Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
+52
mauwmauw
ProudMom
MissD
Theezakje13
Schism
Laced
PiP
Chelle
Dora
CCC
Steep
Floor
Nana
banjer49
studiebol
juffie001
Qiara
Lady4
Tiara
koNijntje
Sjonno
Fiebje
Clapperdie
Mamsie
Susan
sheila123
Bruintje Beer
Summerlovin
Annie24
Phileine
Liadan
Printje
Zininzon
blondje1313
Smaragdje
Lejow
LindaK
Bimbam
Tiana
Koffieleut
L!ND@
Sjaantje
Amber-
Paper Crown
Pien
joyce0606
Fearie
Burn
Happydobby
Novalee
kletskousje
Limburg85
56 plaatsers
Pagina 35 van 40
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
jeetje wat spannend zeg. hopelijk begint het vanacht vanzelf.
schuddebuikje- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10
spannend kruumel!! het gaat echt gebeuren! heel veel succes...!
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10
En en en? Ik hoop echt dat je weeen begonnen zijn en dat je ligt te bevallen. Spannend hoor!
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Goedemorgen
Kruumel, hoe gaat het meis? Ik hoop dat je al lekker bezig bent en dat je je kleintje snel in je armen mag sluiten!
Hier een goede nacht. S. werd rond 8 uur wakker, dus dat was wel lekker.
We gaan vanmiddag lekker buiten zitten en ik ga zo eerst nog wat poetsen. Daar heb ik geen zin in als het zo warm is!
Gisteren was mijn buik wel ontzettend onrustig.. Heel veel krampen en de hele dag door een trekkend gevoel in mijn buik...
Ik droomde ook dat ik naar de vk moest vannacht.. Nou, hopelijk bleef het bij een droom
Kruumel, hoe gaat het meis? Ik hoop dat je al lekker bezig bent en dat je je kleintje snel in je armen mag sluiten!
Hier een goede nacht. S. werd rond 8 uur wakker, dus dat was wel lekker.
We gaan vanmiddag lekker buiten zitten en ik ga zo eerst nog wat poetsen. Daar heb ik geen zin in als het zo warm is!
Gisteren was mijn buik wel ontzettend onrustig.. Heel veel krampen en de hele dag door een trekkend gevoel in mijn buik...
Ik droomde ook dat ik naar de vk moest vannacht.. Nou, hopelijk bleef het bij een droom
kletskousje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 386
Punten : 455
oww niemand heeft nog wat gehoort van kruumel! ik denk dat ze wel bezig is, en anders moest ze om 7 uur het ziekenhuis bellen, of er plaats was! dus die is in ieder geval ergens anders met haar hoofd!!
ik hoop zo dat alles voorspoedig loopt! en dat ze lekker weeen heeft gehad vannacht!
we wachten af met spanning!!
ik hoop zo dat alles voorspoedig loopt! en dat ze lekker weeen heeft gehad vannacht!
we wachten af met spanning!!
joyce0606- Kletskop
Ik ben ook benieuwd naar Kruumel, maar als je eenmaal bezig bent denk je niet meer aan het forum is mijn ervaring
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Nee, als je echte weeen krijgt zal dat hele forum je een zorg zijn haha!Happydobby schreef:Ik ben ook benieuwd naar Kruumel, maar als je eenmaal bezig bent denk je niet meer aan het forum is mijn ervaring
Zie het al voor me, tijdens de persweeen: Even paar minuten hoor mensen, ik moet even melden op het forum dat ik aan het persen ben
Gast- Gast
Spannend Kruumel!!
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Kruumel: ik hoop voor j dat je ondertussen aan het genieten bent van jullie kleintje en dat alles goed met je gaat!
Heeft iemand nog iets van schism gehoord? Ben wel benieuwd hoe het met het haar gaat!
Heeft iemand nog iets van schism gehoord? Ben wel benieuwd hoe het met het haar gaat!
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Effe kort. Ik ben in t ziekenhuis. Heb gel gehad vanmorgen. Heb wat harde buiken / beginnende weeen maar t schiet nog niet op. Hele tijd ctg. Zometeen meer info of ik al ontsluiting heb.
Gast- Gast
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Fearie- Ratel
Laced schreef:Heeft iemand nog iets van schism gehoord? Ben wel benieuwd hoe het met het haar gaat!
Ik niet, ben ook wel benieuwd
Fearie- Ratel
Ow spannend Kruumel!
Ik ben benieuwd hoe het met je gaat..
En hopelijk gaat het nu snel!
Ik ben benieuwd hoe het met je gaat..
En hopelijk gaat het nu snel!
kletskousje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 386
Punten : 455
Kruumel, hopelijk gaat het snel, als het te lang duurt gewoon een ruggeprik nemen hoor, heb zelf spijt dat ik die niet gehad hebt tijdens de weeën.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
@ Kruumel: Succes, ik hoop dat het op gaat schieten!!
@ Laced: Hier ben ik! Alles gaat goed haha ben gewoon te lui om steeds te reageren omdat het zoveel is!
Zo hier ben ik ook weer eens, heb altijd zoveel bij te lezen dat ik geen fut heb om op alles te reageren. Zal mijn leven gaan beteren en beter mijn best gaan doen haha.
Hier alles goed. Net weer bij de vk geweest en weer helemaal goedgekeurd. Kleine man lag al goed ingedaald en is nog lekker druk. Hij kan me af en toe echt verschrikkelijk pijn doen
Verder op mijn gemakje alle klusjes aan het afmaken. Lekker wassen, poetsen, kamertje organiseren, relaxen probeer ik maar ben niet zo goed in stil zitten
Ben bezig met mijn ziekenhuistas, en moet van de week ook maar eens klossen gaan halen.
Ik voel me eigelijk nog hardstikke goed, natuurlijk wel sneller moe en buiten adem, maar had verwacht dat het veel zwaarder zou zijn zo op het einde. Valt weer meer toch
Schism- Prater
- Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10
oww nog geen baby bij kruumel ik ben benieuwd hoe het nu gaat!....zal ze al lekkere weeen hebben...
joyce0606- Kletskop
joyce0606 schreef:oww nog geen baby bij kruumel ik ben benieuwd hoe het nu gaat!....zal ze al lekkere weeen hebben...
lekkere weeën nog wel ;-)
Hoop dat het nu opschiet bij kruumel, zodat ze snel kan gaan genieten van haar kindje!
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Succes hoor Kruumel! ik ben benieuwd!!
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Joyce: Ik kan me niet eens meer precies herinneren hoe het voelde, maar lekker en weeen in 1 zin... dat klopt niet hoor
Gast- Gast
ProudMama schreef:Joyce: Ik kan me niet eens meer precies herinneren hoe het voelde, maar lekker en weeen in 1 zin... dat klopt niet hoor
jaa ik las hem na, en dacht ook er klopt iets niet! maar misschien dat je er meer naar verlangt, als het niet zo wilt opschieten!
ik bedoelde ook meer in de zin van, stevige, goede weeen waarmee je een kind op de wereld kunt zetten! alleen klinkt het geschreven wel als een soort toetje, ik realiseer mij dat het alles is behalve een lekkere pudding...
joyce0606- Kletskop
Nou, nog geen lekkere weeen hier. Ik ben net verhuisd van de vk naar de kraam. Ze hopen dat ik vannacht weeen krijg. En zo niet mag ik morgen weer terug naar de vk.
Ik heb nu 2 keer gel gehad. Vanmorgen en vanmiddag. Na de tweede keer (en flink toucheren) heb ik wel meer vruchtwater verloren en bloedverlies. Het rommelt nu wel... Heb harde buiken en krampen. Maar niet genoeg en niet constant.
Ik heb nu 2 keer gel gehad. Vanmorgen en vanmiddag. Na de tweede keer (en flink toucheren) heb ik wel meer vruchtwater verloren en bloedverlies. Het rommelt nu wel... Heb harde buiken en krampen. Maar niet genoeg en niet constant.
Gast- Gast
Nou Kruumel, je houdt het wel spannend. Hoop dat je weeen een beetje doorzetten
Succes!
Succes!
Fearie- Ratel
Het gaat hier in dit topic qua bevallingen ook niet allemaal van een leien dakje he?
Ben bijna bang om nog wat mee te schrijven
Lieve Kruumel,
heel veel succes, hoop dat het snel doorzet!
Dit is natuurlijk ook niks!
Ben bijna bang om nog wat mee te schrijven
Lieve Kruumel,
heel veel succes, hoop dat het snel doorzet!
Dit is natuurlijk ook niks!
Gast- Gast
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken