Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat betalen jullie de oppas??

+22
JD
Verde
Dolphinne
Atelier Madame
SarahKey
Filoria
Barbabella
SuperGrover
Susan
sheila123
TukTuk
moepie
blondje1313
Lejow
Pussycat
kwak
Rush
Toet
Phileine
Coco
Penélope
Famke
26 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Wat betalen jullie de oppas?? - Pagina 4 Empty Re: Wat betalen jullie de oppas??

Bericht  Tania di 19 jul 2011 - 6:45

Wij hebben nooit een oppas die we moeten betalen omdat mijn moeder altijd oppast als het nodig is (behalve een gastouder voor 1-2 dagen per week dan). Maar ik zou echt nooit meer dan 5 euro per uur betalen.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen jullie de oppas?? - Pagina 4 Empty Re: Wat betalen jullie de oppas??

Bericht  Michje1985 di 19 jul 2011 - 6:48

Wat goed dat het goed is gegaan!
Wij hebben ook nu een oppas, ze is 16 jaar en ze krijgt 5 euro per uur voor 2 kinderen.
Eerst wilde ik wel wat lager maar mijn man vond 5 euro voor 2 kinderen wel netjes.

Michje1985
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 71
Punten : 84
Registratiedatum : 04-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen jullie de oppas?? - Pagina 4 Empty Re: Wat betalen jullie de oppas??

Bericht  Gast di 19 jul 2011 - 6:50

Tania schreef:Wij hebben nooit een oppas die we moeten betalen omdat mijn moeder altijd oppast als het nodig is (behalve een gastouder voor 1-2 dagen per week dan). Maar ik zou echt nooit meer dan 5 euro per uur betalen.

Dan zul je voor jonge meiden moeten kiezen, of hopen dat je moeder het altijd blijft doen, of nooit meer weggaan haha, want dat is toch wel normaal hoor!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen jullie de oppas?? - Pagina 4 Empty Re: Wat betalen jullie de oppas??

Bericht  Tania di 19 jul 2011 - 6:59

Pippa schreef:
Tania schreef:Wij hebben nooit een oppas die we moeten betalen omdat mijn moeder altijd oppast als het nodig is (behalve een gastouder voor 1-2 dagen per week dan). Maar ik zou echt nooit meer dan 5 euro per uur betalen.

Dan zul je voor jonge meiden moeten kiezen, of hopen dat je moeder het altijd blijft doen, of nooit meer weggaan haha, want dat is toch wel normaal hoor!

Dan breng ik hem liever een avondje bij m'n gastouder als het echt nodig is.
Sowieso zou ik nooit iemand laten oppassen die ik niet ken. Dus dan zou ik inderdaad liever ons overbuurmeisje laten oppassen bijvoorbeeld. Maar een oppas is hier toch nog niet echt een optie want hij slaapt al slecht dus als er iemand is waar hij niet vertrouwd bij is gaat hij helemaal niet slapen.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen jullie de oppas?? - Pagina 4 Empty Re: Wat betalen jullie de oppas??

Bericht  Koetjeboe wo 20 jul 2011 - 2:06

Ik betaal de oppas 5 euro per uur, ze is 20 jaar.

Koetjeboe
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 62
Punten : 76
Registratiedatum : 11-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen jullie de oppas?? - Pagina 4 Empty Re: Wat betalen jullie de oppas??

Bericht  Filoria wo 20 jul 2011 - 5:04

Famke schreef:Ze is gisteravond geweest, drie uurtjes en we hebben haar 12 euro gegeven. Daar was ze erg blij mee, want het was meer dan bij haar andere adresjes (niet dat het een spelletje is van opbieden ofzo). Bij die andere krijgt ze 2,50 per uur. We hebben nu afgesproken dat ze 3 euro per uur krijgt als ze niets hoeft te doen en anders 4 euro in het uur.

Het is trouwens heel goed gegaan, maar ik had niet anders verwacht. L heeft heerlijk geslapen net als altijd. En ze kennen elkaar ook goed, dus anders had het denk ik ook geen problemen gegeven.


Fijn dat het zo goed is gegaan en dat jullie blij met elkaar zijn!
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen jullie de oppas?? - Pagina 4 Empty Re: Wat betalen jullie de oppas??

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 5:16

Smikkell schreef:
Pippa schreef:
James schreef:Wow, dat is echt wel heel veel hoor wat jij krijgt per uur Smikkel. Dat krijgt een gastouder niet eens..

Ik heb als gastouder gewerkt, en kreeg daar ook gewoon 10 euro per uur, hoeveel kinderen er ook waren? (1, 2 of 3 haha)
Als gastouder kreeg ik nog meer..

Dat is voor een gezin dat gewoon een modaal inkomen heeft niet reëel hoor, daar heb je echt gewoon geluk mee gehad. Ik geloof dat het gemiddelde uurloon voor een gastouder voor 1 kind 4,30-4,70 bedraagt. Bruto.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen jullie de oppas?? - Pagina 4 Empty Re: Wat betalen jullie de oppas??

Bericht  Jules wo 20 jul 2011 - 5:21

Toen ik een jaar of 15/16 was heb ik veel opgepast. Ik kreeg toen 3 euro per uur voor 2 kindjes. Dit was 's avonds, wanneer de kindjes al sliepen of ik ze zelf nog naar bed bracht. Dit is al wel een tijd geleden, maar ik vind het nog steeds een mooi bedrag.
Jules
Jules
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 179
Punten : 210
Registratiedatum : 26-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen jullie de oppas?? - Pagina 4 Empty Re: Wat betalen jullie de oppas??

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum