitte allemaal.
Als hij belt, gewoon opnemen. Dikke kans dat hij belt om zijn excuses te maken!
Het is je broertje hoor, ik ga ervan uit dat die wel snapt wat hij in jouw huis wel/niet kan doen en het echt wel netjes achterlaat. Tenzij je broertje en hij elkaar echt niet uit kunnen staan, zie ik het probleem niet eigenlijk.
Als hij belt, gewoon opnemen. Dikke kans dat hij belt om zijn excuses te maken!
Het is je broertje hoor, ik ga ervan uit dat die wel snapt wat hij in jouw huis wel/niet kan doen en het echt wel netjes achterlaat. Tenzij je broertje en hij elkaar echt niet uit kunnen staan, zie ik het probleem niet eigenlijk.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Laatst aangepast door Luthien op di 13 sep 2011 - 21:12; in totaal 1 keer bewerkt
Luthien- Prater
Als je hem weer spreekt moet je proberen duidelijke afspraken te maken.
Vraag hem indd waarom hij het niet wilt.
Zorg ervoor dat je broertje geen rottigheid uithaalt.
Je hebt beiden wat te zeggen hierover maar dat er niet te discussieren valt vind ik nergens op slaan.
Vraag hem indd waarom hij het niet wilt.
Zorg ervoor dat je broertje geen rottigheid uithaalt.
Je hebt beiden wat te zeggen hierover maar dat er niet te discussieren valt vind ik nergens op slaan.
Pixielove- Fluisteraar
- Aantal berichten : 32
Punten : 33
Registratiedatum : 01-08-11
lief dat je meedenkt, maar dit topic is alweer 2 weken oud ofzo. Het weekendje is al geweest en m'n man had zich er al bij neergelegd. En de heren hebben zich prima gedragen, dus al zijn zorgen waren voor niets.
Luthien- Prater
Soortgelijke onderwerpen
» Moeite met afstand
» Vriendschap en afstand
» Relatie op afstand
» Lange afstand relaties
» Samenwonen (relatie op afstand)
» Vriendschap en afstand
» Relatie op afstand