Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+52
mauwmauw
ProudMom
MissD
Theezakje13
Schism
Laced
PiP
Chelle
Dora
CCC
Steep
Floor
Nana
banjer49
studiebol
juffie001
Qiara
Lady4
Tiara
koNijntje
Sjonno
Fiebje
Clapperdie
Mamsie
Susan
sheila123
Bruintje Beer
Summerlovin
Annie24
Phileine
Liadan
Printje
Zininzon
blondje1313
Smaragdje
Lejow
LindaK
Bimbam
Tiana
Koffieleut
L!ND@
Sjaantje
Amber-
Paper Crown
Pien
joyce0606
Fearie
Burn
Happydobby
Novalee
kletskousje
Limburg85
56 plaatsers

Pagina 29 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 29 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  koNijntje wo 27 jul 2011 - 3:22

joyce0606 schreef:konijntje, ik ga er zelf in trouwen!

leuk, gefeliciteerd!!
ik zie nu ook je ticker.. Embarassed slim.. angel
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 29 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Gast wo 27 jul 2011 - 5:18

Mooie jurk Joyce!
Staat je goed!
Goede boezem ook hahaha

Jeetjemina Hazeltje, jij bent op dreef!
Wel echt superleuk!

Ik heb trouwens mn witte lakentjes gevonden hoor bij de Hema!
Had ook een 3pack rompertjes 'voor de leuk' meegenomen daar, maar toen ik op het bonnetje keek waren ze 11 euro ..
En zó leuk vond ik ze ook weer niet, plus het was een piepklein maatje en knalroze & knalpaars ..
Dus die ben ik daarna bij een andere Hema gaan terugbrengen haha
Zometeen ga ik lekker in bad, met de nieuwe Kinderen Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 27 jul 2011 - 5:20

Hahaha, vind je dat duur voor rompertjes?
Die van de Hema zijn wel super fijn trouwens!

Gast
Gast

Bericht  Laced wo 27 jul 2011 - 5:46

Hazeltje: wat een super leuke kleertjes! Waar ben je geslaagd in E?

Joyce: wat een leuk jurkje, staat je goed! Gaan jullie het groots vieren of? Wij zijn 18 maart dit jaar getrouwd i.v.m. de komst van de kleine. We zouden in eerste instantie heel klein en simpel trouwen, maar toen eenmaal de datum vast stond wou ik toch wel heel graag een trouwjurk. En toen moest manlief natuurlijk ook in pak ;-) toen moest er natuurlijk ook een brui staart en een receptie ;-) geniet van de voorbereidingen en de dag zelf!

All: wat is het hier rustig...

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 27 jul 2011 - 5:49

Laced schreef:Hazeltje: wat een super leuke kleertjes! Waar ben je geslaagd in E?

Je verteld anders zelf ook niet veel :P

Ik ben bij C&A, V&D en Lief! geweest.
Meer lukte nu echt niet.

Ook nog drie pauze's moeten inlassen haha.

Gast
Gast

Bericht  Laced wo 27 jul 2011 - 5:54

Hazeltje schreef:
Laced schreef:Hazeltje: wat een super leuke kleertjes! Waar ben je geslaagd in E?

Je verteld anders zelf ook niet veel :P

Ik ben bij C&A, V&D en Lief! geweest.
Meer lukte nu echt niet.

Ook nog drie pauze's moeten inlassen haha.

Hahaha dat is waar! Maar ik maak zo weinig mee. Ben ook nog eens alleen thuis en heb geen auto (heeft mijn man mee) dus kan ook geen kant op. Is bij lief ook de sale gaande? Was van de week bij babypark geweest en daar was alles van lief 2 halen 1 betalen. Alleen hadden ze niet de maten die ik wou hebben.. Lukt het nog wel met lopen?

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993

Bericht  Gast wo 27 jul 2011 - 6:00

Ja, alles wat in de sale is, is nu 50% korting.
Er was nog heel veel.

Alleen jammer dat "Puur" niet in de sale was :P

Ja, ik kan nog wel lopen.
Maar met een slakkengangetje en veel zitten ondertussen.
Het scheelt ook dat ik van de week nog fysio gehad heb.
Nu is ze twee weken met vakantie... Ben benieuwd hoe dat uit gaat pakken!

Gast
Gast

Bericht  Floor wo 27 jul 2011 - 6:00

@joyce, mooie jurk! Succes met de voorbereidingen van jullie trouwdag.

@hazeltje, wat een leuke kleertjes. Dat vind ik wel jammer, dat we niet weten wat het is, dus we hebben algemene kleertjes (oranje, grijs, wit, groen enzovoort) maar ach ik denk dat als de baby geboren is ik daarna maar wat leuks in blauw of roze koop.

@parels, fijn dat je je lakentjes hebt gevonden, vaak kom ik voor dat soort dingen toch ook weer bij hema uit.

Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754

Bericht  Gast wo 27 jul 2011 - 6:03

@ Floor: wit en creme en zand enzo is wel heel mooi voor een baby'tje vind ik altijd.
Staat lekker zacht. En joh, die kleur komt straks wel Very Happy

Gast
Gast

Bericht  studiebol wo 27 jul 2011 - 6:35

Hazeltje wat een leuke dingen allemaal zeg! al wat groter maatjes over verkijk ik me daar op?
Maar Floor ik vind ook voor een baby wit hele mooi, of wit met een beetje een kleurtje, het staat heel lief. Ik had al iets gekocht voor ik wist wat het werd, en dat is wit met een rode tekst.

Als ik zo die kleertjes zie vind ik het jammer dat we hier in de buurt geen Lief hebben? Verkopen ze het merk Lief ook in een andere winkel dat jullie weten?

Ohja en volgens mij zei jij dat hazeltje tegen iemand dat je nu nog geen kleertjes moet gaan wassen omdat je dan straks dat weer moet doen. Maar moet je het dan doen of is het meer je nesteldrang die "vind" dat je het nog een keer moet wassen?

Laced volgens mij vroeg jij het, mijn vriend is in de maand november in nederland aan het werk, of op kantoor of op een klus wat dan in nederland moet gebeuren. Zo lossen ze het vaak op met de mannen van wie de vrouwen moeten bevallen, en als ik dan moet bevallen kan hij meteen naar huis komen en er zo bij zijn. Hij hoeft niet met een vliegtuig ofzo want dan weet je zeker dat hij er niet is Very Happy
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 27 jul 2011 - 6:45

Nee, klopt. Er zitten ook al wat grotere maatjes tussen.
62 en 68.

Lief! verkopen ze ook bij verschillende andere winkels.
Hier kun je kijken voor verkooppunten: Lief! verkooppunten
En online kun je ook bestellen.

Je mag gerust nu al wassen, alleen dan hangt het nog zoooooo lang in de kast.
Waardoor er alweer flink wat stof in kan gaan zitten.
Daarom adviseren ze het om het niet te snel te wassen.

Ik begin zo rond de 36 weken.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 27 jul 2011 - 7:15

Ik wilde met een week of 34 beginnen met wassen... Alhoewel het nu ook al kriebelt, maar kan gelukkig nog uit de voeten met kast herinrichten opruimen :P

Gast
Gast

Bericht  Fiebje wo 27 jul 2011 - 7:47

Studiebol, fijn dat je het nog met een vriendin erover kan hebben. Uiteindelijk zal je zien dat alles op z'n pootjes terecht komt.

kruumel, hoe is het met de misselijkheid? Kon ook door het ijs komen gister.

laced, fijn dat alles goed was!

joyce, mooie jurk! Trouwen jullie om het trouwen of voor de baby? Wij zijn inmiddels ook alweer een maand getrouwd maar stiekum is m'n man nog steeds m'n vriend!

hazeltje, wat een leuke kleren! Dat je zo moeilijk loopt komt dat door je bekken? Heb je een bekkenband, ik heb hem voor het winkelen, boodschappen doen enzo om en helpt echt goed. Houdt de boel bij elkaar. Kan hem bij de thuiszorgwinkel kopen.

parels, baderse!

Heb vanmiddag maar toegegeven aan de poetsnijd. Moest wel ontzettend lachen toen ik bezig was. Had bedacht ruimte voor ruimte. Begon in de hal was drukker met het stofzuigen van de muur en plafond als met de vloer. Na een tijdje was ik daar mee klaar liep naar m'n man zei tegen hem, ik lijk wel niet wijs. Hij zei ja vond dat je al lang bezig was. Dus zei wat ik aan het doen was, dus hij zei goed bezig. Maar ik was er van overtuigd dat ik niet spoorde en zei dat ook tegen hem. Maar hij ging niet mee hier in, kreeg als antwoord , je doet je best maar ik wil geen ruzie je bent een lopende hormonen bom. Liever de muren dan ik! Als morgen weer goed gaat hoef ik alleen de slaapkamers en de badkamer nog! Begin nu alleen te twijfelen over de was heb nu 50 en 56 gewassen. Zal ik 62 ook al moeten doen? Hazeltje had jij trouwens bij de h een hele zware bevalling gehad? Ben jij zelf ook groot?

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552

Bericht  studiebol wo 27 jul 2011 - 7:49

Oh oke, het was verhaal is duidelijk! Ik kan het nu toch nog niet opruimen want ik heb geen kast dus wassen heeft ook nog geen zin, maar ik denk dat ik wel iets eerder dan week 36 begin, misschien komen dan de baby's al wel Very Happy
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  ProudMom wo 27 jul 2011 - 7:53

joyce0606 schreef:nou mijn "trouwjurk" is binnen, netjes door de brievenbus smile

hij is mij niet tegen gevallen, ik vind nooit iets leuks bij mij staan, maar goed dat is mijn zelfbeeld probleem smile

hier istie dan, even snel genomen in mijn spiegel, van de zijkant zie je trouwens wel een hele babybump! smile

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 29 123553-7075607

Ik ben niet zwanger, maar lees hier - stiekem - wel eens mee. Wink
Maar wat een super leuke en mooie jurk zeg! Very Happy

Ik zag je net ook voorbij komen op babysite, toevallig, haha!
ProudMom
ProudMom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 425
Punten : 457
Registratiedatum : 14-05-11

Bericht  joyce0606 wo 27 jul 2011 - 8:34

[quote="ProudMom"]
joyce0606 schreef:nou mijn "trouwjurk" is binnen, netjes door de brievenbus smile

hij is mij niet tegen gevallen, ik vind nooit iets leuks bij mij staan, maar goed dat is mijn zelfbeeld probleem smile

hier istie dan, even snel genomen in mijn spiegel, van de zijkant zie je trouwens wel een hele babybump! smile

Ik ben niet zwanger, maar lees hier - stiekem - wel eens mee. Wink
Maar wat een super leuke en mooie jurk zeg! Very Happy

Ik zag je net ook voorbij komen op babysite, toevallig, haha!

Dank je!! Embarassed ja klopt heb ook een babysite! daar kan ik al mijn geklaag kwijt en niemand die het leest smile haha
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  Gast wo 27 jul 2011 - 8:38

Fiebje, ik was niet misselijk, maar had een hele rare buikpijn. Ik twijfelde ook of het door het ijs kwam of door iets anders. Vandaag nergens last van gehad, tot vanavond, het rommelt weer in mn buik. Het zal misschien wel wat voorbereidend werk zijn... echt vervelend is het niet.

All, net de avondwake van de buurvrouw gehad, morgen de dienst in hun eigen tuin, daarna naar het crematorium en daarna een 'borrel'. Zal wel een moeilijke dag worden.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 27 jul 2011 - 8:51

@ Fiebje: Hahahaha, je man snapt het Wink
Heerlijk toch, dat dadelijk alles lekker schoon is!

Een zware bevalling... Tja, ik kan me er bijna niks van herinneren.
Het heeft 13 uur geduurd vanaf de eerste wee tot ze eruit was.
Het enige vervelend was toen het hoofdje "stond" maar dat is bij iedereen vrij pijnlijk.
Ik geloof niet dat mijn bevalling zwaarder was omdat H. 8 pond was.

Mijn man is bijna 2 meter en ik 1.76
En beide waren ook rond de 8 pond bij de geboorte.

@ Kruumel: wat naar. sterkte morgen!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 27 jul 2011 - 9:59

Zijn jullie zo'n hormonenbommen?
Ik heb er weinig last van. Mijn man heeft ook nog niet geklaagd, terwijl t meestal elke maand raak was.

Edit: bij menstruatie.

Gast
Gast

Bericht  Fiebje wo 27 jul 2011 - 13:39

Nee het valt wel mee. Tenminste dat zei hij pas nog. Af en toe kan hij me achter het behang plakken, maar dat is andersom net zo!
Dus dit wordt ook waarschijnlijk een forse baby voor jou hazeltje. Ik ben 1.84 en mijn man ook zoiets. Ik was net 7 pond bij de geboorte. Mijn man was 6.5 pond. Mijn tante zei al, welkom bij de club van de dikke 8 rondesp! Zei al hoop dat het er 8 zijn en geen 9! Al moet ik zeggen dat de verlos me vandaag al weer flink gerust gesteld had. Ach ja eruit moet het toch, we zullen het zien.
kruumel hoe is het met het gerommel? Succes vandaag.

Fiebje
Prater
Prater

Bericht  Happydobby wo 27 jul 2011 - 18:06

Hazeltje schreef:@ Fiebje:
Een zware bevalling... Tja, ik kan me er bijna niks van herinneren.
Het heeft 13 uur geduurd vanaf de eerste wee tot ze eruit was.
Het enige vervelend was toen het hoofdje "stond" maar dat is bij iedereen vrij pijnlijk.

Ik denk ook dat het zelf is wat je ervan maakt. Nou was onze zoon een sterrekijker en had hij er nooit natuurlijk uitgekunt bleek na de keizersnee.
Mijn bevalling heeft 28 uur geduurd, waarvan de laatste 10 uur in het ziekenhuis. Ik kan me nu al niet helemaal herinneren hoeveel pijn ik heb gehad. Nou kwam ik niet zover als hazeltje dat het hoofdje stond, maar ik heb 2 uur geperst terwijl er een gyn en assistent in opleiding constant op mijn baarmoedermond aan het drukken waren omdat ik een randje had. Dit vond ik het pijnlijkst van alles.

Wij willen ook ooit wel en tweede en ik zie niet tegen een tweede bevalling op.
als het maar een ander ziekenhuis is

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320

Bericht  kletskousje wo 27 jul 2011 - 20:58

Goedemorgen.

Ik reageer even vanaf pagina 46 terug..

@ Studiebol, Wat leuk 2meiden! Lekker shoppen nu dus! Wat vervelend dat je vriend zoveel in het buitenland zit. Lekker huilen af en toe en gewoon veel communiceren!

@ Laced, Wij hebben die groeiecho maandag gehad. Was weer leuk om naar onze uk te kijken! Ik heb niet het idee trouwens dat mijn buik nu sneller groeit als bij mijn dochter. In het begin wel natuurlijk, maar nu is hij toch wel gelijk!

@ LindaK, Jeetje 12 weken te vroeg! Dat zal wel even schrikken geweest zijn. Succes morgen!!

@ Joyce, Mooie jurk!

@ Hazeltje, Wat heb je weer veel geshopt Wink Maar wel leuk zeg!

@ Parels, Ik vind die 11 euro voor Hema rompers ook wel meevallen. Het zijn wel hele fijne!

@ Kleertjes wassen, Ik heb de kleertjes hier wel allemaal gewassen.. Maar dat komt omdat ik met mijn dochter eerder in het ziekenhuis heb gelegen en ik bang ben dat ik straks als een gek alles weer moet wassen. Zoveel hebben we ook nog niet, omdat we het geslacht niet weten!

@ Kruumel, Sterkte vandaag!

Zo dat was het weer!
Wij zijn gisteren naar Burgers Zoo geweest. Onze dochter vond het helemaal geweldig. Ze doet alle dieren na en ze keek haar ogen uit! Geslaagd dagje dus!

Vannacht flink wat gerommel.. en nu nog steeds geregeld harde buiken...
Vannacht deden ze ook echt pijn (incl. mijn rug) Nu is dat wel wat minder geworden..
kletskousje
kletskousje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 386
Punten : 455

Bericht  Gast wo 27 jul 2011 - 21:02

Fiebje.: vlg de gyn is de hoofdomtrek belangrijker als het gewicht, ales het kopppie er is volgt de rest eigenlijk vanzelf.
Mijn mannetjes liepen qua hoofdomtrek 2 weken voor, dus waren qua hoofd bijna 38 weken. Maar met een knip was het er gelijk hoor, en van de knip voel je op dat moment niks omdat ze verdoven. En de schedeldeeltjes zijn los he, dat ' klapt pas uit' als ze eruit zijn tot een rond koppie...

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 27 jul 2011 - 21:17

Hazeltje schreef:Hahaha, vind je dat duur voor rompertjes?
Die van de Hema zijn wel super fijn trouwens!

Ja weet dat ze fijn zijn, en de gewone witte ga ik daar ook wel halen, maar deze waren 'best leuk' en 'voor erbij' en dan vind ik het nog best wat geld Wink kan je weer iets anders leuks voor kopen! Sowieso moet ik nog even in het 'ik krijg een baby dus mag kopen-ritme' komen!

Gast
Gast

Bericht  Fiebje wo 27 jul 2011 - 21:26

ProudMama schreef:Fiebje.: vlg de gyn is de hoofdomtrek belangrijker als het gewicht, ales het kopppie er is volgt de rest eigenlijk vanzelf.
Mijn mannetjes liepen qua hoofdomtrek 2 weken voor, dus waren qua hoofd bijna 38 weken. Maar met een knip was het er gelijk hoor, en van de knip voel je op dat moment niks omdat ze verdoven. En de schedeldeeltjes zijn los he, dat ' klapt pas uit' als ze eruit zijn tot een rond koppie...
klopt helemaal, dat vertelde de verlos gisteren ook. En zei dat het hoofdje echt geen cm ers schelen per kindje. Vannacht en vanmorgen hier ook weer een hoop gerommel gehad. Maar had veel last van m'n onderbuik en onderkant net of de baby tegen m'n stuitje aan ligt. Pijn trok door naar m'n rug. Zijn dit indalings weeën?? Aangezien de baby al een paar weken ingedaald ligt!? Onder de douche werd het ook erger maar ben na het douchen toch in slaap gevallen was op, had nog bijna niet geslapen. Is nu weg alleen m'n buik is nog hard.

Fiebje
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 29 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: