Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+52
mauwmauw
ProudMom
MissD
Theezakje13
Schism
Laced
PiP
Chelle
Dora
CCC
Steep
Floor
Nana
banjer49
studiebol
juffie001
Qiara
Lady4
Tiara
koNijntje
Sjonno
Fiebje
Clapperdie
Mamsie
Susan
sheila123
Bruintje Beer
Summerlovin
Annie24
Phileine
Liadan
Printje
Zininzon
blondje1313
Smaragdje
Lejow
LindaK
Bimbam
Tiana
Koffieleut
L!ND@
Sjaantje
Amber-
Paper Crown
Pien
joyce0606
Fearie
Burn
Happydobby
Novalee
kletskousje
Limburg85
56 plaatsers

Pagina 30 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 30 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Laced wo 27 jul 2011 - 21:38

Fiebje: vervelend dat je een slechte nacht hebt gehad. Gaat het nu weer? Ik heb geen idee hoe indalingsweeen voelen, ik heb wel last van het indalen. Mijn schaamstreek staat dan helemaal straks , echt heel vervelend. Hopelijk kun je vandaag nog een beetje bijslapen!

Kletskousje: jij vannacht ook al gerommel gehad... Hoe gast het nu? Leuk dat jullie naar burgers zoo zijn geweest. Tot wanneer heb jij eigenlijk verlof? Jij werkt ook in het onderwijs toch? Weet jij hoelang vantevoren ouderschapsverlof geregeld moet worden? Ik zat net voordat ik met verlof ging tussen 2 functies in, waardoor het niet duidelijk was hoeveel uur ik nou ging werken na mijn verlof. Ik begin overigens in januari weer met werken.

Kruumel; heel veel sterkte gewenst vandaag!!

All; jeetje wat heb ik een kramp in mijn benen. Heb er vannacht flink wakker van gelegen en het is nu nog steeds niet weg. Vandaag komt een vriendinnetje langs, even bijkletsen. Verder geen plannen..

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 30 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Liadan wo 27 jul 2011 - 23:08

ProudMama schreef:Fiebje.: vlg de gyn is de hoofdomtrek belangrijker als het gewicht, ales het kopppie er is volgt de rest eigenlijk vanzelf.
Mijn mannetjes liepen qua hoofdomtrek 2 weken voor, dus waren qua hoofd bijna 38 weken. Maar met een knip was het er gelijk hoor, en van de knip voel je op dat moment niks omdat ze verdoven. En de schedeldeeltjes zijn los he, dat ' klapt pas uit' als ze eruit zijn tot een rond koppie...

En ik ben niet verdoofd bij de knip en heb er ook niks van gevoeld.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 27 jul 2011 - 23:38

Liadan schreef:
ProudMama schreef:Fiebje.: vlg de gyn is de hoofdomtrek belangrijker als het gewicht, ales het kopppie er is volgt de rest eigenlijk vanzelf.
Mijn mannetjes liepen qua hoofdomtrek 2 weken voor, dus waren qua hoofd bijna 38 weken. Maar met een knip was het er gelijk hoor, en van de knip voel je op dat moment niks omdat ze verdoven. En de schedeldeeltjes zijn los he, dat ' klapt pas uit' als ze eruit zijn tot een rond koppie...

En ik ben niet verdoofd bij de knip en heb er ook niks van gevoeld.
hier verdoven ze altijd tijdens een wee, vlg wee de knip. Als ze dan snel zijn kunnen ze gelijk hechten zonder bij verdoven. Helaas duurde het bij mij te lang en moesten ze na de eerste hechting opnieuw verdoven. Al was het toen nog echt pijnlijk!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 7:32

Dames, bedankt voor de stektewensen...
Het was een heel heavy dagje vandaag. Om 8 uur op om 200 broodjes te smeren voor de buurman (voor tussen de dienst en het crematorium). Nadat we de broodjes gebracht hadden hebben we ons snel omgekleed en klaargemaakt. De uitvaartdienst was in hun eigen tuin, het was supermooi. Er was een man van het uitvaartcentrum die de dienst deed, maar er waren heel veel stukjes door familie en vrienden... heel emotioneel, maar supermooi! Daarna dus een broodje, en naar het crematorium, daar een korte dienst door dezelfde man en ook weer een paar stukjes voorgelezen. En daarna nog een borrel met vlaai, bitterballen en kaas/worst prikkers.

Heel apart hoe zij het allemaal geregeld hebben, maar het past zó bij hen! Allemaal heel mooi, ik denk dat iedereen zo'n afscheid zou willen hebben. Het was wel heel emotioneel allemaal! Zij hebben door het lange ziektebed natuurlijk alles samen besproken en geregeld, dat maakt het ook zo bijzonder en speciaal.

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 do 28 jul 2011 - 8:25

Kruumel schreef:Dames, bedankt voor de stektewensen...
Het was een heel heavy dagje vandaag. Om 8 uur op om 200 broodjes te smeren voor de buurman (voor tussen de dienst en het crematorium). Nadat we de broodjes gebracht hadden hebben we ons snel omgekleed en klaargemaakt. De uitvaartdienst was in hun eigen tuin, het was supermooi. Er was een man van het uitvaartcentrum die de dienst deed, maar er waren heel veel stukjes door familie en vrienden... heel emotioneel, maar supermooi! Daarna dus een broodje, en naar het crematorium, daar een korte dienst door dezelfde man en ook weer een paar stukjes voorgelezen. En daarna nog een borrel met vlaai, bitterballen en kaas/worst prikkers.

Heel apart hoe zij het allemaal geregeld hebben, maar het past zó bij hen! Allemaal heel mooi, ik denk dat iedereen zo'n afscheid zou willen hebben. Het was wel heel emotioneel allemaal! Zij hebben door het lange ziektebed natuurlijk alles samen besproken en geregeld, dat maakt het ook zo bijzonder en speciaal.

wouuww dat klinkt echt als een hele mooie dienst zeg, en het klinkt ook erg emotioneel allemaal! maar wel heel persoonlijk zeg!! sterkte!!

hoe voel je je verder....nog maar een ruime week.....spannend!!

all: even een vraagje voor iedereen, misschien herkend iemand het. ik heb nu zo'n 2 á 3 weken "last" van een vlekje in mijn oog. niet dat je het ziet. maar ik zie regelmatig een zwart vlekje dansen op het ritme van mijn hartslag...het is niet heel erg belemmerend voor mijn zicht, maar vindt het wel apart. is hier iemand bekend mee? ik heb verder geen hoofdpijn of wat dan ook!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 8:41

Joyce, het was ook heel emotioneel en heel mooi. Het was een intensive dag!

Met mij gaat het prima, ik voel af en toe iets in mn buik, dus ik denk dat dat toch voortekentjes zijn. Maar het kan nog best even duren!

Ik heb geen idee wat dat is wat jij beschrijft. Anders moet je het eens aan de verloskundige vragen.

Gast
Gast

Bericht  Fearie do 28 jul 2011 - 9:44

@ Kruumel, kan me voorstellen dat het een zware en vermoeiende dag was. Wel fijn te horen dat het goed met je gaat. Heb trouwens geen last van hormoonbommen zoals jij ze beschrijft haha :P Sowieso weinig last van hormonen.

@ Joyce, heb geen idee wat het zou kunnen zijn wat jij beschrijft. Heb daar geen last van gehad. Wat een mooie jurk heb je trouwens Very Happy

@ Fiebje, wat vervelend dat je een slechte nacht hebt gehad. Heb je vandaag nog een beetje bij kunnen slapen? Of vanavond op tijd na bed?

@ Laced, ik heb ook last van indalingskrampen (soms net alsof mijn doos bont en blauw is). Nog geen weeen ofzo te bekennen. Was het gezellig vandaag met je vriendin? Heb je nog last van je benen, hoop dat je vanavond wat beter slaapt.

@ Kletskousje, leuk he Burgers Zoo! Wij zijn er 2 maanden geleden ook geweest smile Dat het nu al bij je begint te rommelen, hier nog geen enkel teken van activiteit.

@ Hazeltje, ik vind Lief en Stoer ook erg leuk, alleen vind het te prijzig. Vriendin van me heeft bijna alles van Lief, maar als ik hoor wat ze er voor kwijt is :shock: Wat is Puur dan, de vrouwen/volwassenenserie van Lief?

@ All, vandaag eindelijk het kamertje afgemaakt. Morgen ga ik beginnen met wassen en dan maak ik het bedje ook op smile Post dan wel ff foto's. Ben er blij mee, moet alleen nog van dat plakfolie op de ramen anders kun je zo naar binnen kijken. Vanavond na de Intratuin geweest met mijn zusje, nog wat leuke plantjes voor in huis gehaald.
Gisteren met mijn collega's uit eten geweest, was gezellig - van 5 tot 9 in het restaurant gezeten, kleppen met 6 vrouwen haha.
Morgen eens even een rustig dagje, ben alleen nog maar aan het rennen geweest deze week.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  studiebol do 28 jul 2011 - 19:34

Fearie jij bent maar druk in je verlof zeg! Maar wel leuke dingen Very Happy

Kruumel het klinkt als een mooi afscheid... veel sterkte nog want het gevoel van verdriet is nu natuurlijk niet weg!

Hebben de slechte slapers vanacht wat beter geslapen?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Laced do 28 jul 2011 - 19:47

Faerie; je hebt de magische grens van de 37 weken bereikt, wat fijn! Ik ben benieuwd naar het kamertje. Je bent inderdaad wel erg druk zeg, doe maar eens lekker een dagje rustig smile

Studiebol: hoe gaat het met jou? Heb je het allemaal kunnen laten bezinken en sta je er hopelijk weer wat positiever in?

Kruumel; jeetje, wat een heftige dag zeg. Fijn dat je er nog bij aanwezig kon zijn en afscheid van haar hebt kunnen nemen.

Joyce; ik herken het ook niet. Anders de volgende keer bespreken bij de verloskundige?

Schism; ben benieuwd hoe het met jou gaat!

All; lekker nachtje doorgeslapen! De kleine is ontzettend druk in mijn buik, zit nu op de bank en hij is van de ene kant naar de andere kant aan het gaan in mijn buik haha! Vandaag nog geen plannen. Denk dat ik het dorp even in ga, heb geen zin om binnen te zitten. Van het weekend op verjaardag en uit eten met vrienden. Owja.. Ik zit in dubio. Ik moet in het ziekenhuis bevallen en ik twijfel of ik het bed op klossen moet zetten. We hebben al een vrij hoog bed, maar moet ik voor de kraamzorg het bed op klossen zetten?

Laced
Kletskop
Kletskop

Bericht  studiebol do 28 jul 2011 - 20:58

Laced lief dat je het vraagt, ik probeer er niet te veel over na te denken. Heb even met 2 vriendinnen gekletst en dat was fijn en natuurlijk met mijn vriend. Het doet hem dan ook wel verdriet om mij zo aan de telefoon te krijgen en op zo'n afstand maar ja... Ik probeer me gedachte weer te verzetten, ben druk op zoek naar een lekker vakantie voor ons samen dus dat zijn weer leuke dingen om naar te kijken Very Happy
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  mauwmauw do 28 jul 2011 - 21:08

@laced,ik ben een meelezer hier(ben namelijk niet zwanger)maar toen ik zwanger was heb ik het bed niet omhoog gezet.Ik heb dit besproken met de kraamzorg toen ze hier waren voor de intake.Bij ons ging dat gewoon echt niet,we hebben echt een heel klein kamertje.De kraamzorg heeft toen aangegeven dat het niet hoeft,alleen dan kan de kraamhulp weigeren je bed te verschonen.Bij ons heeft de kraamhulp dat dan ook niet gedaan.Ik ben trouwens ook in het ziekenhuis bevallen.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 21:25

Laced schreef: Owja.. Ik zit in dubio. Ik moet in het ziekenhuis bevallen en ik twijfel of ik het bed op klossen moet zetten. We hebben al een vrij hoog bed, maar moet ik voor de kraamzorg het bed op klossen zetten?

ik zou zorgen dat je klossen in huis hebt (en ook zeker weet dat ze passen) en als de kraamzorg er is, overleggen wat zij willen. Als ze het nodig vinden kun je het bed altijd nog op klossen zetten.

Ik vond ons bed op klossen echt een drama, het bed was 97 cm hoog, ik kon er met dikke buik nauwelijks in komen, zelfs niet met krukje en toen ik bevallen was had ik zo'n spierpijn dat ik mezelf niet omhoog kon duwen met m'n armen om in bed te komen. Ik ben de eerste dagen in bed getild door de kraamhulp en mijn man. Ook uit bed komen deed pijn, omdat ik me eruit moest laten glijden, terwijl ik hechtingen had.
Ik hoop dus voor je dat je bed niet op klossen hoeft. Ik was in ieder geval blij dat ons bed na 3 dagen van de klossen af mocht van de kraamhulp.

Gast
Gast

Bericht  L!ND@ do 28 jul 2011 - 21:38

Dromertje schreef:
Laced schreef: Owja.. Ik zit in dubio. Ik moet in het ziekenhuis bevallen en ik twijfel of ik het bed op klossen moet zetten. We hebben al een vrij hoog bed, maar moet ik voor de kraamzorg het bed op klossen zetten?

. Ook uit bed komen deed pijn, omdat ik me eruit moest laten glijden, terwijl ik hechtingen had.
Ik hoop dus voor je dat je bed niet op klossen hoeft. Ik was in ieder geval blij dat ons bed na 3 dagen van de klossen af mocht van de kraamhulp.

Ow ja! Dat was ik even vergeten! Ik ging als een hondje in het uit bed, op mijn knietjes, anders lukte me het niet :shock:
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 21:41

L!ND@ schreef:
Dromertje schreef:

. Ook uit bed komen deed pijn, omdat ik me eruit moest laten glijden, terwijl ik hechtingen had.

Ow ja! Dat was ik even vergeten! Ik ging als een hondje in het uit bed, op mijn knietjes, anders lukte me het niet :shock:

Dat kreeg ik al helemaal niet voor elkaar door de spierpijn, man ik had echt minder hard en minder lang moeten persen zeg :shock:

Gast
Gast

Bericht  Flip Fluitketel do 28 jul 2011 - 21:45

Dromertje schreef:

ik zou zorgen dat je klossen in huis hebt (en ook zeker weet dat ze passen) en als de kraamzorg er is, overleggen wat zij willen. Als ze het nodig vinden kun je het bed altijd nog op klossen zetten.

Ik vond ons bed op klossen echt een drama, het bed was 97 cm hoog, ik kon er met dikke buik nauwelijks in komen, zelfs niet met krukje en toen ik bevallen was had ik zo'n spierpijn dat ik mezelf niet omhoog kon duwen met m'n armen om in bed te komen. Ik ben de eerste dagen in bed getild door de kraamhulp en mijn man. Ook uit bed komen deed pijn, omdat ik me eruit moest laten glijden, terwijl ik hechtingen had.

Wij hebben gelukkig niet z'on hoog bed. Ik was er blij met de klossen eronder. Zeker na(maar ook voor) de bevalling, waarna ik heel erg veel last van mijn bekken en onderrug had en hierdoor bijna niet kon lopen. Het bed stond precies op de goede hoogte en ik kon er zo opgaan zitten. Hoefde niet te gaan klimmen o.i.d. gelukkig. De klossen hebben nog zeker ruim 3maanden onder ons bed gestaan.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067

Bericht  Fiebje vr 29 jul 2011 - 2:39

Kruumel, zo te horen is het een mooie, verdrietige dag geworden. Fijn dat jullie daar je steentje aan bij konden dragen.

joyce, de klachten komen mij ook niet bekend voor. Wellicht de volgende x even voorleggen aan je verlos.

Laced, ik beval ook in't zhuis. Wij zetten het logeerbed naast ons eigen bed. Ik mag zoiezo niet in ons bed bevallen, wij hebben een waterbed.

fearie, en hoe bevalt je verlof?

verder laat mijn geheugen me in de steek. Heb vannacht redelijk geslapen, om de 2 uur wakker. Buik wordt verbouw van binnen! Maar heb de schade vanmorgen ingehaald werd om kwart voor 12 wakker. Wist niet wat me overkwam! Baby is vandaag om rustig, drukt alleen erg van boven en van onder. Buik zit ook steeds meer in de weg en heb ook echt het gevoel dat ik vol zit. De eerste strepen zijn ook tevoor schijn gekomen helaas.

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552

Bericht  Gast vr 29 jul 2011 - 5:06

L!ND@ schreef:
Dromertje schreef:

Zo deed ik het ook. Op mijn knieen in/ uit bed en dan gaan zitten/ staan.

Ons bed hoefde van de kraamzorg niet op klossen, maar onze boxsping is al 65 cm, dan scheelde.

Gast
Gast

Bericht  Laced vr 29 jul 2011 - 22:11

Dank jullie wel voor de adviezen! Ik ga de bierkratjes gewoon in huis halen, mocht de kraamzorg aangeven dat deze eronder gezet moeten worden is dat zo gebeurd. (of niet haha)

Wat is het hier verder stil! Nog steeds ;-)

Kruumel & faerie; meldplicht!

Laced
Kletskop
Kletskop

Bericht  Fearie vr 29 jul 2011 - 22:47

Hahaha, ik heb meldplicht. Dat het zo snel zou gaan ! :P
Ik meld me, nog geen enkele activiteit hier hoor smile Heb nu alleen steeds meer moeite met het in bed liggen, word vaak 's nachts op mijn rug wakker met als gevolg dat alles zeer doet.

@ Laced, ik heb ook kratten besteld. Gaan we maandag ophalen en dan gaat mijn bed ook op klossen, heb ook een boxspring, maar die is niet zo heel erg hoog.

@ Fiebje, mijn verlof bevalt goed tot nu toe. Heb nog echt een vakantiegevoel idee, heb nog geen moment echt stil gezeten haha. Naar de Ikea, Intratuin, klossen halen, uit eten, shoppen met vriendinnen. Alleen vandaag staat er weinig op de planning, ben begonnen met wassen en wil zoveel mogelijk vandaag klaar hebben en opgeruimd smile

@ All, heb allemaal rode vlekjes op mijn voet. Iemand enig idee wat dat zou kunnen zijn, misschien van het vocht vast houden? Heb er geen last van en het zit ook alleen op mijn rechtervoet smile

Fearie
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 30 jul 2011 - 0:20

Ik meld me ook!

Nog steeds alles rustig... vanaf dinsdag heeft het wel elke avond/nacht een beetje gerommeld, dus ik heb wel het gevoel dat mijn lichaam en het kindje zich klaar aan het maken zijn. Maar niet het gevoel dat ik nu snel ga bevallen hoor.

Ik ga voor 4 of 6 augustus, hoewel ik al langer het gevoel heb over de 40 weken heen te gaan...

Vandaag lekker een dagje rust. Na deze vermoeiende week is dat wel fijn!
Ik ga de babykamer een beetje afstoffen en stofzuigen/dweilen, en ik wil vandaag het ledikantje en het wiegje opmaken.

Verder ben ik bezig met dingetjes klaarleggen voor mijn man. Zoals envelop met alles erin voor het aangeven van de baby, envelop met gegevens voor de drukker, en gegevens voor advertentie dagblad.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 30 jul 2011 - 0:22

Naam Leeftijd Uitgerekend Geslacht bijzonderheden
Kruumel 28/30 6 augustus .... Voorkeur thuisbevalling
Fearie 23/31 18 augustus Jongen -
Fiebje 28/29 27 augustus .... -
Schism 27/27 28 augustus Jongen -
Laced 24/25 3 septemberJongen -
Kletskousje 25/26 4 september .... -
Lieveheersbeestje 28/27 10 september .... -
Bazyle 23/27 1 oktoberMeisje -
Blondje1313 31/28 11 oktoberMeisje -
Floor 28/29 14 november.... -
Parels 25/28 22 november Meisje Ziekenhuis bevalling
Joyce0606 25/27 28 novemberJongen Ziekenhuis bevalling
Hazeltje 27/35 4 decemberJongen Ziekenhuis bevalling
Studiebol28/3212 december2 meisjesziekenhuis bevalling / tweeling
LindaK26/3730 januari....ziekenhuis bevalling

bevallen:
2 april Limburg85 (R.oan)
4 april MamaRosa (E.mma & E.Lin)
7 april Smaragdje (J.ayden)
30 april Woezel (E.lise)
6 mei Chelle (A.nne)
6 mei Mel (E.va)
23 mei Liadan (K.ian)
4 juni Bruintje Beer (D.avid)
14 juni Chipa (F.riso)
21 juni NowIamNothing (S.terre)
4 juli Teigertje (M.aaike)
4 juli Schuddebuikje (N.ick)
7 juli Mizzie (R.obin)
14 juli Theezakje (K.as)
18 juli ProudMama (S.em & J.esse)
20 juli Novalee (N.inthe)
21 juli Happydobby (M.yles)
21 juli Rupsie (R.oan)
25 juli Pien (E.lin)

Even de tabel erbij, hij stond alweer zo ver weg...

Gast
Gast

Bericht  Gast za 30 jul 2011 - 2:16

@Kruumel: Heb je nu wel het idee dat je er mentaal meer 'klaar' voor bent? Al 39 weken joh... Het einde is nu echt in zicht he?!

@Fearie: Kan je nog op je rug slapen dan? Ik had toen echt het gevoel alsof ik stikte.
Ik had ook allemaal vlekjes op mijn benen en voeten van het vocht. En van het extra bloed wat je in je lichaam hebt, had zo overal en overal vaatjes die sprongen. Is nu allemaal weer verdwenen!

@All: Wat vliegt de tijd! Ben alweer meer als een week thuis!
Helaas valt het opknappen me zo erg tegen, maar komt ook waarschijnlijk omdat ik al doodmoe aan de bevalling en kraamtijd begon. Daarbij natuurlijk die dagen koorts, lage HB/ ijzergehalte, iedere 3 uur voeden waardoor je nooit langer als max 2 uurtjes slaapt...
En BV vraagt gewoon heel veel van je lijf, ik kan alles eten en val iedere dag nog af.

Gast
Gast

Bericht  Fearie za 30 jul 2011 - 4:35

@ PM, ik kan eigenlijk niet meer op mijn rug slapen, doet me erg zeer en dan kan ik me moeilijk omdraaien. Heb niet het gevoel dat ik stikte, maarja jij had natuurlijk ook 2 kleintjes he (iets meer gewicht waarschijnlijk :P).
Wat vervelend dat je toch niet zo snel opknapt als gehoopt, aan de andere kant je lijf heeft een flinke slag geleverd en zal dus ook ff moeten bijkomen en dat gaat langzaam. Wel fijn dat de BV gewoon goed gaat en dat je toch nog afvalt.

Fearie
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 30 jul 2011 - 4:47

PM, ik ben er nu meer klaar voor ja... nu heb ik echt het gevoel 'nog een week tot de uitgerekende datum' en dat geeft het gevoel dat het elke dag kan gaan beginnen. Ik heb voor mezelf ook echt een streefdatum gehad tot na de uitvaart, en vanaf vrijdag (gisteren) heb ik het gevoel dat het mag. Ik ben er klaar voor... kwa kamertje en spullen heb ik rust, ik heb het idee dat ik (zo ver mogelijk) alles in huis heb, en kwa gevoel ben ik er klaar voor.

Ik vind het niet erg als het nog een week duurt, maar ik heb wel het gevoel er klaar voor te zijn.

Ik kan nog goed op m'n rug liggen. Als ik naar bed ga ga ik eerst een tijd op de rug liggen omdat dat lekker voelt voor de rugpijn die de buik veroorzaakt. Daarna ga ik op mn zij liggen slapen.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 30 jul 2011 - 4:53

Ik heb nog 2 fotootjes van vandaag gepost in het buikjestopic.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 30 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: