Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+52
mauwmauw
ProudMom
MissD
Theezakje13
Schism
Laced
PiP
Chelle
Dora
CCC
Steep
Floor
Nana
banjer49
studiebol
juffie001
Qiara
Lady4
Tiara
koNijntje
Sjonno
Fiebje
Clapperdie
Mamsie
Susan
sheila123
Bruintje Beer
Summerlovin
Annie24
Phileine
Liadan
Printje
Zininzon
blondje1313
Smaragdje
Lejow
LindaK
Bimbam
Tiana
Koffieleut
L!ND@
Sjaantje
Amber-
Paper Crown
Pien
joyce0606
Fearie
Burn
Happydobby
Novalee
kletskousje
Limburg85
56 plaatsers

Pagina 25 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 25 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Fiebje za 23 jul 2011 - 6:33

Thanx meiden. Verlos is net geweest. Bloeddruk is 160 over weet ik niet meer. Wordt nu over gedragen aan de gyn. Hoop dat hij vlotjes komt.

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 25 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Fearie za 23 jul 2011 - 6:35

Ben je nu in het ziekenhuis, Fiebje? Hoop voor je dat de gyn snel komt en dat je uitsluitsel krijgt over wat te doen smile

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  Fiebje za 23 jul 2011 - 6:47

Fearie schreef:Ben je nu in het ziekenhuis, Fiebje? Hoop voor je dat de gyn snel komt en dat je uitsluitsel krijgt over wat te doen smile
ja ben in het zhuis, hoop ook dat ze vlotjes komen. Zullen wel urine en bloedafnemen en kijken de baby nu. Die heb ik vandaag ook nog niet zoveel gevoeld. Inmiddels wordt er een hart filmpje gemaakt en de weeën worden gemeten.

Fiebje
Prater
Prater

Bericht  studiebol za 23 jul 2011 - 6:50

Fiebje wat spannend zeg! veel succes en ik hoop dat je kindje nog ff blijft zitten!

Fearie en Kruumel.. ik vind het nog lastig, ik krijg wel een gedeelte ouderschapsverlof betaald en had hier gelezen dat je ook wat terug krijgt van de belasting. Maar ik vind het lastig om daar nu al een keus in te maken voor iets wat pas volgend jaar februari geld.. en voor ik met verlof ga moet ik een plan ingeleverd hebben.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Fearie za 23 jul 2011 - 6:53

@ Fiebje, das wel even spannend dus. Hou ons op de hoogte.

@ Studiebol, wanneer ga je met verlof? Voor mij was de keuze makkelijk, ik heb geen CAO en dus geen betaald ouderschapsverlof, vandaar dat ik het minimaal opneem (wil er wel gebruik van maken) maar kan niet volledig 3 maanden thuis blijven (we hebben mijn salaris nodig). Je krijgt netto per uur € 3,90 en per 2012 € 4,13 ofzo terug, je moet dat dan met je jaarlijkse belastingaangifte opgeven.

Fearie
Ratel
Ratel

Bericht  Fiebje za 23 jul 2011 - 7:26

Studiebol, ik neem geen extra verlof op. hartje van de beeb is goed, weeën activiteit weet ik nog niet wat ze ervan zeggen maar zie op het scherm wel een heuvel landschap ontstaan. Ze kijken zo naar het vruchtwater bloed is geprikt moet zo alleen nog urine afstaan. Liggen hier tv te kijken is ook wat van amy die is ook niet oud geworden. En dan die schietpartij zoveel doden, zo erg kan wel huilen. Pf al die hormonen!

Fiebje
Prater
Prater

Bericht  Gast za 23 jul 2011 - 7:38

Fearie, gezellig met 6 dames uit eten!
Ik dacht dat eerst ook, hoe moet je het verlof doorkomen als je altijd zoveel gewerkt hebt. Maar het gaat me goed af... ik heb ook wat vriendinnen met wisselende diensten dus overdag wel wat aanloop. Nu deze week en afgelopen week lijkt het net alsof iedereen nog even langs wil komen voordat ik ga bevallen, dus druk geweest met visite.

Fiebje, ik hoop dat alles goed is!

Studiebol, ik heb het nooit moeilijk gevonden. Ik ga van 5 dagen van 8 uur naar 3 dagen van 8 uur na mijn verlof. Ik neem eerst 3 weken vakantie, dus dat kost me niks, en daarna ga ik gewoon in contract omlaag naar 24 uur. Het scheelt ook dat wij mijn salaris niet nodig hebben om van te leven natuurlijk. Anders is het al snel moeilijker.

Gast
Gast

Bericht  Fiebje za 23 jul 2011 - 9:14

Yes yes mag weer naar huis! Zodra er iets veranderd moet ik wel gelijk terug. En moet maandag zoiezo terug komen om m'n bloeddruk op te meten en urine af te laten nemen ze hadden eiwit gevonden en ze willen dan maandag kijken of het erger is geworden. Gelukkig zo m'n eigen bedje in!

Fiebje
Prater
Prater

Bericht  Fearie za 23 jul 2011 - 9:19

Fiebje, fijn te horen dat je huis mag. Slaap lekker en succes maandag dan voor de checkup, doe maar rustig aan.

Fearie
Ratel
Ratel

Bericht  Laced za 23 jul 2011 - 9:28

Fiebje: wat fijn dat je weer naar huis mag! Is je bloeddruk weer wat gedaald? En heb je nog last van weeën?

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Fiebje za 23 jul 2011 - 10:12

Zal rustig aan doen angel . Bloeddruk was wel weer wat gezakt. Voor mijn gevoel schommelt het. Weeën zijn er nog wel, maar nemen weer af. Deze verlos zei zodra ze pijnlijk worden gelijk bellen! Terwijl de vorige zei pas bellen als ze pijn doen en je bloed verlies hebt. Dat is wel rot zoveel verschillende verlossen en allemaal een ander verhaal. Ze hadden nu weer een catether geplaatst voor urine, voelde er niks van! Terwijl de vorige x echt wel een rotgevoel was en dat buisje plaatsen heel gevoelig was. Zei al tegen haar als de volgende x weer moet dan laat ik ze jou roepen! Slaap lekker meiden, ik ga slapen nou ja in ieder geval proberen!

Fiebje
Prater
Prater

Bericht  Happydobby za 23 jul 2011 - 10:30

In mijn felicitatietopic staat een klein verslagje van de bevalling. Ben wel verdrietig over hoe het gegaan is en heb ook wel last van kraamtranen. Dit was ook niet wat je verwacht. Ik kan weer lopen inmiddels alleen slapen gaat hier nauwelijks.

Studibol, ik heb 4 weken onbetaald verlof opgenomen, ga daarna
12uur per week werken.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320

Bericht  Gast za 23 jul 2011 - 11:00

Happydobby, wat een heftige bevalling heb jij gehad! Ik herken er veel in, gelukkig heb ik niet ook nog eens hoeven persen, ik ben niet verder dan 6 cm ontsluiting gekomen (wel spoedkeizersnede). Doe rustig aan en als je moet huilen, lekker huilen! Gewoon laten gaan, dat hoort erbij! Probeer zoveel mogelijk van je mannetje te genieten en neem je rust op tijd. En wat niet gaat dat gaat niet! Ik hoop dat je herstel goed verloopt, neem er de tijd voor! Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 25 699888

Gast
Gast

Bericht  Gast za 23 jul 2011 - 13:01

Fiebje fijn dat je weer naar huis mocht.

Happydobby ik ga het even opzoekenen lezen.

All, inmiddels is het zondag. Onze trouwdag! Wij zijn alweer 2 jaar getrouwd. Wat gaat de tijd snel.

Gast
Gast

Bericht  Laced za 23 jul 2011 - 14:02

Pfff ik kan niet slapen! Manlief is naar Duitsland dit weekend en slaap bij mijn ouders. ik heb zon spierpijn in m'n benen en krampen bij mijn schaamstreek. Bah! Hopelijk lukt het om nog wat uurtjes te slapen...

Laced
Kletskop
Kletskop

Bericht  Fearie za 23 jul 2011 - 15:13

Hier nog een die niet kan slapen, heb het ondertussen 1 uur, 2 uur, 3 uur en 4 uur zien worden met af en toe een beetje dommelen. Hoop dat dit eenmalig is en niet nog 4 weken duurt, dat ga ik niet trekken haha. Vanmiddag maar ff bij slapen, misschien lukt het dan smile

Fearie
Ratel
Ratel

Bericht  Laced za 23 jul 2011 - 15:15

Wat vervelend hè, dat je niet kunt slapen. Ik ben er al tig keer uitgegaan om te plassen. Dan lig ik weer, heb ik me opeens honger! Haha! Hopelijk kun je vanmiddag wat bijslapen faerie!

Laced
Kletskop
Kletskop

Bericht  Fearie za 23 jul 2011 - 15:23

T is zeker vervelend, ben er net voor het eerst maar uitgegaan (was eigenlijk niet nodig, maar werd gek van mezelf). Ik lig wakker en mijn vriend ligt voldaan te snurken, dat is ook best frustrerend haha. Zelfs de hond ligt naast het bed te snurken haha. Heb gelukkig geen honger zoals jij, Laced, dat moest er nog eens bijkomen haha.
Hoop ook dat ik vanmiddag nog ff kan rusten of in ieder geval zondagavond moeier ben zodat ik wel kan slapen.

Fearie
Ratel
Ratel

Bericht  Happydobby za 23 jul 2011 - 16:23

Ik kam hier ook niet slapen, ik hoor huilende baby,s en herrie van de verpleging. Terwijl onze zoon slaapt.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320

Bericht  Gast za 23 jul 2011 - 17:57

En ik lig ook nog steeds wakker. Ik heb van 2.30 tot 4.00 uur geslapen. Daarna wakker door man die gister te veel heeft gedronken. Hij heeft geslaapwandeld en dingen gezegd tegen mr waar ik echt bang van werd. Ik was zo bang... Heb een vriendin gebeld die me enigsinds gerust heeft gesteld. Maar durfde niet meer te slapen. Heb man de hele tijd in de gaten gehouden. Hij heeft dus wel de hele tijd geslapen. Ik heb mn boek uitgelezen. Ik hoop dat ik dalijk nog eat kan slapen.

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 za 23 jul 2011 - 19:47

Kruumel schreef:En ik lig ook nog steeds wakker. Ik heb van 2.30 tot 4.00 uur geslapen. Daarna wakker door man die gister te veel heeft gedronken. Hij heeft geslaapwandeld en dingen gezegd tegen mr waar ik echt bang van werd. Ik was zo bang... Heb een vriendin gebeld die me enigsinds gerust heeft gesteld. Maar durfde niet meer te slapen. Heb man de hele tijd in de gaten gehouden. Hij heeft dus wel de hele tijd geslapen. Ik heb mn boek uitgelezen. Ik hoop dat ik dalijk nog eat kan slapen.

jeetje dat is ook wat zeg!! in neem aan dat hij dit niet van zich zelf weet?
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  kletskousje za 23 jul 2011 - 20:37

Goedemorgen allemaal!

Hier weer wat drukke dagen gehad. Dus weinig kunnen reageren, maar wel alles kunnen lezen!

Voor de meiden die slecht slapen.. vervelend he? Ik slaap op zich wel goed, maar wel heel licht. Dus ik word snel wakker van geluiden. En ik moet er elke nacht wel uit om te plassen!

Kruumel, jeetje jij staat al weer bovenaan. Spannend hoor! Het is zo'n babyboom geweest de laatste dagen.. Nu even rust Wink
Ojee, wat vervelend van je man.. Kan me voorstellen dat je dan niet goed slaapt!

HD, tot wanneer moet jij nog in het zkh blijven?

Wat een vreselijk weer he... Die regen.. bah!
Maja, ik vind het wel beter dan dat het heel benauwd is.. Dat is ook niet fijn!

kletskousje
kletskousje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 386
Punten : 455

Bericht  Fiebje za 23 jul 2011 - 20:57

Goedemorgen,
Hd, je hebt idd een heftige bevalling achter de rug. Laat de kraamtranen ook maar flink lopen. Enig idee wanneees jullie weer naar huis mogen? Thuis slaap je waarschijnlijk ook beter.

kruumel, ik zat er toch over na te denken om m'n man de laatste weken een drankverbod op te leggen. Of althans geen laveloze acties meer. Hij moet me toch ten alle tijden naar het zhuis kunnen rijden of daarheen kunnen komen. En met drank op achter het stuur heb ik zo'n hekel aan en ben als de dood dat er iets gebeurd.

Voor de andere meiden hoop ik ook dat jullie vanmiddag nog wat uurtjes slaap kunnen pakken. Het is er het ideale weer voor!

hier een redelijke nacht gehad. Waren beide vroeg wakker. Hebben tot net heerlijk samen in bed gelegen en nog over de naam gehad. Zijn er nu voor het grootste gedeelte uit, valt een last van m'n schouders! Nu de 2e naam nog. Gaan straks de afdruk van gips maken, ben benieuwd.

Fiebje
Prater
Prater

Bericht  Dora za 23 jul 2011 - 20:59

@ Faerie: heb je nogsteeds geen contact met je moeder meer? Of is ze inmiddels toch al wat bijgetrokken?
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121

Bericht  Fearie za 23 jul 2011 - 21:28

Nou, wonder boven wonder heb ik nog even kunnen slapen. In ieder geval van 4 tot 7 aan 1 stuk en toen nog ff tot half 10, scheelt toch wel ff.

@ Kruumel, jeetje wat heftig van je man. Kan me voorstellen dat je dan echt geen oog meer dicht doet, als ie straks wakker wordt maar ff babbelen met elkaar. Gebeurt dat vaker of was dit de eerste keer?

@ Fiebje, wat fijn dat jullie uit de naam zijn. Willen jullie perse een 2e naam? Mijn vriend drrinkt al een jaar niet meer, dus een alcoholverbod is niet nodig, maar mocht het wel zo zijn had ie er ook een opgelegd gekregen haha Wink

@ Teigertje, ik heb mijn moeder tot op heden niet gesproken en dat zal voorlopig ook niet veranderen. Er is teveel gebeurd en ze heeft nog geen enkele stap genomen om haar excuses aan te bieden, mijn oma (haar moeder) vind het verschrikkelijk en wil graag weer dat we contact met elkaar opnemen, maar ik ben nu zover dat ik liever geen moeder heb dan een moeder met het gedrag wat zij vertoond.
Al mis ik het gezellig doen enzo wel, dat wat andere meiden wel met hun moeder kunnen doen smile
Hoe is het met jou en jullie dochter?

Fearie
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 25 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: