Disneyland
+16
Atelier Madame
Tummy
Ilovethe90s
Mida4you
Jasmine
widko
zwaai zwaai
Floor
Rose
loura
Niekske
Sweety
Zwerver
psv-forever
Lejow
Caro
20 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Disneyland
Ik ga ook, deze maand nog als het kan 1 dagje disney, vind ik lang zat! (vooral met een jongetje van 1)
Gast- Gast
Niet lullig bedoelt hoor, maar je kan toch weinig doen met een kind van 1 jaar. Wat krijgt ie er nou van mee? Lijkt mij alleen maar lastig hoor..
psv-forever- Fluisteraar
- Aantal berichten : 237
Punten : 244
Registratiedatum : 18-11-10
Als je van die fastpasses haalt dan red je 1 park in 1 dag ook. Ik heb alles gezien (Disneyland dan niet het moviepark) in 1 dag door die pasjes. Maar ja als het idd heeel druk is dan is 3 dagen beter.. Leuk Disney Ik wil ook weer heen!
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Ik vind die fastpasses helemaal niets, je bent dan zo enorm bezig met het plannen van je dag door alle tijdstippen dat je ergens aanwezig moet zijn..
Ik loop gewoon door het park en ga ergens in als ik er zin in heb, en die wachtrijen zijn dan maar zo!
Ik loop gewoon door het park en ga ergens in als ik er zin in heb, en die wachtrijen zijn dan maar zo!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lejow schreef:Ik vind die fastpasses helemaal niets, je bent dan zo enorm bezig met het plannen van je dag door alle tijdstippen dat je ergens aanwezig moet zijn..
Bij mij viel dat wel mee. Ik vond het echt super dat je zo de helft van de rij overslaat! Ging echt snel
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Je slaat wel meer over dan de helft. Zeker bij Big Thunder Mountain sla je veel over.. Omdat wij altijd in het Disneyland Hotel in de Castle Club zitten, hebben wij een onbeperkte fast pass. We doen dan op zaterdag alleen maar de attracties die een fastpass hebben :-).
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
HeartBeat schreef:Een kind van 1 ziet en beleefd gewoon dingen hoor...
meningen verschillen daarover.
maar goed maak gewoon veel gebruik van de Babyswitch. Hoef je niet lang in de rij te staan
Is ook weer een voordeel als je een baby hebt
psv-forever- Fluisteraar
loura schreef:Als je van die fastpasses haalt dan red je 1 park in 1 dag ook. Ik heb alles gezien (Disneyland dan niet het moviepark) in 1 dag door die pasjes. Maar ja als het idd heeel druk is dan is 3 dagen beter.. Leuk Disney Ik wil ook weer heen!
je moet dan niet de pech hebben dat de fastpassen niet meer beschikbaar zijn
psv-forever- Fluisteraar
Ik ga binnenkort naar Disney!
Welke attracties moet ik in zijn geweest?
En weet iemand toevallig of je je eigen beddengoed + handdoeken moet meenemen bij de davy crockett ranch?
Rose- Kletskop
- Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12
Wat leuk dat je gaat!
Wij twijfelen nog of we volgend jaar willen gaan, we zijn dan in de buurt op vakantie maar ik vraag me af of ons kindje niet te klein is dan (1.5 jaar).
Wij twijfelen nog of we volgend jaar willen gaan, we zijn dan in de buurt op vakantie maar ik vraag me af of ons kindje niet te klein is dan (1.5 jaar).
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ga ook binnenkort! Wij gaan de 2e week an december naar Santa Fe. Maar volgens mij is er gewoon beddengoed in de Davy. Ik dacht zelfs dat ze je huisje ook komen schoonmaken als je dr niet bent, maar dat weet ik niet zeker meer.
De attracties die je moet doen? Tja ligt eraan waar je van houdt. Ik vind de tower of terror, crush coaster en rock and rollercoaster in de studio's erg leuk. En in het disneypark vind ik pirates, it's a small world, big thunder mountain, buzz lightyear, space mountain ( enz enz) erg leuk om te doen. En vergeet vooral de parades niet! Die zijn echt erg mooi.
De attracties die je moet doen? Tja ligt eraan waar je van houdt. Ik vind de tower of terror, crush coaster en rock and rollercoaster in de studio's erg leuk. En in het disneypark vind ik pirates, it's a small world, big thunder mountain, buzz lightyear, space mountain ( enz enz) erg leuk om te doen. En vergeet vooral de parades niet! Die zijn echt erg mooi.
zwaai zwaai- Fluisteraar
- Aantal berichten : 99
Punten : 112
Registratiedatum : 02-05-11
Ik ben gister terug gekomen van een weekendje Disney. Welke attracties ik erg leuk vind zijn pirates, it's a small world, big thunder mountain, buzz lightyear. Maar eigenlijk moet je gewoon alles doen van attracties tot shows/parades. Ik weet niet hoelang je gaat?
Wat je echt niet mag missen is Dreams aan het einde van iedere dag. Dat is echt geweldig! Een tip probeer voor het kasteel te gaan staan en niet aan de zijkant.
Wat je echt niet mag missen is Dreams aan het einde van iedere dag. Dat is echt geweldig! Een tip probeer voor het kasteel te gaan staan en niet aan de zijkant.
widko- Fluisteraar
- Aantal berichten : 109
Punten : 119
Registratiedatum : 29-11-10
widko schreef:Ik ben gister terug gekomen van een weekendje Disney. Welke attracties ik erg leuk vind zijn pirates, it's a small world, big thunder mountain, buzz lightyear. Maar eigenlijk moet je gewoon alles doen van attracties tot shows/parades. Ik weet niet hoelang je gaat?
Absoluut mee eens!
Hier ook een echte fan. Mijn favoriete attracties:
- Pirates
- Small World
- Buzz Lightyear
- Phantom Manor
- Big Thunder Mountain
- Peter Pan's Flight
- Nemo's Crush Coaster (Studio's)
- Rock 'n Rollercoaster (Studio's)
- Tower of Terror (Studio's)
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Ik ga een 'weekend' (zondag heen dus 's avonds het park ff in, maandag de hele dag en dinsdag einde van de middag weer terug)
Ik schrijf alles op wat jullie noemen en ga proberen zoveel mogelijk te doen
Ik schrijf alles op wat jullie noemen en ga proberen zoveel mogelijk te doen
Rose- Kletskop
En vergeet de fastpass tickets niet
psv-forever- Fluisteraar
Rose schreef:
Ik ga binnenkort naar Disney!
Welke attracties moet ik in zijn geweest?
En weet iemand toevallig of je je eigen beddengoed + handdoeken moet meenemen bij de davy crockett ranch?
Leuk!! Ik ben ook 2x naar de davy crockett ranch geweest. Beddengoed is aanwezig alleen de handdoeken weet ik niet meer precies. Kun je vast wel vinden op de website.
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
psv-forever schreef:En vergeet de fastpass tickets niet
Wij gebruiken die nooit. Je bent dan gebonden aan een tijd en wij vinden dat niet prettig. Je ben al gebonden aan tijden IVM shows en parades en als je dan ook nog op een bepaalde tijd bij een atractie moet zijn dan kan je bijna niet meer in gewone rijen gaan staan.
We halen altijd wel een of twee fastpass tickets om in het fotoboek te plakken.
widko- Fluisteraar
- Aantal berichten : 109
Punten : 119
Registratiedatum : 29-11-10
widko schreef:psv-forever schreef:En vergeet de fastpass tickets niet
Wij gebruiken die nooit. Je bent dan gebonden aan een tijd en wij vinden dat niet prettig. Je ben al gebonden aan tijden IVM shows en parades en als je dan ook nog op een bepaalde tijd bij een atractie moet zijn dan kan je bijna niet meer in gewone rijen gaan staan.
We halen altijd wel een of twee fastpass tickets om in het fotoboek te plakken.
Dit vind ik ook inderdaad!
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik haal ze ook zelden hoor als ik t park in ben.. ( alleen als ik met vrienden/ familie ben)
Ligt er maar net aan hoelaat de tickets beschikbaar zijn. Ik heb er geen zin om er uren later voor terug te komen
zit je in een disney hotel dan kan je al vanaf 8uur het park in...
Ligt er maar net aan hoelaat de tickets beschikbaar zijn. Ik heb er geen zin om er uren later voor terug te komen
zit je in een disney hotel dan kan je al vanaf 8uur het park in...
psv-forever- Fluisteraar
Gisteravond de bevestiging gehad dat het 100% zeker door gaat. Nu nog 2 weekjes wachten..
Rose- Kletskop
BenniejaloersbenniejaloersBenniejaloersbenniejaloersBenniejaloersbenniejaloersBenniejaloersbenniejaloers
BenniejaloersbenniejaloersBenniejaloersbenniejaloersBenniejaloersbenniejaloersBenniejaloersbenniejaloers
Benniejaloersbenniejaloers.....
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:BenniejaloersbenniejaloersBenniejaloersbenniejaloersBenniejaloersbenniejaloersBenniejaloersbenniejaloers
Weekje ruilen met mij?
psv-forever- Fluisteraar
hahah Lejow! Ik ga je ook jaloers maken want ik vertrek donderdagochtend voor vier dagen naar Disney ;-)
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
. Welk hotel?Caro schreef:hahah Lejow! Ik ga je ook jaloers maken want ik vertrek donderdagochtend voor vier dagen naar Disney ;-)
psv-forever- Fluisteraar
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 2 van 4
Permissies van dit forum: