Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Relatie op afstand

+10
Feline
Appeltje
Victoria-
Razz
Aziraphale
Truttebol
luisa
Ella
TukTuk
Minx
14 plaatsers

Ga naar beneden

Relatie op afstand Empty Relatie op afstand

Bericht  Minx di 20 aug 2013 - 5:57

Hoe vaak zagen/zien jullie elkaar en hoe combineren jullie dat?
En voor de mensen die inmiddels samen wonen heeft dit nog invloed gehad op hoe snel jullie zijn gaan samenwonen?
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Relatie op afstand Empty Re: Relatie op afstand

Bericht  TukTuk di 20 aug 2013 - 6:00

Mijn vriend en ik zijn 10 jaar samen, de eerste 2 jaar woonden we 2,5 uur bij elkaar vandaan, zagen we elkaar alleen de weekenden en de vakanties. Daarna woonden we een uur ongeveer bij elkaar vandaan, maar ivm school etc, zagen we elkaar wederom alleen in de weekenden. Uiteindelijk zijn we 3 jaar geleden gaan samenwonen. Het heeft bij ons dus geen invloed gehad op hoe snel we zijn gaan samenwonen, maar dat had voornamelijk met mijn leeftijd te maken.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Relatie op afstand Empty Re: Relatie op afstand

Bericht  Ella di 20 aug 2013 - 6:07

Voordat wij gingen samenwonen zagen we elkaar meestal 1 x in de week of 1x in de 1.5 week. Dan waren het wel vaak gelijk 2/3 dagen.  Hierdoor gingen wij ook sneller samen wonen.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Relatie op afstand Empty Re: Relatie op afstand

Bericht  luisa di 20 aug 2013 - 6:11

Wij woonden beide in een ander land. Tja, we zagen elkaar dus niet zo vaak, ook omdat hij niet naar mij kon en ik iedere keer dus die kant op moest. Na 3 jaar zijn we gaan samenwonen, maar dat had meer te maken met mogelijkheden qua verblijf. Overigens hoefde het van mij ook niet eerder. We zijn inmiddels bijna 10 jaar samen.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Relatie op afstand Empty Re: Relatie op afstand

Bericht  Minx di 20 aug 2013 - 6:25

Ella schreef:Voordat wij gingen samenwonen zagen we elkaar meestal 1 x in de week of 1x in de 1.5 week. Dan waren het wel vaak gelijk 2/3 dagen.  Hierdoor gingen wij ook sneller samen wonen.
Hoever zaten jullie uit elkaar?

Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Relatie op afstand Empty Re: Relatie op afstand

Bericht  Truttebol di 20 aug 2013 - 7:22

Ik kom uit het noorden, hij uit het zuiden. Ik zag hem dan ook eens per 1 á 2 weken een weekend en in vakanties. Na 3,5 jaar waren we het op en neer reizen echt helemaal beu en zijn we gaan samenwonen. We zijn nu 6 jaar samen.
Truttebol
Truttebol
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 208
Punten : 239
Registratiedatum : 05-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Relatie op afstand Empty Re: Relatie op afstand

Bericht  Aziraphale di 20 aug 2013 - 7:27

Wij woonden 218 km uit elkaar. We zagen elkaar van vrijdagavond tot zondagavond en als m'n man bij mij was t/m maandagochtend 6:00 uur. We zagen elkaar elk weekend. Als iemand al plannen had spraken we alsnog af, dan bleef hij bijv. gewoon even bij m'n moeder en ik bleef dan wel eens alleen in zijn huis, of we gingen met elkaar mee.
Elke vakantie spraken we ook af, gelukkig had ik best vaak vakantie want ik studeerde toen aan de Pabo. Binnen 10 maanden woonden we samen, toen was ik klaar mer m'n studie. Anders waren we denk ik nog wel wat eerder gaan samenwonen Wink
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Relatie op afstand Empty Re: Relatie op afstand

Bericht  Razz di 20 aug 2013 - 7:28

Mijn ex en ik woonde 230 km bij elkaar vandaan en zagen elkaar ieder weekend. Hij kwam met de auto en ik ging met de trein. We hadden 2 jaar een relatie en zijn toen in mijn woonplaats gaan samenwonen. Ik wilde eigenlijk nog wel langer thuis wonen maar we kregen een mooie goedkope woning aangeboden die we niet konden laten schieten. We hebben 2,5 jaar samen gewoond en toen zijn we uit elkaar gegaan.

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Relatie op afstand Empty Re: Relatie op afstand

Bericht  Victoria- di 20 aug 2013 - 7:34

Mijn vriend en ik woonde 2 uur rijden bij elkaar vandaan. Uiteindelijk zijn we na een jaar gaan samenwonen. Mijn vriend heeft na 10 maanden zijn huis te koop gezet wat meteen verkocht was op hetzelfde moment werd hij door zijn werkgever voor een keuze gesteld. Die keuze was hierdoor snel gemaakt.
Wij zagen elkaar alleen in de weekenden.
Victoria-
Victoria-
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 172
Punten : 190
Registratiedatum : 13-07-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Relatie op afstand Empty Re: Relatie op afstand

Bericht  Appeltje di 20 aug 2013 - 7:51

Wij woonden 2 uur bij elkaar vandaan en zagen elkaar elk weekend, van vrijdagavond t/m zondagavond.
Na 1,5 jaar zijn we gaan samenwonen.
Appeltje
Appeltje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 273
Punten : 275
Registratiedatum : 07-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Relatie op afstand Empty Re: Relatie op afstand

Bericht  Feline di 20 aug 2013 - 7:51

Wij wonen op een uur reizen (deur tot deur) van elkaar en zien elkaar elk weekend en soms nog op woensdag. We kennen elkaar bijna een jaar nu en gaan in november samenwonen in een camper Very Happy
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Relatie op afstand Empty Re: Relatie op afstand

Bericht  Gast di 20 aug 2013 - 9:15

Wij woonden in verschillende landen en zagen elkaar niet veel. Ik vond 3 maanden echt maximaal, langer was voor mij niet vol te houden. We spraken elkaar wel vrijwel elke dag op skype. We zijn daardoor wel redelijk snel samen gaan wonen, maar pas toen de omstandigheden goed waren. Verhuizen zonder baan of opleiding leek ons niet goed, dus dat hebben we geregeld voor de verhuizing.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Relatie op afstand Empty Re: Relatie op afstand

Bericht  Beachgirl di 20 aug 2013 - 9:22

Wij zijn nu 8 maanden samen en zien elkaar elk weekend. Wij wonen 2 uur van elkaar vandaan. 

Ik denk dat wij wel snel gaan samenwonen maar dat komt omdat we beide een goede baan hebben, niet heel jong meer zijn en dit gewoon heel goed voelt. Maar het is wachten tot er een geschikt huisje voorbij komt. Kan over 2 maanden zijn maar kan ook nog makkelijk een half jaar duren.
Scheelt ook dat mijn vriend een eigen bedrijf heeft en vanuit huis werkt en het dus voor hem wat betreft werk niet uitmaakt waar hij woont.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Relatie op afstand Empty Re: Relatie op afstand

Bericht  Minx wo 21 aug 2013 - 7:15

Ik vind een uur al ver maar als ik dan 2,5 uur lees of zelfs. Verschillende landen valt dit nog mee haha.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Relatie op afstand Empty Re: Relatie op afstand

Bericht  Aziraphale wo 21 aug 2013 - 7:18

Ik had toen nog geen rijbewijs en van deur tot deur met OV. duurde de reis 4 uur.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Relatie op afstand Empty Re: Relatie op afstand

Bericht  Minx wo 21 aug 2013 - 7:33

Wow dat is dan echt lang. Die reis duurt dan ook een eeuwigheid of niet?
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Relatie op afstand Empty Re: Relatie op afstand

Bericht  Aziraphale wo 21 aug 2013 - 8:18

Ja, echt heel lang. Ik mis die tijd dan ook niet Wink
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Relatie op afstand Empty Re: Relatie op afstand

Bericht  Minx wo 21 aug 2013 - 9:41

Kan ik me voorstellen, ik kan nu de afstand af en toe al mier uitstaan. En dan noemen we het officieel nog niet wat Wink haha
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Relatie op afstand Empty Re: Relatie op afstand

Bericht  Harrison wo 21 aug 2013 - 9:49

Een uur is toch helemaal niet zo ver. Tenminste met het Ov. Niet :p met de auto wel iets verder maar goed te overzien toch?
Harrison
Harrison
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 269
Punten : 271
Registratiedatum : 05-08-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Relatie op afstand Empty Re: Relatie op afstand

Bericht  Marin wo 21 aug 2013 - 10:01

Harrison schreef:Een uur is toch helemaal niet zo ver. Tenminste met het Ov. Niet :p met de auto wel iets verder maar goed te overzien toch?
Haha met het OV duurt het allemaal altijd langer ja. Met de auto was m'n vriend in 40 minuten bij mij van deur tot deur, maar ik was 2 uur bezig naar hem. 
Ik was het dan ook goed zat om dat elke week te doen (ik ging vrijwel altijd naar hem toe eigenlijk vanwege z'n allergie), dus ben blij dat we samen zijn gaan wonen, stuk rustiger. Ik werd echt knettergek van dat gereis en dat was gewoon binnen de Randstad.

Overigens is m'n vriend de laatste tijd onwijs veel in het buitenland voor z'n werk, en wij maken heel veel gebruik van Google Hangout (soort Facetime/Skype maar dan van Google). Misschien een tip voor mensen. Heel handig te gebruiken op smart phones, tablets en computer. Handige is ook dat ie je gesprekken gewoon online opslaat, dus als je eerst op je telefoon typt, en daarna op de computer, dat je gewoon zo verder kunt gaan waar je gebleven was. En natuurlijk video-gesprekken, dat is altijd wel gezellig zo eventjes. Misschien een tip voor mensen, om die app te downloaden smile
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Relatie op afstand Empty Re: Relatie op afstand

Bericht  Minx wo 21 aug 2013 - 10:03

Ja dat klopt alleen hebben we beiden een gestoord sociaal leven. Werkt hij overdag en heb ik vanaf half september weer alleen avond en weekenddiensten. Dus dan is een uur echt wel ver, met het Ov. Is het nog langer trouwens.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Relatie op afstand Empty Re: Relatie op afstand

Bericht  KOL wo 21 aug 2013 - 23:00

Ik kan het niet echt een afstand noemen dan, maar we woonden op ongeveer 50 minuten rijden van elkaar. Ik ben na vier maanden bij hem ingetrokken omdat hij een koophuis heeft en mijn werk eindigde. Ook omdat we al wat ouder zijn, zijn we sneller samen gaan wonen.
KOL
KOL
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 484
Punten : 601
Registratiedatum : 22-12-10
Woonplaats : Noord-Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Relatie op afstand Empty Re: Relatie op afstand

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum