Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
+52
mauwmauw
ProudMom
MissD
Theezakje13
Schism
Laced
PiP
Chelle
Dora
CCC
Steep
Floor
Nana
banjer49
studiebol
juffie001
Qiara
Lady4
Tiara
koNijntje
Sjonno
Fiebje
Clapperdie
Mamsie
Susan
sheila123
Bruintje Beer
Summerlovin
Annie24
Phileine
Liadan
Printje
Zininzon
blondje1313
Smaragdje
Lejow
LindaK
Bimbam
Tiana
Koffieleut
L!ND@
Sjaantje
Amber-
Paper Crown
Pien
joyce0606
Fearie
Burn
Happydobby
Novalee
kletskousje
Limburg85
56 plaatsers
Pagina 8 van 40
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
Succes, Pien! Ik hoop dat jullie meisje zich vandaag laat zien! Zet 'm op!
Hazel, wat leuk! Een jongetje! Was jullie voorgevoel toch goed! Nu lekker blauw shoppen
Hazel, wat leuk! Een jongetje! Was jullie voorgevoel toch goed! Nu lekker blauw shoppen
Gast- Gast
Ik denk dat het bij PM nu toch ook wel aardig op gang is hoor!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Hazeltje, fijn dat alles goed was en een jongen wat leuk
Wat een spanning hier zeg! Kom op pien en pm, dat jullie kindjes er maar snel zijn
Wat een spanning hier zeg! Kom op pien en pm, dat jullie kindjes er maar snel zijn
Gast- Gast
Hazeltje,wat fijn dat alles goed was en leuk een jongen!!! Geniet er lekker van! X
sheila123- Prater
- Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10
Hazeltje, wat fijn dat alles in orde is. En een jongen! Hadden jullie het toch goed! Heb je het ook nog nagetraaid over de morfine?
kruumel, wat een prachtige foto. Ik heb echt een lelijke litteken van m'n piercing. Lijken wel hoorns.
pien, succes meis! Lekker onder de douche blijven!
novalee, hopelijk zet het gerommel bij jou ook door.
hd, ja als vandaag en morgen de andere drie bevallen zijn dan sta jij met stip op nummer één! Hier is het weer ook geen bal aan. Idd weer om op de bank te hangen.
hier nog geen teken van de griep maar m'n oren zitten potdicht. Wordt er gek van!
kruumel, wat een prachtige foto. Ik heb echt een lelijke litteken van m'n piercing. Lijken wel hoorns.
pien, succes meis! Lekker onder de douche blijven!
novalee, hopelijk zet het gerommel bij jou ook door.
hd, ja als vandaag en morgen de andere drie bevallen zijn dan sta jij met stip op nummer één! Hier is het weer ook geen bal aan. Idd weer om op de bank te hangen.
hier nog geen teken van de griep maar m'n oren zitten potdicht. Wordt er gek van!
Fiebje- Prater
- Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Hazeltje, wat leuk, dan heb je een meid en een jongen. Fijn dat ze het hartje nog eens gaan bekijken.
Nou pm, pien en novalee, schiet maar op daarna is het mijn beurt!
Nou pm, pien en novalee, schiet maar op daarna is het mijn beurt!
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
PM sms'te om 12.15 uur dat ze toen pas een beetje last begon te krijgen. Dus ik mag hopen dat het nu toch wel gaat opschieten!
Gast- Gast
Alex schreef:PM sms'te om 12.15 uur dat ze toen pas een beetje last begon te krijgen. Dus ik mag hopen dat het nu toch wel gaat opschieten!
Ja, heb haar half uurtje geleden gesmst om succes te wensen, maar kreeg niets terug... dus hoop t ook!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Alex schreef:PM sms'te om 12.15 uur dat ze toen pas een beetje last begon te krijgen. Dus ik mag hopen dat het nu toch wel gaat opschieten!
Ik hoop voor haar niet dat het nog de hele dag gaat duren..
(en ook voor 'ons' haha, want we zijn allemaal veel te nieuwsgierig!)
Pien, hoe is het met jou??
kletskousje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 386
Punten : 455
Ik heb kraambezoek gepland vanavond, dus ik hoop dat ze opschiet
Gast- Gast
Nou hier nog steeds volop pijn... Echt hele heftige menstruatiekramp. Onder de douche was aangenaam zitten Maar het is niet meer of minder geworden!
Mijn man is vanmiddag gewoon aan het werk gegaan omdat hij de dagen een beetje wilt sparen natuurlijk, hij weet niet dat ik zo´n pijn heb, hij hoeft nog maar tot half 4 te werken dus ga hem nu ook niet lastig vallen meer...
Ik verlies nog steeds aardig wat bloed, heb om half 2 een schoon maandverbandje in gedaan en die was net voor ik ging douchen al weer behoorlijk bebloed. Daarnaast ook echt bloedstolsels erin... Ik weet niet meer wanneer we moesten bellen qua bloedverlies dus ik wacht mn man even af, die is rond kwart voor 4 thuis. Mocht hij het ook niet weten bel ik voor alle zekerheid het ziekenhuis even. Ik weet namelijk dat toen ik nog onder controle bij de vk was ik moest bellen als ik veel helder rood bloedverlies had...
Mijn man is vanmiddag gewoon aan het werk gegaan omdat hij de dagen een beetje wilt sparen natuurlijk, hij weet niet dat ik zo´n pijn heb, hij hoeft nog maar tot half 4 te werken dus ga hem nu ook niet lastig vallen meer...
Ik verlies nog steeds aardig wat bloed, heb om half 2 een schoon maandverbandje in gedaan en die was net voor ik ging douchen al weer behoorlijk bebloed. Daarnaast ook echt bloedstolsels erin... Ik weet niet meer wanneer we moesten bellen qua bloedverlies dus ik wacht mn man even af, die is rond kwart voor 4 thuis. Mocht hij het ook niet weten bel ik voor alle zekerheid het ziekenhuis even. Ik weet namelijk dat toen ik nog onder controle bij de vk was ik moest bellen als ik veel helder rood bloedverlies had...
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
spannend pien!! dat wordt nog een kleintje voor morgen
oww bij PM kwam het dus een beetje op rond 12 uur. inmiddel 3 uur verder.....ben benieuwd!
oww bij PM kwam het dus een beetje op rond 12 uur. inmiddel 3 uur verder.....ben benieuwd!
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Spannend Pien! Ik had helemaal geen bloedverlies ... weet je zeker dat je niet gewoon even belt? Just to be sure?
Gast- Gast
Oh Pien!! Spannend!!! Ik geloof dat bloedverlies normaal is, zelfs stolsel (die kunnen zelfs de grootte van een sinaasappel hebben ) Maar wat nu teveel is...Pin me er niet op vast!
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Ik had bij de tweede wel aardig wat bloedverlies. Dat was ook de reden dat ik de verloskundige had gebeld. Dat was wel na het breken van de vliezen. Die kwam toen wel even voor de zekerheid... maar goed ook anders had ze de hele bevalling gemist. Maar ik zou wel even bellen. Toen ze het bloed zag wat ik verloor zei ze wel dat de hoeveelheid die ik verloor normaal was trouwens.
Gast- Gast
Alex schreef:Spannend Pien! Ik had helemaal geen bloedverlies ... weet je zeker dat je niet gewoon even belt? Just to be sure?
En inderdaad, bel anders even eerder, al is het voor je eigen gemoedsrust!
L!ND@- Kletskop
Ik zou met bloedverlies zeker even bellen! Volgens mij had ik helemaal geen bloedverlies, is dat normaal dan?
Gast- Gast
James schreef:Ik zou met bloedverlies zeker even bellen! Volgens mij had ik helemaal geen bloedverlies, is dat normaal dan?
Nou ja, daarom ook mijn reactie. Ik vraag me dat dus ook af.
Gast- Gast
Jullie maken me aan het twijfelen... Ik weet dat zij na het toucheren zei dat ze een maandverbandje voor me ging pakken omdat ze behoorlijk veel kracht down under had uitgeoefend. Daardoor ben ik er van uit gegaan dat het er bij hoort en logisch is.
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Alex schreef:James schreef:Ik zou met bloedverlies zeker even bellen! Volgens mij had ik helemaal geen bloedverlies, is dat normaal dan?
Nou ja, daarom ook mijn reactie. Ik vraag me dat dus ook af.
Het is wel normaal ja, maar ik weet niet of elke hoeveelheid normaal is. Zeker na toucheren/strippen is het normaal, daar waarschuwden ze mij toen ook voor.
Gast- Gast
Bloedverlies:
Een klein beetje helder rood bloedverlies eventueel vermengt met wat slijm is normaal tijdens de bevalling. Bel direct wanneer je onverwacht veel helderrood bloedverlies hebt. Bewaar bloederig ondergoed of maandverband, dit is belangrijk voor een goede beoordeling van de hoeveelheid bloedverlies.
Dit kwam ik net tegen na wat speurwerk. Dat verhaaltje van mij is van toepassing NA de bevalling, sorry!
Een klein beetje helder rood bloedverlies eventueel vermengt met wat slijm is normaal tijdens de bevalling. Bel direct wanneer je onverwacht veel helderrood bloedverlies hebt. Bewaar bloederig ondergoed of maandverband, dit is belangrijk voor een goede beoordeling van de hoeveelheid bloedverlies.
Dit kwam ik net tegen na wat speurwerk. Dat verhaaltje van mij is van toepassing NA de bevalling, sorry!
L!ND@- Kletskop
Ik ben bij de oudste ook 2 keer gestript, daarna verloor ik beide keren veel helder rood bloed, en stolsels. Volgens de gyn. was dit geheel normaal, bij mij hadden ze toen ook flink zitten porren van onderen.
Gast- Gast
Oh oké, als ze getoucheerd hebben enzo kan ik me er wel iets bij voorstellen. Als het zomaar gebeurt zou ik wel direct contact opnemen met de verloskundige, maar dat is bij jou dus niet het geval, Pien.
Gast- Gast
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken