Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Seks - Biecht & Vraag Topic

+43
RYW
Possom
Caroow
Nora
Filoria
Jellybean
Spring
Cheesegirl
Mizzie
Marin
Suus
Jordana
Burn
blondje1313
Angela_1986
Sorella
deesje11
Melis_je
JD
Rumble
Prosecco
SuperGrover
MiKa
BJA
Lady4
Susan
xxDila
Melisande
Catwoman79
SoGood
Toet
Verona
Sweety
Bliss
Alesha
Rush
Alias
Error
Snoes
nina
Tabbert
Pussycat
Lejow
47 plaatsers

Pagina 17 van 18 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18  Volgende

Ga naar beneden

Seks - Biecht & Vraag Topic - Pagina 17 Empty Re: Seks - Biecht & Vraag Topic

Bericht  Lejow zo 20 nov 2011 - 6:48

Het zijn inderdaad symptomen die bij het ontpillen horen. Je lichaam moet toch een soort van 'afkicken'
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast zo 20 nov 2011 - 7:03

Ik ben net 10 dagen gestopt, dus wanneer ik weer moet gaan menstrueren is een raadsel. Ik verwacht dat het wel even op zich laat wachten. Voordat ik aan de pil ging, was ik heel onregelmatig (meestal om de 6 weken) ongesteld.

Ik heb wel onveilig gevreeën, maar dat was meteen na de menstruatie. Daarna overgegaan op de 'veilige' modus.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 21 nov 2011 - 0:37

Ik heb erg vaak last van schimmelinfecties. Ik gebruik geen anti conceptie dus daar kan het niet aan liggen. Ik ga dan om een recept bij de huisarts, dan daarna is het over en binnen een paar weken begint het weer opnieuw. Op internet las ik ook dat het aan bepaalde voeding kan liggen, heeft iemand ervaring met die dieeten?

Gast
Gast

Bericht  SuperGrover ma 21 nov 2011 - 3:44

Yasmin schreef:Ik heb erg vaak last van schimmelinfecties. Ik gebruik geen anti conceptie dus daar kan het niet aan liggen. Ik ga dan om een recept bij de huisarts, dan daarna is het over en binnen een paar weken begint het weer opnieuw. Op internet las ik ook dat het aan bepaalde voeding kan liggen, heeft iemand ervaring met die dieeten?
Ik heb er persoonlijk geen ervaring mee, maar een vriendin van mij wel. Zij is er nu van af. Ze heeft bijna een jaar dat dieet gevolgd, waarin ze veel niet mocht (geraffineerde suikers, brood, etc.), maar het heeft haar wel geholpen.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast ma 21 nov 2011 - 4:16

Ja het schijnt wel heel streng te zijn, geen suiker,brood,koffie etc etc
Ik heb voor de zekerheid ook een afspraak gemaakt voor een soa test deze week

Gast
Gast

Bericht  TGR ma 21 nov 2011 - 22:16

Youandi schreef:Biecht onder mijn eigen naam.. Eigenlijk meer een vraag Wink

Ik ben nu ongeveer 10 dagen gestopt met de pil. Nu heb ik continue het gevoel dat mijn baarmoeder aan het 'werken' is. Ik dacht vanochtend (en nu stiekem nog steeds een beetje) dat ik zwanger ben. Ik ben namelijk misselijk. Geen enkel voedingsproduct staat me aan. Maar zwanger zijn is bijna onmogelijk. Ik kan nu toch nog geen eisprong gehad hebben?

Wat zijn jullie ervaringen na het stoppen? Zou dit normaal zijn?

Ik heb precies hetzelfde. Ook gestopt met de pil, last van gerommel in mijn buik. Pijnlijke borsten.

Je lijf is gewoon weer vruchtbaar aan het worden Wink

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gast di 22 nov 2011 - 4:53

Bedankt voor je reactie smile Dat gerommel blijft aanhouden, het gevoel van ongesteld worden ook, maar de misselijkheid is weg, dus het zal wel een goed teken zijn. De 'herstelwerkzaamheden' zijn in volle gang Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 23 nov 2011 - 2:21

Ik heb even een anoniem vraagje.

Als jullie voor het eerst met een jongen naar bed gaan, gebruik je voor het pijpen dan ook een condoom of alleen voor de 'seks'? (ik kom net uit een lange relatie, waarin we geen condooms meer gebruikten, dus weet het even niet hoe ik hier mee om zou gaan)

Gast
Gast

Bericht  TGR wo 23 nov 2011 - 2:23

Biechtje01 schreef:Ik heb even een anoniem vraagje.

Als jullie voor het eerst met een jongen naar bed gaan, gebruik je voor het pijpen dan ook een condoom of alleen voor de 'seks'? (ik kom net uit een lange relatie, waarin we geen condooms meer gebruikten, dus weet het even niet hoe ik hier mee om zou gaan)

Ook. Gewoon voor de veiligheid, ook al kun je veel ziektes via je mond niet oplopen.

TGR
Kletskop
Kletskop

Bericht  Error wo 23 nov 2011 - 2:26

TGR schreef:
Biechtje01 schreef:Ik heb even een anoniem vraagje.

Ook. Gewoon voor de veiligheid, ook al kun je veel ziektes via je mond niet oplopen.

+1, je kunt wel wat van hem oplopen, weet niet hoe hij in zijn relaties voor jou was? En wellicht kunnen jullie een SOA test overwegen?
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11

Bericht  Gast wo 23 nov 2011 - 2:29

Bij mijn ex deed ik dat wel braaf, bij mijn man heb ik welgeteld twee keer een condoom gebruikt en toen hebben we de condooms direct afgezoren. Bij alles overigens, dus niet alleen bij het pijpen. Verstandig is anders, maar ja...

Een eventuele volgende bedpartner moet sowieso wel aan een condoom geloven, aangezien de pil er hier niet meer in komt :P

Gast
Gast

Bericht  TGR wo 23 nov 2011 - 4:35

Maple schreef:

Een eventuele volgende bedpartner moet sowieso wel aan een condoom geloven, aangezien de pil er hier niet meer in komt :P

"De pil komt er niet meer in en mijn volgende bedpartner dus ook niet"

TGR
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast wo 23 nov 2011 - 5:01

TGR schreef:
Maple schreef:

"De pil komt er niet meer in en mijn volgende bedpartner dus ook niet"

Nah, die mag nog wel... maar alleen met rubber duckie.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 25 nov 2011 - 2:18

Ik ben vandaag bij de dokter geweest vanwege schimmelinfectie klachten en hij vroeg of ik lactacyd gebruikte. Ik zei van wel, omdat ik nooit echt klachten daarvan gehad had en nu opeens wel ofzo. Maargoed toen zei hij dat ik daar direct mee moest stoppen omdat sinds die producten op de markt zijn er een enorme toename is van schimmelinfectieklachten bij vrouwen. Hij legde me het als volgt uit:
Je kunt het vergelijken als je je doucht, en je dan ook zeep gebruikt. Het ziet er wel schoon uit, maar als je dat vaak zou doen zou je de natuurlijke laag eraf wassen en kan je op een gegeven moment exceem krijgen.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 25 nov 2011 - 2:51

Ik heb er nog steeds last van dat ik gestopt ben met de pil. Heb van de week zelfs moeten overgeven op een avond! Ook hoofdpijn gehad en last van m'n darmen. Nu weet ik niet zeker of dat helemaal te wijten is aan de pil, want er heerst ook van alles, maar een gedeelte zeker weten wel. Ik kijk gewoon uit naar de dag dat ik weer ongesteld mag zijn. Dat zal een opluchting zijn. Zo, dat moest ik even kwijt smile

Gast
Gast

Bericht  Caramba vr 25 nov 2011 - 3:57

Yasmin schreef:Ik ben vandaag bij de dokter geweest vanwege schimmelinfectie klachten en hij vroeg of ik lactacyd gebruikte. Ik zei van wel, omdat ik nooit echt klachten daarvan gehad had en nu opeens wel ofzo. Maargoed toen zei hij dat ik daar direct mee moest stoppen omdat sinds die producten op de markt zijn er een enorme toename is van schimmelinfectieklachten bij vrouwen. Hij legde me het als volgt uit:
Je kunt het vergelijken als je je doucht, en je dan ook zeep gebruikt. Het ziet er wel schoon uit, maar als je dat vaak zou doen zou je de natuurlijke laag eraf wassen en kan je op een gegeven moment exceem krijgen.

Alleen water is het allerbeste.
Ik wist dat trouwens wel van lactacyd gebruik het dus ook nooit.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Gast vr 25 nov 2011 - 7:48

Ja dus ik ga het ook niet meer gebruiken nu. Maar wat ik dan apart vind is dat ik er eerst geen klachten van kreeg. Je zag hem ook zo zuchten toen hij vroeg of ik lactacyd gebruikte en ik antwoorden met ja

Gast
Gast

Bericht  Gast di 29 nov 2011 - 4:44

Ik krijg altijd een schimmel infectie naar sex en ik snap niet hoe dat kan want hij heeft nergens last van.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 29 nov 2011 - 4:53

Ik zou dan tpch eens naar de huisarts gaan voor ene kuur, ook voor hem. En dan beiden die kuur afmaken en dan pas weer all the way gaan. Hij kan het ook bij zich dragen zonder er last van te hebben. Ik werd er toen zelfs voor gewaarschuwd door de huisarts, toen ik het had.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 30 nov 2011 - 0:23

Poeh, ik vind het moeilijk om dit op te schrijven (vandaar ook met dit account), maar ik ga het toch proberen, want het zit me al een tijd niet lekker. Mijn vriend en ik zijn bijna een jaar samen nu. Ik ben zijn eerste echte vriendin en ik heb hem ook ontmaagd. Eigenlijk ging dat allemaal heel soepel, ik had verwacht dat hij zich ervoor zou schamen enzo, maar hij was er heel open over en natuurlijk enorm nieuwsgierig. Ik was/ben erg tevreden over ons seksleven, maar ik heb het gevoel dat hij dat niet is. Hij begint regelmatig over dingen die hij wil uitproberen. Geen extreme dingen ofzo, maar bepaalde standjes of misschien een speeltje ofzo. Ik vind dat allemaal erg leuk en ben ook nieuwsgierig, maar sommige dingen heb ik al eens uitgeprobeerd met een ex-vriendje en dat vond ik dan toch niet zo'n succes. Het was praktisch niet mogelijk, of ik voelde me er gewoon niet prettig bij enzo en dan hoeven zo'n dingen voor mij niet persé opnieuw geprobeerd te worden. Ik weet dat het met een ander natuurlijk heel anders kan zijn en geef daarom soms wel toe en probeer het nog eens, maar over sommige dingen ben ik gewoon erg stellig. Mijn vriend kan zulke dingen niet goed loslaten. Hij wil echt vanalles uitproberen en hij vindt wel een beetje dat ik hem dat moet gunnen. Omdat ik veel meer ervaring heb dan hij, weet ik al beter waar mijn grenzen liggen en ik vind dat hij die moet respecteren. Dus dat botst nogal... ook het naspel is vaker een punt van discussie. Na seks ga ik meestal vrij snel naar de wc, omdat ik in het verleden vaker blaasontstekingen had en dat wil ik gewoon voorkomen. Ik maak dan meteen alles goed schoon en (als het 's avonds is) poets ik ook maar meteen mijn tanden enzo, zodat ik daarna gewoon lekker tegen mijn vriend aan kan kruipen en niet meer terug hoef naar de badkamer. Mijn vriend vindt dat we dan juist nog even moeten zoenen, strelen etc en dan misschien nog een keertje. Na seks ben ik altijd een tijdje 'overgevoelig' zeg maar, dan moet mijn vriend de bekende plekjes even met rust laten, want het voelt gewoon niet fijn als hij eraan zit. Nja, en als we dan zo een tijdje tegen elkaar aan liggen, ben ik meestal degene die in slaap valt... ik kan er niks aan doen, ik maak dagen van 7 tot 7 voor mijn werk, dus 's avonds na seks ben ik kapot. Ik vind het ook niet zo'n probleem, de seks is hartstikke goed en na één keer ben ik ook wel verzadigd zeg maar.

Door al dit soort voorvallen en gesprekken heb ik het gevoel dat ik tekort schiet. Mijn vriend zegt altijd wel dat hij ons seksleven helemaal geweldig vindt, maar doordat hij toch steeds dingen anders wil zien, krijg ik het gevoel dat hij dus niet tevreden is. Naar mijn idee geef ik hem echt wel ruimte om dingen uit te proberen enzo en probeer ik daar rekening mee te houden, maar ik vind dat hij ook moet respecteren dat ik sommige dingen gewoon niet wil of dat sommige dingen gewoon niet altijd kunnen gaan zoals hij dat wil. Ik weet niet zo goed hoe ik dit aan moet pakken...

Gast
Gast

Bericht  Marin wo 30 nov 2011 - 1:56

Ik wil op twee dingen reageren Biechtje:

Ik had ook bepaalde dingen die ik al vaker had geprobeerd en wist dat ik dat niet zo goed kon, en toch heb geprobeerd bij m'n huidige vriend. Zo zit mijn bekken vrij vast, die kan ik niet goed draaien/kantelen, waardoor ik bovenop niet zo goed werkt. Maar mijn huidige vriend vindt de beweging die ik wél kan maken juist onwijs lekker en was de eerste keer echt zwaar onder de indruk smile Hetzelfde geldt voor doggy-style. Met mijn ex lukte dat echt voor geen meter, ik kon de juiste hoek niet vinden omdat ik m'n bekken dus niet kan kantelen. Het lukte gewoon niet. Maar, met m'n vriend nu dus wel! Snap ook niet hoe dat kan, maar blijkbaar passen onze 'hoeken' beter in elkaar ofzo.
Dus ik zou je toch aanraden dat soort dingen wel te proberen met je vriend. Wie weet werkt het ineens wel, of is er net iets waarbij je vriend er echt zo van geniet dat het toch heel opwindend blijkt te zijn. Wie weet!

Ten tweede, ik moet ook wel naar de wc na de seks, maar ik wacht meestal toch wel even een paar minuten. Ik ben ook gevoelig daar beneden, dus ik zorg gewoon dat ik alles goed schoonmaak op gegeven moment, maar een paar minuten kan ik nog wel wachten. Nog een keertje kan je blijkbaar niet, dat moet ie maar accepteren. En dat je op gegeven moment in slaap valt, kan ik ook wel voorstellen. Ik zou dus gewoon naar de wc gaan als je wilt na een paar minuten nog knuffelen en zoenen (dat is wel zo hygienisch), en dan lekker tegen hem aan kruipen om in slaap te vallen. Lijkt me toch niets mis mee?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Jelin wo 30 nov 2011 - 4:02

Je kunt dingen natuurlijk uitproberen met je nieuwe vriend, maar ik vind dat je niet je grens hoeft op te zoeken. Als het het echt niet wilt, hoort hij dat natuurlijk ook te accepteren. Hoe jammer dat dan ook is voor hem. Dat is bij ons ook zo. Zal ff een voorbeeldje geven. Hij heeft meer ervaring op sexgebied dan ik heb. Hij heeft met zijn ex bijv. anaal geprobeerd en wilde dat ook met mij proberen. En ik wil dat dus absoluut niet. Dit heb ik dan ook gezegd en doe niets tegen mijn wil in en dat accepteert hij ook. Heel soms vraagt ie nog weleens om te peilen. Maar zo zit het ook met bepaalde standjes, waar ik me echt niet prettig bij voel.

Ik ga ook vrij snel naar het toilet na de sex. Ik vind het juist wel belangrijk dat het daar goed schoon is. Meestal is het nog een knuffel en wat strelen, maar dan ga ik naar beneden. Ook ik heb last van overgevoeligheid na de seks, maar daar houdt mijn man rekening mee.
Helaas, zit mijn toilet en badkamer beneden. Dus moet een hele rit maken haha. En als ik beneden ben, dan legt mijn man meestal het dekbed weer goed en alle kussen weer recht. En wacht ie op me. Als ik terugkom dan ga ik altijd in zijn armen liggen en dan vallen we in slaap.

Ik denk dat je gewoon heel goed met je vriend erover moet praten. Dat je best dingen wilt uitproberen, maar dat je gewoon niet je grens overgaat. Hoe teleurstellend dat ook voor hem is. Andersom kan het ook beste wel een keer zo zijn dat jij graag iets wilt, wat hij absoluut niet ziet zitten. Hoop dat je goed met hem kan praten erover en dat jullie eruit komen samen.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 1 dec 2011 - 23:02

Ik zit met iets anders ik hou heel veel van mijn vriend maar kwa sex gaat het gewoon niet zo goed. Sterker nog met mijn ex was het een stuk beter en dat begint mijn lichaam ook steeds meer aan te geven doormiddel van dicht te klappen. Hier baal ik echt van want ook als hij/ik iets nieuws willen proberen gebeurt dat dus Cry. Wat er precies anders is weet ik niet maar het voelt gewoon heel anders en durf hem dit niet te vertellen want dan ga ik hem heel erg kwetsen en dat wil ik ook weer niet

Gast
Gast

Bericht  Sweety vr 2 dec 2011 - 2:29

Dat lijkt me echt heel lastig Biechtje. Is er wat gebeurd waardoor je dichtklapt? Hoe lang zijn jullie al samen?
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast vr 2 dec 2011 - 9:20

Youandi, wat kan je je ook veel afvragen he als je stopt met de pil.

Over het uitproberen van seksdingen enzo, vind ik het best knullig overkomen als je iets niet wilt omdat het met een ander niet beviel. Want met de 1 kan het leuker zijn dan met een ander.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 17 van 18 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: