Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Disneyland Parijs

+15
_Lacey_
GeKKiE
Floor
RioolSpook
Takkie
mauwmauw
Travelgurly
Jasmine
Caro
SuperGrover
psv-forever
zwaai zwaai
Lejow
mickey
Linnie1985
19 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Disneyland Parijs Empty Disneyland Parijs

Bericht  Gast za 15 okt 2011 - 9:39

Het blijft kriebelen, vandaar de volgende vragen:

* Wat is leuker? Disneyland of Walt Disney Studio's?
* Kun je in 1 dag tijd veel doen of ligt dat echt aan de periode dat je gaat?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Disneyland Parijs Empty Re: Disneyland Parijs

Bericht  Linnie1985 za 15 okt 2011 - 9:41

Ik vind de studio's het leukste ivm rock and rollercoaster haha. Maar je kan met een pas beide parken doen.

Ligt er aan hoe druk het is als het niet druk is kan je het meeste makkelijk in 1 dag doen.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

Disneyland Parijs Empty Re: Disneyland Parijs

Bericht  Gast za 15 okt 2011 - 10:21

Ik vond het beide eigenlijk wel leuk maar het Disney park heeft iets meer sfeer vond ik. Komt voornamelijk door het kasteel denk ik. In 1 dag kan niet echt veel bekijken is mijn ervaring. Wij zijn 4 dagen geweest en we hadden er toch zeker 3 nodig om alle atracties te proberen, shows te bekijken enz terwijl het helemaal niet druk was (wij zijn toen begin Februari geweest). Ik moet wel zeggen dat het voor ons beide toen de eerste keer was dat we naar Disney gingen

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Disneyland Parijs Empty Re: Disneyland Parijs

Bericht  mickey za 15 okt 2011 - 10:29

Disneypark vind ik inderdaad ook magischer, Studios is wat stoerder.
Wij zijn nu twee keer geweest, beide keren twee dagen en beide keren 1 park per dag gedaan. Dan heb je op zich de grote attracties en shows wel gehad.
Als we nog een keer gaan, zou ik graag drie dagen gaan. Dag 1 en 2 één park per keer, dag 3 waar we nog zin in hebben. Je kunt overigens kaartjes kopen waarmee je beide parken in kunt, of kaartjes per park. Maakt qua prijs niet heel veel uit, of je nou twee losse kaartje koopt, of 1 duo kaartje.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Disneyland Parijs Empty Re: Disneyland Parijs

Bericht  Lejow za 15 okt 2011 - 20:49

Echt gaan hoor!!
Ik ben het er absoluut niet mee eens dat je alles in 1 dag kunt doen.
Je hebt attracties, shows, parades, er is ZO veel om te zien!
Ik vind het disneypark zelf meer sfeer hebben, maar in de studio's zijn een hele hoop leuke shows die echt de moeite waard zijn (en ook steeds meer leuke attracties trouwens).
En vergeet de Village's niet vol leuke tentjes en winkeltjes.

Ik zou sowieso niet in het weekend gaan, dan is het echt belabberd druk en kun je maar heel weinig door. Doordeweeks is echt het beste. Deze periode is er halloween en vanaf begin november is er de kerstsfeer. Beide super leuk!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Disneyland Parijs Empty Re: Disneyland Parijs

Bericht  Lejow za 15 okt 2011 - 20:52

Wij doen trouwens de eerste 2 dagen alle attracties (en dan hebben wij nog heel veel attracties waar we niet in durven), de derde dag meestal shows en parades en de 4e dag alles wat we super leuk vinden nog een keer.
Als je trouwens boekt, kun je het beste via de Disney site zelf boeken, zij zijn vaak vele male goedkoper dan via een reisbureau! en hou dan de 25/40 % korting acties in de gaten, die zijn soms flink de moeite waard.

(ook een aanrader, het ontbijt met de disney figuren in cafe mickey, super gezellig en grappig en super lekker ontbijt Embarassed )
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Disneyland Parijs Empty Re: Disneyland Parijs

Bericht  zwaai zwaai za 15 okt 2011 - 21:15

Ik ben het er ook mee eens dat je het niet in 1 dag gaat redden. Als je disneyland echt helemaal wil zien heb je inderdaad echt drie dagen nodig vanwege alle shows en parades.
Via disneyland boeken is inderdaad meestal het goedkoopst. Maar wat je ook kan doen is via de anwb een 3 dagen kaart aanschaffen en in een goedkoop hotel overnachten. Of een jaarkaart aanschaffen. Dit is soms zelfs voordeliger dan die 3 dagen kaart. Op http://dlrpfan.wordpress.com/jaarkaarten/ kan je alles over de jaarkaarten vinden. Als je nog wat over de jaarkaarten wil weten moet je het maar zeggen. Ik heb een jaarkaart gehad en weet er dus vrij veel vanaf Wink
zwaai zwaai
zwaai zwaai
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 99
Punten : 112
Registratiedatum : 02-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Disneyland Parijs Empty Re: Disneyland Parijs

Bericht  Gast zo 16 okt 2011 - 0:47

Dit jaar gaan we niet, mijn vriend stelt het graag uit naar volgend jaar. We willen wel in het weekend gaan (kost de minste vrije dagen) en dan in nov/dec als de kerstparades er zijn.

Ik weet niet of je via Disneyland zelf ook busreizen kunt boeken? Anders valt dat sowieso af want we gaan voor een busreis. Opstapplaats in hier dichtbij en ik vind het helemaal niet zo duur als ik de prijzen zie.

€ 375,50 voor 2 dagen

Inclusief:
•Busreis naar Disneyland® Paris
•Begeleiding door chauffeur, tevens reisleider
•Verblijf in het Kyriad hotel op basis van logies en ontbijt
•Kamer met douche en toilet
•Twee dagen toegang tot Disneyland® Park en Walt Disney Studios® Park

Ik bracht het vandaag ter sprake toen we ergens op visite waren en mijn schoonouders willen ook wel mee, geen problemen mee, alleen maar leuk.
Daarna kwamen m'n schoonzus + haar man + zoontje van 4 maanden binnen en zij drongen zich eigenlijk op om mee te gaan. Er werd meteen in de agenda gekeken enzo maar ik wil liever met z'n 2-en (of 4-en).
Mijn vriend wil graag met z'n allen gaan dus hier volgt nog wel een discussiepuntje ....
Bovendien: heeft een kind van 1,5 er iets aan om naartoe te gaan?


Laatst aangepast door Birgit op zo 16 okt 2011 - 1:33; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Disneyland Parijs Empty Re: Disneyland Parijs

Bericht  Lejow zo 16 okt 2011 - 0:50

Er zijn wel wat dingen waar een klein kindje in kan, en vooral naar de parades kijken (al ligt het aan je kind, want er zijn er zat die die grote beesten eng vinden).
Misschien kun je compromis maken? Dat je met z'n allen gaat, maar in het park ieder zijn eigen weg gaat?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Disneyland Parijs Empty Re: Disneyland Parijs

Bericht  Gast zo 16 okt 2011 - 1:00

Lejow schreef:Er zijn wel wat dingen waar een klein kindje in kan, en vooral naar de parades kijken (al ligt het aan je kind, want er zijn er zat die die grote beesten eng vinden).
Misschien kun je compromis maken? Dat je met z'n allen gaat, maar in het park ieder zijn eigen weg gaat?

Zo'n compromis kun je niet met ze maken. We zijn 2 jaar terug samen op vakantie gegaan en we hadden toen ook afgesproken om onze eigen weg te gaan, uiteindelijk kwam het er weer op neer dat ze alles samen wilden doen.
Ik denk dat mijn vriend ook alles samen wil doen, hij is geen held in het buitenland (en mijn engels is niet goed) en heeft liever meerdere mensen om zich heen. Ik heb dat totaal niet en doe alles liever met z'n 2-en :-)

Zelf vind ik het prettiger om zonder m'n neefje daarheen te gaan en het liefst ook zonder zijn vader en moeder. Hoe meer personen, hoe meer verschillende meningen. Met een kind ga je daar sowieso heel anders heen dan met een paar volwassenen. Tegenwoordig doen we al zoveel met ze samen, ik ben van mening dat je ook dingen zonder elkaar moet kunnen doen. Ik ga me (als we samen ergens heen gaan) heel makkelijk aan dingen ergeren, m'n neefje kan er niks aan doen maar ik ga me aan hem irriteren omdat we steeds rekening met hem moeten houden Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Disneyland Parijs Empty Re: Disneyland Parijs

Bericht  Lejow zo 16 okt 2011 - 1:26

Kan ik me goed voorstellen hoor Birgit!
Je doet met z'n 2tjes toch hele andere dingen dan met zo'n kleintje erbij.
Ik zou gewoon zeggen tegen je vriend dat je toch graag samen wilt, gewoon er even samen tussen uit, samen genieten van elkaar! Dat moet hij vast wel begrijpen toch?


Echt veel engels heb je in het park niet nodig. Als je eten gaat bestellen kun je alles op de menu kaart aanwijzen!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Disneyland Parijs Empty Re: Disneyland Parijs

Bericht  psv-forever zo 16 okt 2011 - 4:27

Birgit schreef:Het blijft kriebelen, vandaar de volgende vragen:

* Wat is leuker? Disneyland of Walt Disney Studio's?
* Kun je in 1 dag tijd veel doen of ligt dat echt aan de periode dat je gaat?

Disneyland park is groter, ze hebben er meer voor kleinere kinderen ( zoals fantasialand) In de / studio's heb je bv de tower ./ crush / roller coaster wat erg gaaf is.
ook natuurlijk meer shows zoals ( cinemaque - animagique - stitch- motor action show - etc)

Of je alles in 1 dag kunt doen hangt af van de tijd / periode dat je gaat. Maar ga er vanuit dat 2 voldoende is ( in een rustige periode)

b

psv-forever
psv-forever
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 237
Punten : 244
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : bij parijs

Terug naar boven Ga naar beneden

Disneyland Parijs Empty Re: Disneyland Parijs

Bericht  Lejow zo 16 okt 2011 - 4:28

Stitch live is echt hilarisch geweldig whaha
Animaque vind ik ook erg leuk
En Moteurs Action vind ik ook erg gaaf!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Disneyland Parijs Empty Re: Disneyland Parijs

Bericht  psv-forever zo 16 okt 2011 - 4:28

Lejow schreef:Kan ik me goed voorstellen hoor Birgit!
Je doet met z'n 2tjes toch hele andere dingen dan met zo'n kleintje erbij.
Ik zou gewoon zeggen tegen je vriend dat je toch graag samen wilt, gewoon er even samen tussen uit, samen genieten van elkaar! Dat moet hij vast wel begrijpen toch?


Echt veel engels heb je in het park niet nodig. Als je eten gaat bestellen kun je alles op de menu kaart aanwijzen!


bij sommige restaurants heb je zelfs ook een menukaart in het nederlands ( o.a bij silver spur en bij santa fe hotel)
psv-forever
psv-forever
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 237
Punten : 244
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : bij parijs

Terug naar boven Ga naar beneden

Disneyland Parijs Empty Re: Disneyland Parijs

Bericht  psv-forever zo 16 okt 2011 - 4:30

Lejow schreef:Stitch live is echt hilarisch geweldig whaha
Animaque vind ik ook erg leuk
En Moteurs Action vind ik ook erg gaaf!

ik ook,maar dan heb ik ipv animagique liever cinemagique

ZOu graag eens achter de schermen bij Stitch willen kijken
psv-forever
psv-forever
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 237
Punten : 244
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : bij parijs

Terug naar boven Ga naar beneden

Disneyland Parijs Empty Re: Disneyland Parijs

Bericht  SuperGrover zo 16 okt 2011 - 4:37

Ik ben er ooit 2 dagen geweest, 13 jaar geleden, toen Studio's nog niet bestond. Het was toen niet bijzonder druk, maar 2 dagen was maar nét genoeg. 1 dag zou ik niet doen.

Over Engels gesproken: Ook al spreek je fantastisch Engels, je hebt er nauwelijks iets aan daar, de meeste medewerkers spreken alleen Frans.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Disneyland Parijs Empty Re: Disneyland Parijs

Bericht  Lejow zo 16 okt 2011 - 4:39

psv-forever schreef:
Lejow schreef:Stitch live is echt hilarisch geweldig whaha
Animaque vind ik ook erg leuk
En Moteurs Action vind ik ook erg gaaf!

ik ook,maar dan heb ik ipv animagique liever cinemagique

ZOu graag eens achter de schermen bij Stitch willen kijken

Jaaaa ik ook, moet er zo om lachen iedere keer :P (weet ondertussen ook de plaatsen waar je niet moet gaan zitten haha)
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Disneyland Parijs Empty Re: Disneyland Parijs

Bericht  psv-forever zo 16 okt 2011 - 4:40

SuperGrover schreef:Ik ben er ooit 2 dagen geweest, 13 jaar geleden, toen Studio's nog niet bestond. Het was toen niet bijzonder druk, maar 2 dagen was maar nét genoeg. 1 dag zou ik niet doen.

Over Engels gesproken: Ook al spreek je fantastisch Engels, je hebt er nauwelijks iets aan daar, de meeste medewerkers spreken alleen Frans.


ehm weet je hoeveel verschillen nationaliteiten in het park werken? Genoeg talen worden er gesproken, zelfs nederlands :o
psv-forever
psv-forever
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 237
Punten : 244
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : bij parijs

Terug naar boven Ga naar beneden

Disneyland Parijs Empty Re: Disneyland Parijs

Bericht  psv-forever zo 16 okt 2011 - 4:44

Lejow schreef:
psv-forever schreef:
Lejow schreef:Stitch live is echt hilarisch geweldig whaha
Animaque vind ik ook erg leuk
En Moteurs Action vind ik ook erg gaaf!

ik ook,maar dan heb ik ipv animagique liever cinemagique

ZOu graag eens achter de schermen bij Stitch willen kijken

Jaaaa ik ook, moet er zo om lachen iedere keer :P (weet ondertussen ook de plaatsen waar je niet moet gaan zitten haha)

als je meerdere keren iets gaat ziet let je weer op andere dingen..
altijd apart als je merkt dat er iets ' fout' of nét iets anders gaat enzo
Bv ook bij de motorshow. Zovaak geweest en ik let steeds op andere dingen
psv-forever
psv-forever
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 237
Punten : 244
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : bij parijs

Terug naar boven Ga naar beneden

Disneyland Parijs Empty Re: Disneyland Parijs

Bericht  Gast zo 16 okt 2011 - 4:49

Lejow schreef:
(weet ondertussen ook de plaatsen waar je niet moet gaan zitten haha)

Want er wordt iets met de mensen uit het publiek gedaan?


Laatst aangepast door Birgit op zo 16 okt 2011 - 4:54; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Disneyland Parijs Empty Re: Disneyland Parijs

Bericht  psv-forever zo 16 okt 2011 - 4:51

klopt Laughing
psv-forever
psv-forever
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 237
Punten : 244
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : bij parijs

Terug naar boven Ga naar beneden

Disneyland Parijs Empty Re: Disneyland Parijs

Bericht  Lejow zo 16 okt 2011 - 5:53

psv-forever schreef:klopt Laughing

Ssttt
Ik wilde nog typen: NEEE JOHHH!!! Very Happy

Haha laughcry
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Disneyland Parijs Empty Re: Disneyland Parijs

Bericht  Caro di 18 okt 2011 - 3:30

psv-forever schreef:
SuperGrover schreef:Ik ben er ooit 2 dagen geweest, 13 jaar geleden, toen Studio's nog niet bestond. Het was toen niet bijzonder druk, maar 2 dagen was maar nét genoeg. 1 dag zou ik niet doen.

Over Engels gesproken: Ook al spreek je fantastisch Engels, je hebt er nauwelijks iets aan daar, de meeste medewerkers spreken alleen Frans.


ehm weet je hoeveel verschillen nationaliteiten in het park werken? Genoeg talen worden er gesproken, zelfs nederlands :o

Ik zou net zeggen. Op hun naamspeldje zie je precies welke talen ze wel of niet spreken.

Wij gaan ieder jaar met het hele gezin naar Disney tijdens de kerstperiode, voor echt al ongeveer 13 jaar ofzo. Of althans, ik ben er al ongeveer 14 a 15 keer geweest inclusief Disney in Californie,. De laatste twee jaar is mijn neefje ook meegeweest en qua attracties heb je niet veel voor de echt jongere kinderen natuurlijk maar er is wel de baby swop. Dat houdt in dat een ouder met het kind bij de uitgang kan gaan staan, de andere ouder in de rij en zodra de ouder uit de attractie is, kan de wachtende ouder direct de attractie in.

Mijn neefje vond Minnie vorig jaar helemaal geweldig. Zo leuk om te zien :-).

De kerstperiode is wel echt heel erg druk, daar moet je wel rekening mee houden..
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Disneyland Parijs Empty Re: Disneyland Parijs

Bericht  Lejow di 18 okt 2011 - 3:39

Wow Caro, dat lijkt me ook echt super leuk om te doen!

Ik ben er uit, een van de komende oud en nieuws, vieren we in Disney! Dat lijkt me echt GEWELDIG
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Disneyland Parijs Empty Re: Disneyland Parijs

Bericht  Lejow di 18 okt 2011 - 3:39

Caro schreef:
psv-forever schreef:
SuperGrover schreef:Ik ben er ooit 2 dagen geweest, 13 jaar geleden, toen Studio's nog niet bestond. Het was toen niet bijzonder druk, maar 2 dagen was maar nét genoeg. 1 dag zou ik niet doen.

Over Engels gesproken: Ook al spreek je fantastisch Engels, je hebt er nauwelijks iets aan daar, de meeste medewerkers spreken alleen Frans.


ehm weet je hoeveel verschillen nationaliteiten in het park werken? Genoeg talen worden er gesproken, zelfs nederlands :o

Ik zou net zeggen. Op hun naamspeldje zie je precies welke talen ze wel of niet spreken.

Wij gaan ieder jaar met het hele gezin naar Disney tijdens de kerstperiode, voor echt al ongeveer 13 jaar ofzo. Of althans, ik ben er al ongeveer 14 a 15 keer geweest inclusief Disney in Californie,. De laatste twee jaar is mijn neefje ook meegeweest en qua attracties heb je niet veel voor de echt jongere kinderen natuurlijk maar er is wel de baby swop. Dat houdt in dat een ouder met het kind bij de uitgang kan gaan staan, de andere ouder in de rij en zodra de ouder uit de attractie is, kan de wachtende ouder direct de attractie in.

Mijn neefje vond Minnie vorig jaar helemaal geweldig. Zo leuk om te zien :-).

De kerstperiode is wel echt heel erg druk, daar moet je wel rekening mee houden..

Ja de baby switch heet dat, ik moest zo lachen om die naam Very Happy Alsof er allemaal baby's op een rij zitten en jij kunt zeggen 'Hmm ik ruil de mijne graag voor dat kindje om!'
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Disneyland Parijs Empty Re: Disneyland Parijs

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum