Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+52
mauwmauw
ProudMom
MissD
Theezakje13
Schism
Laced
PiP
Chelle
Dora
CCC
Steep
Floor
Nana
banjer49
studiebol
juffie001
Qiara
Lady4
Tiara
koNijntje
Sjonno
Fiebje
Clapperdie
Mamsie
Susan
sheila123
Bruintje Beer
Summerlovin
Annie24
Phileine
Liadan
Printje
Zininzon
blondje1313
Smaragdje
Lejow
LindaK
Bimbam
Tiana
Koffieleut
L!ND@
Sjaantje
Amber-
Paper Crown
Pien
joyce0606
Fearie
Burn
Happydobby
Novalee
kletskousje
Limburg85
56 plaatsers

Pagina 18 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 18 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Happydobby di 19 jul 2011 - 16:11

Hier inmiddels sinds 3 uur wakker, gister bij het naar bed gaan wat krampjes maar toch geslapen tot ongeveer 3 uur. Sinds ik wakker ben voel ik goed de weeën, zit sinds 4 uur dan ook beneden een beetje te lezen.
Mijn vriend ligt nog te slapen dus vandaar. Ik ga straks wel even douchen en hopelijk zet het door.
Misschien reageer ik wel weer als het afzakt en anders hoop ik vandaag ons kindje op de wereld te zetten.

en dat zou knap zijn op de uitgerekende datum

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 18 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Fiebje di 19 jul 2011 - 17:01

Hd, dat zal wat wezen zo op de uitgerekende dag! Hoop dat het doorzet!

novalee hoe is het met jou?
Iemand nog iets van pien gehoord?

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Happydobby di 19 jul 2011 - 17:08

Weeën komen nu om de 5 a 6 minuten. Ik weet niet hoe je tellen moet want de wee houd wel 55 tot 60 sec aan.
Ga er nu dus maar vanuit dat de bevalling begonnen is.

Happydobby
Ratel
Ratel

Bericht  Fiebje di 19 jul 2011 - 17:18

tellen vanaf dat je ze kan voelen tot en met dat hij weer weggezakt is. Pf nu kan ik helemaal niet meer slapen Wink ! Dan heb je al vlot een regelmaat te pakken! Ben je ook al iets verloren? Nou meis hoop echt dat je bevalling is begonnen!

nog edit op m'n vorige post, staza van pien gevonden in de pijler!

Fiebje
Prater
Prater

Bericht  Happydobby di 19 jul 2011 - 17:29

Fiebje schreef:tellen vanaf dat je ze kan voelen tot en met dat hij weer weggezakt is. Pf nu kan ik helemaal niet meer slapen Wink ! Dan heb je al vlot een regelmaat te pakken! Ben je ook al iets verloren? Nou meis hoop echt dat je bevalling is begonnen!

Nee nog niks verloren, ga zo douchen en vriend wakker maken. Die ligt nog te slapen.

Happydobby
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 19 jul 2011 - 17:34

Spannend HD!! Ik ga voor je duimen! Zou wel uniek zijn, op de uitgerekende datum!

Pien & Novalee: Zet m op meiden, jullie kunnen het!!

Gast
Gast

Bericht  Fiebje di 19 jul 2011 - 17:34

was hij vandaag al vrij of moet hij zo eigenlijk naar zijn werk?

Fiebje
Prater
Prater

Bericht  Fiebje di 19 jul 2011 - 17:36

ProudMama schreef:Spannend HD!! Ik ga voor je duimen! Zou wel uniek zijn, op de uitgerekende datum!

Pien & Novalee: Zet m op meiden, jullie kunnen het!!
hey pm hoor jij niet te slapen of te moederen?!! Wink gaat het goed met je en met je mannen?

Fiebje
Prater
Prater

Bericht  Nana di 19 jul 2011 - 17:38

Wat fijn HD dat het begonnen is! Zet hem op over een paar uurtjes is jullie kindje er!

Novalee nog geen veranderingen?
Nana
Nana
Prater
Prater

Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Novalee di 19 jul 2011 - 17:53

Moguh! Nou ja, voor mij voelt het eigenlijk nog als gisteravond want heb nog geen 2 uur geslapen. Weeen zijn sterker dan gisteravond maar er zit niet echt regelmaat meer in. Straks gaan we de verloskundige weer bellen.

Pien, spannend! Hoop voor je dat er een cm of meer bij hebt!

HD, oeh bj jou is het ook spannend! Wat bijzonder zo op de uitgerekende dag! Succes!

En hoe doen mannen dat trouwens? Mijne ligt ook nog heerlijk te slapen Rolling Eyes
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611

Bericht  Gast di 19 jul 2011 - 17:57

Novalee: Die van mij zat op een gegeven moment op z'n stoel te slapen terwijl ik lag te puffen, mannen...

Fiebje: Multitasken he?! Wink
Ze liggen nu allebei met volle buik in de wieg, al is er 1 wel aan het mopperen.
Slapen heb ik paar uurtjes gedaan tussen de voedingen door, red het wel weer tot het middagdutje Wink

Gast
Gast

Bericht  Happydobby di 19 jul 2011 - 18:08

Ik hoorde al 4 keer de wekker gaan boven maar meneer ligt er nog in.
Ga nu maar douchen.

Novalee, sterkte vandaag!

PM, fijn dat het goed met je gaat en met je mannetjes!

Ik weet niet of ik me snel weer meld!

Happydobby
Ratel
Ratel

Bericht  blondje1313 di 19 jul 2011 - 19:04

PM krijgen we nog een fotootje te zien, de vorige had ik helaas gemist...
Fijn dat het goed met jullie gaat

HB en Novalee hopelijk is het bij jullie nu echt aan de gang

Mijn man is gisteren even bezig geweest met de meubeltjes, maar het schiet nog niet zo op, en er zitten wel wat kleine deukjes in, dus dat wordt bellen met de winkel.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Novalee di 19 jul 2011 - 19:13

Even snel; vk is net geweest en helaas heb ik niet meer ontsluiting dan gisteravond. Omdat ik nu 42 weken ben en amper heb geslapen vannacht heeft ze me meteen overgedragen. We gaan zo dus naar het ziekenhuis. Waarschijnlijk word ik meteen ingeleid omdat ik al wel goed gerommelt heb.

Ik weet niet of ik daar nog kan of wil reageren, maar Annie24 zou het hier op het forum plaatsen als ons meisje geboren is.
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611

Bericht  Smaragdje di 19 jul 2011 - 19:18

@ Happydobby, fijn dat het begonnen is. Heel veel succes en hopelijk hebben jullie snel jullie kindje in jullie armen! Op je uitgerekende datum ;-)

@ Novalee, hoop dat het voor jou nu ook eens snel begint!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Floor di 19 jul 2011 - 20:14

bedankt voor jullie reacties, ik kijk het even aan, blijf ik pijn houden dan bel ik toch maar naar de vk.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754

Bericht  Fearie di 19 jul 2011 - 20:34

@ HD, spannend hoor. Komen de weeen nog steeds om de paar minuten? Zou wat zijn dat je bevalt op de uitgerekende datum smile Succes !

@ PM, fijn te horen dat beide mannetjes bij je op de kamer liggen. Post je nog een x een foto, heb de eerste gemist Sad

@ Novalee, veel succes vandaag ! Hoop dat je voor eind van de dag je kleintje in de armen kan houden.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  Gast di 19 jul 2011 - 21:34

@ Floor, bel nou gewoon, eigenwijze troela Wink

Spannend HD, uitgerekende datum en dan bevallen, dat zou wel echt mooi zijn! En aangezien je 3,5 uur geleden voor het laatst reageerde denk ik dat het echt echt begonnen is smile

Succes Novalee!

Ben ook benieuwd naar een foto PM! Vind het maar rustig zonder jou in dit topic hihi

Gast
Gast

Bericht  Floor di 19 jul 2011 - 21:35

angel eigenwijs neeee hoe kom je daar nou bij?? Question
durf niet te bellen
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754

Bericht  Liadan di 19 jul 2011 - 21:38

Happydobby, wat fijn dat het is begonnen! Succes!!

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  Happydobby di 19 jul 2011 - 21:42

Ben er nog, vk komt straks kijken. Helaas een inval. Weeen zijn wel onregelmatig. Soms houden ze 3 minuten. Andere gewoon 1. Lig nu in bed. Ik zie het wel.

Happydobby
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 19 jul 2011 - 21:43

Floor schreef: angel eigenwijs neeee hoe kom je daar nou bij?? Question
durf niet te bellen
Doe nou maar, als het echt iets ergs was had je al in het ziekenhuis gelegen (zo denk ik dan maar)

Gast
Gast

Bericht  Gast di 19 jul 2011 - 21:44

Heeft het douchen dan niks gedaan HD?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 19 jul 2011 - 21:44

Oh, verdorie... heb ik te lang geslapen om de meiden succes te wensen! Ze zullen dit niet meer lezen.

Happydobby, wat gaaf dat het net in de nacht van de uitgerekende datum is begonnen! 4% bevalt op de uitgerekende datum... ik hoop dat jij daar bij hoort. Succes meid!

Novalee, succes in het ziekenhuis. Ik hoop voor je dat ze je meteen in kunnen leiden. Misschien kom je nog bij Pien op de kamer. Jij ook heel veel succes!

Pien, vandaag dan hopen op goed nieuws! Ik hoop voor je dat die kleine eigenwijze meid van je vandaag besluit ter wereld te komen, heel veel succes weer!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 19 jul 2011 - 21:46

PM, wat snel om je alweer hier te zien! Hoe gaat het met je?
Hoe voelt het om moeder te zijn... en dan wel van 2 mannetjes!
En hoe is je gevoel over de bevalling?

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 18 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: