Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
+52
mauwmauw
ProudMom
MissD
Theezakje13
Schism
Laced
PiP
Chelle
Dora
CCC
Steep
Floor
Nana
banjer49
studiebol
juffie001
Qiara
Lady4
Tiara
koNijntje
Sjonno
Fiebje
Clapperdie
Mamsie
Susan
sheila123
Bruintje Beer
Summerlovin
Annie24
Phileine
Liadan
Printje
Zininzon
blondje1313
Smaragdje
Lejow
LindaK
Bimbam
Tiana
Koffieleut
L!ND@
Sjaantje
Amber-
Paper Crown
Pien
joyce0606
Fearie
Burn
Happydobby
Novalee
kletskousje
Limburg85
56 plaatsers
Pagina 24 van 40
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
@ Kruumel: Ja, tijdgebrek heb je snel hoor. Zeker vandaag, alles inpakken, naar huis, thuis beetje bijkomen, kennis maken met de kraamhulp, visite enz enz.
Maar zo lekker om weer thuis te zijn!!
Bevallingsverhaal zal ik binnenkort eens schrijven voor ik de helft vergeten ben, gelukkig heb ik de overdracht voor de VK met de details haha!!
Zat net op de camera de foto's te kijken, stagaire heeft foto's gemaakt dat mijn man de navelstrengen doorknipt, maar vlg mij zittend op een krukje, precies tussen mijn benen door in volle 'glorie'... Die had ik niet hoeven zien als ik eerlijk ben.
Het enige grappige er aan is dat ik daarop weer zie hoe dik ook mijn bovenbenen waren van het vocht, mijn handafdrukken van het optrekken van mijn benen tijdens het persen staan er helemaal in
Maar zo lekker om weer thuis te zijn!!
Bevallingsverhaal zal ik binnenkort eens schrijven voor ik de helft vergeten ben, gelukkig heb ik de overdracht voor de VK met de details haha!!
Zat net op de camera de foto's te kijken, stagaire heeft foto's gemaakt dat mijn man de navelstrengen doorknipt, maar vlg mij zittend op een krukje, precies tussen mijn benen door in volle 'glorie'... Die had ik niet hoeven zien als ik eerlijk ben.
Het enige grappige er aan is dat ik daarop weer zie hoe dik ook mijn bovenbenen waren van het vocht, mijn handafdrukken van het optrekken van mijn benen tijdens het persen staan er helemaal in
Gast- Gast
Ben je al dat vocht nu al kwijt PM? Fijn dat je weer thuis bent, geniet ervan! Gaat de BV ook goed?
Gast- Gast
Linda, leuk dat je mee komt kletsen!
Joyce, je moet echt proberen te genieten meid... je moet niet overal bang voor zijn.
PM, dat geloof ik meteen, dat het lekker is om weer thuis te zijn, maar ook druk... je hebt je handen vol! Gaat het goed met je jongens?
Joyce, je moet echt proberen te genieten meid... je moet niet overal bang voor zijn.
PM, dat geloof ik meteen, dat het lekker is om weer thuis te zijn, maar ook druk... je hebt je handen vol! Gaat het goed met je jongens?
Gast- Gast
Kruumel schreef:
Mee eens! Kan me voorstellen dat je wat angstig wordt door alle verhalen om je heen/hier op het forum.
Maar echt, wat Kruumel zegt...probeer te genieten! De tijd gaat zo snel, het is zo jammer als je straks terugkijkt op een periode met angst...
Ik ben deze zwangerschap ook 'gewoon' ingegaan met positiviteit en ga er vanuit dat deze zwangerschap heel anders/langer zal verlopen dan m'n eerste!
LindaK- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 937
Registratiedatum : 18-11-10
Bazyle: Nog niet alles hoor, maar wel heel veel! Nu mijn buikje nog
Kruumel: Ja, druk is het wel. Iedere 3 uur 2 kinderen verschonen en temperaturen, allebei 10 - 15 min aan de borst, allebei een fles en dan nog 15 min kolven. Dan is er al ruim een uur om.
Ze doen het echt goed! Alleen S.em is een beetje duf, maar dat hoort ook bij het geel zien. Zijn wel gewaarschuwd dat we ze er niet tussendoor uit moeten halen voor bezoek, dat kost ze gewoon teveel energie. Eten en zichzelf warm houden kost ze al zoveel...
Kruumel: Ja, druk is het wel. Iedere 3 uur 2 kinderen verschonen en temperaturen, allebei 10 - 15 min aan de borst, allebei een fles en dan nog 15 min kolven. Dan is er al ruim een uur om.
Ze doen het echt goed! Alleen S.em is een beetje duf, maar dat hoort ook bij het geel zien. Zijn wel gewaarschuwd dat we ze er niet tussendoor uit moeten halen voor bezoek, dat kost ze gewoon teveel energie. Eten en zichzelf warm houden kost ze al zoveel...
Gast- Gast
+1Kruumel schreef:Joyce, je moet echt proberen te genieten meid... je moet niet overal bang voor zijn.
Mijn zwangerschap is natuurlijk zo'n voorbeeld, maar totaal niet te vergelijken, de kans op complicaties met een tweeling is natuurlijk vele malen groter.
Gast- Gast
Haha PM voor je buik weer terug is in zijn normale vorm ben je wel ff wat verder denk ik zo!
Gast- Gast
PM, ik denk ook dat je nog even geduld moet hebben voor je buik weer 'in vorm' is.
Ik heb hier laatst verteld dat ik naar het feest van de buurvrouw was geweest. Zij gaf een feest omdat ze kanker heeft, en 3,5 jaar geleden is ze opgegeven, ze zou nog een jaar hebben. Ze hebben zo gevochten en het dus nog 3,5 jaar volgehouden. Nu gaat het al een tijdje erg bergaf, ze kreeg morfine, prednison, valium en ze zijn gestopt met de behandelingen. Vanochtend stonden er allemaal auto's van familie... niet goed dus. Nu hoorden we dat ze aan het sterven is. We wilden er net nog naar toe gaan om afscheid te nemen, maar toen we net de deur uit wilden gaan belde de buurman op dat we beter nie meer konden komen. Het ging ineens zo snel dat hij zei dat we dat beter niet mee konden maken. Ze gaat dus vanavond overlijden... bah... ik kan niet stoppen met huilen. Ze is 47, met twee kleine kinderen van 9 en 7.
Ik heb hier laatst verteld dat ik naar het feest van de buurvrouw was geweest. Zij gaf een feest omdat ze kanker heeft, en 3,5 jaar geleden is ze opgegeven, ze zou nog een jaar hebben. Ze hebben zo gevochten en het dus nog 3,5 jaar volgehouden. Nu gaat het al een tijdje erg bergaf, ze kreeg morfine, prednison, valium en ze zijn gestopt met de behandelingen. Vanochtend stonden er allemaal auto's van familie... niet goed dus. Nu hoorden we dat ze aan het sterven is. We wilden er net nog naar toe gaan om afscheid te nemen, maar toen we net de deur uit wilden gaan belde de buurman op dat we beter nie meer konden komen. Het ging ineens zo snel dat hij zei dat we dat beter niet mee konden maken. Ze gaat dus vanavond overlijden... bah... ik kan niet stoppen met huilen. Ze is 47, met twee kleine kinderen van 9 en 7.
Gast- Gast
Ben ik weer na een weekje weggeweest te zijn!
@ Kruumel: Wat erg, heel veel sterkte, lijkt me moeilijk om dat van zo dichtbij mee te maken
@ PM: Beetje laat maar alsnog van harte gefeliciteerd met je 2 knullen! Wat zal het fijn zijn om ze lekker vast te kunnen houden. Als je ooit nog een fotootje wil plaatsen, die heb ik natuurlijk nog niet gezien
@ Linda: Welkom! Gezellig dat je mee komt kletsen!
@ All: Woooow wat sta ik opeens hoog in het lijstje! Hihi soms heb je opeens door hoe snel het allemaal wel niet gaat!
Hier gaat alles goed, van de week weer goedgekeurd door de vk, kleine man lag al een stukje ingedaald.
We zijn lekker een weekje weggeweest en nu ben ik thuis begonnen met de babywas. Heerlijk om te doen! Lekker alles op mijn gemak een plekje gaan geven en schoonmaken. Ik vermaak me voorlopig nog wel!
@ Kruumel: Wat erg, heel veel sterkte, lijkt me moeilijk om dat van zo dichtbij mee te maken
@ PM: Beetje laat maar alsnog van harte gefeliciteerd met je 2 knullen! Wat zal het fijn zijn om ze lekker vast te kunnen houden. Als je ooit nog een fotootje wil plaatsen, die heb ik natuurlijk nog niet gezien
@ Linda: Welkom! Gezellig dat je mee komt kletsen!
@ All: Woooow wat sta ik opeens hoog in het lijstje! Hihi soms heb je opeens door hoe snel het allemaal wel niet gaat!
Hier gaat alles goed, van de week weer goedgekeurd door de vk, kleine man lag al een stukje ingedaald.
We zijn lekker een weekje weggeweest en nu ben ik thuis begonnen met de babywas. Heerlijk om te doen! Lekker alles op mijn gemak een plekje gaan geven en schoonmaken. Ik vermaak me voorlopig nog wel!
Schism- Prater
- Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10
ik geniet ook wel hoor dames....net nog half uur gelegen op de bank, en alleen maar naar mijn buik zitten staren..want die ging toch een partij heen en weer.....dan geniet ik echt wel heeel erg!! en ik geniet ook van al die spulletjes....morgen begin maken met kamertje....kleertjes kopen...heerlijk!!
ik denk ook dat de ene dag erger is dan de andere.....maar soms kan ik wel een beetje schrikken als ik last van kramp heb...zijn het mijn nieren...mijn darmen (waar ook problemen mee zijn, altijd al geweest)...of toch de kleine!
ik kijk nu ook heel erg uit om de kleine fruumel weer te zien! eind augustus de 3D echo
het klopt dat sommige verhalen mij wel wat angstig maken...maar het telt ook wel mee dat mijn ziekenhuis avontuur heel anders had kunnen aflopen...en dat mijn nichtje vorrige week met 30 weken en vollop weeën is opgenomen..... maar het overheerst mijn dag niet!
ik denk ook dat de ene dag erger is dan de andere.....maar soms kan ik wel een beetje schrikken als ik last van kramp heb...zijn het mijn nieren...mijn darmen (waar ook problemen mee zijn, altijd al geweest)...of toch de kleine!
ik kijk nu ook heel erg uit om de kleine fruumel weer te zien! eind augustus de 3D echo
het klopt dat sommige verhalen mij wel wat angstig maken...maar het telt ook wel mee dat mijn ziekenhuis avontuur heel anders had kunnen aflopen...en dat mijn nichtje vorrige week met 30 weken en vollop weeën is opgenomen..... maar het overheerst mijn dag niet!
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Misschien mag ik nog na Hazeltje in de tabel? Ik weet niet hoe ik dat zelf er bij moet zetten... officiele datum is 12-12-2011 en het wordt een ziekenhuisbevalling.
PM ik weet niet of je dit nog leest, maar welke maat kleding hebben jouw jongetjes nu aan? Ik zag al wel leuke dingentjes maar weet niet zo goed welke maat ik moet hebben...
Kruumel wat een nare berichten, snap dat je er verdrietig van bent! veel sterkte!
PM ik weet niet of je dit nog leest, maar welke maat kleding hebben jouw jongetjes nu aan? Ik zag al wel leuke dingentjes maar weet niet zo goed welke maat ik moet hebben...
Kruumel wat een nare berichten, snap dat je er verdrietig van bent! veel sterkte!
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Naam | Leeftijd | Uitgerekend | Geslacht | bijzonderheden |
Pien | 26/29 | 4 juli | Meisje | - |
Kruumel | 28/30 | 6 augustus | .... | Voorkeur thuisbevalling |
Fearie | 23/31 | 18 augustus | Jongen | - |
Fiebje | 28/29 | 27 augustus | .... | - |
Schism | 27/27 | 28 augustus | Jongen | - |
Laced | 24/25 | 3 september | Jongen | - |
Kletskousje | 25/26 | 4 september | .... | - |
Lieveheersbeestje | 28/27 | 10 september | .... | - |
Bazyle | 23/27 | 1 oktober | Meisje | - |
Blondje1313 | 31/28 | 11 oktober | Meisje | - |
Floor | 28/29 | 14 november | .... | - |
Parels | 25/28 | 22 november | Meisje | Ziekenhuis bevalling |
Joyce0606 | 25/27 | 28 november | Jongen | Ziekenhuis bevalling |
Hazeltje | 27/35 | 4 december | Jongen | Ziekenhuis bevalling |
Studiebol | ? | 12 december | .... | ziekenhuis bevalling |
LindaK | 26/37 | 30 januari | .... | ziekenhuis bevalling |
bevallen: |
2 april Limburg85 (R.oan) |
4 april MamaRosa (E.mma & E.Lin) |
7 april Smaragdje (J.ayden) |
30 april Woezel (E.lise) |
6 mei Chelle (A.nne) |
6 mei Mel (E.va) |
23 mei Liadan (K.ian) |
4 juni Bruintje Beer (D.avid) |
14 juni Chipa (F.riso) |
21 juni NowIamNothing (S.terre) |
4 juli Teigertje (M.aaike) |
4 juli Schuddebuikje (N.ick) |
7 juli Mizzie (R.obin) |
14 juli Theezakje (K.as) |
18 juli ProudMama (S.em & J.esse) |
20 juli Novalee (N.inthe) |
21 juli Happydobby (M.yles) |
21 juli Rupsie (R.oan) |
Gast- Gast
Ik heb je toegevoegd, weet alleen jullie leeftijden niet.studiebol schreef:Misschien mag ik nog na Hazeltje in de tabel? Ik weet niet hoe ik dat zelf er bij moet zetten... officiele datum is 12-12-2011 en het wordt een ziekenhuisbevalling.
Dankjewel, ja het is echt heel naar. Het was wachten op dit nieuws, maar al verwacht je het elk moment het valt je toch rauw op je dak.studiebol schreef:
Gast- Gast
Kruumel bedankt, onze leeftijd 28/32 en als het goed is weten we dinsdag de geslachten Oh en verdere bijzonderheden zijn dat het een tweeling is.
studiebol- Ratel
Alles goed met iedereen? Lig nog in het ziekenhuis en via de telefoon gaat reageren niet makkelijk. M.yles heeft wat opstart problemen gehad. Bloedsuiker was laag en hij is nu wat geel dus ze gaan straks bloed prikken hopelijk kunnen we dan morgen naar huis. Fijn weekend allemaal.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Naam | Leeftijd | Uitgerekend | Geslacht | bijzonderheden |
Pien | 26/29 | 4 juli | Meisje | - |
Kruumel | 28/30 | 6 augustus | .... | Voorkeur thuisbevalling |
Fearie | 23/31 | 18 augustus | Jongen | - |
Fiebje | 28/29 | 27 augustus | .... | - |
Schism | 27/27 | 28 augustus | Jongen | - |
Laced | 24/25 | 3 september | Jongen | - |
Kletskousje | 25/26 | 4 september | .... | - |
Lieveheersbeestje | 28/27 | 10 september | .... | - |
Bazyle | 23/27 | 1 oktober | Meisje | - |
Blondje1313 | 31/28 | 11 oktober | Meisje | - |
Floor | 28/29 | 14 november | .... | - |
Parels | 25/28 | 22 november | Meisje | Ziekenhuis bevalling |
Joyce0606 | 25/27 | 28 november | Jongen | Ziekenhuis bevalling |
Hazeltje | 27/35 | 4 december | Jongen | Ziekenhuis bevalling |
Studiebol | 28/32 | 12 december | .... | ziekenhuis bevalling / tweeling |
LindaK | 26/37 | 30 januari | .... | ziekenhuis bevalling |
bevallen: |
2 april Limburg85 (R.oan) |
4 april MamaRosa (E.mma & E.Lin) |
7 april Smaragdje (J.ayden) |
30 april Woezel (E.lise) |
6 mei Chelle (A.nne) |
6 mei Mel (E.va) |
23 mei Liadan (K.ian) |
4 juni Bruintje Beer (D.avid) |
14 juni Chipa (F.riso) |
21 juni NowIamNothing (S.terre) |
4 juli Teigertje (M.aaike) |
4 juli Schuddebuikje (N.ick) |
7 juli Mizzie (R.obin) |
14 juli Theezakje (K.as) |
18 juli ProudMama (S.em & J.esse) |
20 juli Novalee (N.inthe) |
21 juli Happydobby (M.yles) |
21 juli Rupsie (R.oan) |
Gast- Gast
Happydobby, dat zou super zijn als je morgen naar huis mag met je mannetje!
Hoe heb je je bevalling beleefd? Vond je het tegenvallen? Ik weet eigenlijk niet of je al ergens had verteld waarom je uiteindelijk een keizersnede gehad hebt. Want je wilde graag thuis bevallen toch?
En hoe bevalt het je om mama te zijn?
Hoe heb je je bevalling beleefd? Vond je het tegenvallen? Ik weet eigenlijk niet of je al ergens had verteld waarom je uiteindelijk een keizersnede gehad hebt. Want je wilde graag thuis bevallen toch?
En hoe bevalt het je om mama te zijn?
Gast- Gast
@ HD, fijn te horen dat je misschien morgen alweer na huis heen mag. Ook ik ben benieuwd naar je bevalling en waarom het uiteindelijk een keizersnede is geworden. Gaat voor de rest alles goed met je?
@ Kruumel, wat naar nieuws om te horen van je buurvrouw. Dat komt toch altijd onverwachts.
@ All, t is rustig hier sinds de meeste zijn bevallen afgelopen week. Nu alleen Pien nog (en alle anderen), maar Pien maakt het spannend, hoop dat ze snel ingeleid kan worden
Gisteren mijn laatste ochtend gewerkt, vanaf toen verlof. Is wel ff wennen, het idee dat je 4 maand niet meer aan het werk hoeft. Ga volgende week nog wel met z'n allen uit eten, dus dat wordt wel gezellig
@ Kruumel, wat naar nieuws om te horen van je buurvrouw. Dat komt toch altijd onverwachts.
@ All, t is rustig hier sinds de meeste zijn bevallen afgelopen week. Nu alleen Pien nog (en alle anderen), maar Pien maakt het spannend, hoop dat ze snel ingeleid kan worden
Gisteren mijn laatste ochtend gewerkt, vanaf toen verlof. Is wel ff wennen, het idee dat je 4 maand niet meer aan het werk hoeft. Ga volgende week nog wel met z'n allen uit eten, dus dat wordt wel gezellig
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Fearie, leuk dat je nog gaat eten met je collega's. Zijn jullie met veel?
Fijn... heb je lekker verlof, verdient genieten!
Hoe veel uur werkte jij, en hoeveel ga je na het verlof werken?
Fijn... heb je lekker verlof, verdient genieten!
Hoe veel uur werkte jij, en hoeveel ga je na het verlof werken?
Gast- Gast
Nu ik alle dagen thuis zit heb ik echt soms het idee 'hoe kon ik in hemelsnaam 40 uur per week werken, ik heb nu echt het gevoel dat ik me nooit verveel'. Hoe ik mn dagen doorkom vraag ik me soms af, maar elke dag is weer zo voorbij.
Gast- Gast
Fearie, je hebt dus gewoon verlof! Dat lijkt me zo'n raar idee, wat jij zegt ook dat je gewoon ff een poos niet op je werk verschijnt! apart hoor!
Kruumel bedankt voor het invullen van de tabel.
HD, ik heb wel het een en ander gelezen. Hoe voel jij je nu? Valt de keizersnede je tegen of mee? Ik hoop voor jullie dat je morgen weer lekker naar huis mag. Vind je het vervelend om in het ziekenhuis te liggen? haha ff wat vragen maar ik denk dat ik ook in het ziekenhuis moet blijven dus daar was ik wel benieuwd naar.
Hebben jullie trouwens na je officiele verlof nog langer verlof opgenomen, door middel van ouderschapsverlof of vakantiedagen ofzo?
Kruumel bedankt voor het invullen van de tabel.
HD, ik heb wel het een en ander gelezen. Hoe voel jij je nu? Valt de keizersnede je tegen of mee? Ik hoop voor jullie dat je morgen weer lekker naar huis mag. Vind je het vervelend om in het ziekenhuis te liggen? haha ff wat vragen maar ik denk dat ik ook in het ziekenhuis moet blijven dus daar was ik wel benieuwd naar.
Hebben jullie trouwens na je officiele verlof nog langer verlof opgenomen, door middel van ouderschapsverlof of vakantiedagen ofzo?
studiebol- Ratel
Meiden hier even een echo bericht. Voel me al twee dagen benauwd en misselijk. Hoop gerommel, en een band om m'n buik. Moet me zo melden in't zhuis en kijken ze alles na.
Fiebje- Prater
- Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Fiebje schreef:Meiden hier even een echo bericht. Voel me al twee dagen benauwd en misselijk. Hoop gerommel, en een band om m'n buik. Moet me zo melden in't zhuis en kijken ze alles na.
oei, dat klinkt niet goed!!
Heel veel succes.. en ik hoop op goed nieuws!
Gast- Gast
Studiebol, ik heb 3 weken vakantie aan mijn verlof geplakt. Officieel is mijn verlof tot 16 oktober. Ik begin dan 7 november weer. (Klinkt lang he?)
Fiebje, heel veel succes...
Laat je kindje nog maar even veilig zitten!
Fiebje, heel veel succes...
Laat je kindje nog maar even veilig zitten!
Gast- Gast
@ Fiebje, veel succes. Hoop dat er niets aan de hand is
@ Kruumel, we zijn met 6 personen incl. mezelf, dus niet zo heel veel. Vind ik wel erg gezellig, allemaal dames ook dus Ik werkte 36 uur, ga de eerste weken na mijn verlof 28 uur werken en bouw het weer op naar 32 uur. Ik heb nu nog echt het idee van 'hoe kom ik die weken door?', ben benieuwd hoe dit over een paar weken is.
@ Studiebol, ik heb nu gewoon verlof en moet zoals het er nu uitziet 12 november weer beginnen, das dan een vrijdag dus die neem ik vrij en dan begin ik maandags. Ik neem wel ouderschapsverlof op, maar 4 uurtjes per week, t is onbetaald en ik kan financieel niet teveel missen.
@ Kruumel, we zijn met 6 personen incl. mezelf, dus niet zo heel veel. Vind ik wel erg gezellig, allemaal dames ook dus Ik werkte 36 uur, ga de eerste weken na mijn verlof 28 uur werken en bouw het weer op naar 32 uur. Ik heb nu nog echt het idee van 'hoe kom ik die weken door?', ben benieuwd hoe dit over een paar weken is.
@ Studiebol, ik heb nu gewoon verlof en moet zoals het er nu uitziet 12 november weer beginnen, das dan een vrijdag dus die neem ik vrij en dan begin ik maandags. Ik neem wel ouderschapsverlof op, maar 4 uurtjes per week, t is onbetaald en ik kan financieel niet teveel missen.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken