Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+52
mauwmauw
ProudMom
MissD
Theezakje13
Schism
Laced
PiP
Chelle
Dora
CCC
Steep
Floor
Nana
banjer49
studiebol
juffie001
Qiara
Lady4
Tiara
koNijntje
Sjonno
Fiebje
Clapperdie
Mamsie
Susan
sheila123
Bruintje Beer
Summerlovin
Annie24
Phileine
Liadan
Printje
Zininzon
blondje1313
Smaragdje
Lejow
LindaK
Bimbam
Tiana
Koffieleut
L!ND@
Sjaantje
Amber-
Paper Crown
Pien
joyce0606
Fearie
Burn
Happydobby
Novalee
kletskousje
Limburg85
56 plaatsers

Pagina 13 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 13 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Floor ma 18 jul 2011 - 18:58

Dames mag ik ook mee schrijven in dit topic, althans proberen, soms gaan jullie zo snel. (ik lees al tijden mee).

Voor het schema van Kruumel (ik kan hem zelf niet aanpassen)
Floor 28/29 14 november geslacht niet bekend
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 13 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  blondje1313 ma 18 jul 2011 - 19:05

Leuk dat je mee komt schrijven Floor!

Ben benieuwd hoe het gaat met Pien en Novalee!

Gisteren in Tilburg bij van Asten wat babyspullen gekocht, een matrasje en de benodigdheden voor erop. Verder vast en lakentje van Teigetje, verder wilden we nog geen lakentjes en dekentjes kopen omdat we er nog niet uit zijn welke kleuren mooi zullen staan bij de rest. Ook overtrekken voor het aankleedkussen meegenomen, een badcape, een kam en borstel en manicuresetje gekocht. Het is zo lastig zeg wat allemaal wel en wat allemaal wat minder belangrijk is om (nu al) aan te schaffen.
Straks komen ze de meubeltjes brengen, spannend! Zo eerst nog even het lege kamertje stofzuigen en dweilen.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Steep ma 18 jul 2011 - 19:12

Hier ook een meelezer!! Wilde Pien en Novalee succes wensen! Ik zat gister ook aan het forum geplakt en zal dat vandaag wel weer zijn haha! F5 F5 F5 F5 haha!

Hier trouwens een rustige nacht gehad, gisternacht wel heel onrustig gehad maar er heeft niks doorgezet (helaas).
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  CCC ma 18 jul 2011 - 19:19

Pien, heel veel sterkte en succes vandaag. Ik hoop dat het je allemaal meevalt in het ziekenhuis, ik begrijp precies wat je bedoelt... Ik zou me daar ook niet fijn bij voelen, straks heb je het allemaal achter de rug en een mooie meid in je armen. Zet 'm op! Ik houd het forum in de gaten! smile

Novalee: ook heel veel sterkte! Hoop dat jij ook snel gaat bevallen! smile

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761

Bericht  Novalee ma 18 jul 2011 - 19:25

Floor, welkom in het topic! Al denk ik dat we er niet lang samen in zullen zitten Wink Ik zie dat je al 23 weken bent, weten jullie of je een jongetje of meisje krijgen?

Blondje, goed geslaagd gisteren zo te lezen, leuk! En ik vond het idd ook lastig wat je nou wel meteen moet hebben en wat niet. Iedereen zegt dat je alles anders zo bijgekocht hebt, maar je wil ook niet dat je vriend/man de hele kraamweek nog aan het shoppen is smile Veel plezier met de meubeltjes! Gaan ze ook al snel in elkaar?

Annie, haha, muts je mag gewoon smsen hoor! Slecht slapen doe ik toch wel Wink En nu maar hopen dat die stomme postbode vandaag eindelijk je pakje komt brengen Evil or Very Mad

All, nou hier weer niks Sad Krampen leken gisteravond in bed wel terug te komen, maar nu is alles weer weg. Ik ga me dus ook maar op het ziekenhuis voorbereiden vandaag. Even wat inlezen hoe dat nou precies allemaal gaat, en ook eindelijk eens een ziekenhuistas inpakken Embarassed

Fijne dag allemaal!
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611

Bericht  Floor ma 18 jul 2011 - 19:34

@novalee, ik denk ook niet dat we nog lang samen in het topic zitten nee. Hopelijk gaat het bij jou allemaal snel beginnen en verloopt alles voorspoedig.
ja 23 weken al weer, het gaat snel vind ik. We weten bewust niet of het een jongen of meisje is (alhoewel ik met de dag nieuwsgieriger word, dus het is maar goed dat we geen echo's meer hebben kan ik het ook niet vragen)
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754

Bericht  Gast ma 18 jul 2011 - 19:39

Novalee en Pien, heel veel succes vandaag! Ik hoop echt voor jullie dat t er snel van komt...

Floor, ik zet je straks in de tabel als ik op de laptop ben. Op de telefoon kan ik dat niet.

Mocht happydobby ineens gaan bevallen... Ik heb haar en Pien op hyves dus dan hou ik t in de gaten.

Gast
Gast

Bericht  Annie24 ma 18 jul 2011 - 19:47

Novalee schreef:Annie, haha, muts je mag gewoon smsen hoor! Slecht slapen doe ik toch wel Wink En nu maar hopen dat die stomme postbode vandaag eindelijk je pakje komt brengen Evil or Very Mad

Heb net even met die track en trace code gekeken en daar staat dat hij nu in het sorteercentrum is (hoe bedoel je dat het lang duurt vanaf vorige week al Evil or Very Mad ) Hoop dus voor je dat hij vandaag bij je aankomt.

Durfde niet te sms-en Embarassed Maar ik houd m'n mobiel in de gaten vandaag. Overal waar ik ga, gaat m'n mobiel ook. Dus ook mee naar het toilet :P
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 18 jul 2011 - 19:55

@ Novalee en Pien: Succes!!!!!!
Wederom een dag dat we met zijn alle wachten op babynieuws :P

Ik ga straks met Kletskousje naar Teigertje toe op kraamvisite!
Ben benieuwd naar dat kleine prulleke. Bij de geboorte was ze bijna de helft van H :shock:

Verder niet zoveel op de planning.
Lekker rustig aan doen, de fysio van gisteren heeft helaas niet zo goed geholpen als vorige week.

Gast
Gast

Bericht  Happydobby ma 18 jul 2011 - 20:01

Ik slaap nog.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320

Bericht  kletskousje ma 18 jul 2011 - 20:18

Goedemorgen!

Pien en Novalee, succes vandaag (of de komende dagen)

Hier een goede nacht gehad. Ondanks dat ik om half 2 gewekt werd door mijn vriend...
Hij kan ook gewoon niet stil doen he Evil or Very Mad

Vanmiddag op kraamvisite (samen met Hazeltje) bij Teigetje!
Ik heb er zin in! Nog eventjes en dan heb ik zelf ook weer zo'n prulleke in mijn armen.. De tijd vliegt voorbij!

HD, hoe is het bij jou?
kletskousje
kletskousje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 386
Punten : 455

Bericht  Gast ma 18 jul 2011 - 20:19

Ik ben zo benieuwd Kletskousje!

Zal proberen om niet binnen 2 dagen op de stoep te staan :P

Gast
Gast

Bericht  kletskousje ma 18 jul 2011 - 20:41

Haha, maar jij bent van harte welkom! Dat weet je toch!
kletskousje
kletskousje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 386
Punten : 455

Bericht  Fearie ma 18 jul 2011 - 20:50

@ Pien en Novalee, spannend voor jullie allebei! Veel succes ! Hoop dat jullie beide snel bevalling en van jullie kleintjes kunnen genieten smile Zou wel grappig zijn als jullie tegelijk in het ziekenhuis liggen en straks bijv op dezelfde kamer Wink

@ Kletskousje, leuk dat je op kraamvisite bij Teigertje gaat smile

@ Kruumel en HD, hoe gaat het met jullie?

@ Floor, leuk dat je wat meer komt meekletsen. Hoe gaat het tot nu toe met je zwangerschap?

@ Blondje, maak je een foto van je babykamer? Ik ben benieuwd smile

@ All, hier even een update :P Gisteren Vk controleb gehad, kleine is aan het indalen (dat voelde ik de laatste dagen al wel). Vanochtend voel ik me niet zo fit, moe en een gevoel alsof ik ieder moment moet spugen - iemand daar ook wel eens last van gehad in deze laatste weken? Vanavond partnerles van de zwangerschapsyoga, ben benieuwd smile

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  Happydobby ma 18 jul 2011 - 20:54

Novalee, had je nog geen ziekenhuistas ingepakt? hahaha, zelfs ik heb al een soort van tas klaar. Terwijl ik toch echt gewoon thuis wil bevallen.

Floor, welkom, leuk dat jullie het geslacht nog niet weten, het is toch een soort verassingsei toch!
Ik ben Happydobby, morgen uitgerekend van ons eerste kindje, wij weten het geslacht wel maar ik wilde dit niet met de rest delen dus mijn vriend en ik houden het geheim.
Dat heeft trouwens ook wel wat!

Hazeltje en kletskousje, leuk dat jullie op kraamvisite gaat bij de kleine van Teigetje.
Hier alles goed. Ik ga straks maar weer lekker het huis soppen haha.

Kruumel, veel plezier bij de VK, hopelijk klopt de tijd nu wel.

Blondje, wij hadden een thema met groen, geel, oranje. Bij Ikea hebben wij de dekentjes en lakentjes gekocht in die kleuren. Hoeslakens gewoon wit. Maar jij hebt nog even de tijd.

Happydobby
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 18 jul 2011 - 20:55

*Dubbel*

Laatst aangepast door Kruumel op ma 18 jul 2011 - 20:57; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 18 jul 2011 - 20:57

Naam Leeftijd Uitgerekend Geslacht bijzonderheden
Pien 26/29 4 juli Meisje -
Novalee 26/30 6 juli Meisje -
Happydobby 27/28 20 juli .... -
Rupsie 30/33 2 augustus .... -
Kruumel 28/30 6 augustus .... -
Fearie 23/31 18 augustus Jongen -
Fiebje 28/29 27 augustus .... -
Schism 27/27 28 augustus Jongen -
Laced 24/25 3 septemberJongen -
Kletskousje 25/26 4 september .... -
Lieveheersbeestje 28/27 10 september .... -
Bazyle 23/27 1 oktoberMeisje -
Blondje1313 31/28 11 oktoberMeisje -
Floor 28/29 14 november.... -
Parels 25/28 22 november.... -
Joyce0606 25/27 28 novemberJongen -
Hazeltje 27/35 4 decemberJongen -

bevallen:
2 april Limburg85 (R.oan)
4 april MamaRosa (E.mma & E.Lin)
7 april Smaragdje (J.ayden)
30 april Woezel (E.lise)
6 mei Chelle (A.nne)
6 mei Mel (E.va)
23 mei Liadan (K.ian)
4 juni Bruintje Beer (D.avid)
14 juni Chipa (F.riso)
21 juni NowIamNothing (S.terre)
4 juli Teigertje (M.aaike)
4 juli Schuddebuikje (N.ick)
7 juli Mizzie (R.obin)
14 juli Theezakje (?)
18 juli ProudMama (S.em & J.esse)

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 18 jul 2011 - 21:05

Fearie, hier gaat het prima, alles rustig! Ik geniet nog steeds lekker van het zwanger zijn, al begin ik steeds meer te beseffen dat het niet meer heel lang duurt. Wink Hoe gaat het met jou?

Dat misselijke gevoel heb ik ook wel eens deze laatste weken... het gevoel dat je moet spugen, maar dat hoeft niet.

Happydobby, kan jij slapen en forummen tegelijk, haha? Wink
Slaap maar lekker uit... je kan je rust goed gebruiken!

Pien, zet m op! Nog effe en je hebt je kleine meid in je armen!

Novalee, jij ook heel veel succes... het moet er toch snel van komen...
Ben jij trouwens R. op hyves? Ik weet steeds niet wie van hier dat is... Embarassed

All, heeft iemand nog iets van Theezakje gehoord na de bevalling?

Straks om 11.50 even op controle bij de vk, verder vandaag geen plannen. Ik wil nog wat hier in huis doen...

Mijn man en ik willen deze week nog even met z'n tweeen een dagje eruit. We weten alleen nog niet waar we naar toe willen. Hebben jullie een idee voor een leuk dagje uit?

Gast
Gast

Bericht  Happydobby ma 18 jul 2011 - 21:13

@Kruumel ja novalee is R.
Leuk dagje uit, kan jij nog ver lopen dan? Ik namelijk niet, dan krijg ik bandenpijn haha.
Anders de dierentuin of een leuk museum.

Ik lag nog in bed maar besloot 20 minuten later dat slapen het niet meer ging worden.

Happydobby
Ratel
Ratel

Bericht  Pien ma 18 jul 2011 - 21:17

Even snel een update, ontsluiting was onvoldoende dus er is om kwart over 9een veter ingebracht. Moet nu steeds aan De ctg, volgens de gyn kon het wel eens heel snel gaan... Mogen nu tot 11uur even doen wat we willen en dan dus weer ctg.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Sjaantje ma 18 jul 2011 - 21:19

Pien, wat spannend! Heel veel succes vandaag hug
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334

Bericht  Gast ma 18 jul 2011 - 21:20

Succes Pien!

Gast
Gast

Bericht  Fearie ma 18 jul 2011 - 21:21

@ Pien, je houdt het wel spannend zeg ! Succes !

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  Smaragdje ma 18 jul 2011 - 21:27

@ Pien, spannend! Ik hoop voor jou dat het inderdaad nu snel zal gaan.

@ Novalee, jammer dat het nu helemaal weg is. Hoop dat het nu bij jou ook snel begint!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast ma 18 jul 2011 - 21:27

Happydobby, dierentuin vind ik ook wel leuk, maar mijn man had daar niet zo'n zin in. Hij was nog nooit in Madurodam geweest zei hij gisteren, maar ik vind dat wel ver rijden... weet niet of ik daar zin in heb.

Ik kan nog best een stuk lopen ja... als ik tussendoor wel kan zitten is dat geen probleem.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 13 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: