Disneyland
+16
Atelier Madame
Tummy
Ilovethe90s
Mida4you
Jasmine
widko
zwaai zwaai
Floor
Rose
loura
Niekske
Sweety
Zwerver
psv-forever
Lejow
Caro
20 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Disneyland
En ik ga over 1,5 week voor 4 dagen naar Disney!
Ik heb er zo'n zin in. Ik vind dit altijd de leukste periode van het jaar. Wij zitten trouwens in Santa Fe.
Ik heb er zo'n zin in. Ik vind dit altijd de leukste periode van het jaar. Wij zitten trouwens in Santa Fe.
zwaai zwaai- Fluisteraar
- Aantal berichten : 99
Punten : 112
Registratiedatum : 02-05-11
wie weet tot dan
psv-forever- Fluisteraar
- Aantal berichten : 237
Punten : 244
Registratiedatum : 18-11-10
psv-forever schreef:. Welk hotel?Caro schreef:hahah Lejow! Ik ga je ook jaloers maken want ik vertrek donderdagochtend voor vier dagen naar Disney ;-)
Disneyland hotel, Castle Club :-)
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Ja leuk! We komen 10 december dus wie weet mag je me inchecken (zou wel makkelijk zijn, zo goed is mijn engels/frans niet)
zwaai zwaai- Fluisteraar
zwaai zwaai schreef:Ja leuk! We komen 10 december dus wie weet mag je me inchecken (zou wel makkelijk zijn, zo goed is mijn engels/frans niet)
Mocht ik er zijn dan mag je wel bij mij komen om in te checken hoor
psv-forever- Fluisteraar
Misschien moet ik dit topic niet meer openen
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lejow schreef:Misschien moet ik dit topic niet meer openen
Hier net zo.
En dan te bedenken dat het nu gewoon kerst is in Disney...
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Jasmine schreef:
En dan te bedenken dat het nu gewoon kerst is in Disney...
Dat vond ik persoonlijk toch een beetje tegenvallen. Had bij de attracties ook alles in kerstsfeer verwacht maar dat bleek niet het geval. Main Street was flink versierd en je hebt een kerstparade maar daarna hield de kerstsfeer vrij snel op .
Ilovethe90s- Prater
- Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12
@Zwaai zwaai, rond die datum ben ik er ook (nou ja wel ander hotel..)
Gister nog even te horen gekregen dat we 2 huisjes naast elkaar hebben en dat de 'jeugd' (jongste 21) een eigen huisje heeft en we hebben luxere huisjes want dan hebben we 2 wc's
Gister nog even te horen gekregen dat we 2 huisjes naast elkaar hebben en dat de 'jeugd' (jongste 21) een eigen huisje heeft en we hebben luxere huisjes want dan hebben we 2 wc's
Rose- Kletskop
- Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12
Ow leuk! De nieuwe huisjes van de Davy ken ik nog niet. Ben benieuwt wat je er van vindt.
zwaai zwaai- Fluisteraar
Disneyland
Hoi allemaal,
Wij willen met zn tweeën naar Disneyland en ik ben op zoek naar tips om zo goedkoop mogelijk uit te zijn. We willen in de kerstvakantie. Evt voor de kerst (vertrek 21 of 22 dec) en anders tussen kerst en oud&nieuw. En dan 3 dagen. Liefst verblijf in één van de disneyhotels, maar andere opties zijn ook welkom .
Andere optie is 3/4 dagen Parijs en 1 dag naar Disneyland. Tips daarvoor zijn ook welkom. Welke hotels/appartementen, welke websites. Alle tips zijn welkom, ben niet zo ervaren in dit soort dingen boeken. Ik ben tot nu toe altijd een reisbureau binnen gestapt, maar daar volgens mij ook altijd teveel betaald.
Alvast bedankt!
Wij willen met zn tweeën naar Disneyland en ik ben op zoek naar tips om zo goedkoop mogelijk uit te zijn. We willen in de kerstvakantie. Evt voor de kerst (vertrek 21 of 22 dec) en anders tussen kerst en oud&nieuw. En dan 3 dagen. Liefst verblijf in één van de disneyhotels, maar andere opties zijn ook welkom .
Andere optie is 3/4 dagen Parijs en 1 dag naar Disneyland. Tips daarvoor zijn ook welkom. Welke hotels/appartementen, welke websites. Alle tips zijn welkom, ben niet zo ervaren in dit soort dingen boeken. Ik ben tot nu toe altijd een reisbureau binnen gestapt, maar daar volgens mij ook altijd teveel betaald.
Alvast bedankt!
Tummy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 309
Punten : 360
Registratiedatum : 02-07-12
Kijk eens bij peterlanghout, daar kun je obv eigen vervoer of een busreis een hotel Inc entree boeken. Niet altijd Disney hotels zelf, maar wel dichtbij!
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
wij zaten net buiten disneyland volgens mij iets van 4 km ergens in de buurt van een groot winkelcentrum in een appartement, maar ik weet de naam niet meer precies. volgens mij iets van 2 haltes met de metro en je bent in disney en een stuk goedkoper dan een disney hotel
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Als je in een Disney hotel wilt, zou ik via Disney zelf boeken, dat is stukken goedkoper dan via een reisbureau.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik denk eerlijk gezegd dat je beter of 3 dagen Parijs of 3 dagen Disney kan doen. 3 dagen Parijs en dan 1 dag Disney heeft denk ik weinig zin omdat het met de feestdagen superdruk zal zijn bij alle attracties en 1 dag echt te weinig is dan. Andersom kan wel weer prima denk ik, 3 dagen Disney met nog 1 dag Parijs. Dan hoef je ook niet te kiezen tussen de 2 Disney parken.
iloverocknroll1984- Fluisteraar
- Aantal berichten : 333
Punten : 400
Registratiedatum : 06-12-10
Het is momenteel behoorlijk druk in Disney, ik ben er afgelopen weekend geweest en op donderdag en vrijdag waren de wachttijden echt prima te doen. Toen was er bijna niemand, het weekend is echter anders. Ter illustratie: Big Thunder Mountain had een wachttijd van 90 minuten, Tower of Terror geloof ik 80 minuten en Crush Coaster + Aerosmith liepen ook richting de 1,5 uur.
Je kan behoorlijk wat tijd besparen door gebruik te maken van fastpassen maar die zijn niet onbeperkt te halen. Ik dacht 1 per park, per dag.
Kijk dus goed naar wanneer je gaat.. de periode die jij aangeeft is rondom de feestdagen en ik kan me zo voorstellen dat het dan hoe dan ook druk is. Ook omdat Frankrijk dan zelf vakantie heeft.
De Disneyhotels zijn top, maar ik geloof dat Kyriad ook eea in de omgeving heeft liggen die wel een Disney thema hebben maar niet officieel bij Disney horen..
Je kan behoorlijk wat tijd besparen door gebruik te maken van fastpassen maar die zijn niet onbeperkt te halen. Ik dacht 1 per park, per dag.
Kijk dus goed naar wanneer je gaat.. de periode die jij aangeeft is rondom de feestdagen en ik kan me zo voorstellen dat het dan hoe dan ook druk is. Ook omdat Frankrijk dan zelf vakantie heeft.
De Disneyhotels zijn top, maar ik geloof dat Kyriad ook eea in de omgeving heeft liggen die wel een Disney thema hebben maar niet officieel bij Disney horen..
Caro- Ratel
duckie schreef:wij zaten net buiten disneyland volgens mij iets van 4 km ergens in de buurt van een groot winkelcentrum in een appartement, maar ik weet de naam niet meer precies. volgens mij iets van 2 haltes met de metro en je bent in disney en een stuk goedkoper dan een disney hotel
Adagio hotel, tegenover winkel centrum val d europe? Is 1 halte van Disney
psv-forever- Fluisteraar
Caro schreef:Het is momenteel behoorlijk druk in Disney, ik ben er afgelopen weekend geweest en op donderdag en vrijdag waren de wachttijden echt prima te doen. Toen was er bijna niemand, het weekend is echter anders. Ter illustratie: Big Thunder Mountain had een wachttijd van 90 minuten, Tower of Terror geloof ik 80 minuten en Crush Coaster + Aerosmith liepen ook richting de 1,5 uur.
Zoveel als je wilt, maar 1 tegelijkertijd dan. Eerst de een gebruiken en daarna kan je pas een nieuwe halen. Das dan de normale fastpass.
Je hebt ook betalende passen.
psv-forever- Fluisteraar
psv-forever schreef:Caro schreef:Het is momenteel behoorlijk druk in Disney, ik ben er afgelopen weekend geweest en op donderdag en vrijdag waren de wachttijden echt prima te doen. Toen was er bijna niemand, het weekend is echter anders. Ter illustratie: Big Thunder Mountain had een wachttijd van 90 minuten, Tower of Terror geloof ik 80 minuten en Crush Coaster + Aerosmith liepen ook richting de 1,5 uur.
Zoveel als je wilt, maar 1 tegelijkertijd dan. Eerst de een gebruiken en daarna kan je pas een nieuwe halen. Das dan de normale fastpass.
Je hebt ook betalende passen.
Oh kijk.. zo zit dat systeem dus. Ik hoorde alleen de dame van Aerosmith het zo uitleggen tegen andere mensen. Wij hebben de VIP fastpass dus ik wist de regels niet zo goed van de normale fastpassen..
Caro- Ratel
zwaai zwaai schreef:Ja leuk! We komen 10 december dus wie weet mag je me inchecken (zou wel makkelijk zijn, zo goed is mijn engels/frans niet)
Ben die dag vrij..
Zie pm
psv-forever- Fluisteraar
Jammer, maar je heb een pm terug!
zwaai zwaai- Fluisteraar
Thanks voor alle info! We gaan wel een paar daagjes naar Parijs, maar een andere keer naar Disney. Het zal inderdaad wel erg druk zijn in de vakantie en dat vind ik zonde. En Parijs is natuurlijk ook superleuk
Tummy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 309
Punten : 360
Registratiedatum : 02-07-12
Hebben het er van de week over gehad misschien in maart nog een paar dagen te gaan, omdat we komende zomer niet weg gaan.
Hoop dat het doorgaat!
Hoop dat het doorgaat!
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Nog 2 nachtjes slapen
(Eigenlijks anderhalf omdat we vroeg vertrekken)
(Eigenlijks anderhalf omdat we vroeg vertrekken)
Rose- Kletskop
- Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12
Veel plezier!
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 3 van 4