Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Seks - Biecht & Vraag Topic

+43
RYW
Possom
Caroow
Nora
Filoria
Jellybean
Spring
Cheesegirl
Mizzie
Marin
Suus
Jordana
Burn
blondje1313
Angela_1986
Sorella
deesje11
Melis_je
JD
Rumble
Prosecco
SuperGrover
MiKa
BJA
Lady4
Susan
xxDila
Melisande
Catwoman79
SoGood
Toet
Verona
Sweety
Bliss
Alesha
Rush
Alias
Error
Snoes
nina
Tabbert
Pussycat
Lejow
47 plaatsers

Pagina 16 van 18 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17, 18  Volgende

Ga naar beneden

Seks - Biecht & Vraag Topic - Pagina 16 Empty Re: Seks - Biecht & Vraag Topic

Bericht  Gast vr 4 nov 2011 - 0:38

Rush schreef:De huid is daar heel dun dus je krabt dat zomaar open. Het kan best zijn dat hij ongemerkt toch, zelfs met korte nagels, de boel openkrabt.

Dus het beste is dan maar even te wachten.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast vr 4 nov 2011 - 2:26

Biechtje01 schreef:
Rush schreef:Heeft hij wellicht lange nagels?

Nee die heeft hij niet.. Kan het ook zijn dat hij het te wild doet door mijn lichaam? En is het eigenlijk iets wat je moet laten nakijken bij de huisarts? Want ik moet er niet op gaan googlen want dan kom ik bij baarmoederhalskanker uit..
Gewoon even laten checken. En baarmoederhalskanker is wat vergezocht.

Ik had het ook weleens, uiteindelijk even naar de huisarts gedaan, soa test gedaan, uitstrijkje gemaakt, niets aan de hand. Kan ook gewoon wat gevoelig zijn of geirriteerd.

Gast
Gast

Bericht  Jordana vr 4 nov 2011 - 6:11

Eucalypta schreef:
Biechtje01 schreef:

Nee die heeft hij niet.. Kan het ook zijn dat hij het te wild doet door mijn lichaam? En is het eigenlijk iets wat je moet laten nakijken bij de huisarts? Want ik moet er niet op gaan googlen want dan kom ik bij baarmoederhalskanker uit..

Ik had het ook weleens, uiteindelijk even naar de huisarts gedaan, soa test gedaan, uitstrijkje gemaakt, niets aan de hand. Kan ook gewoon wat gevoelig zijn of geirriteerd.

En aan de huisarts een zwaarder pil vragen of is dat geen optie?
En eens met Eucalypta.
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 4 nov 2011 - 7:23

Ik denk dat het gewoon wat gevoelig is en als het eenmaal open is geweest, kan het ook zijn dat hij het elke keer opnieuw open haalt. Maar als je er een verkeerd gevoel bij hebt, moet je even langs de arts gaan!

Gast
Gast

Seks - Biecht & Vraag Topic - Pagina 16 Empty Biecht

Bericht  Gast ma 7 nov 2011 - 11:42

Ik biecht op dat ik het fijn vindt als mijn vriend in mijn gezicht klaarkomt. Het gevoel iets "stouts" te doen en het zien van zijn opwinding maken me geil. Ik doe alsof ik er tegen ben als hij vraagt of hij in mijn gezicht mag komen, maar dat is een een spel. Het windt me enorm op en vaak lok ik het uit door als hij bijna zover is en in me zit, hem uitdagend aan te kijken en mijn hoofd naar achteren te doen. Hij pikt het meteen op en doet het dan in mijn gezicht.

Gast
Gast

Bericht  nina di 8 nov 2011 - 7:49

Biechtje01 schreef:Ik biecht op dat ik het fijn vindt als mijn vriend in mijn gezicht klaarkomt. Het gevoel iets "stouts" te doen en het zien van zijn opwinding maken me geil. Ik doe alsof ik er tegen ben als hij vraagt of hij in mijn gezicht mag komen, maar dat is een een spel. Het windt me enorm op en vaak lok ik het uit door als hij bijna zover is en in me zit, hem uitdagend aan te kijken en mijn hoofd naar achteren te doen. Hij pikt het meteen op en doet het dan in mijn gezicht.
Gaaf dat je daar zo van geniet!
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966

Bericht  Gast za 12 nov 2011 - 0:38

Ik biecht dat ik het spannend vind om naakt te zijn in de sauna terwijl ik weet dat ik aandacht heb van mannen. Ik ga soms op de rand van het bubbelbad zitten terwijl ik met mijn armen achter me steun, en als ik ga liggen windt het me op als ik merk dat er mannen naar mij kijken. Als ik onder de douche sta, en ik zie dat er iemand belangstelling heeft, streel ik soms even langs mijn borsten. Ik doe er verder niets mee en heb dit nooit iemand verteld, maar het maakt een saunabezoek extra fijn voor mij.

Gast
Gast

Bericht  RYW za 12 nov 2011 - 5:35

Biechtje01 schreef:Ik biecht dat ik het spannend vind om naakt te zijn in de sauna terwijl ik weet dat ik aandacht heb van mannen. Ik ga soms op de rand van het bubbelbad zitten terwijl ik met mijn armen achter me steun, en als ik ga liggen windt het me op als ik merk dat er mannen naar mij kijken. Als ik onder de douche sta, en ik zie dat er iemand belangstelling heeft, streel ik soms even langs mijn borsten. Ik doe er verder niets mee en heb dit nooit iemand verteld, maar het maakt een saunabezoek extra fijn voor mij.

Bij elke man? Ook als het een vieze ouwe engerd is?

RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076

Bericht  Gast za 12 nov 2011 - 5:44

Nee, natuurlijk niet. Dan draai ik me gewoon weg of kijk ik voor me. Maar er lopen genoeg knappe jongens rond en dan doe ik het wel. Maar er is nooit iets van gekomen, dat is ook helemaal de bedoeling niet.

Gast
Gast

Bericht  RYW za 12 nov 2011 - 7:27

Biechtje01 schreef:Nee, natuurlijk niet. Dan draai ik me gewoon weg of kijk ik voor me. Maar er lopen genoeg knappe jongens rond en dan doe ik het wel. Maar er is nooit iets van gekomen, dat is ook helemaal de bedoeling niet.

Natuurlijk niet? Daar zei je niks over, in je post, dus weet ik veel, daarom vraag ik het. Maar oke, als jij dat leuk vindt, niemand heeft er last van neem ik aan. Ik kom persoonlijk niet echt in sauna's (de meeste mensen die ik ken niet, eigenlijk) dus ik weet ook niet wat voor sfeer dat is en hoe 'gepast' dat is, maar ik neem aan dat er iemand last van heeft, aangenomen dat je daar niet binnenstapt met een hele verzameling sextoys in de aanslag Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076

Bericht  Gast wo 16 nov 2011 - 9:47

Ik ben bang dat ik een schimmelinfectie heb. Ik heb geen jeuk daaro, maar wel een vies ruikende witte afscheiding en sorry voor de vieze details maar ik heb een soort witte aanslag tussen mijn schaamlippen. Ik haal dat s'ochtends en s'avonds altijd weg, maar het is wel vies. Alleen wil ik niet naar mijn huisarts er mee. Hij is een oude man en ik voel me er niet fijn al helemaal niet als ik mijn broek uit moet. Is er een mogelijkheid dat ik hier van af kan komen zonder naar de huisarts er mee te gaan of kan dat niet?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 16 nov 2011 - 10:27

Heb je dat de hele maand, of alleen een bepaalde periode?
Tijdens je eisprong is je afscheiding dikker...

Zo niet, dan klinkt het als een schimmelinfectie.

Persoonlijk zou ik het juist fijner vinden om een oude dan een jonge dokter te hebben Wink
Maar goed, ik denk dat je middeltjes voor zo'n infectie alleen via de dokter kunt krijgen.

Gast
Gast

Bericht  Toet wo 16 nov 2011 - 13:25

Het zou idd je eisprong kunnen zijn, ik weet niet hoelang je er al last van hebt? En anders eerst even een paar dagen aankijken.

Soms kan de HA trouwens ook wel oordelen zonder het eerst te bekijken. Als je er vanaf wil zul je er toch aan moeten geloven, het is even ongemakkelijk maar jouw huisarts zit er voor, bedenk je dat dit voor hem echt niks bijzonders is. Succes smile
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast wo 16 nov 2011 - 20:40

Ik slik de pil dus een eisprong zal het niet zijn. Maar ik heb hier eigenlijk al wel lang last van. Maar omdat ik dus geen jeuk heb voel ik die drempel nog hoger om naar de huisarts te gaan en blijf ik er maar mee rondlopen.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 17 nov 2011 - 7:04

Ik had ook tijdens dat ik de pil slikte, dikkere afscheiding tijdens 'de eisprong', dus ook met pil gaat dat verhaaltje op.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 17 nov 2011 - 9:49

Ik kreeg juist een schimmel door de pil. Nu heb ik een andere en ben ik er vanaf.

Gast
Gast

Bericht  Toet do 17 nov 2011 - 13:00

Biechtje01 schreef:Ik slik de pil dus een eisprong zal het niet zijn. Maar ik heb hier eigenlijk al wel lang last van. Maar omdat ik dus geen jeuk heb voel ik die drempel nog hoger om naar de huisarts te gaan en blijf ik er maar mee rondlopen.

Maar het is wel in een keer erger geworden? Dan zou ik sowieso naar je huisarts gaan. Als je het altijd al hebt kan het misschien ook gewoon normaal zijn, de ene vrouw heeft nou eenmaal meer afscheiding dan de andere.

Dat je geen jeuk hebt betekent natuurlijk ook niet dat er niks aan de hand kan zijn, je zou bijvoorbeeld ook een SOA kunnen hebben, als die kans er is?
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast vr 18 nov 2011 - 7:26

Jordana schreef:
Eucalypta schreef:
Biechtje01 schreef:

En aan de huisarts een zwaarder pil vragen of is dat geen optie?
En eens met Eucalypta.

Ik ben er mee naar de dokter gegaan. En die heeft gekeken, en het is rood en wat geirriteerd. En ze heeft een chlamydia test afgenomen en een uitstrijkje. Maar ik ben nu gewoon bang dat het chlamydia is. Ik ben alleen sexueel actief met mijn vriend..

Gast
Gast

Bericht  Alias za 19 nov 2011 - 3:11

Misschien had je vriend chlamydia zonder het te weten? Er zijn niet altijd klachten bij chlamydia. Als het dat inderdaad is, is dat heel vervelend maar het is wel goed te behandelen met een kuur dus dan ben je er zo van af gelukkig.
Alias
Alias
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Gast za 19 nov 2011 - 3:14

Ik heb het ook weleens gehad hoor. Tenminste, het was elke keer zo. Toen heb ik ook een chlamydiatest gedaan en een uitstrijkje voor baarmoederhalskanker. Was uiteraard wel eng maar uiteindelijk bleek het niets te zijn. Ik ben toen 'gewoon' een tijd niet sexueel actief geweest en daarna is het nog maar 1 keer voorgekomen.

Gast
Gast

Bericht  Blair zo 20 nov 2011 - 2:39

De dokter vertelde mij laatst ook dat die witte sterk geurende afscheiding kan komen doordat je te strakke broeken draagt, heel raar maar waar.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154

Bericht  Gast zo 20 nov 2011 - 2:51

Biecht onder mijn eigen naam.. Eigenlijk meer een vraag Wink

Ik ben nu ongeveer 10 dagen gestopt met de pil. Nu heb ik continue het gevoel dat mijn baarmoeder aan het 'werken' is. Ik dacht vanochtend (en nu stiekem nog steeds een beetje) dat ik zwanger ben. Ik ben namelijk misselijk. Geen enkel voedingsproduct staat me aan. Maar zwanger zijn is bijna onmogelijk. Ik kan nu toch nog geen eisprong gehad hebben?

Wat zijn jullie ervaringen na het stoppen? Zou dit normaal zijn?

Gast
Gast

Bericht  Blair zo 20 nov 2011 - 4:15

Ik heb dit ook gehad, vooral die symptonen over het zwanger zijn. Kreeg ook veel last van moodswings, alsof ik ongesteld was, en ook dat gevoel kreeg ik vaak, alsof ik zou gaan menstrueren, die krampen en kwaaltjes.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 20 nov 2011 - 4:24

Oké, dus het hoort er wel bij..? Ik wil nog geen kinderen namelijk Wink

Gast
Gast

Bericht  Blair zo 20 nov 2011 - 5:43

Ik had die symtonen wel, maar dalijk roep ik keihard; "Je kán niet zwanger zijn!" en dan heb ik het mis. Heb je onveilig gevreeen in de periode dat je gestopt bent, en wanneer begint je menstruatie?
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud