Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
+52
mauwmauw
ProudMom
MissD
Theezakje13
Schism
Laced
PiP
Chelle
Dora
CCC
Steep
Floor
Nana
banjer49
studiebol
juffie001
Qiara
Lady4
Tiara
koNijntje
Sjonno
Fiebje
Clapperdie
Mamsie
Susan
sheila123
Bruintje Beer
Summerlovin
Annie24
Phileine
Liadan
Printje
Zininzon
blondje1313
Smaragdje
Lejow
LindaK
Bimbam
Tiana
Koffieleut
L!ND@
Sjaantje
Amber-
Paper Crown
Pien
joyce0606
Fearie
Burn
Happydobby
Novalee
kletskousje
Limburg85
56 plaatsers
Pagina 19 van 40
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
succes Pien en HD en novalee vandaag!!! één ding scheeld deze week hebben jullie een kleintje erbij!! (en hopelijk vandaag/morgen al!)
floor: bellen hoor! zijn ze voor!! als niemand zich zorgen zou maken, hadden de vk veeel minder werk!! dus chop chop!
floor: bellen hoor! zijn ze voor!! als niemand zich zorgen zou maken, hadden de vk veeel minder werk!! dus chop chop!
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10
Jeetje, wat is het hier spannend!
Pien & Novalee: Hopelijk gaat het nu echt niet meer lang duren en hebben jullie snel jullie kindje in armen!
HD: Spannend! Zet 'm op meid!
Kruumel: Bij jou begint het ook echt op te schieten.. Is het bij jou ook al aan het rommelen of nog alles rustig?
Pien & Novalee: Hopelijk gaat het nu echt niet meer lang duren en hebben jullie snel jullie kindje in armen!
HD: Spannend! Zet 'm op meid!
Kruumel: Bij jou begint het ook echt op te schieten.. Is het bij jou ook al aan het rommelen of nog alles rustig?
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10
Laced schreef:
Ja, het begint op te schieten... elke keer als ik mijn ticker zie met nog .. dagen te gaan schrik ik er een beetje van hoe snel de tijd gaat!
Hier is nog niks loos... af en toe een steekje van onderen, en een flink beweeglijke baby, maar nog geen gerommel.
Gast- Gast
Hd, verlos inmiddels al geweest?
pm, gelukkig zijn we vrouw en kunnen we meerdere dingen tegelijk! Ziet het er naar uit dat jullie vrijdag allemaal naar huis mogen?
kruumel, goede nachtrust is toch ook fijn!
floor, al gebeld?
all, net de echo gehad. Kleine wordt nu geschat op 2900 gram, en de buik en hoofd omtrek zitten al op ruim 38 weken. Moet dinsdag naar de verlos en zal dan wel horen of ze iets ondernemen. Ga zo aan de poets is kijken hoever we vandaag komen.
pm, gelukkig zijn we vrouw en kunnen we meerdere dingen tegelijk! Ziet het er naar uit dat jullie vrijdag allemaal naar huis mogen?
kruumel, goede nachtrust is toch ook fijn!
floor, al gebeld?
all, net de echo gehad. Kleine wordt nu geschat op 2900 gram, en de buik en hoofd omtrek zitten al op ruim 38 weken. Moet dinsdag naar de verlos en zal dan wel horen of ze iets ondernemen. Ga zo aan de poets is kijken hoever we vandaag komen.
Fiebje- Prater
- Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Fiebje, goede nachtrust is inderdaad fijn, al heb ik vandaag een heel moe gevoel. Ik ga zometeen nog even op bed liggen, kijken of ik een beetje kan rusten.
Hier ook aan de poets. Mijn man komt tussen de middag altijd eten, en ik had hem gevraagd de stoelen op de tafel te zetten. Heeft ie ook nog even gestofzuigd. Ik heb afgestoft, en heb nu effe een pauze... zometeen even dweilen en dan ga ik even op bed liggen.
Rond 15.30 uur komt er een vriendin op visite.
Het lijkt wel alsof ze allemaal denken 'die moet bijna bevallen, laat ik nog eens even langsgaan'. Ik heb zoveel telefoontjes/smsjes gehad van vriendinnen die vragen of ik thuis ben deze week en volgende week.
Hier ook aan de poets. Mijn man komt tussen de middag altijd eten, en ik had hem gevraagd de stoelen op de tafel te zetten. Heeft ie ook nog even gestofzuigd. Ik heb afgestoft, en heb nu effe een pauze... zometeen even dweilen en dan ga ik even op bed liggen.
Rond 15.30 uur komt er een vriendin op visite.
Het lijkt wel alsof ze allemaal denken 'die moet bijna bevallen, laat ik nog eens even langsgaan'. Ik heb zoveel telefoontjes/smsjes gehad van vriendinnen die vragen of ik thuis ben deze week en volgende week.
Gast- Gast
Herken dat wel kruumel, maar hou het bewust rustig. Plan ook niet te ver vooruit. Ben toch stiekum wel benieuwd wat ze dinsdag te vertellen heeft. Zal eens op google kijken of er iets zinnigs op internet staat.
Fiebje- Prater
Ik ook hoor... ik spreek sowieso met iedereen af dat als ik het niet red ik gewoon afbel.
Ik plan ook alleen voor de dag zelf of de dag erna, omdat ik dan weet hoe ik me voel, en of ik er behoefte aan heb.
Mijn nichtje is komende woensdag uitgeteld, we hebben afgesproken mocht de bevalling zich nog niet aankondigen dat ik maandag of dinsdag nog even bij haar langs ga. We smssen dan 's ochtends zodat we beiden kunnen zeggen of we behoefte hebben aan visite, en zo niet even goede vrienden. We zijn 10 dagen na elkaar uitgeteld, dus grote kans dat we niet bij elkaar op kraamvisite kunnen.
Ik plan ook alleen voor de dag zelf of de dag erna, omdat ik dan weet hoe ik me voel, en of ik er behoefte aan heb.
Mijn nichtje is komende woensdag uitgeteld, we hebben afgesproken mocht de bevalling zich nog niet aankondigen dat ik maandag of dinsdag nog even bij haar langs ga. We smssen dan 's ochtends zodat we beiden kunnen zeggen of we behoefte hebben aan visite, en zo niet even goede vrienden. We zijn 10 dagen na elkaar uitgeteld, dus grote kans dat we niet bij elkaar op kraamvisite kunnen.
Gast- Gast
Nee de vk is nog niet geweest. Als ze er om half 3 niet is dan bellen we. Van het douchen zakte de weeën een beetje af en was de regelmaat steeds weg. Zit nu gewoon beneden, tussen de weeën lees ik een beetje.
Op bed wel gedoezeld maar als je steeds een wee krijgt slaap je niet.
Overigens is het allemaal goed vol te houden.
Op bed wel gedoezeld maar als je steeds een wee krijgt slaap je niet.
Overigens is het allemaal goed vol te houden.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Ik ga even de planten water geven, en dan dweilen... als dat klaar is ga ik effe op bed liggen. Daarna check ik weer hier of er nog nieuws is.
Gast- Gast
Hier is de Vk net weg, heb inmiddels 2 cm en de baarmoedermond is verstreken. De vk was positief.
Weeën komen maar nog wel zonder regelmaat.
Hopelijk gaat het wel doorzetten vanaf nu.
Happydobby- Ratel
Nou hd, ik ben voor je aan het duimen! Hoop zo voor je dat het doorzet.
Fiebje- Prater
Ik heb goede hoop van wel, weeën nemen in kracht weer toe, ga zo weer even douchen.
Happydobby- Ratel
Happydobby schreef:Ik heb goede hoop van wel, weeën nemen in kracht weer toe, ga zo weer even douchen.
Spannend, spannend ! Ik ben benieuwd, hoop voor je dat het doorzet.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Wauw, HappyDobby, ik hoop voor je dat het doorzet en dat je gauw je kleine frummel in je armen hebt.
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Spannend HD! Probeer het via mijn telefoon een beetje te volgen.
Ik krijg zo een ijzerinfuus omdat mijn HB laag is, hopen dat ik daar lekker een beetje van opkikker.
Ik krijg zo een ijzerinfuus omdat mijn HB laag is, hopen dat ik daar lekker een beetje van opkikker.
Gast- Gast
Happydobby schreef:Hier is de Vk net weg, heb inmiddels 2 cm en de baarmoedermond is verstreken. De vk was positief.
Ga even heen en weer lopen door de kamer, dat hielp bij mij echt goed, toen leek het veel vlotter te gaan.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Vond het gister echt zo gezellig Suzan! Dacht trouwens altijd dat jij blond was hahahaha, hoe ik daar bij kom....
Gast- Gast
Susan schreef:
Ga even heen en weer lopen door de kamer, dat hielp bij mij echt goed, toen leek het veel vlotter te gaan.
Ja lag net op bed en kon de weeën maar moeilijk opvangen, met afleiding gaat het een stuk beter.
Happydobby- Ratel
en je hebt de zwaartekracht mee! Schijnt ook als je gaat liggen de weeën afnemen.Happydobby schreef:Susan schreef:
Ja lag net op bed en kon de weeën maar moeilijk opvangen, met afleiding gaat het een stuk beter.
Fiebje- Prater
bij mij was het andersom, zolang ik stond kon ik het opvangen, zodra ik ging liggen niet. En om de weeen krachtiger te maken moest ik op mijn linkerzij gaan liggen, dat was echt niet grappig. Maar dat moest waarschijnlijk omdat nummer 1 links lag, dus daar meer druk op moest.Fiebje schreef:en je hebt de zwaartekracht mee! Schijnt ook als je gaat liggen de weeën afnemen.Happydobby schreef:Susan schreef:
Gast- Gast
ProudMama schreef:Vond het gister echt zo gezellig Suzan! Dacht trouwens altijd dat jij blond was hahahaha, hoe ik daar bij kom....
Heb je al forumvisite gehad?
Gast- Gast
ProudMama schreef:bij mij was het andersom, zolang ik stond kon ik het opvangen, zodra ik ging liggen niet. En om de weeen krachtiger te maken moest ik op mijn linkerzij gaan liggen, dat was echt niet grappig. Maar dat moest waarschijnlijk omdat nummer 1 links lag, dus daar meer druk op moest.Fiebje schreef:en je hebt de zwaartekracht mee! Schijnt ook als je gaat liggen de weeën afnemen.Happydobby schreef:Susan schreef:
ik kon de weeën op bed ook niet goed opvangen. ben pas op bed gegaan toen ik zo'n beetje volledige ontsluiting had -> denk ik.. want de vk was er toen nog niet!
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
Hier nog eentje die geen weeën op kon vangen in bed, dan raakte ik echt in paniek. Ben pas gaan liggen toen ik persweeën had.
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
ProudMama schreef:Vond het gister echt zo gezellig Suzan! Dacht trouwens altijd dat jij blond was hahahaha, hoe ik daar bij kom....
Het was zeker heel gezellig! Volgens mij zijn we veel te lang blijven hangen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken