Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
+52
mauwmauw
ProudMom
MissD
Theezakje13
Schism
Laced
PiP
Chelle
Dora
CCC
Steep
Floor
Nana
banjer49
studiebol
juffie001
Qiara
Lady4
Tiara
koNijntje
Sjonno
Fiebje
Clapperdie
Mamsie
Susan
sheila123
Bruintje Beer
Summerlovin
Annie24
Phileine
Liadan
Printje
Zininzon
blondje1313
Smaragdje
Lejow
LindaK
Bimbam
Tiana
Koffieleut
L!ND@
Sjaantje
Amber-
Paper Crown
Pien
joyce0606
Fearie
Burn
Happydobby
Novalee
kletskousje
Limburg85
56 plaatsers
Pagina 17 van 40
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
joyce0606 schreef:Fearie schreef:blondje1313 schreef:dan ga ik toch morgen maar (vind het toch elke keer ook weer eng, dom he!)
Nee hoor ! Ik sta ook doodsangsten uit, ik ga niet eens alleen - mijn vriend moet mee en tegen me praten als ze bloed prikken
awghhh!! ik moet zeggen dat ik het niet leuk vindt, omdat het altijd zeer doet! voorderest moet ik niet zeuren, want ik neem op mijn werk 40 buizen per persoon in één ochtend af! arme mensen...
Ik viel dus vroeger altijd flauw en durf daarom nog steeds niet auto te rijden nadat iemand mij bloed af heeft genomen Ik voel die naald in mijn arm gaan en bewegen, dat idee wordt ik al naar van. Ben dan ook gewoon een pieperd als het daarom gaat
Scheelt dat je zelf wel tegen bloed prikken bij anderen kan, zelfs dat idee staat me al tegen haha.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10
joyce0606 schreef:Fearie schreef:blondje1313 schreef:dan ga ik toch morgen maar (vind het toch elke keer ook weer eng, dom he!)
Nee hoor ! Ik sta ook doodsangsten uit, ik ga niet eens alleen - mijn vriend moet mee en tegen me praten als ze bloed prikken
awghhh!! ik moet zeggen dat ik het niet leuk vindt, omdat het altijd zeer doet! voorderest moet ik niet zeuren, want ik neem op mijn werk 40 buizen per persoon in één ochtend af! arme mensen...
wat doe jij voor werk dan?
Naalden vind ik niet eng, ik injecteer ook mensen op mijn werk. ik prik ook rustig bij mezelf mijn bloedsuiker. Geen problemen mee, het nadeel van bloedprikken is natuurlijk wel dat ze het wel goed moeten doen en dat gaat bij mij nog wel eens mis. Ik heb geen goede aders.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb de laatste 10 jaar zoveel naalden gezien dat het me geen zier kan schelen
Ben alleen blij als de naald er in zit (zeker infuus naalden) omdat ik moeilijk te prikken ben.
Mijn HB is altijd te laag en ik slik eigenlijk standaard ijzerpillen.
Al helpen die niet veel
Ik ben net weer thuis.
M.aaike is een heeeeeel klein poppetje.
Maar zo schattig en mooi en lief
Ben alleen blij als de naald er in zit (zeker infuus naalden) omdat ik moeilijk te prikken ben.
Mijn HB is altijd te laag en ik slik eigenlijk standaard ijzerpillen.
Al helpen die niet veel
Ik ben net weer thuis.
M.aaike is een heeeeeel klein poppetje.
Maar zo schattig en mooi en lief
Gast- Gast
wat voor pijn is het? ik heb ook veel last gehad, en dan vooral bij mijn liezen en dan langs mijn heupbot naar boven, alles dit is bandenpijn. in bed draai ik mij wel eens om en dan schiet het er ineens in. dan maak je een beweging, komt er meer rek op de banden te staan, en dan verrek je het eigenlijk, je moet het zien zoals je je enkelbanden kan verreken....dat doet ook verrekte pijn!
toen de pijn bij mij echt in mijn rug zat (nierhoogte) stekend en voordurend en flinke pijn steken/scheuten in mijn zij net onder mijn ribben (dus boven mijn baarmoeder) was het dus echt van mijn nieren.
bandenpijn kan je echt gek maken! en het doet verrotte zeer, maar gelukkig is het absoluut niet schadelijk voor de baby! ik hoop dat je er een beetje uitkomt waar het nou vanaf komt, en anders gewoon vk bellen, dat je je zorgen maakt! zij weten ook wat meer af van waar en hoe de pijn moet voelen (Anders had ik nu nog gezeten onder het mom bandenpijn)
sterkte floor! [/quote]
Ik heb ook al aardig wat bandenpijn gehad, maar toch voelt dit anders (uitgebreider, niet zo lokaal als bandenpijn).
Echt mijn complete buik van onder tot boven(tot navel) doet pijn. Het is nu gelukkig iets gezakt maar ik ben bang dat het straks weer terug komt.
mocht het morgen nog weer pijn doen ga ik toch maar bellen naar de vk.
toen de pijn bij mij echt in mijn rug zat (nierhoogte) stekend en voordurend en flinke pijn steken/scheuten in mijn zij net onder mijn ribben (dus boven mijn baarmoeder) was het dus echt van mijn nieren.
bandenpijn kan je echt gek maken! en het doet verrotte zeer, maar gelukkig is het absoluut niet schadelijk voor de baby! ik hoop dat je er een beetje uitkomt waar het nou vanaf komt, en anders gewoon vk bellen, dat je je zorgen maakt! zij weten ook wat meer af van waar en hoe de pijn moet voelen (Anders had ik nu nog gezeten onder het mom bandenpijn)
sterkte floor! [/quote]
Ik heb ook al aardig wat bandenpijn gehad, maar toch voelt dit anders (uitgebreider, niet zo lokaal als bandenpijn).
Echt mijn complete buik van onder tot boven(tot navel) doet pijn. Het is nu gelukkig iets gezakt maar ik ben bang dat het straks weer terug komt.
mocht het morgen nog weer pijn doen ga ik toch maar bellen naar de vk.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Pien schreef:@chelle, 2cm is te weinig vinden hun...
De kans is dan te groot dat de bevalling en weeen te heftig worden waardoor het eindigd in een keizersnede!
@all, ben in hele goede handen. Ze zijn hier erg lief en vertroetelend!!
Oh, dat wist ik niet eens . Weer wat geleerd!
Zie je wel pien, in het ziekenhuis zijn ze echt wel heel lief! Laat je maar lekker vertroetelen en rust goed uit voordat je gaat bevallen!
Chelle- Prater
- Aantal berichten : 783
Punten : 868
Floor, ik kan niet echt opmaken uit je post hoe de pijn voelt, maar ik heb wel van die weken gehad dat ik hele erge pijn aan de huid had, alsof de buik sneller wilde groeien dan de huid.
Blondje, binnen 4 werkdagen is een bloeduitslag over het algemeen altijd binnen bij de vk.
Blondje, binnen 4 werkdagen is een bloeduitslag over het algemeen altijd binnen bij de vk.
Gast- Gast
Jeetje Pien, wat een teleurstelling dat je nog maar 2cm hebt! Fijn dat ze wel tijd voor je hebben, daar was je toch zo bang voor? Ik hoop voor je dat het niet zo lang meer gaat duren, maar ik hoop nog het meest.....dat je nu volop in de weeën zit! Succes meid, je kunt het!
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Happydobby schreef:joyce0606 schreef:Fearie schreef:blondje1313 schreef:dan ga ik toch morgen maar (vind het toch elke keer ook weer eng, dom he!)
wat doe jij voor werk dan?
Naalden vind ik niet eng, ik injecteer ook mensen op mijn werk. ik prik ook rustig bij mezelf mijn bloedsuiker. Geen problemen mee, het nadeel van bloedprikken is natuurlijk wel dat ze het wel goed moeten doen en dat gaat bij mij nog wel eens mis. Ik heb geen goede aders.
ik werk in een ziekenhuis, en ben laborant en onderzoekmedewerkster bij een grootschalig academische studie. er komen dan zo'n 10 deelnemers op een dag, per deelnemer wordt er 40 buizen bloed afgenomen, maak ik ECG's, echo's van de halsslagaders, longfunctietest, atrosetest. en krijgen sommige deelnemers een MRI scan
floor: ik zou inderdaad ook even bellen morgen, misschien dat het harde buiken zijn? nou heb ik geeen idee hoe dat moet voelen hoor! succes, ik hoop voor je dat het onschuldig is!
Laatst aangepast door joyce0606 op di 19 jul 2011 - 4:51; in totaal 1 keer bewerkt
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
He meiden,
Ik heb even een update van Theezakje;
Het gaat erg goed met de kleine man en met haar ook. Ze zijn heerlijk aan het genieten met z'n drieën thuis!
@ Pien: Wat jammer dat het nog niet door heeft gezet. Hopelijk komt de bevalling nog gauw op gang!
Het gaat erg goed met de kleine man en met haar ook. Ze zijn heerlijk aan het genieten met z'n drieën thuis!
@ Pien: Wat jammer dat het nog niet door heeft gezet. Hopelijk komt de bevalling nog gauw op gang!
Tiara- Kletskop
- Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Floor het kan zoals kruumel zei groeipijn zijn. Had ik ook last van, alles moet van binnen een ander plekje krijgen omdat de baby steeds meer ruimte in beslag neemt. Kan evt ook blaasontsteking zijn, ik kan ten alle tijd m'n urine effe inleveren bij de ha en je hebt gelijk de uitslag.
Fiebje- Prater
- Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Joyce, dat klinkt als een leuke baan, nouja behalve dan 40 buizen bloed tappen misschien maar ach.
Een harde buik merk je gauw genoeg, je baarmoeder word hard maar dat doet verder geen pijn, het kan aanvoelen alsof er een ballon in je buik word opgeblazen. Niet iedereen krijgt harde buiken, zeker bij de eerste zwangerschap niet. Je baarmoeder oefent dan eigenlijk een beetje en de boel word doorbloed.
Hier veel harde buiken, bij bukken, veel beweging, gewoon zomaar of als ukkie veel beweegt.
Een harde buik merk je gauw genoeg, je baarmoeder word hard maar dat doet verder geen pijn, het kan aanvoelen alsof er een ballon in je buik word opgeblazen. Niet iedereen krijgt harde buiken, zeker bij de eerste zwangerschap niet. Je baarmoeder oefent dan eigenlijk een beetje en de boel word doorbloed.
Hier veel harde buiken, bij bukken, veel beweging, gewoon zomaar of als ukkie veel beweegt.
Happydobby- Ratel
aanitaa schreef:He meiden,
fijn dat het goed gaat met theezakje! hoe heet de kleine eigelijk? of is dat geheim, ben wel benieuwd
Gast- Gast
aanitaa schreef:He meiden,
Wat fijn om te horen dat het goed gaat, ik had al vaak aan haar gedacht...
Wil ze nog steeds de naam niet hier op t forum hebben? Ben zó benieuwd!
Gast- Gast
Joyce, 40 buizen??? Per persoon... pfffffff!
Als ik er eens 7 moet of zo heb ik al het gevoel dat ik leeg ben...
Gast- Gast
@ Kruumel en Puggle; Ik zal het even aan haar vragen of ik het mag zeggen! Wil het namelijk niet zo op het forum zetten, als ze het zelf niet wil. Zodra ik wat weet zal ik het laten horen!
Tiara- Kletskop
- Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
@ Floor ik heb geen idee wat de pijn kan zijn, maar ik zou even bellen als ik jou was, daar zijn ze voor. Harde buiken vind ik echt voelen alsof je spieren aanspannen (wat ze ook doen) harde buiken die zeer doen zijn weer niet goed. Ik had (en heb nog steeds) voornamelijk harde buiken onder mijn navel, terwijl mijn baarmoeder nu toch al een stuk hoger ligt.
Gast- Gast
Iemand wat van Pientje gehoord??
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lejow schreef:Iemand wat van Pientje gehoord??
Ze zou na half 10 reageren, dan gaat haar man naar huis.
Happydobby- Ratel
aanitaa schreef:@ Kruumel en Puggle; Ik zal het even aan haar vragen of ik het mag zeggen! Wil het namelijk niet zo op het forum zetten, als ze het zelf niet wil. Zodra ik wat weet zal ik het laten horen!
Leuk! Bedankt dat je het wil vragen... (en nee, natuurlijk niet gewoon op t forum neerknallen, misschien wil ze het niet, dat moeten we respecteren).
Gast- Gast
Kruumel schreef:Joyce, 40 buizen??? Per persoon... pfffffff!
gelukkig neem ik ze zelf af! ik zou het ook niet trekken....het gebeurt dan ook regelmatig dat iemand onderuit gaat! maar ach maakt de dag weer wat spannender
ik moet wel bij zeggen dat dit over de ochtend genomen is, dus ik prik per persoon 3x, want de naald kan er niet in blijven (vanwege stolling). dus nuchtere prik 17 buizen, dan krijgen ze vloeibare voeding, dan 12 buizen, en dan later 11 buizen. toch elke keer weer een kick alstie erin zit en loopt! vooral als iemand al bij voorbaat zegt dat hij/zij moeilijk te prikken is! en ik vind het heerlijk!!
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Happydobby schreef:Lejow schreef:Iemand wat van Pientje gehoord??
Ze zou na half 10 reageren, dan gaat haar man naar huis.
Ok!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Floor schreef:Ik gooi er toch even een vraag tegenaan hier.
Ik heb wel vaker wat last/pijn aan/van m'n buik. Nu heb ik het echt al sinds zondag, toen was het bijna de hele dag. Gisteren werd het 's avonds nog erger en in bed ook, als ik omdraai wordt ik wakker van de pijn, opstaan uit bed lukt niet zo handig want dat doet ook pijn/verergerd de pijn.
Nu ben ik aan het werk maar of ik nu zit of sta te werken de pijn blijft.
is dit nu gewoon mijn buik die aan het groeien is? of moet ik toch de verloskundige bellen omdat het misschien kwaad kan?
de onderkant van m'n buik doet pijn, nu komt mijn baarmoeder ook maar tot aan mijn navel. alles boven mijn navel heb ik geen last van maar alles eronder wel.
Ik zou zeker even bellen met de verloskundige. Ik heb ook veel last van buikpijn, maar bij mij zijn het echt de darmen, volgens mijn verloskundige leveren die bijna dezelfde pijn op als pijn aan de baarmoeder. Dat weet ik omdat ik er ook over gebeld heb . Zo'n gesprekje kan toch weer even een heel geruststelling zijn, dus gewoon doen.
Gast- Gast
Geen baby's? ik ga lekker slapen!
Happydobby- Ratel
Ik heb ook effe gecheckt, maar geen baby's...
Welterusten Happydobby, ik ga ook slapen!
Welterusten Happydobby, ik ga ook slapen!
Gast- Gast
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken