Disneyland
+16
Atelier Madame
Tummy
Ilovethe90s
Mida4you
Jasmine
widko
zwaai zwaai
Floor
Rose
loura
Niekske
Sweety
Zwerver
psv-forever
Lejow
Caro
20 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Disneyland
Mijn zus neemt me in augustus mee naar Euro Disney.
We gaan 3 dagen, en 2 overnachtingen.
Is dit te lang of precies goed?
We gaan 3 dagen, en 2 overnachtingen.
Is dit te lang of precies goed?
Gast- Gast
Re: Disneyland
Is het door de week of in het weekend? Op zich is drie dagen Disney lang genoeg... Maar of je echt álle attracties kan doen hangt af van de drukte. Augustus is een maand waarin bijna alle fransen vakantie hebben en dan is het over het algemeen best druk.
Drie dagen is voor de rest echt goed genoeg. Je kan 's avonds ook vanalles doen en dan is het minder druk omdat de dagjesmensen weg zijn.
Drie dagen is voor de rest echt goed genoeg. Je kan 's avonds ook vanalles doen en dan is het minder druk omdat de dagjesmensen weg zijn.
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Het is in het weekend.
Ik dacht eigenlijk dat 3 dagen best lang zou zijn, maar aan jullie reacties te lezen gelukkig niet!
Ik dacht eigenlijk dat 3 dagen best lang zou zijn, maar aan jullie reacties te lezen gelukkig niet!
Gast- Gast
In het weekend kan het zelfs nog wel eens weinig zijn.
Als wij alles willen zien en doen (en dan doen we alleen de attracties die we leuk vinden, dus een kwart gaan we niet eens in) hebben we meestal 4 dagen nodig. Voor de attracties, de shows, de parades enz.
Dag 1 en 2 gaan we attracties doen, op dag 3 pakken we dan meestal alle shows en de 4e dag doen we alle attracties die we echt heel leuk vonden nog een keer.
Maar wij gaan dan meestal doordeweeks.
Zeker nu ze twee parken hebben, die nog steeds groter worden, heb je de tijd gewoon echt nodig! En dan nog ergens wat eten, winkeltjes kijken enz enz.
Al is het park in augustus wel langer geopend dan in oktober (dan gaan wij meestal), dus dat scheelt al aardig.
Ohh beuhh nu heb ik ook weer zin om naar Disney te gaan!!!
Als wij alles willen zien en doen (en dan doen we alleen de attracties die we leuk vinden, dus een kwart gaan we niet eens in) hebben we meestal 4 dagen nodig. Voor de attracties, de shows, de parades enz.
Dag 1 en 2 gaan we attracties doen, op dag 3 pakken we dan meestal alle shows en de 4e dag doen we alle attracties die we echt heel leuk vonden nog een keer.
Maar wij gaan dan meestal doordeweeks.
Zeker nu ze twee parken hebben, die nog steeds groter worden, heb je de tijd gewoon echt nodig! En dan nog ergens wat eten, winkeltjes kijken enz enz.
Al is het park in augustus wel langer geopend dan in oktober (dan gaan wij meestal), dus dat scheelt al aardig.
Ohh beuhh nu heb ik ook weer zin om naar Disney te gaan!!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
In het weekend is het echt druk!!! Vooral nu in de vakantie.Ik denk dat je in 3 dagen niet alles gezien hebt.
Het park is tot 23uur geopend en als je in een disney hotel slaapt kan je al vanaf 8uur naar binnen. Er zijn dan enkele attracties eerder open.
Welk hotel zit je?
Het park is tot 23uur geopend en als je in een disney hotel slaapt kan je al vanaf 8uur naar binnen. Er zijn dan enkele attracties eerder open.
Welk hotel zit je?
psv-forever- Fluisteraar
- Aantal berichten : 237
Punten : 244
Zeker niet te lang! We is genoeg te zien!! Heb je beide parken?
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
En ik zou zeker op je aankomstdag vroeg vertrekken thuis. Anders heb je zo een halve dag verspeeld... Je moet ook inchecken etc, daar is het ook vrij druk. Zeker op de vrijdagen..
Mijn tip: vroeg vertrekken, op de tijden gaan eten als andere mensen in de rij staan voor de attracties en juist als de meute gaat eten, dan je hapje pakken.
En reserveren voor je eten! Dat scheelt ook hopen wachttijd. Zeker als je 's avonds naar een restaurant wil, gewoon van te voren reseveringen maken. Want zelfs bij de Mac kan het énorm druk zijn..
Mijn tip: vroeg vertrekken, op de tijden gaan eten als andere mensen in de rij staan voor de attracties en juist als de meute gaat eten, dan je hapje pakken.
En reserveren voor je eten! Dat scheelt ook hopen wachttijd. Zeker als je 's avonds naar een restaurant wil, gewoon van te voren reseveringen maken. Want zelfs bij de Mac kan het énorm druk zijn..
Caro- Ratel
Ik heb eigenlijk geen idee in welk hotel we zitten, m'n zus en d'r vriend regelen het en als ik weet hoe laat ik word opgehaald vind ik het prima.
Dat is erg ja, i know!
We zitten in een hotel op het park dus dat is wel lekker dan, en ik ga er vanuit dat we beide parken hebben, maar daar heb ik niks over gehoord eigenlijk.
Wel lekker dat het park tot 23u open is!
Dat is erg ja, i know!
We zitten in een hotel op het park dus dat is wel lekker dan, en ik ga er vanuit dat we beide parken hebben, maar daar heb ik niks over gehoord eigenlijk.
Gast- Gast
Je heb inderdaad beide parken. Ben er nu 8x geweest en het blijft gewoon leuk
Heel veel plezier!
Heel veel plezier!
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Ohhh ik moet deze topic niet te vaak openen..
Dan wil ik ook weer
Dan wil ik ook weer
Lejow- Lady Post-a-lot
Princess schreef:Ik heb eigenlijk geen idee in welk hotel we zitten, m'n zus en d'r vriend regelen het en als ik weet hoe laat ik word opgehaald vind ik het prima.
Dat is erg ja, i know!
Ga er van uit dat het gewoon beide parken is.
ga eten bij bv cafe mickey's. Eten is lekker en er komen disneyfiguren aan tafel om een foto te maken. Cafe mickey's MOET je reserveren. Zonder kan ook,maar dan moet je erg lang wachten.
Blue lagoon is ook leuk
psv-forever- Fluisteraar
Lejow schreef:Ohhh ik moet deze topic niet te vaak openen..
Dan wil ik ook weer
Ik ook!
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:Ik kan het niet laten maar: Het is Disneyland, niet Euro Disney
Sinds wanneer is dat dan?
Gast- Gast
1994
psv-forever- Fluisteraar
Tea-Leaf schreef:Ik kan het niet laten maar: Het is Disneyland, niet Euro Disney
Als we dan toch bezig zijn, het is officeel Disneyland Parijs .
Caro- Ratel
http://nl.wikipedia.org/wiki/Disneyland_Paris
psv-forever- Fluisteraar
Oh Blue Lagoon lijkt me zo leuk om eens te gaan eten... Laatste keer dat ik er was toen was hij gesloten
Dat zit bij de attractie Pirates of the Caribbean.
Dat zit bij de attractie Pirates of the Caribbean.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Ik vind het er super leuk uitzien, maar er staat bijna alleen vis op de kaart, en dat lust ik niet
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik vind het bij Hakuna Matata ook lekker eten, daar hebben ze lekkere patatjes!
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik ben in april 3 dagen geweest, ook in het weekend en op zaterdag en zondag waren de wachtrijen toch echt aanmerkelijk langer. Ik denk dat 3 dagen wel genoeg moet zijn (3 dagen door een pretpark sjouwen is doodvermoeiend) maar bij ons hadden heel veel attracties storingen, soms zelfs als we al een hele tijd in de rij stonden. Dat was flink balen en dan heb je na 3 dagen dus toch niet alles gehad wat je zou willen...
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
3 dagen is zeker niet te lang eerder te kort maar dat is al vaker gezegd. Wat je wel kan doen is een fastpass aanvragen. Dan kan je sneller in atracties. Scheelt soms toch behoorlijk wat tijd.
Gast- Gast
Ach, iedereen snapte waar het over ging.
Gast- Gast
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 1 van 4
Permissies van dit forum: