Disneyland
+16
Atelier Madame
Tummy
Ilovethe90s
Mida4you
Jasmine
widko
zwaai zwaai
Floor
Rose
loura
Niekske
Sweety
Zwerver
psv-forever
Lejow
Caro
20 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Disneyland
Wij hebben weer een paar dagen Disney geboekt!
Over iets meer dan 3 maanden gaan wij weer voor een paar dagen het park onveilig maken. Hebben dit keer hotel New York geboekt. Als alles goed gaat kunnen we in de zomer ook niet weg, dus maken we van Disney onze vakantie. Roze kaart erbij en we zijn er helemaal klaar voor
Zin aan!!!!!!
Over iets meer dan 3 maanden gaan wij weer voor een paar dagen het park onveilig maken. Hebben dit keer hotel New York geboekt. Als alles goed gaat kunnen we in de zomer ook niet weg, dus maken we van Disney onze vakantie. Roze kaart erbij en we zijn er helemaal klaar voor
Zin aan!!!!!!
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
We zijn dinsdagavond weer terug gekomen, het was echt super!
Enorm getroffen met het weer en doordat we niet volledig in het weekend zaten (zondagmiddag t/m dinsdagmiddag) hadden we geen ellende lange wachtrijen.
Rose- Kletskop
- Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12
jasmine, je schrijft weer disney geboekt. Ben je al vaker geweest met je dochter? en hoe vind ze dat?
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Floor: wij zijn nu één keer met J. geweest, vlak voordat ze twee werd. Ze vond het daar helemaal geweldig. De karakters, parades en attracties: ze was heel erg enthousiast. Nu scheelt het ontzettend dat zij absoluut niet bang is aangelegd, ze stond bijvoorbeeld met grote ogen heel enthousiast naar Big Thunder Mountain te kijken. Ze is in de meeste attracties ook gewoon mee geweest. Ook in de Phantom Manor en de Pirates of the Caribean.
Het reizen viel ook ontzettend mee. We rijden sowieso altijd 's nachts, zodat we echt de volle dagen in het park hebben. Ze is tot aan de grens met België wakker geweest (ze vond het toch wel gek, met papa en mama midden in de nacht met de auto op pad), maar daarna heeft ze tot een half uur voor aankomst geslapen.
Het reizen viel ook ontzettend mee. We rijden sowieso altijd 's nachts, zodat we echt de volle dagen in het park hebben. Ze is tot aan de grens met België wakker geweest (ze vond het toch wel gek, met papa en mama midden in de nacht met de auto op pad), maar daarna heeft ze tot een half uur voor aankomst geslapen.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Wat fijn dat het zo goed is gegaan. Wij zijn in mei in Frankrijk en zitten er dan in de buurt, misschien willen we onze vakantie wat verlengen zodat we nog naar Disney gaan maar ik twijfel erg of hij ergens mee ik kan/mag (hij is dan 1.5). Verder is hij niet bang uitgevallen gelukkig dus ik denk dat hij de sfeer wel erg leuk zou vinden.
Floor- Ratel
Persoonlijk lijkt t mij niks om met kinderen van die leeftijd naar t park te gaan. Beter als ze wat ouder zijn.
Volgens mij krijgen ze er amper iets van mee.
Hij kan overal in, mits hij de lengte heeft..
Maar goed in fantasialand zijn er genoeg kinderattracties en dan heb je overal in t park nog Disney figuren en de parade. De bootattracties zijn ook leuk; pirates of the caribean, it s à small world.
In de studio's heb je de shows zoals : Disney play live (?) , stitch en animagique en nog een motor stunt show ( wel in Frans en of Engels), attractie zoals cars en de vliegende tapijten.
psv-forever- Fluisteraar
- Aantal berichten : 237
Punten : 244
Registratiedatum : 18-11-10
psv-forever schreef:
Persoonlijk lijkt t mij niks om met kinderen van die leeftijd naar t park te gaan. Beter als ze wat ouder zijn.
Maar goed in fantasialand zijn er genoeg kinderattracties en dan heb je overal in t park nog Disney figuren en de parade.
In de studio's heb je de shows zoals : Disney play live (?) , stitch en animagique en nog een motor stunt show ( wel in Frans en of Engels), attractie zoals cars en de vliegende tapijten.
Weet jij vanaf welke lengte ze in de meeste kinderattracties mogen?
En weet iemand of er hotels zijn waar ze kamers hebben met een aparte (of afgeschermde) slaapkamer?
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
In kinderen attracties heb ik nooit iets van een lengte gezien, maar goed ik heb ook geen kids dus zo vaak kom ik niet bij die attracties.
Zal t eens navragen.
Mochten ze te klein zijn, er kan altijd een oudere persoon mee.
Wat bedoel je met de 2e vraag? Een kamer met een tussendeur ofzo?
Die hebben ze in elk hotel
Zal t eens navragen.
psv-forever- Fluisteraar
- Aantal berichten : 237
Punten : 244
Met de kruidvat voordeel pas kan je vandaag 3 dagen parijs boeken icl dagje Dinsney. Ik dacht misschien heeft iemand daar intresse voor hier
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
psv-forever schreef:
Maar goed in fantasialand zijn er genoeg kinderattracties en dan heb je overal in t park nog Disney figuren en de parade. De bootattracties zijn ook leuk; pirates of the caribean, it s à small world.
bedankt voor je reactie.
ik ben ook bang dat het niks is voor hem maar aan de andere kant denk ik weer dat hij het wel leuk vind om alle parades en mensen te zien.
Floor- Ratel
Ik zou absoluut gaan Floor! En de kleine man lekker meenemen.
Er zijn genoeg dingen waar hij in mag, voor zover ik weet is daar geen minimum lengte namelijk.
In de Disney hotels heb je volgens mij geen aparte slaapkamers (dus twee kamer appartementjes zeg maar), maar wat je wel kunt doen is 2 kamers boeken, want er zitten tussendeuren tussen de slaapkamers.
Er zijn genoeg dingen waar hij in mag, voor zover ik weet is daar geen minimum lengte namelijk.
In de Disney hotels heb je volgens mij geen aparte slaapkamers (dus twee kamer appartementjes zeg maar), maar wat je wel kunt doen is 2 kamers boeken, want er zitten tussendeuren tussen de slaapkamers.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
psv-forever schreef:In kinderen attracties heb ik nooit iets van een lengte gezien, maar goed ik heb ook geen kids dus zo vaak kom ik niet bij die attracties.
Zal t eens navragen.
Ja een tussendeur is prima. Zijn dat dan twee aparte kamers waar een deur tussen zit of boek je dat als 1 kamer? Ik ben 1 keer in een disneyhotel geweest en toen hadden we een kamer met twee tweepersoonsbedden. Maar als ik met de kinderen ga wil ik een aparte ruimte omdat ze echt niet gaan slapen als ik nog wakker ben en anders moet ik om 19.00 naar bed
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Je boekt dan twee kamers, die grenzen dan aan elkaar en dan kun je de deur dus open/dicht zetten.
Je hebt dan dus 2 kamers met ieder twee tweepersoonsbedden (of met twee persoonsbed en stapelbed).
Je hebt dan dus 2 kamers met ieder twee tweepersoonsbedden (of met twee persoonsbed en stapelbed).
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow, waar zou hij dan mee inkunnen? ik ben bang dat als we ergens in gaan hij het niks vind, het op een krijsen zet en we er niet uit kunnen
Floor- Ratel
Peter pan, sneeuwwitje, pinokkio, its a small world, buzz lightyear, (praktisch alles in fantasialand). Tenminste, voor zover ik weet zijn daar geen lengte eisen voor, omdat het van die rustige karretjes zijn.
Mocht hij het op een krijsen zetten, zo'n attractie duurt maar een paar minuutjes!
Mocht hij het op een krijsen zetten, zo'n attractie duurt maar een paar minuutjes!
Lejow- Lady Post-a-lot
ik krijg steeds meer zin om te gaan
Floor- Ratel
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 4 van 4