Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
+52
mauwmauw
ProudMom
MissD
Theezakje13
Schism
Laced
PiP
Chelle
Dora
CCC
Steep
Floor
Nana
banjer49
studiebol
juffie001
Qiara
Lady4
Tiara
koNijntje
Sjonno
Fiebje
Clapperdie
Mamsie
Susan
sheila123
Bruintje Beer
Summerlovin
Annie24
Phileine
Liadan
Printje
Zininzon
blondje1313
Smaragdje
Lejow
LindaK
Bimbam
Tiana
Koffieleut
L!ND@
Sjaantje
Amber-
Paper Crown
Pien
joyce0606
Fearie
Burn
Happydobby
Novalee
kletskousje
Limburg85
56 plaatsers
Pagina 31 van 40
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
Kruumel; wat fijn om te lezen dat je er klaar voor bent! Rommelt het al of nog alles rustig?
Faerie: heb je je vandaag een beetje koest kunnen houden? Ik herken hè wel hoor, ik kan echt niet stilzitten. Vandaag de koelkast schoongemaakt, gestreken, wasje gedraaid, gestoft en gestofzuigd en bij mijn ouders langs geweest.
All: hier al de hele dag krampen en rugpijn. Vandaag ook alweer 35 weken, wat gaat het snel. vanavond gaat mijn man met zijn nicht naar de Tilburgse kermis. Zie het niet zitten om mee te gaan, dus ga lekker op de bank een filmpje kijken. Heb wel gezegd dat ik een lekkere zuurstok wil, dus hopelijk neemt hij die mee voor me ;-). Fijne avond meiden!
Faerie: heb je je vandaag een beetje koest kunnen houden? Ik herken hè wel hoor, ik kan echt niet stilzitten. Vandaag de koelkast schoongemaakt, gestreken, wasje gedraaid, gestoft en gestofzuigd en bij mijn ouders langs geweest.
All: hier al de hele dag krampen en rugpijn. Vandaag ook alweer 35 weken, wat gaat het snel. vanavond gaat mijn man met zijn nicht naar de Tilburgse kermis. Zie het niet zitten om mee te gaan, dus ga lekker op de bank een filmpje kijken. Heb wel gezegd dat ik een lekkere zuurstok wil, dus hopelijk neemt hij die mee voor me ;-). Fijne avond meiden!
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10
ooooeh lekker Laced!
Of zo'n wijnbal
Hier redelijk wat gedaan. Veel zittend en af en toe wat gestaan en gelegen tussendoor.
H. haar speelgoed uitgezocht en afgedaan met een doek. Wat heeft dat kind veel zeg...
We moeten ze met haar naar de HAP.
Het was ook alweer te lang geleden
Of zo'n wijnbal
Hier redelijk wat gedaan. Veel zittend en af en toe wat gestaan en gelegen tussendoor.
H. haar speelgoed uitgezocht en afgedaan met een doek. Wat heeft dat kind veel zeg...
We moeten ze met haar naar de HAP.
Het was ook alweer te lang geleden
Gast- Gast
Wie kan mij helpen met de adressen op stickers zetten? Ik wilde het met works proberen maar ik snap er echt geen hout van
Gast- Gast
Kruumel fijn hoor dat je alles in huis hebt en er klaar voor bent! Nu moet je gewoon afwachten tot het gebeurt!
Laced, vroeger ging ik altijd met mijn oma naar de Tilburgse kermis, kreeg ik altijd een rijksdaalder van haar, zo lief! Ik heb nooit zo van zuurstokken gehouden! Maar ik hoop dat je vriend er eentje voor je meeneemt!
Pm je lijf heeft heel wat moeten doen he! Eerst al die tijd rustig aan doen met de kindjes, en dan een bevalling dat is niet niks!
Ik heb vandaag niet veel gedaan, wilde nog naar de prenatal maar ik heb wat last van mijn buik dus ik heb het rustig aan gedaan en dat helpt wel. Dus ik heb wat geboortekaartjes bekeken, namen bedacht(erg lastig) en gewoon tijdschriften gelezen. Vanavond nog een verjaardag maar dat is ook gewoon rustig zitten dus dat komt wel goed!
Laced, vroeger ging ik altijd met mijn oma naar de Tilburgse kermis, kreeg ik altijd een rijksdaalder van haar, zo lief! Ik heb nooit zo van zuurstokken gehouden! Maar ik hoop dat je vriend er eentje voor je meeneemt!
Pm je lijf heeft heel wat moeten doen he! Eerst al die tijd rustig aan doen met de kindjes, en dan een bevalling dat is niet niks!
Ik heb vandaag niet veel gedaan, wilde nog naar de prenatal maar ik heb wat last van mijn buik dus ik heb het rustig aan gedaan en dat helpt wel. Dus ik heb wat geboortekaartjes bekeken, namen bedacht(erg lastig) en gewoon tijdschriften gelezen. Vanavond nog een verjaardag maar dat is ook gewoon rustig zitten dus dat komt wel goed!
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Oeh Laced! Ik heb woensdag nog bij de Jamin staan twijfelen over zo'n zuurstok, maar toch laten liggen jammer genoeg, heb ik nu wel spijt van haha, vind dat heerlijk! Het kan mij sowieso niet zoet/zuur genoeg zijn ..
Hazeltje ; je verzamelt een boel zooi door de maanden heen he? Beterschap voor je meisje, wat een gedoe weer!
Sorry heb niet verder terug gelezen :$
Hier vandaag gordijnen voor de babykamer besteld, er was 20% korting op gordijnen bij de HEMA (nog tot morgen!), maar alsnog kostten ze 131 euro! Pffff wat een geld toch steeds! Ook hebben we een mooie Paul Frank tas uitgezocht, het is geen roze maar een zilveren/zwarte geworden, maar hebben hem nog niet gekocht, toch ook weer 70 euro dus we wachten nog even
De naam zijn we op zich wel over uit, maar geboortekaartjes pffff! Wij hebben er al gauw 75 nodig als we iedereen willen doen, maar hebben alle boeken doorgeploegd en alle babysites, en hebben 1 leuk kaartje gevonden. De proefkaart is ook leuk, alleen nog niet echt wauw! En die kaartjes kostten ook 170 euro per 45 stuks .. EXCLUSIEF enveloppen, ook al zo'n geld! Ik moet er allemaal nog even aan wennen hoor ... Maar het komt vast wel goed, iedereen kan het, dus wij ook
Hazeltje ; je verzamelt een boel zooi door de maanden heen he? Beterschap voor je meisje, wat een gedoe weer!
Sorry heb niet verder terug gelezen :$
Hier vandaag gordijnen voor de babykamer besteld, er was 20% korting op gordijnen bij de HEMA (nog tot morgen!), maar alsnog kostten ze 131 euro! Pffff wat een geld toch steeds! Ook hebben we een mooie Paul Frank tas uitgezocht, het is geen roze maar een zilveren/zwarte geworden, maar hebben hem nog niet gekocht, toch ook weer 70 euro dus we wachten nog even
De naam zijn we op zich wel over uit, maar geboortekaartjes pffff! Wij hebben er al gauw 75 nodig als we iedereen willen doen, maar hebben alle boeken doorgeploegd en alle babysites, en hebben 1 leuk kaartje gevonden. De proefkaart is ook leuk, alleen nog niet echt wauw! En die kaartjes kostten ook 170 euro per 45 stuks .. EXCLUSIEF enveloppen, ook al zo'n geld! Ik moet er allemaal nog even aan wennen hoor ... Maar het komt vast wel goed, iedereen kan het, dus wij ook
Gast- Gast
Parels ik heb nu een kaartje gevonden die ik leuk vond en mijn vriend ook, onze smaken kunnen nog al ver uiteen lopen en ik heb niet eens gekeken hoe duur die is... En ik wil wel gewoon iedereen een kaartje sturen.. ik denk dat ik het maar gewoon bestel ongeacht de kosten...... zeg ik nu heel stoer maar ik weet niet of ik dat wel kan
studiebol- Ratel
Wij hadden er rond de 85 nodig, maar hebben er 100 besteld, dat was uiteindelijk goedkoper omdat ze boven de 100 per stuk minder kosten...
Ja, babyuitzet is duur, durf niet te rekenen hoeveel het totaal gekost heeft, we hebben ook echt alles zelf moeten kopen.
En zelfs een andere auto, 2 maxi cosi's in een 3 deurs polo ging echt niet!
Ja, babyuitzet is duur, durf niet te rekenen hoeveel het totaal gekost heeft, we hebben ook echt alles zelf moeten kopen.
En zelfs een andere auto, 2 maxi cosi's in een 3 deurs polo ging echt niet!
Gast- Gast
Ik heb net even gekeken hoe duur het is wat ik wil.. maar als ik er 100 bestel dan kosten ze 1,60 per stuk.. ik moet maar is een lijstje gaan maken met wie we allemaal een kaartje willen sturen want ik weet niet of ik wel aan 100 kom
Klopt PM ik vind sommige dingen ook echt duur, en tja alles keer 2 tikt ook echt wel aan. Wij moeten nu ook nog een nieuwe auto uitzoeken... baal daar wel van want deze heb ik net een jaar maar het gaat gewoon echt niet passen. De kinderwagen past niet in de kofferbak en daar komen dan nog 2 reiswiegen bij en de rest van alle spullen
Klopt PM ik vind sommige dingen ook echt duur, en tja alles keer 2 tikt ook echt wel aan. Wij moeten nu ook nog een nieuwe auto uitzoeken... baal daar wel van want deze heb ik net een jaar maar het gaat gewoon echt niet passen. De kinderwagen past niet in de kofferbak en daar komen dan nog 2 reiswiegen bij en de rest van alle spullen
studiebol- Ratel
Hazeltje. Een wijnbal is ook heerlijk alleen kreeg ik daar vroeger altijd uitslag van rondom mijn mond, dus heb daar een lichtelijk trauma van ;-) waarom moeten jullie met h. Naar de hap? Hopelijk niets ernstigs?
Studiebol. Heerlijk zo'n rustig dagje toch! Veel plezier vnvd op de verjaardag. Ik moet eerlijk toegeven dat ik werkelijk waar geen idee heb wat de kosten zullen zijn voor het geboortekaartje. Wij hebben er 80 besteld. De drukkosten waren al 90 euro en volgens mij was het kaartje ook nog 2 euro. Wij hadden gewoon wat mappen gehaald bij de drukker, ik had 2 favorieten en mijn man hoefde alleen maa ja of nee te zeggen ;-). Naam was toch moeilijker dan we dachten. In eerste instantie hadden we al een voorkeur voor naam, maar toen zijn we toch gaan twijfelen.
Parels. Had de Paul frank tas al gezien in je andere topic. Kei leuk! Omheb een tas van oilily, legerprint. Maar omdat ik nog heel veel kortingsbonnen had liggen hoefde ik e maa 20 euro voor te betalen. Van de week kwam mijn man ook no thuis met een luiertas van het werk. Is volgens mij een nieuwe klant van de bd. Kost in de winkel toch weer 55 euro. Mooi meegenomen ;-) wij hebben geen gordijnen op de kinderkamer, alleen een zonwerend rolgordijn.
Studiebol. Heerlijk zo'n rustig dagje toch! Veel plezier vnvd op de verjaardag. Ik moet eerlijk toegeven dat ik werkelijk waar geen idee heb wat de kosten zullen zijn voor het geboortekaartje. Wij hebben er 80 besteld. De drukkosten waren al 90 euro en volgens mij was het kaartje ook nog 2 euro. Wij hadden gewoon wat mappen gehaald bij de drukker, ik had 2 favorieten en mijn man hoefde alleen maa ja of nee te zeggen ;-). Naam was toch moeilijker dan we dachten. In eerste instantie hadden we al een voorkeur voor naam, maar toen zijn we toch gaan twijfelen.
Parels. Had de Paul frank tas al gezien in je andere topic. Kei leuk! Omheb een tas van oilily, legerprint. Maar omdat ik nog heel veel kortingsbonnen had liggen hoefde ik e maa 20 euro voor te betalen. Van de week kwam mijn man ook no thuis met een luiertas van het werk. Is volgens mij een nieuwe klant van de bd. Kost in de winkel toch weer 55 euro. Mooi meegenomen ;-) wij hebben geen gordijnen op de kinderkamer, alleen een zonwerend rolgordijn.
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Ja, voor jullie is het helemaal een duur grapje PM & Studiebol!
Jullie moeten álles dubbel! Vond vooral de kinderwagen een erg duur grapje, die hebben we dan ook heel lief gekregen van mijn ouders. En mijn schoonouders wilden ons de maxicosi geven, en mijn zus de box, dus we mogen absoluut niet klagen! Maar we moeten ons er echt even toe zetten, eerst denk je 'eerst maar eens zwanger worden' en dan ben je eenmaal zwanger en dan kom je er pas achter hoevéél je nodig hebt en wat het allemaal kost!
Ik kan ook gewoon niet kiezen soms, er zijn zoveel spullen!
Ik heb een nieuwe Agila, hoop maar dat de kinderwagen erin kan!
Het is iig een 5-deurs dus de MaxiCosi kan er makkelijk in, met het oog daarop heb ik deze auto ook gekocht
Jullie moeten álles dubbel! Vond vooral de kinderwagen een erg duur grapje, die hebben we dan ook heel lief gekregen van mijn ouders. En mijn schoonouders wilden ons de maxicosi geven, en mijn zus de box, dus we mogen absoluut niet klagen! Maar we moeten ons er echt even toe zetten, eerst denk je 'eerst maar eens zwanger worden' en dan ben je eenmaal zwanger en dan kom je er pas achter hoevéél je nodig hebt en wat het allemaal kost!
Ik kan ook gewoon niet kiezen soms, er zijn zoveel spullen!
Ik heb een nieuwe Agila, hoop maar dat de kinderwagen erin kan!
Het is iig een 5-deurs dus de MaxiCosi kan er makkelijk in, met het oog daarop heb ik deze auto ook gekocht
Gast- Gast
Heb net even zitten rekenen, en alleen al aan (kruidvat) luiers zouden we nu per maand al rond 80 euro kwijt zijn. En pakje van 18 kost 2,97 en is in 1 dag op...
Gast- Gast
ProudMama schreef:Heb net even zitten rekenen, en alleen al aan (kruidvat) luiers zouden we nu per maand al rond 80 euro kwijt zijn. En pakje van 18 kost 2,97 en is in 1 dag op...
Wil je dat soort dingen niet vertellen.......
studiebol- Ratel
Iemand trouwens hier verstand van Word? Je kan toch in Word ook etiketten afdrukken? Nou ja dat ik eerst de adressen invul en dan gewoon afdruk? Waar kan ik dat vinden in Word?
Het kan op de meeste site's ook wel maar dan moet je er voor betalen, en volgens mij is het gewoon goedkoper als ik dat zelf doe!
Het kan op de meeste site's ook wel maar dan moet je er voor betalen, en volgens mij is het gewoon goedkoper als ik dat zelf doe!
studiebol- Ratel
O, 2,79 bedoel ik. Valt weer mee he?!studiebol schreef:ProudMama schreef:Heb net even zitten rekenen, en alleen al aan (kruidvat) luiers zouden we nu per maand al rond 80 euro kwijt zijn. En pakje van 18 kost 2,97 en is in 1 dag op...
Wil je dat soort dingen niet vertellen.......
Maar goed, mijn prematuurtjes moeten 8 voedingen op een dag he, dus 8x verschonen = 16 luiers, en dan poept er altijd nog wel iemand tussendoor.
Als ze straks minder voedingen krijgen verschoon je ook weer minder natuurlijk.
Gast- Gast
Ik ga de enveloppen gewoon ouderwets schrijven, Studiebol, dus weet niet hoe dat kan in Word!
Jeeeeeeetjemina PM, wat een géld!
Daar had je destijds ook niet op gerekend denk ik ..
Maar het is het vast allemaal waard
Jeeeeeeetjemina PM, wat een géld!
Daar had je destijds ook niet op gerekend denk ik ..
Maar het is het vast allemaal waard
Gast- Gast
Sommige dingen moet je gewoon niet vantevoren over nadenken, terug kan je toch niet meer
En zal vast goed komen, zeker zolang ik nog thuis ben en nog geen kinderopvangkosten heb (tot ongeveer januari).
En zal vast goed komen, zeker zolang ik nog thuis ben en nog geen kinderopvangkosten heb (tot ongeveer januari).
Gast- Gast
@ Laced: Ze heeft nu spruw, een schimmelinfectie, een blaasontsteking, waarschijnlijk beginnende krentebaard en er komen kiesjes door...
Niks heel ernstigs maar wel erg vervelend voor haar.
Wij kregen de kinderwagen, babykamer en de box van de ouders.
Dat scheelde echt heeeeeeel veel.
In het begin verschoon je inderdaad bij elke voeding.
Dat wordt wel wat minder maar hier gaat er toch zeker nog wel een luier of 6 doorheen op een dag.
@ PM: Er bestaat een link dat je gratis new born luiers van Kruidvat kunt halen!
Dat scheelt alweer iets
@ Studiebol: Nee geen idee.
Ik ode dat altijd op mijn werk via de dymo.
De enveloppen voor geboortekaartjes schrijf ik ook met de hand.
Bij H. had ik ook nog uit roze papiertjes van die kleine voetjes gestanst met zo'n pons apparaatje.
Wat een takke werk was dat
Het waren steeds twee voetjes (los) en die had ik op de enveloppen geplakt in het hoekje.
Denk dat ik nu wel weer blauwe voetjes ga doen. Als ik dat ding nog kan vinden....
Niks heel ernstigs maar wel erg vervelend voor haar.
Wij kregen de kinderwagen, babykamer en de box van de ouders.
Dat scheelde echt heeeeeeel veel.
In het begin verschoon je inderdaad bij elke voeding.
Dat wordt wel wat minder maar hier gaat er toch zeker nog wel een luier of 6 doorheen op een dag.
@ PM: Er bestaat een link dat je gratis new born luiers van Kruidvat kunt halen!
Dat scheelt alweer iets
@ Studiebol: Nee geen idee.
Ik ode dat altijd op mijn werk via de dymo.
De enveloppen voor geboortekaartjes schrijf ik ook met de hand.
Bij H. had ik ook nog uit roze papiertjes van die kleine voetjes gestanst met zo'n pons apparaatje.
Wat een takke werk was dat
Het waren steeds twee voetjes (los) en die had ik op de enveloppen geplakt in het hoekje.
Denk dat ik nu wel weer blauwe voetjes ga doen. Als ik dat ding nog kan vinden....
Gast- Gast
Ik heb het meeste lelijke handschrift ooit dus zelf schrijven gaat hem echt niet worden Ik ga het wel is verder uitzoeken, morgen ofzo, ga nu zo eerst naar de verjaardag!
Hazeltje, beterschap met de kleine meid wat een pech toch weer!
studiebol- Ratel
Laced, het rommelt al sinds dinsdagavond elke avond en nacht. Maar nog niet zo dat ik denk dat het bijna gaat beginnen, maar ik heb wel het gevoel dat mn lichaam zich klaar aan het maken is.
Kan me voorstellen dat je geen zin hebt in de kermis... geniet lekker van je filmpje op de bank!
Bazyle, ik heb een bestandje met adresstickers, maar het ligt eraan welke stickers je hebt. Ik heb ze gewoon gemaakt bij word. Als je er niet uit komt kan ik je wel helpen, moet je maar even pm'en.
Studiebol, veel plezier op de verjaardag! Gaat het weer wat beter met je meid?
Parels, geboortekaartjes zijn moeilijk he? Wij hebben er 160 besteld, dus dat zal een flinke rekening worden. :S
Studiebol, wij hebben de kaartjes wel besteld zonder naar de kosten te kijken. We zien de rekening wel komen, haha.
PM, ik heb een lijstje in mn agenda gemaakt met alle kosten. Alles wat ik heb uitgegeven heb ik genoteerd. Ik heb het nog niet opgeteld, maar er komen natuurlijk nog een paar bedragen bij (advertentie krant, geboortekaartjes). Wij hebben ook alles zelf gekocht, alleen een tripp trapp kado gehad van mijn ouders.
Laced, naam is moeilijk he? De jongensnaam hadden wij al zo lang. En de meisjesnaam hebben we nu anderhalve week of zo, maar soms twijfel ik nog of ik m leuk genoeg vind.Muts dat ik af en toe ben!
Studiebol, ik heb de etiketten in word gemaakt, zal zo even vertellen hoe...
Kan me voorstellen dat je geen zin hebt in de kermis... geniet lekker van je filmpje op de bank!
Bazyle, ik heb een bestandje met adresstickers, maar het ligt eraan welke stickers je hebt. Ik heb ze gewoon gemaakt bij word. Als je er niet uit komt kan ik je wel helpen, moet je maar even pm'en.
Studiebol, veel plezier op de verjaardag! Gaat het weer wat beter met je meid?
Parels, geboortekaartjes zijn moeilijk he? Wij hebben er 160 besteld, dus dat zal een flinke rekening worden. :S
Studiebol, wij hebben de kaartjes wel besteld zonder naar de kosten te kijken. We zien de rekening wel komen, haha.
PM, ik heb een lijstje in mn agenda gemaakt met alle kosten. Alles wat ik heb uitgegeven heb ik genoteerd. Ik heb het nog niet opgeteld, maar er komen natuurlijk nog een paar bedragen bij (advertentie krant, geboortekaartjes). Wij hebben ook alles zelf gekocht, alleen een tripp trapp kado gehad van mijn ouders.
Laced, naam is moeilijk he? De jongensnaam hadden wij al zo lang. En de meisjesnaam hebben we nu anderhalve week of zo, maar soms twijfel ik nog of ik m leuk genoeg vind.
Studiebol, ik heb de etiketten in word gemaakt, zal zo even vertellen hoe...
Gast- Gast
Adresstickers via word:
Eerst moet je de stickers kopen, want je moet de maat weten.
Sommige merken staan al sandaard in word, die kan je dan kiezen (zal zo zeggen waar), en andere kan je gewoon met de maten aanmaken.
Je kiest 'verzendlijsten' (bovenaan, waar ook 'start' en 'invoegen' staat).
Daar kies je links 'etiketten'.
Dan krijg je een pop-up, en kies je 'opties'.
Daar kan je het merk en type van je stickers kiezen.
Staat je merk er niet bij kies je voor 'nieuw', dan kan je de maten ingeven en je eigen sticker samenstellen.
Als je dat gedaan hebt krijg je een word-document in beeld met stippellijntjes waar de marges van je stickers zich bevinden.
Even vergelijken met je stickers of de randjes goed zitten en adressen typen maar!
Ik hoop dat het duidelijk is, anders pm'en jullie maar dan kan ik mijn bestand doorsturen. Of vraag hier maar dan kan ik misschien nog helpen. Succes!!!
Eerst moet je de stickers kopen, want je moet de maat weten.
Sommige merken staan al sandaard in word, die kan je dan kiezen (zal zo zeggen waar), en andere kan je gewoon met de maten aanmaken.
Je kiest 'verzendlijsten' (bovenaan, waar ook 'start' en 'invoegen' staat).
Daar kies je links 'etiketten'.
Dan krijg je een pop-up, en kies je 'opties'.
Daar kan je het merk en type van je stickers kiezen.
Staat je merk er niet bij kies je voor 'nieuw', dan kan je de maten ingeven en je eigen sticker samenstellen.
Als je dat gedaan hebt krijg je een word-document in beeld met stippellijntjes waar de marges van je stickers zich bevinden.
Even vergelijken met je stickers of de randjes goed zitten en adressen typen maar!
Ik hoop dat het duidelijk is, anders pm'en jullie maar dan kan ik mijn bestand doorsturen. Of vraag hier maar dan kan ik misschien nog helpen. Succes!!!
Gast- Gast
Ik heb nog geen stickers, die zal ik eerst is halen van de week, in ieder geval bedankt!
Gast- Gast
studiebol schreef:Ik heb het meeste lelijke handschrift ooit dus zelf schrijven gaat hem echt niet worden Ik ga het wel is verder uitzoeken, morgen ofzo, ga nu zo eerst naar de verjaardag!
Heb je de etiketten al gekocht?
Daarop staat dan de afmetingen etc van de etiketten op, die kan je vaak terug vinden in Word, en dan krijg je een standaard sjabloon.
-Start Microsoft Word
-Klik op open een 'Nieuw document'.
-Kies in het menu (bij een engelstalige versie: Tools) en daarna enveloppen en etiketten en klik vervolgens op het tabblad etiket, daarna op opties en selecteer dan de type etiketten die je wilt gaan maken waarna je op 'OK' klikt.
Je kan daar dus het merk selecteren van je etiketten en daarna het formaat van de etiketten plus A4 dan. En die info vind je dus op de doos van de etiketten vaak.
EDIT: Laat maar, iemand anders was me al voor :p Ik was nog even in Word aan het checken hoe het ook al weer precies zat, maar had wel al op reageren gedrukt.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Goedenavond!
Hier vanmiddag lekker naar Landal geweest met onze dochter (en mijn broertje en schoonzus)
S. heeft zo genoten. Kei hard gegild van plezier in de golven en van de grote glijbaan!
Morgen gaan we nog op kraamvisite.
Even uit mijn hoofd...
@ Hazeltje, knuffel voor je dochter! Ze heeft wel veel tegelijk nu he!
@ Laced, ik houd zelf niet zo van zuurstokken. Mijn man is wel helemaal gek van kaneelstokken. Dus toen het hier vorige week kermis was heeft hij er wel 3 gekocht ofzo!
@ Kruumel, al weer 39 weken! Gaat hard zeg!
@ Aanschaf spullen, ik zou me niet te druk maken over alle spullen die je moet hebben. Het is idd veel geld, maar je hebt er wel heeeel veel plezier van!
@ Etiketten, wij hebben de etikketen in Excell gemaakt. En mijn man heeft ze daarna afgedrukt op etiketten op zijn werk.
@ Parels, wij hebben de geboortekaartjes laten ontwerpen. Zijn idd ook erg prijzig, maar we vinden ze wel origineel. Wij hebben vandaag de enveloppen opgehaald en ik heb er alvast een postzegel en adres opgeplakt. Weer wat klaar
Mijn moeder had trouwens ruim 14x gebeld. Wij waren al bang dat er wat was..
Maar ze dacht dat ik al aan het bevallen was en daarom dus niet opnam.. Had ze mijn schoonouders gebeld en die wisten toevallig dat we zwemmen waren.. haha Ik moest er eigenlijk wel om lachen!
Hier vanmiddag lekker naar Landal geweest met onze dochter (en mijn broertje en schoonzus)
S. heeft zo genoten. Kei hard gegild van plezier in de golven en van de grote glijbaan!
Morgen gaan we nog op kraamvisite.
Even uit mijn hoofd...
@ Hazeltje, knuffel voor je dochter! Ze heeft wel veel tegelijk nu he!
@ Laced, ik houd zelf niet zo van zuurstokken. Mijn man is wel helemaal gek van kaneelstokken. Dus toen het hier vorige week kermis was heeft hij er wel 3 gekocht ofzo!
@ Kruumel, al weer 39 weken! Gaat hard zeg!
@ Aanschaf spullen, ik zou me niet te druk maken over alle spullen die je moet hebben. Het is idd veel geld, maar je hebt er wel heeeel veel plezier van!
@ Etiketten, wij hebben de etikketen in Excell gemaakt. En mijn man heeft ze daarna afgedrukt op etiketten op zijn werk.
@ Parels, wij hebben de geboortekaartjes laten ontwerpen. Zijn idd ook erg prijzig, maar we vinden ze wel origineel. Wij hebben vandaag de enveloppen opgehaald en ik heb er alvast een postzegel en adres opgeplakt. Weer wat klaar
Mijn moeder had trouwens ruim 14x gebeld. Wij waren al bang dat er wat was..
Maar ze dacht dat ik al aan het bevallen was en daarom dus niet opnam.. Had ze mijn schoonouders gebeld en die wisten toevallig dat we zwemmen waren.. haha Ik moest er eigenlijk wel om lachen!
kletskousje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 386
Punten : 455
Hahaha, dat meen je niet!!!!
Waar gaat S. heen als je moet bevallen?
Waar gaat S. heen als je moet bevallen?
Gast- Gast
@Studiebol, je kan bij kruitvat een pak van 18 luiers gratis krijgen bij elke aankoop. Ik had 5 van die kleine pakjes maar je mag er zoveel als je wilt. je kan even op google zoeken naar de link.
Al doe je elke dag 1 aankoop, een nieuwe bon inleveren en je hebt weer een gratis pak.
Wij hebben de kaartjes online besteld en een adressenlijst in excel meegestuurd.
Maar door de ziekenhuisopname zijn ze laat verstuurd.
@Kruumel, ik ben benieuwd wanneer je bevalt en naar het geslacht en de naam! hihi.
fearie, laced, kletkousje, fearie, schism en de rest, hopelijk gaat alles goed met jullie.
Hier gaat alles goed, lekker thuis, wel veel last van kraamtranen, helaas is de bevalling niet gegaan zoals ik had verwacht en heb ik een gat in mijn geheugen vanaf 1 uur snachts tot ong 5 uur, toen mocht ik gaan persen.
Mijn vriend heeft het er ook moeilijk mee, hij zag dat ik veel pijn had en hij kon weinig doen, voor een man is het natuurlijk ook niet niks.
Gelukkig is onze zoon gezond en hij is lief
Hij huilt alleen als er iets is dus dat is makkelijk.
Borstvoeding krijgt hij afgekolfd, helaas wil hij niet aan de borst, blijf het wel elke dag aanbieden maar ik wil geen gevecht aangaan. Als hij over een maand nog niet wil dan ga ik over naar flesvoeding.
Al doe je elke dag 1 aankoop, een nieuwe bon inleveren en je hebt weer een gratis pak.
Wij hebben de kaartjes online besteld en een adressenlijst in excel meegestuurd.
Maar door de ziekenhuisopname zijn ze laat verstuurd.
@Kruumel, ik ben benieuwd wanneer je bevalt en naar het geslacht en de naam! hihi.
fearie, laced, kletkousje, fearie, schism en de rest, hopelijk gaat alles goed met jullie.
Hier gaat alles goed, lekker thuis, wel veel last van kraamtranen, helaas is de bevalling niet gegaan zoals ik had verwacht en heb ik een gat in mijn geheugen vanaf 1 uur snachts tot ong 5 uur, toen mocht ik gaan persen.
Mijn vriend heeft het er ook moeilijk mee, hij zag dat ik veel pijn had en hij kon weinig doen, voor een man is het natuurlijk ook niet niks.
Gelukkig is onze zoon gezond en hij is lief
Hij huilt alleen als er iets is dus dat is makkelijk.
Borstvoeding krijgt hij afgekolfd, helaas wil hij niet aan de borst, blijf het wel elke dag aanbieden maar ik wil geen gevecht aangaan. Als hij over een maand nog niet wil dan ga ik over naar flesvoeding.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken