Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Disneyland parijs

+19
Mierzoet
Lavender
Effie_O
loura
Cupcake
Sweety
Petteflet
SarahKey
Roodtomaatje
Pepper
Arwyn
Niekske
rapa nui
Caro
psv-forever
Flinder
Roxi3
Lejow
knets
23 plaatsers

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Disneyland parijs Empty Disneyland parijs

Bericht  knets zo 26 dec 2010 - 23:37

Ik heb net een weekendje disney geboekt.. Weet iemand of je online op kunt zoeken of het dan druk is in dat weekend?? Of weet je het uit eigen ervaring? We hebben het laatste weekend van januari geboekt en ik ga er vanuit dat het niet heel druk is maar vroeg me af of het ergens op te zoeken is...?
knets
knets
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Disneyland parijs Empty Re: Disneyland parijs

Bericht  Lejow zo 26 dec 2010 - 23:54

Voor zover ik weet is het niet ergens op te zoeken.
In januari zal de drukte wel meevallen, de fransen hebben dan voor zover ik weet geen vakantie.
Wel is het in het weekend sowieso altijd drukker als doordeweeks, omdat er dan meer dagjes mensen zijn!

Van wanneer tot wanneer ga je? En waar gaan jullie overnachten?

Als je nog meer wilt weten, vertel ik het graag smile Ik ben zo ongeveer Disney verslaafd haha
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Disneyland parijs Empty Re: Disneyland parijs

Bericht  knets ma 27 dec 2010 - 1:00

we gaan van vr 28 t/m zo 30 januari.. In hotel santa fé.
De jongens hebben die vrijdag vrij van school ivm studiedag van de leraren.. Dus vandaar dat ik gok dat het niet zo druk is.. ( in ieder geval niet zo druk als vorig jaar voorjaarsvakantie met 30 tot 60 min wachttijd per attractie). Daarom hebben we die nemo attractie niet kunnen doen omdat daar 240! min. wachttijd was. Ik had een heel erg teleurgesteld kind.. Dus je begrijpt wat we als eerste gaan doen zodra we aankomen Very Happy ..

Jij wel eens in hotel santa fe geweest? Ik nooit.. Wel eens in cheyenne, new york, disney hotel, en vorig jaar davy crocket. Dus ben benieuwd of het wat is...
knets
knets
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Disneyland parijs Empty Re: Disneyland parijs

Bericht  Roxi3 ma 27 dec 2010 - 3:37

Ik ben dit jaar in januari naar disney geweest (bijna precies dezelfde data) en toen was het lekker rustig. Wij kwamen op vrijdag aan en toen was het super rustig, zaterdag en zondag was het iets drukker maar we konden overal in zonder uren te wachten. Ik heb even op internet gezocht maar ik kan nergens zo'n tabel/overzicht vinden.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Disneyland parijs Empty Re: Disneyland parijs

Bericht  Flinder ma 27 dec 2010 - 3:56

Mijn vriend en ik willen graag in maart/april naar Eurodisney. We willen dit combineren met een dagje Parijs. Is het handig om dan in een hotel in Disneyland te slapen? Gaan jullie met de auto en is dat een beetje doen qua drukte rondom Parijs?
Flinder
Flinder
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Disneyland parijs Empty Re: Disneyland parijs

Bericht  knets ma 27 dec 2010 - 4:33

Roxi3 schreef:Ik ben dit jaar in januari naar disney geweest (bijna precies dezelfde data) en toen was het lekker rustig. Wij kwamen op vrijdag aan en toen was het super rustig, zaterdag en zondag was het iets drukker maar we konden overal in zonder uren te wachten. Ik heb even op internet gezocht maar ik kan nergens zo'n tabel/overzicht vinden.

Thnx! Fijn om te horen. Very Happy. Bedankt voor het zoeken..
knets
knets
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Disneyland parijs Empty Re: Disneyland parijs

Bericht  knets ma 27 dec 2010 - 5:14

flinder85 schreef:Mijn vriend en ik willen graag in maart/april naar Eurodisney. We willen dit combineren met een dagje Parijs. Is het handig om dan in een hotel in Disneyland te slapen? Gaan jullie met de auto en is dat een beetje doen qua drukte rondom Parijs?
Wij gaan met de auto. Maar disney is nog voor parijs dus zover kom je niet.. Geen idee of het in parijs goed rijden is??
Verder zijn de routes van de disney hotels om het park heen en je parkeert bij het hotel dus geen probleem om een disney hotel te kiezen en dan naar parijs te rijden. Je kunt ook bijvoorbeeld voor 2 dagen 2 nachten kiezen zodat je na de tweede nacht naar parijs gaat omdat je ide derde dag toch geen entree betaalt voor het park.. Ook zijn er hotels om het park heen (kyriad hotel schijnt een goeie te zijn). Dichtbij disney en toch een hotel op zichzelf.. Er zijn meerdere hoor. Anders kun je ook even bij vrijuit snuffelen... En wachten op reactie van lejow Wink
knets
knets
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Disneyland parijs Empty Re: Disneyland parijs

Bericht  psv-forever ma 27 dec 2010 - 5:57

knets schreef:we gaan van vr 28 t/m zo 30 januari.. In hotel santa fé.
De jongens hebben die vrijdag vrij van school ivm studiedag van de leraren.. Dus vandaar dat ik gok dat het niet zo druk is.. ( in ieder geval niet zo druk als vorig jaar voorjaarsvakantie met 30 tot 60 min wachttijd per attractie). Daarom hebben we die nemo attractie niet kunnen doen omdat daar 240! min. wachttijd was. Ik had een heel erg teleurgesteld kind.. Dus je begrijpt wat we als eerste gaan doen zodra we aankomen Very Happy ..

Jij wel eens in hotel santa fe geweest? Ik nooit.. Wel eens in cheyenne, new york, disney hotel, en vorig jaar davy crocket. Dus ben benieuwd of het wat is...

nemo is altijd kei druk.. Dus gewoon om 9.30 bij de poort staan, veel succes smile

Misschien ook leuk om toystory playland mee te pikken voor de kids ( 3 nieuwe attracties )

En ik ben bekend met het Sante Fe hotel
psv-forever
psv-forever
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 237
Punten : 244
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : bij parijs

Terug naar boven Ga naar beneden

Disneyland parijs Empty Re: Disneyland parijs

Bericht  knets ma 27 dec 2010 - 6:40

toystory playland is dat dat karretje met buzz lightyear dat je moet schieten??

Ik hou nemo in de gaten ja, dat is het eerste dat we gaan doen zodra we het park inlopen vrijdagochtend..

Wat kun jij vertellen over santa fé? Zeg maar eerlijk hoor.. het is maar 2 sleutels maar dat zegt niet zoveel vind ik.. Je komt toch alleen maar op je kamer om te slapen en het bed in cheyenne vond ik lekkerder slapen als het bed van het disney hotel....
knets
knets
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Disneyland parijs Empty Re: Disneyland parijs

Bericht  Caro ma 27 dec 2010 - 6:42

Hotel santa fe is verder prima. Niet geweldig, maar daar is de prijs ook niet naar. Net als alle andere Disney hotels is het verder goed verzorgd.

Qua drukte kun je via de Disney site even het proces van een hotel boeken doorlopen en bij het kiezen van de data zie je volgens mij wel een index staan, met kleuren, en kun je een indicatie krijgen van hoe druk het is.

Als je restaurants wil aandoen, raad ik je aan om van te voren te boeken. Scheelt heel veel wachttijd. Dit is wel bij 'echte' restaurants en niet bij de fastfood. Daar kun je niet boeken smile.

Nemo is idd altijd druk. En ik snap eigenlijk niet zo goed waarom kleine kinderen erin mogen, het is best een heftige attractie voor kleine kinderen smile. Mijn vader kwam er groen uit.. Ht is wel mijn persoonlijke favoriet. Wij doen hem altijd op de dag dat we aankomen een paar keer, de weekenddagen sta je hoe dan ook vaak minimaal een uur te wachten.

Ook de nieuwe toy story playland attracties hebben een lange wachttijd. Ook daar raad ik je aan: als eerste doen op de vrijdag!


Laatst aangepast door Caro op ma 27 dec 2010 - 6:46; in totaal 1 keer bewerkt
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Disneyland parijs Empty Re: Disneyland parijs

Bericht  Caro ma 27 dec 2010 - 6:46

knets schreef:toystory playland is dat dat karretje met buzz lightyear dat je moet schieten??

Ik hou nemo in de gaten ja, dat is het eerste dat we gaan doen zodra we het park inlopen vrijdagochtend..

Wat kun jij vertellen over santa fé? Zeg maar eerlijk hoor.. het is maar 2 sleutels maar dat zegt niet zoveel vind ik.. Je komt toch alleen maar op je kamer om te slapen en het bed in cheyenne vond ik lekkerder slapen als het bed van het disney hotel....

Nee. Toy story playland is bijgebouwd in het nieuwe park. Het heeft drie attracties, een voor hele kleine kinderen, een voor oudere kinderen en een niet zo bijzondere attractie (mijn mening). Ht is zo opgezet dat je de illusie moet hebben dat jij heel klein bent geworden en het speelgoed heel groot.

Santa fe heb ik geloof ik 15 jaar terug in geslapen. Het is het goedkoopste van alle Disney hotels dus ergens is dat wel te zien. Ik geloof dat ik de aankleding wat minder vond, beetje saai, maar wie weet is dat veranderd smile.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Disneyland parijs Empty Re: Disneyland parijs

Bericht  psv-forever ma 27 dec 2010 - 6:53

Santa fe heeft nu een cars thema.
De dekbedden zijn van Cars. Hangen schilderijen van Cars aan de muur.
Sinds kort zijn er nieuwe tv's op de kamers, internet ( kabel )verbinding ( dus laptop meebrengen ) en kluisjes op de kamers
Ontbijttijden moet je van te voren al aangeven bij inchecken

En verder wat je zegt; je komt er om te slapen ( maar als het aan mij lag zou ik het premier classe hotel boeken, nóg het goedkoopste Very Happy)

En restaurants reserveren is een aanrader ( niet verplicht )
psv-forever
psv-forever
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 237
Punten : 244
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : bij parijs

Terug naar boven Ga naar beneden

Disneyland parijs Empty Re: Disneyland parijs

Bericht  Lejow ma 27 dec 2010 - 7:30

Nou weet niet of ik nog wat toe te voegen heb, maar ik probeer het gewoon hahaha

Santa Fe is een leuk hotel, wij hebben er een paar keer gelogeerd, de laatste keer zijn we voor Cheyenne gegaan omdat we wat anders wilden.
Er zit een leuk barretje bij waar je lekkere (alcoholvrije) cocktails kan drinken en nachos kan eten. De ontbijtzaal is wel grooot en massaal, je krijgt een bonnetje voor hoelaat je er bij aanwezig moet zijn, alleen houden ze zich daar niet altijd aan, met als gevolg dat het super druk is. De laatste keer was het zo druk dat we in het park zelf ontbeten hebben.
Er staat bij Santa Fe binnen ook elke dag een figuur waarmee je op de foto kunt!

Dat van het Cars thema en de nieuwe TV's klinkt erg leuk!! Ook bij Santa fe rijdt er trouwens een pendelbus naar het park, maar lopend is het ook wel te doen.

De Nemo attractie is zeker een aanrader, maar zorg wel dat je vroeg bij de poort staat, zodat je gelijk naar die attractie kan, want het is inderdaad echt ALTIJD druk daar (de porten gaan geloof ik rond 9.15 open en de attracties rond 9.30).
Verder is de Motors Action show in Studios ook echt een aanrader, het is wel fris daar, dus kleed je goed aan, want je moet lang stil zitten. Het is een Show met allemaal stunts enzo, gaan ze laten zien hoe ze de stunts maken die je in een film ziet (met auto's, motoren, vuur, heel spectaculair allemaal).
En het Toy story gedeelte is erg leuk in de Studios.

In het park zelf vind ik de absolute aanrader de Buzz Lightyear, dat is inderdaad dat je in karretjes moet zitten en met laser/neon moet schieten smile Ik word er bloedfanatiek van haha. De Big thunder mountain is ook erg gaaf (de houten achtbaan) en dan vooral 's avonds als het donker is!! Dan kijk je over het hele park uit als het verlicht is!


Over Parijs, wij zijn 2 jaar geleden ook 1 dag naar Parijs geweest. Toen hadden we wel voor 5 dagen entree, maar 1 dag daarvan liepen we dus in Parijs ('s avonds zijn we toen nog wel het park in geweest). Je moet niet met de auto gaan, want het is een grote chaos in Parijs, alles rijdt op/onder/over/tussen elkaar, en het is duur om te parkeren. We hebben dus gewoon de Metro gepakt en dan kun je overal in en uitstappen waar je wilt (eiffeltoren, louvre, notre dame, arc de triomph enz). Kaartje kun je kopen in het station bij Disney (je hebt van die dagkaarten), en dan goed opletten welke lijn je moet hebben, of even zo'n kaartje meenemen welke lijn je moet hebben (ze hebben allemaal kleuren daar) en dan spreekt het voor zich. Het openbaar vervoer is echt mega duidelijk in Frankrijk!!

Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Disneyland parijs Empty Re: Disneyland parijs

Bericht  psv-forever ma 27 dec 2010 - 8:09

Zal er ff bij melden dat ik ong 2 jaar bij Disneyland werk


Altijd handig als je info wilt hebben Very Happy


Laatst aangepast door psv-forever op ma 27 dec 2010 - 8:18; in totaal 1 keer bewerkt
psv-forever
psv-forever
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 237
Punten : 244
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : bij parijs

Terug naar boven Ga naar beneden

Disneyland parijs Empty Re: Disneyland parijs

Bericht  Lejow ma 27 dec 2010 - 8:12

psv-forever schreef:Zal er ff bij melden dat ik ong 2 jaar bij Disneyland werk

Ja, ben nog steeds jaloers haha

Als ik nabij Disney had gewoond had ik gesolliciteerd naar een baan als Prinses Embarassed angel
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Disneyland parijs Empty Re: Disneyland parijs

Bericht  knets ma 27 dec 2010 - 9:12

Caro schreef:Nemo is idd altijd druk. En ik snap eigenlijk niet zo goed waarom kleine kinderen erin mogen, het is best een heftige attractie voor kleine kinderen smile. Mijn vader kwam er groen uit.. Ht is wel mijn persoonlijke favoriet. Wij doen hem altijd op de dag dat we aankomen een paar keer, de weekenddagen sta je hoe dan ook vaak minimaal een uur te wachten.
Jason is bijna 9 jaar dus zo heel klein is hij niet meer.. Maar volgens mij is Jordan zoiezo te klein voor die attractie.. Al met al gaat hij er toch niet in want zijn maag is niet zo heel sterk silent
knets
knets
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Disneyland parijs Empty Re: Disneyland parijs

Bericht  knets ma 27 dec 2010 - 9:13

psv-forever schreef:Zal er ff bij melden dat ik ong 2 jaar bij Disneyland werk



Jaloers :shock:
knets
knets
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Disneyland parijs Empty Re: Disneyland parijs

Bericht  psv-forever ma 27 dec 2010 - 9:20

knets schreef:
Caro schreef:Nemo is idd altijd druk. En ik snap eigenlijk niet zo goed waarom kleine kinderen erin mogen, het is best een heftige attractie voor kleine kinderen smile. Mijn vader kwam er groen uit.. Ht is wel mijn persoonlijke favoriet. Wij doen hem altijd op de dag dat we aankomen een paar keer, de weekenddagen sta je hoe dan ook vaak minimaal een uur te wachten.
Jason is bijna 9 jaar dus zo heel klein is hij niet meer.. Maar volgens mij is Jordan zoiezo te klein voor die attractie.. Al met al gaat hij er toch niet in want zijn maag is niet zo heel sterk silent

voor een 9 jarige kan die attractie prima.


Ligt er maar net aan waar ze tegen kunnen toch?

Ik sla sommige attracties ook liever over ( zoals rock 'n rollercoaster - space mountain, ik kom daar altijd uit met een kei zere nek enzo )


denk dat die nieuwe attractie in toystory playland, de parachute drop, wel leuk zou zijn voor hun.
Alleen de wachtrij daar is te lang
maar het is zowiezo een mooi gedeelde om doorheen te lopen door playland
psv-forever
psv-forever
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 237
Punten : 244
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : bij parijs

Terug naar boven Ga naar beneden

Disneyland parijs Empty Re: Disneyland parijs

Bericht  rapa nui ma 27 dec 2010 - 9:37

Wanneer kun je gebruik maken van zo'n fastpass/snelkaart? en is dat gratis of betaal je daar extra voor?
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Disneyland parijs Empty Re: Disneyland parijs

Bericht  psv-forever ma 27 dec 2010 - 9:45

rapa nui schreef:Wanneer kun je gebruik maken van zo'n fastpass/snelkaart? en is dat gratis of betaal je daar extra voor?

er zijn 9 attracties met faspass systeem.. Fastpass kan je ophalen door je entree kaartje door de machine te halen die bij de uitgang van deze attractie staat. En dna staat er een tijd op hoelaat je in die attractie kunt gaan. Fastpass is gratis

Je hebt ook een betalende (premium)fastpass van € 60 per persoon per dag...
psv-forever
psv-forever
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 237
Punten : 244
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : bij parijs

Terug naar boven Ga naar beneden

Disneyland parijs Empty Re: Disneyland parijs

Bericht  Lejow ma 27 dec 2010 - 10:27

Ik vind de fastpasses zelf niet zo handig eigenlijk. Bij een aantal attracties scheelt het helemaal niet zo veel!

Ik kwam ook echt groen uit de Nemo, dat ding bleeeeeeeef werkelijk rondjes draaien hahaha
De rock n roller coaster vind ik dan weer werkelijk geweldig, al had ik wel even stress toen ik er voor de eerste keer inging en zag wat er gebeurde als je eenmaal in het karretje zat :shock:


Je hebt ook de earlypass, of hoe dat ding ook heet. Dat is speciaal voor gasten in de disneyhotels, dan gaan bepaalde attracties al eerder open! (Veel attracties in fantasialand).

Bij ons was de Buzz dicht afgelopen oktober.. daar baal ik nog steeds van haha
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Disneyland parijs Empty Re: Disneyland parijs

Bericht  psv-forever ma 27 dec 2010 - 10:33

Lejow schreef:Ik vind de fastpasses zelf niet zo handig eigenlijk. Bij een aantal attracties scheelt het helemaal niet zo veel!

Ik kwam ook echt groen uit de Nemo, dat ding bleeeeeeeef werkelijk rondjes draaien hahaha
De rock n roller coaster vind ik dan weer werkelijk geweldig, al had ik wel even stress toen ik er voor de eerste keer inging en zag wat er gebeurde als je eenmaal in het karretje zat :shock:


Je hebt ook de earlypass, of hoe dat ding ook heet. Dat is speciaal voor gasten in de disneyhotels, dan gaan bepaalde attracties al eerder open! (Veel attracties in fantasialand).

Bij ons was de Buzz dicht afgelopen oktober.. daar baal ik nog steeds van haha

easypass Wink

psv-forever
psv-forever
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 237
Punten : 244
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : bij parijs

Terug naar boven Ga naar beneden

Disneyland parijs Empty Re: Disneyland parijs

Bericht  Lejow ma 27 dec 2010 - 10:34

Die ja, hahaha
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Disneyland parijs Empty Re: Disneyland parijs

Bericht  Caro wo 29 dec 2010 - 1:51

psv-forever schreef:
rapa nui schreef:Wanneer kun je gebruik maken van zo'n fastpass/snelkaart? en is dat gratis of betaal je daar extra voor?

er zijn 9 attracties met faspass systeem.. Fastpass kan je ophalen door je entree kaartje door de machine te halen die bij de uitgang van deze attractie staat. En dna staat er een tijd op hoelaat je in die attractie kunt gaan. Fastpass is gratis

Je hebt ook een betalende (premium)fastpass van € 60 per persoon per dag...

Of als je een VIP fastpass hebt, dan maakt het niet uit ;-).

De premium fastpass is er toch uit? Ik dacht dat ze alleen vorig jaar een test hadden gedaan en niet genoeg doorgang vonden om het in te voeren? Maar dat heb ik toen voor 100 euro zien staan..
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Disneyland parijs Empty Re: Disneyland parijs

Bericht  psv-forever wo 29 dec 2010 - 5:36

Caro schreef:
psv-forever schreef:
rapa nui schreef:Wanneer kun je gebruik maken van zo'n fastpass/snelkaart? en is dat gratis of betaal je daar extra voor?

er zijn 9 attracties met faspass systeem.. Fastpass kan je ophalen door je entree kaartje door de machine te halen die bij de uitgang van deze attractie staat. En dna staat er een tijd op hoelaat je in die attractie kunt gaan. Fastpass is gratis

Je hebt ook een betalende (premium)fastpass van € 60 per persoon per dag...

Of als je een VIP fastpass hebt, dan maakt het niet uit ;-).

De premium fastpass is er toch uit? Ik dacht dat ze alleen vorig jaar een test hadden gedaan en niet genoeg doorgang vonden om het in te voeren? Maar dat heb ik toen voor 100 euro zien staan..

die worden nog steeds verkocht
€60 per persoon per dag
psv-forever
psv-forever
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 237
Punten : 244
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : bij parijs

Terug naar boven Ga naar beneden

Disneyland parijs Empty Re: Disneyland parijs

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum